Het is internationale vrouwendag. Ik hoor dus mijn zin te krijgenquote:
Ik weet zeker dat Alberto wel lekker knus op de bank Glee met me wil kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef TheKC het volgende:
Ik heb 1x Glee gekeken voor 5 minuten.
DIT
NOOIT
MEER
Dat wil ik ook wel en bij het ziekenhuis even uitrusten werd net ook verteldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef TheKC het volgende:
Die orgaanchauffeurs rijden dus gewoon een beetje de hele dag door het land met blauw blauw aan? Wat een beroep
Denkt gewoon ik ga ff een filmpje kijkenquote:
Furriesquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gaat bij de 25 gekste hobby's nu over van die mensen die in zo'n dierenpak rondlopen. Omdat ze dat prettiger vinden dan er als mens bij te lopen.
Net even teruggekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef TheKC het volgende:
Die orgaanchauffeurs rijden dus gewoon een beetje de hele dag door het land met blauw blauw aan? Wat een beroep
dan ben ik draaien [/sluikreclame]quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef tralalala het volgende:
Maar jullie moeten even Dames in de Dop bijkijken, hebben we dagelijks om 20:00 wat te zien.![]()
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b24a6d8b-0467-31b8-a545-9215e215a06c/
Tering wat een herrie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu op ONZ radio wie mijn stem wil horen![]()
Netjes van Twentequote:
Oudquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Palomar het volgende:
Rob Geus nu in de SmaakpolitieIemand idee of dit nieuwe afleveringen zijn?
Ik vond het al gek dat er vorige week niemand over begon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Palomar het volgende:
Rob Geus nu in de SmaakpolitieIemand idee of dit nieuwe afleveringen zijn?
Kwam me iig niet bekend voorquote:
Ik denk het hoor...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kwam me iig niet bekend voorMaar aan de andere kant, ook een beetje laat tijdstip om nieuwe afleveringen van deze topper uit te zenden
Dat zit er niet goed uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zijn de vliegtuigen van het vliegveld...
Alberto is een grote baas, maar zo groot is hij ook weer niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:52 schreef Maraca het volgende:
Als Alberto hier achter zit is hij te ver gegaan
Ik heb een tsunami veroorzaakt en niemand die het ziet! Straks de confrontatiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alberto is een grote baas, maar zo groot is hij ook weer niet!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Maraca het volgende:
Zouden die Japanners nu denken dat Godzilla hierachter zit?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Maraca het volgende:
Zouden die Japanners nu denken dat Godzilla hierachter zit?
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef ouderejongere het volgende:
Dat wordt geen boeiende tv vanavond, alleen maar gezeik over Japan.
Altijd dezelfde baggerjournalistiek als altijd bij rampenquote:
En natuurlijk Nederlanders in het rampgebied!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Altijd dezelfde baggerjournalistiek als altijd bij rampen
"is er al iets bekend over het aantal slachtoffers?"
"is de oorzaak al bekend?"
"heeft de minister al gereageerd"
"dames en heren, de verbinding met het rampgebied is verbroken, wij gaan nu kijken naar een samenvatting van de gebeurtenissen van vandaag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |