SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Tele's Fender makes my panties drop, hihi!Viespeuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Tele's Fender makes my panties drop, hihi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Zondag gig oosterpoort. Kunstbende ja.
Succesquote:
veel plezier in schiedamquote:
jij bent sowieso lief deanquote:
Beetje kort, maar het klinkt redelijk om aan te kunnen horen (vind het te kort en ken het verder niet echt om er echt een oordeel over te kunnen gevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef genakt het volgende:
[..]
veel plezier in schiedam
binnenkort nieuwe cd van onze enige echte goede deathmetal band uit nederland
severe torture![]()
![]()
Van de nieuwe cd. Als je dit niet goed vind dan vind ik je niet meer lief![]()
Dat is nog wel gaaf! Hoop dat het niet verpest wordt met lelijke zang...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef genakt het volgende:
[..]
veel plezier in schiedam
nieuwe cd van onze enige echte goede deathmetal band uit nederland
severe torture![]()
![]()
Van de nieuwe cd. Als je dit niet goed vind dan vind ik je niet meer lief![]()
je hebt onze zanger nog niet gehoord zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef genakt het volgende:
Ja de rest van de nummer is wel met zangen dan vind iedereen het bij voorbaat al pleuris herrie
Beterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof zo'n line 6 multi omg pod kutding. Totdat je je adapter vergeet
Lekker oldskool gespeeld met alleen clean en overdrive zonder effecten
Jij zit ook niet stil ehquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:43 schreef Cynic het volgende:
Gisteren bezig geweest met het begin van een neiuw bandje. Behoorlijk aanpoten vrees ik.... Heb ook voor het eerst de Mesa Studio aangeslingerd, heerlijk ding is dat! Zo'n directe sound!
Een hoop meer pleurisherrie bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je hebt onze zanger nog niet gehoord zekerkan dan ineens een hoop meer hebben
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een hoop meer pleurisherrie bedoel je?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |