en dat op internationale vrouwendagquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:28 schreef pippicaro het volgende:
Zit ik een hele dag op een ouwe lelijke vent te wachten...laat ie me nog zitten ook
Jah..._O-quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en dat op internationale vrouwendag
Ji was al tevreden met een sequel van de Golfkar en paraplu trailer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:28 schreef pippicaro het volgende:
Zit ik een hele dag op een ouwe lelijke vent te wachten...laat ie me nog zitten ook
Wow zou echt vet zijn om die dingen eindelijk eens in actie te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
Aviation Week: F-22s Could Be Assigned To Libyan Operation
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:29 schreef Nibb-it het volgende:
Niet relevant maar er gebeurt toch niet zo veel
totdat je een bom op je kop krijgtquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Interessante reportage.
Toch best een machtig baantje als je daar als journalist bent.
Amerika maakt van Libië een commercial voor hun wapenindustrie. Dat is wel een argument voor een no-fly zone.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wow zou echt vet zijn om die dingen eindelijk eens in actie te zijn.
http://upload.wikimedia.o(...)-22A_Raptor_JSOH.jpg
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Interessante reportage.
Toch best een machtig baantje als je daar als journalist bent.
Dan s het voorbij. Voor jezelf niet erg, wel voor je familie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
totdat je een bom op je kop krijgt
Beter doet Amerika snoei hard z'n best om weer een goede daad te doen als ze de politieagent gaan uithangen. In plaats van alles te verneuken zoals ze na WO2 alleen maar hebben kunnen doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amerika maakt van Libië een commercial voor hun wapenindustrie. Dat is wel een argument voor een no-fly zone.
Wat een psychopaten. Maar Mubarak vond ik dan weer het andere uitertste. Een slappe zak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef pippicaro het volgende:
Deze man geeft nooit op...en z'n zoon lacht zich rot...
Hij is nog wakker hoor. Zit nu gewoon aan een goede Whisky.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:42 schreef Dance99Vv het volgende:
nou zit iedereen recht op van de cafeine laat die de kans voorbijgaan om het wereldrecord verhaaltjes uit het groene boekje te vertellen![]()
Als je het gaat vergelijken was Mubarak inderdaad een doetje. Gek is dat eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat een psychopaten. Maar Mubarak vond ik dan weer het andere uitertste. Een slappe zak.
daar oefende ze al mee in afganistan, waren watongelukjes hier en daarquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amerika maakt van Libië een commercial voor hun wapenindustrie. Dat is wel een argument voor een no-fly zone.
Mubarak was meer een pion heb ik het idee. Hij had ook niet echt uitstraling. Als je dan toch als dictator wordt gezien, bij Mubarak is dat iets minder duidelijk, dan moet je ook charisma hebben vind ik en megalomaan gedrag vertonen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je het gaat vergelijken was Mubarak inderdaad een doetje. Gek is dat eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |