Nou nee ik wist niet dat jij graag filmpjes maakt tijdens het sloerenquote:
hohohoho!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee ik wist niet dat jij graag filmpjes maakt tijdens het sloeren
Trekken ook nog, we kunnen nu wel gaan kwartetten met alle woordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hohohoho!
Verkeerde conclusies.... jij trekt ze
natte vingerwerkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trekken ook nog, we kunnen nu wel gaan kwartetten met alle woorden
Grasmat en we zijn compleetquote:
Die moet je uitleggenquote:
Haar waarop?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht haar d'r op een kokosmat heette, geen grasmat. Maar het kan beide natuurlijk
Ik zat nog in het stemhokje met die verse grasmat, Ll duidelijk nietquote:
Kokos mat is toch ook nog heel stug en pijnlijk enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat nog in het stemhokje met die verse grasmat, Ll duidelijk niet
Klinkt als iets voor de die-hards, Ll is een taaiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kokos mat is toch ook nog heel stug en pijnlijk enzo
Kennelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als iets voor de die-hards, Ll is een taaie
Uhuhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Balen dat ze Shaktar - Roma niet live uitzenden en dit wel.
Bipsiequote:
Hey Pheno lang niet gezienquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt die zwever in zo'n slaapzakjas langs dat veld?
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
En slapen, erg veel last van steken in mijn voet. Baaln!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef Motar het volgende:
Mag je hier ook zijn als het rustig is op het werk?
Oh dat moeten we niet hebbenquote:
Gewoon vrij zwemmen of duiken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:05 schreef Motar het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, vanavond lekker zwemmen:)
Vrij zwemmen, maar wel onderwater zodat ik geen last heb van al die langzame zeekoeien.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:22 schreef Motar het volgende:
[..]
Vrij zwemmen, maar wel onderwater zodat ik geen last heb van al die langzame zeekoeien.
Hey Bosquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:24 schreef Bos81 het volgende:
Zo lekker een klein stokbroodje gezond gekregen op het werk..
Ja smaakt goedquote:
Leuk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja smaakt goed
Ook nog een flinke stapel voetbalplaatjes gekregen van een mede-raadslid. Zo even uitzoeken..
Lunchen. werk denk ik door tot 13.00 ofzo en dan naar huis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!Ben je al klaar met werken of ben je nu op het werk aan het lunsjen?
Succes Bos!quote:
Marijke!quote:
He kipje!quote:
Vadushkitrushkiquote:
Nee misschien volgende week weer, dan ga sla ik weer de schoonmaakmeuk inquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He kipje!![]()
Hoe is het? Nog bij de Action geweest lately?
Dushkaquote:
Ben je gister geopereerd?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Matig, maar iets beter. Ik denk dat men gister net iets te rigoureus heeft lopen snijden.
Oeh nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee misschien volgende week weer, dan ga sla ik weer de schoonmaakmeuk in
Rook jij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben maandag nog bij de Action geweest. 2 prachtige gasaanstekers meegenomen!
Watskebeurt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik droomde vannacht gewoon over de Action![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet geopereerd, er is eelt weggehaald.
En ik rook niet, ik steek wel gas aan.
Ik had echt hele coole bakjes en opbergdingetjes gedroomdquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Watskebeurt?Was je gewoon aan het shoppen of nog iets speciaals gespot in de droom?
Maar zware sigaren zijn wel cool!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, dat kan ook
Ik kook al zo lang electrisch dat ik het wel eens vergeet
Geef even door welke het is dan kan ik hem ook binnenhalen! En wat grappig, Carice.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was al mijn vrees.
De Gelukkige Huisvrouw vond ik echt mooi, ook wel ontroerend. Carice twitterde me nog terug door me te bedanken voor een compliment.
oh daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ben net begonnen in Sonny Boy, tranen zullen gelaten worden.
Oh spullies, wat jammer, wel leuk dat je erover droomtquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, dat kan ook
[..]
Ik had echt hele coole bakjes en opbergdingetjes gedroomdEn portemonnees, heule mooie
Dus nu wil ik al die gedroomde spullen, maar ze zijn nergens
![]()
Ja he! Onverwacht weer een bekende die me terugtweet. En dan ook nog Carice.quote:
Black Butterflies? Speelt ze Ingrid Jonker, een depressieve dichter tijdens de Apartheid. Ze houdt het altijd lekker luchtig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja he! Onverwacht weer een bekende die me terugtweet. En dan ook nog Carice.Wat speelt ze 'zware' rollen zeg, de laatste tijd. Die nieuwe is ook echt heftig van wat ik gehoord heb.
Op mijn vorige woonplek hadden we ook elektrische kookplaten, maar hier is er weer gas. Vind ik toch fijner...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, dat kan ook
[..]
ja ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend dat je op gas kookt. Niet dat ik er jou niet mee vertrouw, maar ik had elektrisch verwacht.
Nee hier dus niet. De begeleiding heeft me het eigenlijk ook meteen toevertrouwd, hebben er nog nooit bijgestaan wanneer ik ging koken..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja ik ookMijn broertje woont semi zelfstandig, maar al die woningen hebben electrisch koken
nee, het klopt wel, Ik kook keramisch en die platen blijven lang heet, dus je moet anders koken dan als op gasquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind elektrisch koken maar raar. Ik vind gas zo fijn omdat je het echt ziet gebeuren en het voelt alsof je het beter kan reguleren, wat waarschijnlijk onzin is. En met gas heb ik meer het idee dat ik op het randje leef.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
En met gas heb ik meer het idee dat ik op het randje leef.
Ja, ik heb hem weg moeten gooien.. Zat een mooi brandgat inquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Dat had ik laatst. Was ik aan het koken voor ons tweeen. Maar moest de pan verplaatsen. Maar daar staat de magnetron/oven op een lastige positie. Dus ik kom met mijn ovenwant in het vuurtje terecht, merkte er niks van, maar toen ik mijn hand weghaalde, zag ik dat de want in de vlam stond
Ja was ook even schrikken, maar gelukkig stonden mijn vingers niet in de brand.quote:
Raar dat er sindsdien niets met deksels en tieten is gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
Doet me denken aan die film Mrs Doubtfire, als Robin Williams verkleed als vrouw met zijn neptieten in het vuur gaat hangen en het probeert te doven met 2 deksels. Beste. scene. ooit.
Wordt een hoofdstuk in het boek. Deksels & tieten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raar dat er sindsdien niets met deksels en tieten is gedaan.
*notitiequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt een hoofdstuk in het boek. Deksels & tieten.
Heb je een mooiere er voor teruggekregen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem weg moeten gooien.. Zat een mooi brandgat in
Het debuut van het veelbelovende duo Belladushka?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wordt een hoofdstuk in het boek. Deksels & tieten.
Belluschka! Jazeker! Gaat wat worden joh. Ik voel de hete adem van Zwagerman al in mijn nek op het Boekenbal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het debuut van het veelbelovende duo Belladushka?
Okeequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Belluschka! Jazeker! Gaat wat worden joh. Ik voel de hete adem van Zwagerman al in mijn nek op het Boekenbal.
Mag ik dan mee? Ik wil daar stiekem ook wel een keer een borrel doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Belluschka! Jazeker! Gaat wat worden joh. Ik voel de hete adem van Zwagerman al in mijn nek op het Boekenbal.
Jij bent de introducee, als je maar belooft dat je om 5 uur niet met je benen in de nek van Martin Bril ligt. Daar moet het minstens avond voor zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik dan mee? Ik wil daar stiekem ook wel een keer een borrel doen
Heleen is zo lekker loesoe in haar hoofd. En ik wil Susan Smit wel eens zien, mooie blondine.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Heleen van Royen een veeg uit de pan geeft dan moet er wel iets te regelen zijn.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent de introducee, als je maar belooft dat je om 5 uur niet met je benen in de nek van Martin Bril ligt. Daar moet het minstens avond voor zijn.
Beetje een luguber idee. Insert andere naam maar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent de introducee, als je maar belooft dat je om 5 uur niet met je benen in de nek van Martin Bril ligt. Daar moet het minstens avond voor zijn.
Kluun?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje een luguber idee. Insert andere naam maar.
Ik denk dat die wel graag een borrel met ons wilt doen Bella.quote:
Bril leeft toch niet meer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O shit ja.quote:
Ik heb Elena's vlucht van SMit hierliggen, wel in begonnen niet afgemaakt. Zat toen een beetje heer en ween te huppen tussen boeken, misschien toch maar weer oppakken binnenkortquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heleen is zo lekker loesoe in haar hoofd. En ik wil Susan Smit wel eens zien, mooie blondine.
Tellon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Klaas belde altijd aan de eerste woensdag van de maand aan bij een huis met de luxaflex omlaag. Als er dan opengedaan werd hing hij er binnen 3 tellon in. Zo was er voor de mensen die met hun hond langsliepen ook eens wat te zien.
En ik heel graag met hem! Puriteins een sherry drinken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel graag een borrel met ons wilt doen Bella.
Wat typeerde die eerste groep?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tellon.Vandaag nog stukje in boek gelezen over mensen die jongons en mensen die jongens zeggen. Goddank hoor ik bij de laatste groep.
Vooral streekgebonden. Al is het niet te verklaren, want Hagenezen doen het, én Bosschenaren. Goed boek trouwens ook, Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse, echt iets voor jou.quote:
quote:
Ik heb nog nooit van Smit iets gelezen. Moet ik eens proberen, als ik eerst de stapel boeken uit heb die hier nog ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb Elena's vlucht van SMit hierliggen, wel in begonnen niet afgemaakt. Zat toen een beetje heer en ween te huppen tussen boeken, misschien toch maar weer oppakken binnenkort
Okee, ik ben nu bezig in een boek van Liza Marklund, die heeft zelfs een topic in TTK gekregen (maar daar is niet veel in gepost).quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Smit iets gelezen. Moet ik eens proberen, als ik eerst de stapel boeken uit heb die hier nog ligt.
Ik ben weer bezig nu. Boeken vergen meer van mijn aandacht en putten nog meer emoties uit dan een film.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu al tegen de #boekenwurmbijspijkertour op. Daar gaat veel tijd in zitten.
Ja, daarom wil ik eigenlijk Haar Naam was Sarah niet op film zien..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dat gebied wint boek altijd. Heerlijk om verstrikt te zijn in een verhaal, je eigen verbeelding de vrije loop te laten.
Nee, inderdaad en sowieso ben ik geen echte filmkijker natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet doen dan, als je het magische vast wil houden.
Voor mij dus andersomquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij ook niet, al zie ik meer verfilmingen zonder ooit het boek gelezen te hebben.
Succes met koken en alvast eet smakelijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga koken en zulks, tot vanavond.
Dadelijk komt de helpende van mijn vorige woonplek weer langs, nu met een stapel voetbalplaatjes
Boek is echt goed, ik heb ook van haar Kwetsbaar gelezen en dat vond ik eigenlijk iets beter/mooier.quote:
Ik zet hem op de lijst, maar na dit boek moet ik wel eerst weer een humoristisch of luchtig boek lezen, om het in balans te houden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boek is echt goed, ik heb ook van haar Kwetsbaar gelezen en dat vond ik eigenlijk iets beter/mooier.
Maar Sarah krijgt zeker wel terecht de naam goed boek hoor.
Ik moet hem ook nog lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boek is echt goed, ik heb ook van haar Kwetsbaar gelezen en dat vond ik eigenlijk iets beter/mooier.
Maar Sarah krijgt zeker wel terecht de naam goed boek hoor.
Oke, volgende 'noppen en naaldhakken'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zet hem op de lijst, maar na dit boek moet ik wel eerst weer een humoristisch of luchtig boek lezen, om het in balans te houden.
Wat zijn nippels?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
LL, je komt als geroepen! Hier heb jij verstand van, nipples en naaldhakken.
Ik ken nippels alleen uit het liedje van Andre van Duinquote:
#1quote:
Nee totaal niet.quote:
Verdacht?quote:
Ah okee, tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
nippel
` nip - pel («Engels) de -woord (mannelijk) nippels verbindingsstuk met schroefdraad voor het verbinden van buizen of het bevestigen van spaken
OMG, ik heb er echt overheen gelezenquote:
Zeg het haar Vaduz, zeg het haar!quote:
quote:
quote:
Zwabbert is er niet vandaag.quote:
Cool, wat voor een?quote:
1. een Deliciousquote:
Nee hoor smatje, kom maar nerdytalk doenquote:
Niet eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1. een Delicious
2. een Desire
3. een Hunger
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1. een Delicious
2. een Desire
3. een Hunger
Welk wijvennaampje heeft ie dan?quote:
Wat tofquote:
LG Optimus 2X?quote:
Oh wów, krijg je daar ook Glitterstickers bij?quote:
Met ingebouwde fleshlight?quote:
Net als vrouwen zeker?quote:
Lekker voor tijdens de kantooruren als je je zit te vervelen.quote:
Precies, jezelf bellen, dingen onder het bureau en gáánquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker voor tijdens de kantooruren als je je zit te vervelen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, jezelf bellen, dingen onder het bureau en gáán
Incrediblequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Chacha of Salsa, welke vrouw bij Htc verzint die namen?
IEUWquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, jezelf bellen, dingen onder het bureau en gáán
Kun je wel swaffelen tot je iemand belt en dan kijken wie je aan de lijn krijgtquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Het speciale van de term 'touchscreen' is er wel af. Terwijl dat zo'n pure handeling is.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je wel swaffelen tot je iemand belt en dan kijken wie je aan de lijn krijgt
Niet onder mn bureau, wel in de kamerquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staat er overigens ook een versnipperaar onder je bureau LL?
Ok, ik maak me nog geen zorgen dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet onder mn bureau, wel in de kamer
Oh my god it's amaaaaazingquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die neem ik niet hoor
Ik moest een beetjevan HTC
quote:
Welke dan schaapje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die neem ik niet hoor
Ik moest een beetjevan HTC
Dat vond ik ook, maar ik ga t toch maar es proberenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
Een LG? Daar koop je koelkasten van, toch geen telefoon
Okeetjes.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar ik ga t toch maar es proberen
Geekjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
en tis (momenteel) de snelste op de marktDus ik als geek was snel om
http://www.lg.com/nl/mobi(...)Optimus-2X-Speed.jsp
Toedelsquote:
Herman Brusselmans - Mijn Haar is langquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zet hem op de lijst, maar na dit boek moet ik wel eerst weer een humoristisch of luchtig boek lezen, om het in balans te houden.
Kan je daar een robot of actiefiguur mee maken ofzo?quote:
Geen idee, misschien kun je iets uitklappen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan je daar een robot of actiefiguur mee maken ofzo?
Oh, ik dacht dat je niet wist wat het was, omdat je vroeg wat je ermee kon makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Ja, want ik het vroeger wel een aantal van die transformers. Hoofdzakelijk auto's die dan dus robots/actiehelden werden na een aantal handelingen te verrichten, voornamelijk uitklapwerk.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer en ik deden na een half jaar een soort kristallnacht 2.0 houden en het meeste speelgoed met een hamer vernietigen.
Ik ken het niet Bosquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op boeken/films
http://www.imdb.com/title/tt0326977/
Hiervan lag het boek (Ik ben niet bang) bij de AH, wat ik dus heb gekocht daar. Kennen jullie de film/boek en zo ja is het goed?
Ah wat zonde, was je er verdrietig om?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vroeger een knuffeldier (een mol of zo). Daar gingen mijn broer en ik in de huiskamer mee voetballen, totdat het beestje in een pan met frietvet (wat aan het afkoelen was) viel
Neu viel wel mee. Had niet echt een hechte band met dat dier (ik had zoveel knuffels, ook nog tot mijn tiende ofzo). Maar echt naar de filestijnen was het beestje ook weer niet volgens mij..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah wat zonde, was je er verdrietig om?
Nee, ik vind het wel kek om ze af te struinen, maar als we zooi hebben gooien of geven we het weg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Scheelde jullie weer dubbeltjes scoren op zo'n rommelmarkt.
Al heb je vast nooit op een rommelmarkt gezeten. Een letterlijke dan.
Nope.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op boeken/films
http://www.imdb.com/title/tt0326977/
Hiervan lag het boek (Ik ben niet bang) bij de AH, wat ik dus heb gekocht daar. Kennen jullie de film/boek en zo ja is het goed?
Een vetkuif kan een hip knuffeldier best goed staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu viel wel mee. Had niet echt een hechte band met dat dier (ik had zoveel knuffels, ook nog tot mijn tiende ofzo). Maar echt naar de filestijnen was het beestje ook weer niet volgens mij..
Ik heb nog spijt dat ik die lachwekkende pornoromannetjes niet meegenomen heb bij de markt in Weerselo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel kek om ze af te struinen, maar als we zooi hebben gooien of geven we het weg.
Het was meer de kont die in het vet dreefquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een vetkuif kan een hip knuffeldier best goed staan.
Ok, minder charmant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was meer de kont die in het vet dreef
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog spijt dat ik die lachwekkende pornoromannetjes niet meegenomen heb bij de markt in Weerselo.
Ja bangmakend goedkoop. Niet te vertrouwen goedkoop.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk.Is het eten ook zo non-commercieel goedkoop?
Haha, dat hebben de markten dus gemeen. Ik heb een gehaktbal overleefd overigens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bangmakend goedkoop. Niet te vertrouwen goedkoop.
Vandaag?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat hebben de markten dus gemeen. Ik heb een gehaktbal overleefd overigens.
Tis dat ik weet dat je een man bent, want anders..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, half jaar geleden. Dat ik het overleefd heb is eigenlijk geen nieuws meer nu.
Nu tijd voor soppen!
Zou ie een vrouw zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tis dat ik weet dat je een man bent, want anders..
Ik moet ineens denken aan een jus die ik vanmiddag ging maken. Staat er op het zakje "Gebruik uw braadvocht"quote:
Lees ze Bosquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:31 schreef Bos81 het volgende:
De/het Leesuurtje(s) is aangebroken.
Tot later
Niets is lekkerder.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een jus die ik vanmiddag ging maken. Staat er op het zakje "Gebruik uw braadvocht"
quote:
Wat een misplaatste zin als je het in de verkeerde context zet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een jus die ik vanmiddag ging maken. Staat er op het zakje "Gebruik uw braadvocht"
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een misplaatste zin als je het in de verkeerde context zet.
''Schat, je bent zo droog als een hoen!''
''GEBRUIK JE BRAADVOCHT MAAR HENK''
Ik moet dan wel cowboyboots kopen, voor het klikeffectquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Op van die planken die zo karakteristiek kraken.
En als iemand niet luistert gaan de broekspijpen eraan door dat scherpe tandwieltje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dan wel cowboyboots kopen, voor het klikeffect
Oh nu zie ik die big American pizza voor mequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En als iemand niet luistert gaan de broekspijpen eraan door dat scherpe tandwieltje!
Wat galantquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil aan het einde van een plank die los zit staan, dan lift ik Bella omhoog als ze een paar passen voor me moved.
Heb je honger?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Praat me niet van zo'n pizza, ik stop zo'n schijf nu zonder erin te snijden in mijn mond.
Dankje he.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil aan het einde van een plank die los zit staan, dan lift ik Bella omhoog als ze een paar passen voor me moved.
Kort en kek.quote:
Krijg je koude klauwtjes van, brrrr!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook lust. Ik vergeet nu dat de vriezer vol met pizza ligt.
Ik heb wel dansgenen in me, mijn moeder is een class act daarin. Maar ik moet er alleen iets mee doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij dans je daar de sterren van de hemel Bella. En slungel ik achter Sjaan aan.
Je wilt niet weten hoe warm je van die gebakken pizza wordt. Mohhhh.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Krijg je koude klauwtjes van, brrrr!
En je nagellak gaat bladderen, oei!
Ik heb een paar jaar jazz-dance gedaan, ik denk dat ik niet veel kan op die dikke country-bootsquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb wel dansgenen in me, mijn moeder is een class act daarin. Maar ik moet er alleen iets mee doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar jazz-dance gedaan, ik denk dat ik niet veel kan op die dikke country-boots
Of ik moet ff de mannelijke hormonen naar boven halen. Het braadvocht. En de benen wijd en gaan op dat hout.
Die drie laatste zinnen zijn ontzettend erotiserend. Ik zie je al gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar jazz-dance gedaan, ik denk dat ik niet veel kan op die dikke country-boots
Of ik moet ff de mannelijke hormonen naar boven halen. Het braadvocht. En de benen wijd en gaan op dat hout.
Ik zie ons 3 ook al gaan, Dushka in het midden, kiek danquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die drie laatste zinnen zijn ontzettend erotiserend. Ik zie je al gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
En stiekem zou ik jou wel in de lucht willen gooien met zo'n cheerleadersdansje Bella. Jij als de kers op de taart en Vaduz en ik als goeie bodem.
Maik voor de spullies, Leco voor de afwerking, ff de fluf op je wangen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit nu al over de accessoires in die mijn pak af moeten maken, Maik maar eens Skypen.
Zo'n onderbroek.
Oma onderbroek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken die onderbroek niet, is daar een ploatje van? Kan ik ook ff kieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |