alsof iemand hier een ruk om geeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef Xlarge het volgende:
3. Subforum user
Ik post niet zoveel, bijna 10.000 posts in bijna 10 jaar.
Een jaar of 5 geleden was het veel in ONZ, toen het nog een beter niveau had.
Nu is dat niet meer zoveel
Tegenwoordig zijn het een aantal andere subfora
Hoezo dat ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:43 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
alsof iemand hier een ruk om geeft!
Dit profileert jou hiermee als categorie 9quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:43 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
alsof iemand hier een ruk om geeft!
Klopt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:45 schreef zovty het volgende:
16. Fok!baas. Allom bekend en gerespecteerd. Door velen als voorbeeld gezien, slechts door weinigen geevenaard.
Inderdaad, een lurker hoort hier ook bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:46 schreef smoking-snares het volgende:
6. Kutuser: Gedraagt zich irritant, denkt dat hij of zij grappig is terwijl hij alleen stront post.
7. Troll: De welbekende trollende user. Lokt voorspelbare reacties uit, zaait onrust, verzint topics, geeft de meest belachelijke reacties of doet zich voor als iemand anders.
en waarom staat lurker er niet bij![]()
ik kwam vandaag naar supermarkt en ik kocht een pak melk. dat kost duur jonguh!!!!!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Inderdaad, een lurker hoort hier ook bij.
Staan erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:45 schreef zovty het volgende:
16. Fok!baas. Allom bekend en gerespecteerd. Door velen als voorbeeld gezien, slechts door weinigen geevenaard.
Ja. Volgende keer maar de OP lezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Type 11 komt het dichtst bij het Panzermaus-type, denk ik zo.
Dit is zeker waar, ik stel dan ook voor dat het vanaf nu ook toegestaan is namen van anderen te posten met bijbehorende categorie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit onderzoek levert natuurlijk al een flinke bias op. Van sommige antwoordcategorieen is het onwaarschijnlijk dat zij dit onderzoek onder ogen krijgen.
Ik ben succesvolquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar jij bent geen wannabe mod...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |