Oh wat raar, want ik draag 'm dus echt altijd.quote:
Dat zal em zijn denk ik ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken maar ik heb geen wodka meer?
Nee hoor ik geef altijd een vals adres opquote:
Nou, ik heb wel eens bier gedronken, na een feest en toen er op de afterparty 's morgens echt niks anders meer was dan bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken worden maar ik heb geen wodka meer?
En in de tijd dat je een bus stopt, heb je ook geen tijd om em af te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ik, als ik mensen in de bus heb, moet kunnen ingrijpen in aanzienlijke tijd als er iets met hen aan de hand is.. Dus geen draagplicht op dat moment.. Met een lege bus wel..
Je hebt er één om te proberen in ieder geval. 't Is Iers, dus met een e.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal em zijn denk ik ja.
Is Jameson te drinken eigenlijk, staan hier 2 flessen
Ik kook zo nasi, moet je wel naar de Achterhoek komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie wil er voor mij koken vanavond?
Ik heb het niet verzonnen trouwens hoor, en de baas ook niet..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En in de tijd dat je een bus stopt, heb je ook geen tijd om em af te doenik zou em gewoon dragen, scheelt toch wel bij een ongeluk.
Nasi bak jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kook zo nasi, moet je wel naar de Achterhoek komen
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt er één om te proberen in ieder geval. 't Is Iers, dus met een e.
Enjoy!
niet als je geen wok hebtquote:
Je weet waar ik woon he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vind
D'r zit toch een hersluitbare schroefdop op zo'n fles?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vind
ze schrijven ook helemaal niet je ID nummer opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef altijd een vals adres op
En hoe kom ik dan weer thuis?quote:
Serieus, 2, 2 bezorg dingen zijn er aangeslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
ohnee... achterhoek
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.quote:
Same way you got there, ze had het niet over opdrinken, maar over komen brengen..quote:
Je krijgt alleen een fles als we em ook samen openen en een poging doen tot kapot slaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.
Misschien heb ik een valse IDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze schrijven ook helemaal niet je ID nummer op
Maar wat als kleine man de deur open doet terwijl PeuRac met zn broek op zn knieen en de fles in de hand voor de deur staat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.
In de cola is het goed te doen. Of gewoon om dronken te worden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal em zijn denk ik ja.
Is Jameson te drinken eigenlijk, staan hier 2 flessen
There's always a catchquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een fles als we em ook samen openen en een poging doen tot kapot slaan
Arme kleine manquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wat als kleine man de deur open doet terwijl PeuRac met zn broek op zn knieen en de fles in de hand voor de deur staat?
Die schopt Peu in zijn noten en pakt de fles af en doet de deur weer dichtquote:
Denk dat ik een trap in mn kloten krijg en die fles uit mn handen gegristquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wat als kleine man de deur open doet terwijl PeuRac met zn broek op zn knieen en de fles in de hand voor de deur staat?
Ik zie 'm nog wel de fles voor je afpakken en dan de deur dichtsmijten.. "Maam, kijk eens, gratis!"quote:
What's in a namequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man had gewoon de een na hoogste cito score van de klas, alleen bolleboosje thirza had 1 punt meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die schopt Peu in zijn noten en pakt de fles af en doet de deur weer dicht
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik een trap in mn kloten krijg en die fles uit mn handen gegrist
quote:
Jij zou hetzelfde doenquote:
quote:
Nu ik dit weet kijk ik wel uitquote:
Als ik in de zomer langs Slovenië kom neem ik een fles wodka voor je mee.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik in de zomer langs Slovenië kom neem ik een fles wodka voor je mee.
Hoe dom denk je dat ie is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon met een krat bier voor de deur staan, dan schopt die kleine belhamel zijn teen blauw tegen het kratje
Te dom om de slimste van de klas te zijnquote:
En hoe slim ben jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te dom om de slimste van de klas te zijn
Pics van hoe ze er nu uit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
Dommer dan Thirza, wat wel het beeld van mijn jeugd wat aantast. De Thirza bij mij op de middelbare school deed wel Havo, maar was een blond snolletje met tieten waar je wel 3 van die bierkratjes op kwijt kon.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te dom om de slimste van de klas te zijn
Niet zo slim als hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |