Stilte voor de aardbevingquote:
Familie Kuiper, de ouders van Dennis Kuiper, WRC-Rijder....quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
wat post ik achterlijjk veel
[..]
dat is nog niks! ik zag een gare kever wegrijden bij de familie Klein Gunnewiek!
Goed plan!quote:
piost j m vanavond nog eens? heb op t werk geen geluid, en ik lees niet terug wat ik al gelezen heb.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Barcaconia het volgende:
Vanaf minuut 8. Perfecte samenvatting van Fok in 4 minuten!
[Alexxxxx]quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
piost j m vanavond nog eens? heb op t werk geen geluid, en ik lees niet terug wat ik al gelezen heb.
4 accounts zelfs geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[Alexxxxx]
Ja, je post ze zelf maar, ik ben je loophondje niet, je hebt zelf ook een account![]()
[/Alexxxxx]
Excuses aanvaard. Nu eerst een boterham en koffie.quote:
je mag uiteraard ook een nachtje eerder komen heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef Anne het volgende:
Ik ga mijn beurs legen en dat geld op mijn rekening laten storten.
En ik ga een nachtje bij mijn ouders logeren, daarna bij SD.
En wat minder leuk: ik heb een begrafenis.
Kan ook. Ff kijken. Heb je daar een ING in de buurt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je mag uiteraard ook een nachtje eerder komen heur
natuurlijk hebben we ergens een ING hier, dit is de randstadquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ook. Ff kijken. Heb je daar een ING in de buurt?
Edit: Vriendin van me is trouwens de 11e jarig.
Dus ik moet even kijken of ze het viert of niet. Anders moet ik eerst daar heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |