abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:49:02 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93819786

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | Mama-Mia

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
stupidfok.GIFmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:49:50 #2
176471 oh-oh
pi_93819829
:@ Sorry voor de egoistische TT :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_93819837
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja zolang ga ik m niet voor je vasthouden _O-
Zolang wil ik ook niet wachten :'( Vind het nu al erg, straks mag ik geen puppy.. moet ik weer in spanning zitten met een volgend nest -O-
pi_93819859
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
:@ Sorry voor de egoistische TT :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puppy's zijn leuk, dat mag.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:51:23 #5
176471 oh-oh
pi_93819905
O+ Ze knorslapen O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:52:04 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93819925
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
O+ Ze knorslapen O+
Fillumpjuhhhhh *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:52:06 #7
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93819926
w/
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:53:01 #8
176471 oh-oh
pi_93819970
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Fillumpjuhhhhh *O*
Ik zal morgen of zo ff filmpjes maken, tis nu al wat donker hier :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:54:03 #9
176471 oh-oh
pi_93820011
Die bruine beer drinkt echt twee keer zo veel als dat zwartje, en dan wil ie nog meer , varkentje _O-
Met die kleine chi pups was ik wel ff bezig per voeding, maar deze zuipen het echt in seconden weg :D ^O^ :Y)
( Groucho Marx )
pi_93820145
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Die bruine beer drinkt echt twee keer zo veel als dat zwartje, en dan wil ie nog meer , varkentje _O-
Met die kleine chi pups was ik wel ff bezig per voeding, maar deze zuipen het echt in seconden weg :D ^O^ :Y)
Dus je kunt er makkelijk nog wat bij hebben als moeder het alsnog te druk heeft. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93820200
Zo ik heb het hele vorige topic even doorgelezen :P
oh-oh wat een lieve puppy's! En wat mooi dat je ze op deze manier groot kan brengen! O+ Ze blijven tot een week of 4/5 bij jou toch?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Zolang wil ik ook niet wachten :'( Vind het nu al erg, straks mag ik geen puppy.. moet ik weer in spanning zitten met een volgend nest -O-
Van wie zou je geen puppy mogen dan?
pi_93820259
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Zo ik heb het hele vorige topic even doorgelezen :P
oh-oh wat een lieve puppy's! En wat mooi dat je ze op deze manier groot kan brengen! O+ Ze blijven tot een week of 4/5 bij jou toch?

[..]

Van wie zou je geen puppy mogen dan?
Geen idee, je weet maar nooit :D Misschien zijn er wel andere die ook een Peludo teefje willen. ;(
pi_93820283
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Geen idee, je weet maar nooit :D Misschien zijn er wel andere die ook een Peludo teefje willen. ;(
Ja maar jij was er toch heel snel bij? Dat komt vast wel goed O+
pi_93820285
Ik baal dat ze nog steeds met dat stomme balkon bezig zijn, kan ik geeneens buiten zitten -O-
pi_93820294
Ik heb handmassage geleerd en een onderwerp voor mijn presentatie voor het einde van mijn stage *O*
pi_93820296
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik hoop het O+
pi_93820312
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb handmassage geleerd *O*
_O- lekker :P
pi_93820433
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb handmassage geleerd en een onderwerp voor mijn presentatie voor het einde van mijn stage *O*
Ik dacht dat je ging snoezelen? :P

Waar ga je je eindpresentatie over doen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:04:16 #19
176471 oh-oh
pi_93820498
Dit zijn oerhondjes, die eten denk ik wel met een week of drie en dan mogen ze fijn weer terug :P En ze zijn al 4 dagen nu, dus dat gaat best rap :o
( Groucho Marx )
pi_93820547
Kom ff egotrippen :'(
ik zet in ene door met dat gesmoel. Ben het beu, pijn en gedoe dus ga de handel deels onder aanpakken dus heb een afspraak gemaakt met mijn tandarst voor 29-03 (kon eerder maar eh. ehhhh, had ik het druk O-) niet dus maar even uitstel. Even met hem overleggen wat de opties zijn. Schijt nu al 7 kleuren, was al een held met het bovengebeuren in één keer maar zit wel ff zwaar te sokken en beetje diep dipje :'(
Verders: Hoi :W
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:05:46 #21
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93820553
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Dit zijn oerhondjes, die eten denk ik wel met een week of drie en dan mogen ze fijn weer terug :P En ze zijn al 4 dagen nu, dus dat gaat best rap :o
die hondjes drinken helemaal niet meer na 3 weken ?
krijgen ze dan al gewoon vlees ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:06:07 #22
176471 oh-oh
pi_93820565
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Er waren natuurlijk al veel mensen op de hoogte van het nest voordat ze kwamen, ik heb geen idee wat ze voor wachtlijst had eerlijk gezegd. Plus dat ze nu nog maar twee naakte teven overheeft, hopen dat die het overleven, anders zou ze zelf natuurlijk zomaar es een peludo teef kunnen willen aanhouden....
( Groucho Marx )
pi_93820599
Succes ermee LK
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:07:53 #24
176471 oh-oh
pi_93820643
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Nonneke het volgende:

[..]

die hondjes drinken helemaal niet meer na 3 weken ?
krijgen ze dan al gewoon vlees ?
Gewoon lekker een carnibest met melkpapje ja :Y
En natuurlijk drinken ze normaal dan nog wel bij de moeder, maar als ze zelf kunnen eten, en daar zullen deze wel snel mee zijn, dan kunnen ze het ook zonder eventueel.
En als de moeder dan nog zoogt en de andere pups ook zelf kunnen eten blijft dr ook meer melk over om te verdelen natuurlijk ^O^
( Groucho Marx )
pi_93820646
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
ik zet in ene door met dat gesmoel. Ben het beu, pijn en gedoe dus ga de handel deels onder aanpakken dus heb een afspraak gemaakt met mijn tandarst voor 29-03 (kon eerder maar eh. ehhhh, had ik het druk O-) niet dus maar even uitstel. Even met hem overleggen wat de opties zijn. Schijt nu al 7 kleuren, was al een held met het bovengebeuren in één keer maar zit wel ff zwaar te sokken en beetje diep dipje :'(
Balen LK. :* Even doorbijten (haha :') ) en hopelijk kun je dan zonder pijn heel lang vooruit.
pi_93820696
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes ermee LK
Hoi a.s. mams, hou je haaks meisje, ga heel dik voor je duimen dat het vanaf nu goed met je gaat O+
pi_93820699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga je naar de tandarts of naar het ziekenhuis daarvoor, want als je bang bent laat je je onder zeil brengen en heb je nergens last van :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_93820703
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ging snoezelen? :P

Waar ga je je eindpresentatie over doen?
Ik ging ook snoezelen maar daar hoorde het leren van handmassage ook bij :P

Ik weet het nog niet zeker want ik moet nog even vragen of er wel behoefte aan is op mijn stage, maar anders wil ik het gaan doen over activiteiten voor de clienten. De clienten zitten de hele dag maar in de stoel of liggen in bed zich te vervelen. Ik denk dat het goed is voor de clienten om wat meer activiteiten te ondernemen. Dan kunnen ze hun gedachtes even verzetten en hebben ze weer wat leuks te doen.
Er zitten best wat mensen die houden van gezellig kletsen maar in de huiskamer zitten vaak mensen die niet spraakzaam zijn. Dus de mensen die van gezellig kletsen houden, druipen op een gegeven moment weer af naar bed omdat ze het niks aan vinden. Dus als we dan wat vaker een spelletje of andere dingen gaan doen, zullen de meesten zich een stuk positiever voelen, denk ik.
pi_93820789
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ging ook snoezelen maar daar hoorde het leren van handmassage ook bij :P

Ik weet het nog niet zeker want ik moet nog even vragen of er wel behoefte aan is op mijn stage, maar anders wil ik het gaan doen over activiteiten voor de clienten. De clienten zitten de hele dag maar in de stoel of liggen in bed zich te vervelen. Ik denk dat het goed is voor de clienten om wat meer activiteiten te ondernemen. Dan kunnen ze hun gedachtes even verzetten en hebben ze weer wat leuks te doen.
Er zitten best wat mensen die houden van gezellig kletsen maar in de huiskamer zitten vaak mensen die niet spraakzaam zijn. Dus de mensen die van gezellig kletsen houden, druipen op een gegeven moment weer af naar bed omdat ze het niks aan vinden. Dus als we dan wat vaker een spelletje of andere dingen gaan doen, zullen de meesten zich een stuk positiever voelen, denk ik.
Leuk! En - naast al het verpleegtechnische gedoe- ook belangrijk voor cliënten. :Y
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:11:13 #30
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93820796
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Gewoon lekker een carnibest met melkpapje ja :Y
En natuurlijk drinken ze normaal dan nog wel bij de moeder, maar als ze zelf kunnen eten, en daar zullen deze wel snel mee zijn, dan kunnen ze het ook zonder eventueel.
En als de moeder dan nog zoogt en de andere pups ook zelf kunnen eten blijft dr ook meer melk over om te verdelen natuurlijk ^O^
tsjee rap zeg !
Wel fijn voor moeders dat ze dan al een stuk minder belast word (als ze er niet zo bizar veel krijgen dan :P )
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 17:11:30 #31
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_93820811
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_93820865
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk! En - naast al het verpleegtechnische gedoe- ook belangrijk voor cliënten. :Y
Ja inderdaad! Er zit ook een mevrouw met ontzettend veel pijn. Dat uit ze in ontzettend hard schreeuwen en roepen en continu om nieuwe drugs vragen. Echter als ze bezoek heeft dan is ze er veel minder mee bezig en hebben wij er ook minder last van (niet dat dat het belangrijkste is). Voor haar zou het denk ook heel goed zijn.
pi_93820928
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Er waren natuurlijk al veel mensen op de hoogte van het nest voordat ze kwamen, ik heb geen idee wat ze voor wachtlijst had eerlijk gezegd. Plus dat ze nu nog maar twee naakte teven overheeft, hopen dat die het overleven, anders zou ze zelf natuurlijk zomaar es een peludo teef kunnen willen aanhouden....
Ja daarom, naja ik hoop in ieder geval dat ik wat van dr hoor over hoe en wat.
Een reu is natuurlijk makkelijker, die zijn niet zo populair.. maar ik ben bang dat ik nog zon monster krijg -O-
pi_93821079
Jammer dat je niet in "mijn" z-huis stage loopt oognip
pi_93821090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef indaha het volgende:

[..]

Ga je naar de tandarts of naar het ziekenhuis daarvoor, want als je bang bent laat je je onder zeil brengen en heb je nergens last van :P
Vorig jaar de bovenhandel laten trekken, omdat ik na 10 jaar mét de parodontoloog het zelf niet meer zag zitten. Ondanks dat dat prothesegeval me nogal niet zonder slag of stoot laat zitten, bijten noch knagen ben ik blij met die stap.
Maar dus nu de onderkant, die parodontitis heeft heel de waffel te grazen genomen maar, hoe raar, de linkeronderkant is geheel gezond, met alles erop en eraan, de rechterjkant is een drama, kaakbeen wég en aangevreten dus paar losse kiezen. dus daarom ga ik maar stoer doen, ben het zó zat, de pijn, die zeurkaak en zo. Dus bang ben ik niet, het een jaar geleden de hele bovenkant dus laten trekken en heb er amper iets van gemerkt (hoektand zat heel hoog dus dat heeft ff grondig auw gedaan, 3 kiezen moesetn uit de kaak gezaagd worden, niks van gevoeld , heb verder amper napijn gehad, enkel bloedslikken en misselijk maar pijn? nee. heb een geweldige tandarts, een belg waarvan het enige nadeel is dat ik hem niet versta _O-
maar het is een schat :Y
pi_93821146
Het feit dat je het al erkent is de 1e stap LK hoor mij he.
Ik hoop voor je dat het nu voorspoediger gaat gaan ze ook nog iets aan je kaakbeen doen?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:21:55 #37
176471 oh-oh
pi_93821301
En gewogen O+

( Groucho Marx )
pi_93821333
O+ O+ O+
pi_93821401
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Jammer dat je niet in "mijn" z-huis stage loopt oognip
:) Waarom? Is het saai daar? Ik weet ook niet of zoiets echt heel nodig is voor in het ziekenhuis. Het is natuurlijk wel ontzettend saai om daar te liggen maar meestal is het van kortere duur. De mensen op mijn afdeling wonen er maanden en dan is het gewoon saai als je je altijd verveelt.
pi_93821409
Dat ligt qua gewicht lekker bij elkaar. O+
pi_93821473
Gelukkig toch al aardig wat grammetjes bijeengesprokkeld *O* , hoe zwaar waren ze bij de geboorte en is dit veel of weinig voor zulke hondjes
pi_93821518
Oognip, zoals je weet ben ik 8 jaar 24/7 mantelzorger geweest voor mijn pap, laatste jaar dus in een verzorgings/verpleeghuis. Wat mij opviel was in het algemeen totaal negeren van mijn pap, hij zat in de dagopvang dus ach, laat maar zwemmen :{
Kwam ik, elke dag, 10 mensen in de dagopvang, met mijn hondje en een kletspraatje naar alle 10 de dagopvang-mensen, bracht ze naar het restaurant om te eten en ondertussen gleden de andere kinderen er van door, want och, pa of ma gingen eten........ ze keken niet óm naar hun pap of mam na een schamel half uurtje.
Maar ik bleef, ging pappa helpen met eten maar de rest vd ouderen dus ook, Heb me zelden zo kwaad gemaakt, ze lieten hun eigen pa of ma gewoon sokken want ach, zelf zo te druk maar te beroerd om hun eigen ouders te helpen met eten. En maar zeiken over gebrek aan zorg, joppie, nee, laat dat maar aan anderen over.
kan me er nóg kwaad over maken dus snap jou volkomen :*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:27:00 #43
176471 oh-oh
pi_93821532
Ze wogen iets van 270 of zo, ze waren al eerst afgevallen, dat is normaal, nu waren ze weer aan het aankomen, maar het kan goed zijn dat ze eerst weer afvallen wegens wisseling van voeding, dat is dan ook geen drama meteen.
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:27:51 #44
176471 oh-oh
pi_93821557
Het grappige is dat zo op het oog die bruine groter en dikker lijkt, maar dat is de zwarte dus :D
( Groucho Marx )
pi_93821636
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oognip, zoals je weet ben ik 8 jaar 24/7 mantelzorger geweest voor mijn pap, laatste jaar dus in een verzorgings/verpleeghuis. Wat mij opviel was in het algemeen totaal negeren van mijn pap, hij zat in de dagopvang dus ach, laat maar zwemmen :{
Kwam ik, elke dag, 10 mensen in de dagopvang, met mijn hondje en een kletspraatje naar alle 10 de dagopvang-mensen, bracht ze naar het restaurant om te eten en ondertussen gleden de andere kinderen er van door, want och, pa of ma gingen eten........ ze keken niet óm naar hun pap of mam na een schamel half uurtje.
Maar ik bleef, ging pappa helpen met eten maar de rest vd ouderen dus ook, Heb me zelden zo kwaad gemaakt, ze lieten hun eigen pa of ma gewoon sokken want ach, zelf zo te druk maar te beroerd om hun eigen ouders te helpen met eten. En maar zeiken over gebrek aan zorg, joppie, nee, laat dat maar aan anderen over.
kan me er nóg kwaad over maken dus snap jou volkomen :*
Ik begrijp je wel, maar aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat sommige mensen het heel moeilijk vinden om hun eigen vader of moeder te moeten verzorgen en dat ze het liever aan de verpleging over laten. Het is natuurlijk ook ontzettend moeilijk om te zien als je vader of moeder er zo aan toe is en niet iedereen kan het nu eenmaal opbrengen om ze nog zo te verzorgen.
Ik snap wel heel goed dat het je kwaad maakt hoor, maar ik snap de andere kant ook wel.
pi_93821667
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Het feit dat je het al erkent is de 1e stap LK hoor mij he.
Ik hoop voor je dat het nu voorspoediger gaat gaan ze ook nog iets aan je kaakbeen doen?
nee, want dat is helemaal foetsie en transplantatie op die plek met heupbot is geen optie :N
wordt dus een doorboorsel met een schroefdraad met een vlinderbout erop om de handel vast te houden _O-
pi_93821709
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Het grappige is dat zo op het oog die bruine groter en dikker lijkt, maar dat is de zwarte dus :D
Zwart kleedt af. :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:32:52 #48
33954 ElisaB
pi_93821788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
En gewogen O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het *O*

Niet vergeten te tarreren he, anders smokkel je er een heel plastic mandje bij O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:33:01 #49
176471 oh-oh
pi_93821790
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zwart kleedt af. :P
I wish _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:34:22 #50
176471 oh-oh
pi_93821839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hij doet het *O*

Niet vergeten te tarreren he, anders smokkel je er een heel plastic mandje bij O+
Had ik al meteen gedaan hoor, bakje en dekentje wegen niet mee :P
( Groucho Marx )
pi_93821854
Oognip, machteloosheid maakt af en toe boos maar omgekeerd, geen zorg vd kant van kinderen naar hun ouders toe maakt logisch gezien weer de verzorgenden boos. Veel kinderen laten hun ouders verrotten maar klagen wel steen en been tégen en óver de verzorgenden.
Soms terecht vaker totaal onterecht, er zijn meer kinderen die hun ouders laten stikken dan verpleegkundigen en verzorgenden
:Y
pi_93821991
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oognip, machteloosheid maakt af en toe boos maar omgekeerd, geen zorg vd kant van kinderen naar hun ouders toe maakt logisch gezien weer de verzorgenden boos. Veel kinderen laten hun ouders verrotten maar klagen wel steen en been tégen en óver de verzorgenden.
Soms terecht vaker totaal onterecht, er zijn meer kinderen die hun ouders laten stikken dan verpleegkundigen en verzorgenden
:Y
Dat klagen over de verzorging herken ik wel, maar ook dat heeft meerdere kanten. Zo was ik laatst een man aan het helpen met eten met het gordijn dicht. Zijn buurvrouw was aan het bellen met haar kind en zei alleen maar slechte dingen over de verzorging die totaal niet waar waren. Maar goed als het kind alles gelooft kan ik me wel voorstellen dat ze dan klagen over het personeel, ook al klopt er niks van.
pi_93822270
Ik weet wel dat het verorgingshuis me irri vond, ik was er ca 3-4 uur per dag dus zág ook wat er fout ging maar zág ook hoeveel lieve meiden zo hun best deden.Maar pap mocht wél 1800 euri per maand neertellen aan eigen bijdrage en de helft vd verzorging kwam op mij neer. En die meiden voor een schijtloontje maar sokken, die waren blij met mij maar toch. Het is echt een vak, een passie-vak en je moet het maar kunnen. Is bepaald geen sinecure. Ik heb echt diep respect voor mensen die dit werk kunnen/willen doen, zeker voor degenen die het met hart en ziel doen, want dat zijn de besten :Y
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:51:07 #54
33954 ElisaB
pi_93822501
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
Had ik al meteen gedaan hoor, bakje en dekentje wegen niet mee :P
Smart thinking ^O^

Al meer dan drie ons. Je hebt al gelijk wel lekker wat in je handen O+
pi_93822565
Dus Oognip, respect voor jou en ga niet iets doen wat je niet ligt, al ligt het je wel, pak je grenzen.

Laatste carnavalsdag voor de liefhebbers, ochossie, masker af en morgen weer een 'normale"dag.
Yés, askruisje halen en weer vól aan de bak :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:53:40 #56
176471 oh-oh
pi_93822647
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Smart thinking ^O^

Al meer dan drie ons. Je hebt al gelijk wel lekker wat in je handen O+
Kom je knuffen?
YAAAAAAAAAY de teven worden opgehaaaaaald *O* *O* *O* *O* *O*
Dat heb ik ook weer overleefd _O-
( Groucho Marx )
pi_93822685
Ga aan de kookpot, rundersauzijsjes in rode wijn met rode kool mert appeltjes en aardappelen, wie maakt me lós :P :P
pi_93822787
Oh-Oh, oppas-muts pûr sang, je hebt het gefikst dus nou ff je manke poot rust geven.
(of komt de Griek nog langs _O_ )

enjoy :W
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:58:39 #59
33954 ElisaB
pi_93822898
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef oh-oh het volgende:
Kom je knuffen?

Kon ik best eens doen :D

[q]YAAAAAAAAAY de teven worden opgehaaaaaald *O* *O* *O* *O* *O*
^O^
pi_93822988
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Kom je knuffen?
YAAAAAAAAAY de teven worden opgehaaaaaald *O* *O* *O* *O* *O*
Bye bye teven :W ,hello puppies O+
pi_93823167
Puppy's O+
pi_93823267
Hoi. :W
Wij gaan morgen ook naar puppies kijken. O+
pi_93823307
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi. :W
Wij gaan morgen ook naar puppies kijken. O+
Wat voor ? :D
pi_93823339
Ruwharige dwergteckel.
pi_93823385
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Ruwharige dwergteckel.
O+ Ik heb een standaard :D
pi_93823499
O+
Ik vind het zo spannend. Toen we Jip in huis haalden waren we niet van plan nog iets erbij te nemen. Hij is nogal gevoelig en gaat dan stresslikken. Toen we 'm kregen was ie ook helemaal kaal.

Nu hebben we af en toe een hond te logeren, zowel mijn eigen hond (die bij mijn ouders woont) als de hond van mijn broer. En de kat van liefs ouders. Jip is zo gelukkig dan en gaat ook echt zoeken als ze weg zijn.
pi_93823774
Ah leuk! Mijn teckel komt dan uit het asiel, geweldig beestje. Zo fanatiek ook met apporteren enzo. Gek op zwemmen ook.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:31:09 #68
176471 oh-oh
pi_93824311
Zoooooo nu is de griek hier, met kind, zonder honden.
Alhoewel, hijs nu ergens iets te eten voor ons scoren, ik heb net de derde voeding dr in geduwd bij de babies, en de teven zijn pleitos *O*
Ik kreeg een hele grote Lotso Bear van Toy Story, die is zacht en ruikt naar aardbeien O+ en boekenbonnen van zijn ouders en een koelkastmagneet van de nieuwe paus *O*
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 18:44:02 #69
163650 Greys
pi_93824809
Puppiesssss *O*

De kapper was weer een grote faal, daar ga ik mooi pas weer over anderhalf jaar heen _O-
Zit ik daar goddomme haast drie uur, zie ik daarna amper verschil. Ja, zo kan ik het ook. WTF :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93824948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Puppiesssss *O*

De kapper was weer een grote faal, daar ga ik mooi pas weer over anderhalf jaar heen _O-
Zit ik daar goddomme haast drie uur, zie ik daarna amper verschil. Ja, zo kan ik het ook. WTF :')
Foto :D
pi_93825026
quote:
Puppiesssss *O*

Noes. :D -O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:51:16 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_93825090
quote:
Puppiesssss *O*

Zelfs geen kleurtjes? :D
Wat kost dat nou, 3 uur bij de kapper? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 18:54:27 #73
163650 Greys
pi_93825212
Ja nou, het geheel is wel de kleur die ik wilde (gewoon donker, zoals altijd :') ) maar ik wilde er lichtere stukken in en die zie ik alleen als ik heeeeeeeeeeel goed kijk als ik in de zon sta.
En uiteraard zijn de puntjes er wel af geknipt en zo. En dat kostte dan 139 euro *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93825239
Ik zou gewoon terug gaan
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 18:55:15 #75
163650 Greys
pi_93825240
Zie hier dan ook de reden dat ik zo min mogelijk naar de kapper ga, ik kom er nooit blij vandaan.
Ze doen namelijk NOOIT wat ik wil, ook al herhaal ik het zestien keer.
Welke kapper dan ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 18:55:43 #76
163650 Greys
pi_93825257
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zou gewoon terug gaan
Ik zou het eigenlijk moeten doen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
Ik ga over anderhalf jaar wel weer eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:57:22 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_93825321
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
Ja nou, het geheel is wel de kleur die ik wilde (gewoon donker, zoals altijd :') ) maar ik wilde er lichtere stukken in en die zie ik alleen als ik heeeeeeeeeeel goed kijk als ik in de zon sta.
En uiteraard zijn de puntjes er wel af geknipt en zo. En dat kostte dan 139 euro *O*
Jeuzus :o
Nou ja, als je een keer per 1,5 jaar gaat is het een kwartje per dag :+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:58:31 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_93825369
En de zon schijnt niet eens elke dag -O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:01:16 #79
163650 Greys
pi_93825503
Nee welnee, het is gewoon weer een dikke faal.
Ik wilde dikke plukken die lichter waren, zij maar kwaken met zijn tweeën dat het dunnere plukjes moesten zijn want dat was natuuuuuuurlijker.
Ik weer sputteren dat ik schijt had aan natuurlijk, dat ik het gewoon zo wilde. Hebben ze stiekem toch heel dunne plukjes opgelicht en die verdwijnen dus volledig in de rest van mijn haar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93825727
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik wilde dikke plukken die lichter waren, zij maar kwaken met zijn tweeën dat het dunnere plukjes moesten zijn want dat was natuuuuuuurlijker.
Ik weer sputteren dat ik schijt had aan natuurlijk, dat ik het gewoon zo wilde. Hebben ze stiekem toch heel dunne plukjes opgelicht en die verdwijnen dus volledig in de rest van mijn haar _O-
Stomme kapperts. }:|

Buurvrouw was hier net en is inmiddels vertrokken met een heel oppassschema voor de katten (ik heb het druk de komende tijd :@ ) en een linkje naar de Roomba. Want na demonstratie door mij wil ze ook een Truus! _O-
pi_93825922
Ik wil ook een truus :(

Ohai :W

Brief is ingeleverd *O* Helaas was degene die er over gaat in bespreking, maar mevrouw die er wel was moest er om glimlachen :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:16:04 #82
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826143
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:

Brief is ingeleverd *O* Helaas was degene die er over gaat in bespreking, maar mevrouw die er wel was moest er om glimlachen :s)
:W
Wat voor brief??
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:16:31 #83
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826167
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik beoordeel donderdag wel dat faalhaar :* w/
Ow O+
pi_93826192
:W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:17:40 #85
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826231
En de puppiezzzz op de Elisaschaal O+
Ow O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:18:01 #86
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826248
En Goodbye :W
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:18:49 #87
163650 Greys
pi_93826291
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik beoordeel donderdag wel dat faalhaar :* w/
Ja doe! _O-

Gelukt met je onderkleedje? :P

Goodbyeeeeeeeeee :o :D O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93826308
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:

He jammer, maar hopelijk zegt die glimlachende mevrouw wel tegen de besprekingsmevrouw hoe leuk je bent. :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:19:13 #89
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826310
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja doe! _O-

Gelukt met je onderkleedje? :P

Goodbyeeeeeeeeee :o :D O+ *O*
Nee dat ga ik morgen doen :o
Ow O+
pi_93826332
Ik ben mijn pas verworven bibliotheek aan het organiseren. 3000 titels! :D _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:20:02 #91
163650 Greys
pi_93826343
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef Maes het volgende:

[..]

Nee dat ga ik morgen doen :o
Ohja fuck _O-
Er is nog geen dag voorbij :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93826350
Hai O+

Zal zo nog eventjes koken, totaal geen zin in! :') :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:20:47 #93
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826372
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohja fuck _O-
Er is nog geen dag voorbij :P
Dat idee heb je gewoon als je ergens heel lang (voor je gevoel) bent geweest
Ow O+
pi_93826405
Ik wil een foto van het haaaaaaarrrrr *O*

En dunnere plukjes zijn wel veel natuurlijker, ja. Maar goed, je moet wel IETS kunnen zien natuurlijk _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:22:07 #95
163650 Greys
pi_93826431
Eten is klaar, niet koud laten worden, dus ff eten :W
Tot straks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:22:22 #96
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826442
Maar Greys ging niet voor natuurlijk :D
Ow O+
pi_93826447
Eet smakelijk! :Y)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:23:35 #98
163650 Greys
pi_93826497
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Maes het volgende:
Maar Greys ging niet voor natuurlijk :D
Nee, fuck 'natuurlijk'. Ik heb mijn haar (heeeeeeeel lang geleden) ook knalrood met witte strepen gehad. Dat was toen hip, in de Spice Girls tijd _O-

Ze vonden vast dat ik te oud ben voor heftige dingen, maar he, Famke Janssen is 40+ en die heeft het ook :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:24:18 #99
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, fuck 'natuurlijk'. Ik heb mijn haar (heeeeeeeel lang geleden) ook knalrood met witte strepen gehad. Dat was toen hip, in de Spice Girls tijd _O-

Ze vonden vast dat ik te oud ben voor heftige dingen, maar he, Famke Janssen is 40+ en die heeft het ook :{w
Was je al eerder bij deze kappert geweest?
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:24:26 #100
163650 Greys
pi_93826535
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Goodbye het volgende:
Eet smakelijk! :Y)
Dankuuuuuuuuuuu!

(Ik zit inmiddels met bord naast toetsenbord :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 19:26:12 #101
163650 Greys
pi_93826609
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:24 schreef Maes het volgende:

[..]

Was je al eerder bij deze kappert geweest?
Ja. Lang geleden :D

En ik had er uiteraard weer zo eentje die maar door blijft leuteren, terwijl ik uit alle macht een 'Sssssht, shut it, kan je niet zien dat ik net verdiept ben in een artikel over Tatjana en het waarom zij geen golddigger is???' probeerde uit te stralen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93826722
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankuuuuuuuuuuu!

(Ik zit inmiddels met bord naast toetsenbord :') )
Wat heb je? :9

Ik ga zo lekker simpel pasta met groente, tonijn en een pasta sausje maken. Tien minuutjes, tops :+
pi_93826745
Ik heb ook geen zin om te gaan koken. :{
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:29:53 #104
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93826825
Ik ben al klaar met eten en de vaat staat ook alweer in de wasser *O*
Ow O+
pi_93826915
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben al klaar met eten en de vaat staat ook alweer in de wasser *O*
We kunnen niet allemaal de Stepford Wife zijn :7
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:35:10 #106
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93827137
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

We kunnen niet allemaal de Stepford Wife zijn :7
En ik ben nog niet eens getrouwd :D
Ow O+
pi_93827491
~O>
pi_93827551
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
~O>
Ook hoi :')
pi_93827605
Gefeliciteerd damesssssss
pi_93827621
pi_93827719
O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2011 @ 19:47:32 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93827852
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Post van Rewimo! *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben mijn pas verworven bibliotheek aan het organiseren. 3000 titels! :D _O_
*O*

Veel plezier ermee :)

oh-oh, wat een schatjes, die ukkies! Véél leuker dan die teven hoor :Y

Wij zijn weer wezen spoorzoeken vanmiddag, deze keer richting Wesel. Daar staat nog een heel groot (maar gebombardeerd) stuk van de bakstenen spoorbrug. Die was ooit 1950 meter lang. Heb wel veel te veel gelopen dus nu wil het niet meer :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 maart 2011 @ 19:58:57 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93828629
hoi -O-

bah, wat een k*tafsluiting van de dag vandaag
kreeg als laatste gesprek net iemand die dreigde zelfmoord te plegen
ja ik weet blaffende honden, bijten niet. t is een roep om aandacht
je weet gewoon totaal niet hoe je moet reageren, zit nog in t gesprek om te achterhalen het hoe of wat je voor iemand kan doen, komt dat ineens tussendoor.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2011 @ 20:00:57 #114
13151 crew  Rewimo
pi_93828775
O jakkes Yns :{

Hebben jullie daar een draaiboek voor? Wij wel, maar ik hoop niet dat ik het ooit nodig heb. Ik heb ook geen idee hoe ik op zoiets zou reageren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93829223
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Ynske het volgende:
hoi -O-

bah, wat een k*tafsluiting van de dag vandaag
kreeg als laatste gesprek net iemand die dreigde zelfmoord te plegen
ja ik weet blaffende honden, bijten niet. t is een roep om aandacht
je weet gewoon totaal niet hoe je moet reageren, zit nog in t gesprek om te achterhalen het hoe of wat je voor iemand kan doen, komt dat ineens tussendoor.
Poeh, heftig! Hopelijk heb je wat voor die persoon kunnen betekenen. En houd jezelf voor dat het uiteindelijk hun keuze is. En die keuze hangt niet af van het gesprek wat hij/zij met jou heeft gehad.
pi_93829263
:9~ :9~
pi_93829313
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef Maes het volgende:

[..]

En ik ben nog niet eens getrouwd :D
Dat is slechts de kers op de taart :7

Hoi Ll O+

En heb je een ereader Cat? Ik zit er ook sterk aan te denken eentje aan te schaffen, maar ik heb echt geen idee wat voor één :')
pi_93829334
Hai Gb O+
pi_93829387
CAT!!!!! OOGNIP!!!!

Help :P
Kitten voor mn deur...en nu?
pi_93829508
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is slechts de kers op de taart :7

Hoi Ll O+

En heb je een ereader Cat? Ik zit er ook sterk aan te denken eentje aan te schaffen, maar ik heb echt geen idee wat voor één :')
Japs! Kijk hier anders eens: eBook hot or not? #3 (met dank aan Rewimo voor de tip)
pi_93829662
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Japs! Kijk hier anders eens: eBook hot or not? #3 (met dank aan Rewimo voor de tip)
Oh, die link heb ik idd al eens eerder voorbij zien vliegen. Ga het topic even volgen, thanks!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 maart 2011 @ 20:18:46 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93829983
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Rewimo het volgende:
O jakkes Yns :{

Hebben jullie daar een draaiboek voor? Wij wel, maar ik hoop niet dat ik het ooit nodig heb. Ik heb ook geen idee hoe ik op zoiets zou reageren.
al zouden we t wel hebben (zou me niets verbazen, maar op t moment werken mn hersens niet)
t overvalt je zo, dat je niet weet hoe te schakelen, heb getracht dr zover te krijgen om contact op te nemen met de HAP
waarop ze de verbinding verbrak, en we de politie gebeld hebben
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Poeh, heftig! Hopelijk heb je wat voor die persoon kunnen betekenen.
k weet t niet, denk t niet, denk dat t vooral een roep is
quote:
En houd jezelf voor dat het uiteindelijk hun keuze is. En die keuze hangt niet af van het gesprek wat hij/zij met jou heeft gehad.
dat klopt, maar t doet me meer dan ik verwacht had
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93830531
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
CAT!!!!! OOGNIP!!!!

Help :P
Kitten voor mn deur...en nu?
WHAAAAA!!! Mijn kitteneierstokken waren al flink aan het rammelen maar dat is nu alleen maar erger geworden :') Bedankt Tombo :{
pi_93830584
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

WHAAAAA!!! Mijn kitteneierstokken waren al flink aan het rammelen maar dat is nu alleen maar erger geworden :') Bedankt Tombo :{
We kunnen ons uitleven Oognip! :D
Arme TS, helemaal onzeker met een weeskitten.
pi_93830699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is helemaal in Thailand joh, daar kun je niks mee :P
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 20:30:46 #126
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_93830754
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het is helemaal in Thailand joh, daar kun je niks mee :P
Noodpakketje kittenvoer sturen?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_93830843
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

We kunnen ons uitleven Oognip! :D
Arme TS, helemaal onzeker met een weeskitten.
Ja O+ kan me wel voorstellen dat ie onzeker is met zo'n klein kitten. Ik vond die van mij al mini maar deze is nog mini-er :P Hopelijk redt ie het :D
pi_93831058
Greys, shit van de kapper trouwens -O- Dan kost het zoveel geld en dan zie je er niks van terwijl het niet nodig is. Ik heb ook sinds een paar weken highlights en dat lijkt best natuurlijk maar je ziet het wel. Hopelijk zie je het morgenochtend beter als je weer voor het eerst in de spiegel kijkt.
pi_93831359
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja O+ kan me wel voorstellen dat ie onzeker is met zo'n klein kitten. Ik vond die van mij al mini maar deze is nog mini-er :P Hopelijk redt ie het :D
Ik hoop het ook. Je kunt niet naar zijn binnenkantje kijken maar het zou me niks verbazen als die al zeker 6 weken is of zo. Gooi er goed voer in en opeens schieten ze alle tabellen voorbij,. Was ook zo met Frits van Elisa.
Maar voor een Thailands zwerfkitten vind ik hem er prima uitzien.
pi_93831599
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Je kunt niet naar zijn binnenkantje kijken maar het zou me niks verbazen als die al zeker 6 weken is of zo. Gooi er goed voer in en opeens schieten ze alle tabellen voorbij,. Was ook zo met Frits van Elisa.
Maar voor een Thailands zwerfkitten vind ik hem er prima uitzien.
Hij ziet er inderdaad niet slecht uit, hopelijk heeft ie geen wormpjes in zijn buikje.
pi_93832409
Toen mijn benen net gemasseerd werden, kwam Muis even kijken. Hij ging op mijn rug staan en met zijn voorpootjes 'pompen' :') Hij wilde meehelpen, de druif O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:00:36 #132
176471 oh-oh
pi_93832588
:o Greys wat een geld voor niks zeg!!!
Zooooo, de teven zijn opgehaald, met heel heel veel excuses O+
En een echte grote Lotso Bear uit de Disney Store die naar aardbeien ruikt, een boekenbon van de ouders, en een magneet van de nieuwe paus, want ik had dr alleen nog maar een van de oude :D
En morgen komt ie me helpen poetsen, zonder teven :P
En terwijl de teven opgehaald werden kwamen de Griek en het kind puppies knuffelen, die hadden ook nog niet gegeten, dus de Griek is frietjes gaan halen.
Gisteren ook al op maar ik leefde al de hele dag op 1 pannekoek dus ik viel om van de honger :')
Ze hebben nu al 4 keer goed gedronken, een uur geleden nog een voeding op en nu liggen ze alweer te pieperen ( zoals het kind het noemt O+ ) , maar ze mogen ff mopperen van mij, ik blijf niet bezig :P
Zwarte pupje plast al helemaal zelf, en die dikke bruine sterke beer plast ook goed als Karel m likt of als ik een beetje wrijf ^O^
( Groucho Marx )
pi_93832631
*O*
pi_93832651
Barcenal :9
pi_93832706
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niks -O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2011 @ 21:02:42 #136
13151 crew  Rewimo
pi_93832713
Dat klinkt goed, oh-oh ^O^
pi_93832768
Oh dat klinkt inderdaad goed zeg O+ Hoe lang heb je ze nog? O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:04:34 #138
176471 oh-oh
pi_93832850
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh dat klinkt inderdaad goed zeg O+ Hoe lang heb je ze nog? O+
Tot ze zelf kunnen eten.
Nog een weekje of 2 denk ik hoor, zijn snelle jongens O+
Multiply, heb je al een naam voor de bruine beer?
( Groucho Marx )
pi_93832906
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niks -O-
Shit is dat he -O-
ik heb chips en ijs :9~
pi_93833064
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Shit is dat he -O-
ik heb chips en ijs :9~
:( Rotkind, mij lekker maken! :o

Straf:
SPOILER
pi_93833145
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:( Rotkind, mij lekker maken! :o

Straf:
SPOILER
_O- Dat is wel de beste straf die je op dit moment had kunnen bedenken :'(
pi_93833169
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

_O- Dat is wel de beste straf die je op dit moment had kunnen bedenken :'(
Das voor je kittenrammeleierstokken
pi_93833198
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tot ze zelf kunnen eten.
Nog een weekje of 2 denk ik hoor, zijn snelle jongens O+
Multiply, heb je al een naam voor de bruine beer?
Jup, ik heb het ook naar haar gemaild.. maar wacht nog even op haar antwoord. :P
pi_93833219
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Das voor je kittenrammeleierstokken
Ja dat begreep ik al en nu rammelen ze bijna mijn buik uit :')

Ik ga even wat chips pakken :P
pi_93833284
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja dat begreep ik al en nu rammelen ze bijna mijn buik uit :')

Ik ga even wat chips pakken :P
HA! Ik ontdek net een pakje minipizza's in de vriezer 8-)
* oven aanzet *
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:13:04 #146
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93833374
soep :Y)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93833386
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

HA! Ik ontdek net een pakje minipizza's in de vriezer 8-)
* oven aanzet *
*O* wat een bof! :P
ik ga stukje 'little focker' kijken
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:13:42 #148
176471 oh-oh
pi_93833410
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Jup, ik heb het ook naar haar gemaild.. maar wacht nog even op haar antwoord. :P
Spannend *O*
( Groucho Marx )
pi_93833656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Spannend *O*
Jaa was al een naam die ik in mn hoofd had zitten voor een volgende hond, toevallig een Spaanse naam;)
pi_93833659
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Heb je definitief een pupje? *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:19:18 #151
176471 oh-oh
pi_93833778
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Jaa was al een naam die ik in mn hoofd had zitten voor een volgende hond, toevallig een Spaanse naam;)
Oh ik ben superbenieuwd O+
Dan wacht ik nog ff en bedenk ik dan voor die zwarte wel iets wat er bij past O+
( Groucho Marx )
pi_93833874
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je definitief een pupje? *O*
Nou ik wacht nog op antwoord..ik ga voor de reu, omdat de teef onder fokkersvoorwaarden weggaat..;) oh-oh heeft mn twijfels weggenomen haha. Dus hopelijk word die bruine bij haar van mij.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:22:10 #153
176471 oh-oh
pi_93833945
En deze is Jazz kleurig he, en ik denk dat ie gaat lijken op die mooie bruine uit het vorige nest O+
( Groucho Marx )
pi_93833982
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
En deze is Jazz kleurig he, en ik denk dat ie gaat lijken op die mooie bruine uit het vorige nest O+
oooow dat hoop ik, dat was mijn favoriet O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:23:58 #155
176471 oh-oh
pi_93834076
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

oooow dat hoop ik, dat was mijn favoriet O+
Hij is echt wildkleur, zo is die ene ook, dat wordt altijd na een poos wat meer effen.
Wat voor vacht dr op zit is nog niks over te zeggen, maar ik denk niet dat ze kortharig zijn, die pupjes zijn meestal wat gladder, als ik kijk naar de korthaar en langhaar chi pups die ik ken.
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:24:31 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93834107
Pupjes O+

Greys, 139 euro...JF zeg! _O-
Ik was van de week een tientje kwijt bij de buuf :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:24:59 #157
176471 oh-oh
pi_93834136
:P Ik heb een gratis kappert :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:25:18 #158
176471 oh-oh
pi_93834161
En die doet altijd psies wat ik wil, ze heeft me vorige week dinsdag nog geknipt :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:27:54 #159
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93834318
Greys, kun je die lichte plukjes er niet door een vriendin in laten zetten? :P
pi_93834336
ik ben al sinds oktober 2009 niet meer naar de kapper geweest. Was de bruiloft van mn broer haha
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:28:27 #161
176471 oh-oh
pi_93834366
O+ Ze slapen en zijn stil en Karel staat maar met zijn kin op de wasmand te wachten tot ze weer wakker worden O+
( Groucho Marx )
pi_93834406
Ik ga ook altijd weg met iets anders dan wat ik wilde bij de kapper _O- Maar das meestal wel in mijn voordeel :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:29:00 #163
176471 oh-oh
pi_93834413
Oh Multi, als je m neemt, kom je dan al snel een keer hier kijken?
:P
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:29:05 #164
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93834416
Kareltje toch O+
pi_93834432
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
O+ Ze slapen en zijn stil en Karel staat maar met zijn kin op de wasmand te wachten tot ze weer wakker worden O+
Aw, wat lief O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:29:34 #166
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93834452
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook altijd weg met iets anders dan wat ik wilde bij de kapper _O- Maar das meestal wel in mijn voordeel :')
Stukkie eraf en uitdunnen....meer durf ik nooit te laten doen :')
pi_93834482
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Multi, als je m neemt, kom je dan al snel een keer hier kijken?
haha denk ik niet, ik wilde pas rond de 4 weken ofzo gaan kijken. Dan zijn ze pas leuk _O-
is ook gewoon 2 uur rijden ofzo naar jou :o
pi_93834500
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

haha denk ik niet, ik wilde pas rond de 4 weken ofzo gaan kijken. Dan zijn ze pas leuk _O-
Waar woon jij dan? :o
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:30:25 #169
176471 oh-oh
pi_93834512
Karel verbaast me echt , normaal doet Chico dat allemaal, en dan kijkt Karel niet naar pups om.
Maar horny Chico had andere prioriteiten dus Karel greep zijn kans dit keer schoon, ik denk niet dat Chico er nog aan te pas gaat komen _O-
( Groucho Marx )
pi_93834548
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Karel verbaast me echt , normaal doet Chico dat allemaal, en dan kijkt Karel niet naar pups om.
Maar horny Chico had andere prioriteiten dus Karel greep zijn kans dit keer schoon, ik denk niet dat Chico er nog aan te pas gaat komen _O-
Wat schattig O+ Ontluikende vadergevoelens O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:31:02 #171
176471 oh-oh
pi_93834554
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Alles is toch 2 uur rijden van hier uit _O-
( Groucho Marx )
pi_93834588
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nou ik wacht nog op antwoord..ik ga voor de reu, omdat de teef onder fokkersvoorwaarden weggaat..;) oh-oh heeft mn twijfels weggenomen haha. Dus hopelijk word die bruine bij haar van mij.
Wat leuk! *O*
pi_93834606
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Provincie Utrecht, bijna in Gelderland :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:32:22 #174
33954 ElisaB
pi_93834652
Oh-oh, we hebben écht meer foto's nodig, want anders verliezen we onze interesse O-)
pi_93834654
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Provincie Utrecht, bijna in Gelderland :P
Ah okee, ik dacht misschien hier in de buurt :P
pi_93834673
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Oh-oh, we hebben écht meer foto's nodig, want anders verliezen we onze interesse O-)
Ja, en foto's van Karel-kin-op-mand O+ :Y
pi_93834686
Ja meer foto's O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:33:58 #178
176471 oh-oh
pi_93834761
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

En ze zijn nu al keileuk, echt :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:34:32 #179
176471 oh-oh
pi_93834814
Foto's maak ik morgen wel weer bij daglicht hoor :P
( Groucho Marx )
pi_93834822
Ik wil ook kijken maar dan wil ik er geheid een mee :')
pi_93834841
Neem wel de zwarte mee dan he
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:34:55 #182
176471 oh-oh
pi_93834846
Oh mensen, zet m ff allemaal op 5 , Modern Family O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:35:47 #183
176471 oh-oh
pi_93834928
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil ook kijken maar dan wil ik er geheid een mee :')
Ze gaan nu nog nergens heen dus kom maar kijken O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:37:38 #184
176471 oh-oh
pi_93835058
Dalijk Flash Mob bij Modern Family *O*
( Groucho Marx )
pi_93835072
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Dalijk Flash Mob bij Modern Family *O*
oow ja die is leuk _O-
pi_93835095
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ze gaan nu nog nergens heen dus kom maar kijken O+
Ik moet eerst echt leren voor mn tentamens :X Maar wie weet, erna O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:39:04 #187
176471 oh-oh
pi_93835152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik moet eerst echt leren voor mn tentamens :X Maar wie weet, erna O+
Wanneer zijn ze??????
( Groucho Marx )
pi_93835175
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze??????
nu maandag en de week erna maandag en dinsdag :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:40:28 #189
176471 oh-oh
pi_93835232
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nu maandag en de week erna maandag en dinsdag :')
Dan moet je komende dinsdag maar komen :P
Of maandag na je tentamen :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:41:03 #190
176471 oh-oh
pi_93835265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

oow ja die is leuk _O-
Gheghe ja _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:41:17 #191
176471 oh-oh
pi_93835285
Gloria flipt _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:41:53 #192
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93835323
Voetbal :(
Ow O+
pi_93835328
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dan moet je komende dinsdag maar komen :P
Of maandag na je tentamen :P
Ik kijk wel even :Y Ik wil Sjon en de rest ook zien *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:42:48 #194
176471 oh-oh
pi_93835407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:D Alsof je daar nog oog voor hebt dan!
Ik weet niet of ze de week daarna na je tentamens nog hier zijn...
En ik hoop dan ook echt weer aan het werk te zijn :')
( Groucho Marx )
pi_93835647
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Alsof je daar nog oog voor hebt dan!
Ik wel hoor :Y
quote:
Ik weet niet of ze de week daarna na je tentamens nog hier zijn...
En ik hoop dan ook echt weer aan het werk te zijn :')
Snap ik :D Ik kijk wel even, ervoor wordt niks, moet wel leren :P
pi_93835698
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je deze kant uitkomt moet je me dat even laten weten. Kunnen we misschien samen. *O*

Fijn he, oh-oh? _O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:47:45 #197
176471 oh-oh
pi_93835728
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik wel hoor :Y

[..]

Snap ik :D Ik kijk wel even, ervoor wordt niks, moet wel leren :P
:P Hoe laat heb je het eerste tentamen maandag?
Na dat tentamen mag je toch wel een dagje iets leuks doen?
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:48:34 #198
176471 oh-oh
pi_93835792
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je deze kant uitkomt moet je me dat even laten weten. Kunnen we misschien samen. *O*

Fijn he, oh-oh? _O-
Ow gawd, ik heb al een weegschaal hoor _O-
Tuurlijk mag je komen kijken, heb jij Sjon al gezien? Nee he >:)
( Groucho Marx )
pi_93835847
Heb moeten zoeken maar wat een kleine prulletjes oh-oh! O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93835850
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ow gawd, ik heb al een weegschaal hoor _O-
Tuurlijk mag je komen kijken, heb jij Sjon al gezien? Nee he >:)
Sjon en ik hebben nog niet de eer gehad kennis te maken met elkaar. :7
Aan mijn weegschaal heb je tegen die tijd toch niks meer, daar knallen die beren van jou zo doorheen. :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:49:57 #201
176471 oh-oh
pi_93835897
Flashmob *O*
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:50:21 #202
176471 oh-oh
pi_93835920
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Heb moeten zoeken maar wat een kleine prulletjes oh-oh! O+
Ze zijn echt niet reuze klein, ik ben ze echt veeeeeel kleiner gewend :D
( Groucho Marx )
pi_93835925
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:P Hoe laat heb je het eerste tentamen maandag?
Na dat tentamen mag je toch wel een dagje iets leuks doen?
Ik moet die dinsdag werken sowieso :')
pi_93836037
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ze zijn echt niet reuze klein, ik ben ze echt veeeeeel kleiner gewend :D
Ze zien er niet schriel uit nee maar ze zijn wel klein ;)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:53:23 #205
176471 oh-oh
pi_93836120
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik moet die dinsdag werken sowieso :')
Dan moet je maandag maar komen, na je tentamen :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:54:05 #206
176471 oh-oh
pi_93836175
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ze zien er niet schriel uit nee maar ze zijn wel klein ;)
Ze zijn zo heerlijk levendig!!
Tis alweer bijna flestijd O+
( Groucho Marx )
pi_93836212
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

O+ O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:54:52 #208
176471 oh-oh
pi_93836224
Gloria met dr pistool _O-
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:55:59 #209
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93836296
Heej Em El *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:57:03 #210
176471 oh-oh
pi_93836380
Arme Karel is naast de wasmandmetpups op de grond in slaap geknikkerd O+
( Groucho Marx )
pi_93836508
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Awwww! O+

( _O- )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:59:56 #212
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93836556
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Wat schattig O+
Ow O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:00:45 #213
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93836614
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fijn he, oh-oh? _O-
F&F-meet bij oh oh *O*
pi_93836616
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

*officieel jaloers :D
pi_93836652
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Em El *O*
:W Ingepingeding!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:01:30 #216
176471 oh-oh
pi_93836663
:P Ze slapen nog :P
( Groucho Marx )
pi_93836754
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dan moet je maandag maar komen, na je tentamen :P
_O- Ik ga morgen even kijken wat eventueel kan :Y
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:03:22 #218
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93836831
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:W Ingepingeding!
Long time no see volgens mij.
Hoestie daar? :)
pi_93836951
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Long time no see volgens mij.
Hoestie daar? :)
Druk@ work maar wel leuk en heel veel leuke uitstapjes :)
Bij jou?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:05:04 #220
176471 oh-oh
pi_93836979
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O- Ik ga morgen even kijken wat eventueel kan :Y
:D
( Groucho Marx )
pi_93837154
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D
Zouden de illustere oh-oh en de al even illustere Tombolafan elkaar eindelijk ontmoeten? :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:07:35 #222
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93837203
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Druk@ work maar wel leuk en heel veel leuke uitstapjes :)
Bij jou?
Uitstapjes FTW 8-)
Hier ook alles okidokie :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:08:07 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93837256
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zouden de illustere oh-oh en de al even illustere Tombolafan elkaar eindelijk ontmoeten? :D
Ze heeft wel wat over voor een pupje he? Ik denk dat ze stiekem eentje meeneemt :{w
pi_93837291
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ze heeft wel wat over voor een pupje he? Ik denk dat ze stiekem eentje meeneemt :{w
Ik denk het ook. :o

Arme Nelis. _O-
pi_93837316
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als het kan :Y
pi_93837383
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als het kan :Y
Nieuwsgierig geworden door mijn verhalen he? :+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:10:42 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93837431
Zijn we niet allemaaaaaal reuze-benieuwd naar den mysterieuze oh oh? *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:10:43 #228
176471 oh-oh
pi_93837434
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Crap :')
Ah, ze piepen, voedertijd *O*
( Groucho Marx )
pi_93837527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn we niet allemaaaaaal reuze-benieuwd naar den mysterieuze oh oh? *O*
Ikke niet. :7
pi_93837547
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Crap :')
Ah, ze piepen, voedertijd *O*
He, vervelend. O+
pi_93837550
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Door jouw verhalen durfde ik eerder niet :@
pi_93837789
Ik ga vroeg naar bed vandaag :W :*
Geef de pupjes (en de rest O-) ) maar een extra knuffel van me oh-oh *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:18:47 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93838021
Trusten :W
pi_93838142
Truste Tombo! :W
pi_93838853
Waar blijven die foto's nou -O-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:30:31 #236
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93838908

:Y) :Y)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93839026
Lekker :9
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:32:17 #238
176471 oh-oh
pi_93839042
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waar blijven die foto's nou -O-
Met die prutcamera die ik heb ga ik echt geen foto's met flits maken, das echt geen doen, dus morgen pas weer hoor.
Ze hebben net weer 6 ml per pup op O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:34:51 #239
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93839217
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
:Y) :Y)
Ziet er zo lekker uit, ik heb het nog nooit op -O-
Ow O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:35:01 #240
176471 oh-oh
pi_93839227
Oh ik zat net bruintje nog es goed te bestuderen.
Hij heeft ook een witte bef en een wit kinnetje O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:35:04 #241
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93839229
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Met die prutcamera die ik heb ga ik echt geen foto's met flits maken, das echt geen doen, dus morgen pas weer hoor.
Ze hebben net weer 6 ml per pup op O+
Brave pupjes ^O^
Ow O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:37:17 #242
176471 oh-oh
pi_93839382
Ze liggen nu na te pruttelen op de warme fles onder hun deken O+
( Groucho Marx )
pi_93839447
O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:38:39 #244
176471 oh-oh
pi_93839477
Die geluidjes zijn echt zoooooooo geweldig poepig O+
( Groucho Marx )
pi_93839933
Ik duik mijn bedje in. Morgen weer werken. :{

Trust! :W
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:52:47 #246
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93840473
Trusten Cat :W

Ik ren zo ff onder de douche door en dan ook lekker op tijd slapen :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:01:55 #247
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_93841052
Ik ben ook weg :W
Ow O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:04:35 #248
176471 oh-oh
pi_93841229
Dag allemaal :W
Ik wacht nog minstens op de flesjes van middernacht, heb net nog maar een kookwasje aangezet met loopsetevenwas :') En de afwas gedaan *)
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:08:49 #249
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93841461
ik zit moed te verzamelen om naar bed te gaan :')
morgen weer werken -O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_93842112
ik lees iets over pupjes? :o O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:23:50 #251
176471 oh-oh
pi_93842274
Boel gepiep hier, ff wrijven en twee grote plassen en stille pups O+
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:25:31 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93842352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Lief toch?! O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:26:08 #253
163650 Greys
pi_93842379
quote:
Mwahhhhhhhhhhhhh O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93842425
quote:
O+ O+ O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:28:15 #255
176471 oh-oh
pi_93842488
Ik ben blij dat ze goed plassen, dat is altijd lastiger dan het drinken zelf, en ze hebben vandaag voor het eerst deze voeding, dus dat is super ^O^
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:28:51 #256
176471 oh-oh
pi_93842514
En die arme arme Chico rent nog steeds rond op zoek naar zn loopse teef :')
( Groucho Marx )
pi_93842568
Ach arm beestje :D Helemaal van slag.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:30:34 #258
176471 oh-oh
pi_93842619
En dat op zn ouwe dag :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:31:23 #259
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93842659
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
En die arme arme Chico rent nog steeds rond op zoek naar zn loopse teef :')
tis maar goed dat je huishomo morgen flink komt soppen ! ^O^
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:32:47 #260
176471 oh-oh
pi_93842728
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef Nonneke het volgende:

[..]

tis maar goed dat je huishomo morgen flink komt soppen ! ^O^
_O- Ja, ik ben al bezig met vele machines was, alle mandjes moeten gewassen en zo, en de bank moet helemaal ontgeurd worden ook :')
Chico slaakt echt af en toe wolvenkreetjes :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:34:50 #261
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93842847
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O- Ja, ik ben al bezig met vele machines was, alle mandjes moeten gewassen en zo, en de bank moet helemaal ontgeurd worden ook :')
Chico slaakt echt af en toe wolvenkreetjes :')
_O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 maart 2011 @ 23:35:48 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93842895
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:36:03 #263
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93842907
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:40:14 #264
176471 oh-oh
pi_93843090
Oh, ik heb al zo een zender, ik heb laatst een hele dag Niels Hoooogerson en de Snorkels en zo zitten kijken met het kind :D Maja de Bij heb ik nooit een reet aangevonden trouwens :P
Ik wil Candy Candy terug O+
( Groucho Marx )
pi_93843219
Hoe oud ben jij eigenlijk oh-oh :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:43:47 #266
176471 oh-oh
pi_93843245
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk oh-oh :D
:P even oud als Greys :P
( Groucho Marx )
pi_93843289
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

-O-
pi_93843339
Ah ik zie het al in je profiel :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:48:52 #269
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93843429
lalalalala
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:53:38 #270
6941 APK
Factual, I think.
pi_93843656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij veel jonger was :o
No offence naar beiden overigens :P
pi_93843697
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef APK het volgende:

[..]

ik ook haha.
Mijn moeder is maar 10 jaar ouder :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 maart 2011 @ 23:55:41 #272
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93843736
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:53 schreef APK het volgende:

[..]

nog jonger :o ze zijn toch beide 23
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:55:53 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_93843747
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

ik ook haha.
Ik ook zo'n beetje :+
pi_93843764
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

in haar profiel staat wat anders :{
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:56:32 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_93843772
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat is Yvonne toch, die eeuwig 37 is?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 maart 2011 @ 23:59:00 #276
163650 Greys
pi_93843863
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

ik ook haha.
Ga je lekker? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:59:07 #277
176471 oh-oh
pi_93843868
:D Maar ik ben het echt :P
( Groucho Marx )
pi_93843884
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ga je lekker? _O-
O-)
pi_93843897
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:59 schreef oh-oh het volgende:
:D Maar ik ben het echt :P
ik dacht ook in de 20 ofzo
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:01:08 #280
176471 oh-oh
pi_93843960
Das een complimentje, ik voel me ook nog jong heur :P
Op die heup na nu :')
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 00:03:01 #281
163650 Greys
pi_93844041
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Das een complimentje, ik voel me ook nog jong heur :P
Op die heup na nu :')
Ik voel me vaak ook gewoon nog 26.
Echt een beláchelijk idee dat de 40 in zicht komt. Het lijkt zo onwerkelijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:04:12 #282
176471 oh-oh
pi_93844088
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hou op zeg _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:04:13 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_93844091
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Greys het volgende:

Dat heb ik ook, dat is nog veel erger :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 00:05:41 #284
163650 Greys
pi_93844144
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh hou op zeg _O-
Ja toch, niet dan? :D
Ik denk dan altijd even 'WTF, dat kan toch niet, veertigers zijn oud en ik niet :o '.
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef APK het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, dat is nog veel erger :+
Jij denkt nog steeds 'Jezus fuck, bijna veertig'? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 00:07:04 #285
163650 Greys
pi_93844186
Ze zijn bij ons gewoon veel te vroeg begonnen met tellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:07:14 #286
176471 oh-oh
pi_93844197
Ik word heul nog niet bijna 40 :')
Ik weet nog hoe erg ik het vond toen ik 25 werd _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:07:31 #287
176471 oh-oh
pi_93844204
Ah, er zijn weer twee uur om, voedertijd :P
( Groucho Marx )
pi_93844211
Ik ben bijna 25 :o :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 00:11:33 #289
163650 Greys
pi_93844369
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik word heul nog niet bijna 40 :')
Ik weet nog hoe erg ik het vond toen ik 25 werd _O-
Ik ook niet 'bijna'.
Maar het komt in zicht, we zitten aan de verkeerde kant van de 35 _O-

En dat gegeven klopt niet met mijn gevoel :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:13:16 #290
176471 oh-oh
pi_93844435
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook niet 'bijna'.
Maar het komt in zicht, we zitten aan de verkeerde kant van de 35 _O-

En dat gegeven klopt niet met mijn gevoel :P
We gaan maar gewoon terugtellen :P
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 maart 2011 @ 00:25:53 #291
163650 Greys
pi_93844855
APK, gevoos in SST!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:29:14 #292
176471 oh-oh
pi_93844976
Weet dr toevallig iemand waar mijn bril ligt?
:')
( Groucho Marx )
pi_93844991
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Weet dr toevallig iemand waar mijn bril ligt?
Is de leeftijd he...dingen vergeten..
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:30:09 #294
176471 oh-oh
pi_93845008
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Is de leeftijd he...dingen vergeten..
Volgens mij ligt ie op Texel ergens :')
( Groucho Marx )
pi_93845104
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij ligt ie op Texel ergens :')
:{
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:34:51 #296
176471 oh-oh
pi_93845144
Keihandig ja.
Ik ga zo nog maar es goed zoeken :')
Maar volgens mij heb ik al es gezocht, en kon ik m toen ook al nergens vinden, en de laatste keer dat ik m had was op Texel :')
( Groucho Marx )
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:35:23 #297
176471 oh-oh
pi_93845157
Ah, ze moeten dus wel nog gaan kakken, er gaat een drupje olie in de nachtfles :P
( Groucho Marx )
pi_93845164
Ik heb lenzen.. ik heb -5 ofzo. Moet mn ogen echt weer eens laten checken, volgens mij is het nu nog slechter.
pi_93845169
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ze moeten dus wel nog gaan kakken, er gaat een drupje olie in de nachtfles :P
:D O+
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:37:47 #300
176471 oh-oh
pi_93845216
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb lenzen.. ik heb -5 ofzo. Moet mn ogen echt weer eens laten checken, volgens mij is het nu nog slechter.
Ik heb ook lenzen en ook die sterkte , -5.5 zelfs, dus je snapt wel dat ik vannacht een bril nodig ga hebben voor de voedingen _O-
( Groucho Marx )
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:38:11 #301
176471 oh-oh
pi_93845221
Zal ik dan maar weer?
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')