quote:CONORACH VINDT NIEUWE GITARIST
De Nederlandse heavy/melodic folk metalband CONORACH heeft een nieuwe gitarist gevonden. Na een auditieperiode van 3 maanden heeft de band in de 19-jarige Sadiki Berdah een waardige opvolger gevonden voor Patrick den Drijver, die eind vorig jaar aankondigde vriendschappelijk de band te zullen verlaten om andere interesses na te kunnen jagen.
Na Patrick den Drijvers aankondiging startte de band een extensieve speurtocht via de bands social media platforms en in muziekhonken in Zuid-Holland. Geholpen door een trouwe fanbase dienden zich meerdere auditanten aan. Sadiki maakte grote indruk op de band met zijn spel, muzikale originaliteit en passie voor muziek. De band is er zeker van in Sadiki de juiste man gevonden te hebben.
De band schrijft sinds vorige zomer hard aan nieuwe nummers en werken langzaam maar zeker toe naar een opvolger van het in 2008 uitgekomen debuutalbum 'Tales from the Tavern'. Met Sadiki's toetreden ervaart de band een verfrist enthousiasme en maakt zich klaar om met hernieuwde kracht de podia te bestormen.
De band speelt dit op 23 juli dit jaar op de 5e editie van het RoadGrill festival in Rotterdam. Meer optredens zijn in de planning.
Nou en of. Net als 'to control' (vrij) vertalen met controleren, ook zo fout!quote:
Dat moet jij wetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef Svyatagor het volgende:
Een extensieve speurtocht? Ik speur meestal voornamelijk intensief.![]()
Anglicismes ftw
Als ze in de weg staan wil ik er wel eentje komen halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef TeleluvR het volgende:
Thuis staan er nog een stuk of 30... Nieuw in doos!
Bij Braddie, that is. Goed lezen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ze in de weg staan wil ik er wel eentje komen halen.
Ik wil hem ook wel ruilen, eventueel tegen een klein geldbedrag.
Dan geldt het voor hem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij Braddie, that is. Goed lezen!
I'm living the dream:quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan geldt het voor hem.
Is toch wel mijn droom nu Telecaster en Vox AC30.
Mooie prachtige foto!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm living the dream:
[ afbeelding ]
Lord Of The Ringsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm living the dream:
[ afbeelding ]
Das heul geen voxquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm living the dream:
[ afbeelding ]
Ik kan niet lezen, dus het zal wel van mijn vriendin zijn!quote:
Nee, dit is beter!quote:
Ik kan niet lezen én niet spelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef The_Dean het volgende:
Die gast heeft zulke goede gear, maar opnames posten, ho maar.
quote:
Classyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm living the dream:
[ afbeelding ]
quote:
haha ik ga me gedragen. Vorige keer was ik 1 uurtje terug en toen kreeg ik weer ban van 3 wekenquote:
hoe krijg je dat toch telkens voor elkaar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef genakt het volgende:
[..]
[..]
haha ik ga me gedragen. Vorige keer was ik 1 uurtje terug en toen kreeg ik weer ban van 3 weken
ow dit is al me 6e account ofzo ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hoe krijg je dat toch telkens voor elkaar?
ik ben nog geen enkele keer gebaned geweest... maar ja, ik post ook bijna niets
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm living the dream:
[ afbeelding ]
QOTSA was nog niet laag genoeg...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef -Menn0- het volgende:
Gitaar stemmen naar:
B
F#
D
A
E
B
En dan volle bak
spelen!!
Ik speel vaak AEADGB en daar moet je dikkere snaren voor hebben wijsneusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:13 schreef belsen het volgende:
[..]
QOTSA was nog niet laag genoeg...
Dan hangen je snaren toch helemaal als touwtjes op je hals, of wat...
haha ik heb zo ongeveer hetzelfde setje dus, maar dan geen van beiden werkendquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
I'm living the dream:
[ afbeelding ]
Nee hoor gewoon dikkere snaren op je gitaar zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:13 schreef belsen het volgende:
[..]
QOTSA was nog niet laag genoeg...
Dan hangen je snaren toch helemaal als touwtjes op je hals, of wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |