SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zolang wil ik ook niet wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zolang ga ik m niet voor je vasthouden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Sorry voor de egoistische TT
Puppy's zijn leuk, dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal morgen of zo ff filmpjes maken, tis nu al wat donker hierquote:
Dus je kunt er makkelijk nog wat bij hebben als moeder het alsnog te druk heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Die bruine beer drinkt echt twee keer zo veel als dat zwartje, en dan wil ie nog meer , varkentje![]()
Met die kleine chi pups was ik wel ff bezig per voeding, maar deze zuipen het echt in seconden weg![]()
![]()
Van wie zou je geen puppy mogen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zolang wil ik ook niet wachtenVind het nu al erg, straks mag ik geen puppy.. moet ik weer in spanning zitten met een volgend nest
Geen idee, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
Zo ik heb het hele vorige topic even doorgelezen
oh-oh wat een lieve puppy's! En wat mooi dat je ze op deze manier groot kan brengen!Ze blijven tot een week of 4/5 bij jou toch?
[..]
Van wie zou je geen puppy mogen dan?
Ja maar jij was er toch heel snel bij? Dat komt vast wel goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Geen idee, je weet maar nooitMisschien zijn er wel andere die ook een Peludo teefje willen.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar jij was er toch heel snel bij? Dat komt vast wel goed
Ik dacht dat je ging snoezelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Ik heb handmassage geleerd en een onderwerp voor mijn presentatie voor het einde van mijn stage
die hondjes drinken helemaal niet meer na 3 weken ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Dit zijn oerhondjes, die eten denk ik wel met een week of drie en dan mogen ze fijn weer terugEn ze zijn al 4 dagen nu, dus dat gaat best rap
Er waren natuurlijk al veel mensen op de hoogte van het nest voordat ze kwamen, ik heb geen idee wat ze voor wachtlijst had eerlijk gezegd. Plus dat ze nu nog maar twee naakte teven overheeft, hopen dat die het overleven, anders zou ze zelf natuurlijk zomaar es een peludo teef kunnen willen aanhouden....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar jij was er toch heel snel bij? Dat komt vast wel goed
Gewoon lekker een carnibest met melkpapje jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die hondjes drinken helemaal niet meer na 3 weken ?
krijgen ze dan al gewoon vlees ?
Balen LK.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kom ff egotrippen![]()
ik zet in ene door met dat gesmoel. Ben het beu, pijn en gedoe dus ga de handel deels onder aanpakken dus heb een afspraak gemaakt met mijn tandarst voor 29-03 (kon eerder maar eh. ehhhh, had ik het drukniet dus maar even uitstel. Even met hem overleggen wat de opties zijn. Schijt nu al 7 kleuren, was al een held met het bovengebeuren in één keer maar zit wel ff zwaar te sokken en beetje diep dipje
![]()
Verders: Hoi
Hoi a.s. mams, hou je haaks meisje, ga heel dik voor je duimen dat het vanaf nu goed met je gaatquote:
Ga je naar de tandarts of naar het ziekenhuis daarvoor, want als je bang bent laat je je onder zeil brengen en heb je nergens last vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kom ff egotrippen![]()
ik zet in ene door met dat gesmoel. Ben het beu, pijn en gedoe dus ga de handel deels onder aanpakken dus heb een afspraak gemaakt met mijn tandarst voor 29-03 (kon eerder maar eh. ehhhh, had ik het drukniet dus maar even uitstel. Even met hem overleggen wat de opties zijn. Schijt nu al 7 kleuren, was al een held met het bovengebeuren in één keer maar zit wel ff zwaar te sokken en beetje diep dipje
![]()
Verders: Hoi
Ik ging ook snoezelen maar daar hoorde het leren van handmassage ook bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging snoezelen?![]()
Waar ga je je eindpresentatie over doen?
Leuk! En - naast al het verpleegtechnische gedoe- ook belangrijk voor cliënten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ging ook snoezelen maar daar hoorde het leren van handmassage ook bij
Ik weet het nog niet zeker want ik moet nog even vragen of er wel behoefte aan is op mijn stage, maar anders wil ik het gaan doen over activiteiten voor de clienten. De clienten zitten de hele dag maar in de stoel of liggen in bed zich te vervelen. Ik denk dat het goed is voor de clienten om wat meer activiteiten te ondernemen. Dan kunnen ze hun gedachtes even verzetten en hebben ze weer wat leuks te doen.
Er zitten best wat mensen die houden van gezellig kletsen maar in de huiskamer zitten vaak mensen die niet spraakzaam zijn. Dus de mensen die van gezellig kletsen houden, druipen op een gegeven moment weer af naar bed omdat ze het niks aan vinden. Dus als we dan wat vaker een spelletje of andere dingen gaan doen, zullen de meesten zich een stuk positiever voelen, denk ik.
tsjee rap zeg !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon lekker een carnibest met melkpapje ja![]()
En natuurlijk drinken ze normaal dan nog wel bij de moeder, maar als ze zelf kunnen eten, en daar zullen deze wel snel mee zijn, dan kunnen ze het ook zonder eventueel.
En als de moeder dan nog zoogt en de andere pups ook zelf kunnen eten blijft dr ook meer melk over om te verdelen natuurlijk
Ja inderdaad! Er zit ook een mevrouw met ontzettend veel pijn. Dat uit ze in ontzettend hard schreeuwen en roepen en continu om nieuwe drugs vragen. Echter als ze bezoek heeft dan is ze er veel minder mee bezig en hebben wij er ook minder last van (niet dat dat het belangrijkste is). Voor haar zou het denk ook heel goed zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! En - naast al het verpleegtechnische gedoe- ook belangrijk voor cliënten.
Ja daarom, naja ik hoop in ieder geval dat ik wat van dr hoor over hoe en wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er waren natuurlijk al veel mensen op de hoogte van het nest voordat ze kwamen, ik heb geen idee wat ze voor wachtlijst had eerlijk gezegd. Plus dat ze nu nog maar twee naakte teven overheeft, hopen dat die het overleven, anders zou ze zelf natuurlijk zomaar es een peludo teef kunnen willen aanhouden....
Vorig jaar de bovenhandel laten trekken, omdat ik na 10 jaar mét de parodontoloog het zelf niet meer zag zitten. Ondanks dat dat prothesegeval me nogal niet zonder slag of stoot laat zitten, bijten noch knagen ben ik blij met die stap.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ga je naar de tandarts of naar het ziekenhuis daarvoor, want als je bang bent laat je je onder zeil brengen en heb je nergens last van
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Jammer dat je niet in "mijn" z-huis stage loopt oognip
Ik begrijp je wel, maar aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat sommige mensen het heel moeilijk vinden om hun eigen vader of moeder te moeten verzorgen en dat ze het liever aan de verpleging over laten. Het is natuurlijk ook ontzettend moeilijk om te zien als je vader of moeder er zo aan toe is en niet iedereen kan het nu eenmaal opbrengen om ze nog zo te verzorgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oognip, zoals je weet ben ik 8 jaar 24/7 mantelzorger geweest voor mijn pap, laatste jaar dus in een verzorgings/verpleeghuis. Wat mij opviel was in het algemeen totaal negeren van mijn pap, hij zat in de dagopvang dus ach, laat maar zwemmen![]()
Kwam ik, elke dag, 10 mensen in de dagopvang, met mijn hondje en een kletspraatje naar alle 10 de dagopvang-mensen, bracht ze naar het restaurant om te eten en ondertussen gleden de andere kinderen er van door, want och, pa of ma gingen eten........ ze keken niet óm naar hun pap of mam na een schamel half uurtje.
Maar ik bleef, ging pappa helpen met eten maar de rest vd ouderen dus ook, Heb me zelden zo kwaad gemaakt, ze lieten hun eigen pa of ma gewoon sokken want ach, zelf zo te druk maar te beroerd om hun eigen ouders te helpen met eten. En maar zeiken over gebrek aan zorg, joppie, nee, laat dat maar aan anderen over.
kan me er nóg kwaad over maken dus snap jou volkomen
nee, want dat is helemaal foetsie en transplantatie op die plek met heupbot is geen optiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Het feit dat je het al erkent is de 1e stap LK hoor mij he.
Ik hoop voor je dat het nu voorspoediger gaat gaan ze ook nog iets aan je kaakbeen doen?
Zwart kleedt af.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Het grappige is dat zo op het oog die bruine groter en dikker lijkt, maar dat is de zwarte dus
Hij doet hetquote:
I wishquote:
Had ik al meteen gedaan hoor, bakje en dekentje wegen niet meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij doet het
Niet vergeten te tarreren he, anders smokkel je er een heel plastic mandje bij
Dat klagen over de verzorging herken ik wel, maar ook dat heeft meerdere kanten. Zo was ik laatst een man aan het helpen met eten met het gordijn dicht. Zijn buurvrouw was aan het bellen met haar kind en zei alleen maar slechte dingen over de verzorging die totaal niet waar waren. Maar goed als het kind alles gelooft kan ik me wel voorstellen dat ze dan klagen over het personeel, ook al klopt er niks van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oognip, machteloosheid maakt af en toe boos maar omgekeerd, geen zorg vd kant van kinderen naar hun ouders toe maakt logisch gezien weer de verzorgenden boos. Veel kinderen laten hun ouders verrotten maar klagen wel steen en been tégen en óver de verzorgenden.
Soms terecht vaker totaal onterecht, er zijn meer kinderen die hun ouders laten stikken dan verpleegkundigen en verzorgenden
Smart thinkingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
Had ik al meteen gedaan hoor, bakje en dekentje wegen niet mee
Kom je knuffen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smart thinking
Al meer dan drie ons. Je hebt al gelijk wel lekker wat in je handen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef oh-oh het volgende:
Kom je knuffen?
Kon ik best eens doen
[q]YAAAAAAAAAY de teven worden opgehaaaaaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook weer overleefd
Bye bye tevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je knuffen?
YAAAAAAAAAY de teven worden opgehaaaaaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook weer overleefd
Wat voor ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.
Wij gaan morgen ook naar puppies kijken.![]()
Fotoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Puppiesssss
De kapper was weer een grote faal, daar ga ik mooi pas weer over anderhalf jaar heen
Zit ik daar goddomme haast drie uur, zie ik daarna amper verschil. Ja, zo kan ik het ook. WTF
Noes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Puppiesssss
De kapper was weer een grote faal, daar ga ik mooi pas weer over anderhalf jaar heen
Zit ik daar goddomme haast drie uur, zie ik daarna amper verschil. Ja, zo kan ik het ook. WTF
Zelfs geen kleurtjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Puppiesssss
Ik zou het eigenlijk moeten doen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.quote:
Jeuzusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
Ja nou, het geheel is wel de kleur die ik wilde (gewoon donker, zoals altijd) maar ik wilde er lichtere stukken in en die zie ik alleen als ik heeeeeeeeeeel goed kijk als ik in de zon sta.
En uiteraard zijn de puntjes er wel af geknipt en zo. En dat kostte dan 139 euro
Stomme kapperts.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Nee welnee, het is gewoon weer een dikke faal.
Ik wilde dikke plukken die lichter waren, zij maar kwaken met zijn tweeën dat het dunnere plukjes moesten zijn want dat was natuuuuuuurlijker.
Ik weer sputteren dat ik schijt had aan natuurlijk, dat ik het gewoon zo wilde. Hebben ze stiekem toch heel dunne plukjes opgelicht en die verdwijnen dus volledig in de rest van mijn haar
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil ook een truus
Ohai
Brief is ingeleverdHelaas was degene die er over gaat in bespreking, maar mevrouw die er wel was moest er om glimlachen
Ik beoordeel donderdag wel dat faalhaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Nee welnee, het is gewoon weer een dikke faal.
Ik wilde dikke plukken die lichter waren, zij maar kwaken met zijn tweeën dat het dunnere plukjes moesten zijn want dat was natuuuuuuurlijker.
Ik weer sputteren dat ik schijt had aan natuurlijk, dat ik het gewoon zo wilde. Hebben ze stiekem toch heel dunne plukjes opgelicht en die verdwijnen dus volledig in de rest van mijn haar
He jammer, maar hopelijk zegt die glimlachende mevrouw wel tegen de besprekingsmevrouw hoe leuk je bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil ook een truus
Ohai
Brief is ingeleverdHelaas was degene die er over gaat in bespreking, maar mevrouw die er wel was moest er om glimlachen
Nee dat ga ik morgen doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe!
Gelukt met je onderkleedje?
Goodbyeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Dat idee heb je gewoon als je ergens heel lang (voor je gevoel) bent geweestquote:
Nee, fuck 'natuurlijk'. Ik heb mijn haar (heeeeeeeel lang geleden) ook knalrood met witte strepen gehad. Dat was toen hip, in de Spice Girls tijdquote:
Was je al eerder bij deze kappert geweest?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, fuck 'natuurlijk'. Ik heb mijn haar (heeeeeeeel lang geleden) ook knalrood met witte strepen gehad. Dat was toen hip, in de Spice Girls tijd
Ze vonden vast dat ik te oud ben voor heftige dingen, maar he, Famke Janssen is 40+ en die heeft het ook
Ja. Lang geledenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Was je al eerder bij deze kappert geweest?
Wat heb je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankuuuuuuuuuuu!
(Ik zit inmiddels met bord naast toetsenbord)
We kunnen niet allemaal de Stepford Wife zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben al klaar met eten en de vaat staat ook alweer in de wasser
En ik ben nog niet eens getrouwdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal de Stepford Wife zijn
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben mijn pas verworven bibliotheek aan het organiseren. 3000 titels!![]()
Poeh, heftig! Hopelijk heb je wat voor die persoon kunnen betekenen. En houd jezelf voor dat het uiteindelijk hun keuze is. En die keuze hangt niet af van het gesprek wat hij/zij met jou heeft gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Ynske het volgende:
hoi
bah, wat een k*tafsluiting van de dag vandaag
kreeg als laatste gesprek net iemand die dreigde zelfmoord te plegen
ja ik weet blaffende honden, bijten niet. t is een roep om aandacht
je weet gewoon totaal niet hoe je moet reageren, zit nog in t gesprek om te achterhalen het hoe of wat je voor iemand kan doen, komt dat ineens tussendoor.
Dat is slechts de kers op de taartquote:
Japs! Kijk hier anders eens: eBook hot or not? #3 (met dank aan Rewimo voor de tip)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is slechts de kers op de taart![]()
Hoi Ll![]()
En heb je een ereader Cat? Ik zit er ook sterk aan te denken eentje aan te schaffen, maar ik heb echt geen idee wat voor één
Oh, die link heb ik idd al eens eerder voorbij zien vliegen. Ga het topic even volgen, thanks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs! Kijk hier anders eens: eBook hot or not? #3 (met dank aan Rewimo voor de tip)
al zouden we t wel hebben (zou me niets verbazen, maar op t moment werken mn hersens niet)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Rewimo het volgende:
O jakkes Yns![]()
Hebben jullie daar een draaiboek voor? Wij wel, maar ik hoop niet dat ik het ooit nodig heb. Ik heb ook geen idee hoe ik op zoiets zou reageren.
k weet t niet, denk t niet, denk dat t vooral een roep isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poeh, heftig! Hopelijk heb je wat voor die persoon kunnen betekenen.
dat klopt, maar t doet me meer dan ik verwacht hadquote:En houd jezelf voor dat het uiteindelijk hun keuze is. En die keuze hangt niet af van het gesprek wat hij/zij met jou heeft gehad.
WHAAAAA!!! Mijn kitteneierstokken waren al flink aan het rammelen maar dat is nu alleen maar erger gewordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
CAT!!!!! OOGNIP!!!!
Help
Kitten voor mn deur...en nu?
We kunnen ons uitleven Oognip!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
WHAAAAA!!! Mijn kitteneierstokken waren al flink aan het rammelen maar dat is nu alleen maar erger gewordenBedankt Tombo
Het is helemaal in Thailand joh, daar kun je niks meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
WHAAAAA!!! Mijn kitteneierstokken waren al flink aan het rammelen maar dat is nu alleen maar erger gewordenBedankt Tombo
Noodpakketje kittenvoer sturen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is helemaal in Thailand joh, daar kun je niks mee
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We kunnen ons uitleven Oognip!![]()
Arme TS, helemaal onzeker met een weeskitten.
Ik hoop het ook. Je kunt niet naar zijn binnenkantje kijken maar het zou me niks verbazen als die al zeker 6 weken is of zo. Gooi er goed voer in en opeens schieten ze alle tabellen voorbij,. Was ook zo met Frits van Elisa.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jakan me wel voorstellen dat ie onzeker is met zo'n klein kitten. Ik vond die van mij al mini maar deze is nog mini-er
Hopelijk redt ie het
Hij ziet er inderdaad niet slecht uit, hopelijk heeft ie geen wormpjes in zijn buikje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Je kunt niet naar zijn binnenkantje kijken maar het zou me niks verbazen als die al zeker 6 weken is of zo. Gooi er goed voer in en opeens schieten ze alle tabellen voorbij,. Was ook zo met Frits van Elisa.
Maar voor een Thailands zwerfkitten vind ik hem er prima uitzien.
Tot ze zelf kunnen eten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh dat klinkt inderdaad goed zegHoe lang heb je ze nog?
Shit is dat hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar ik heb niks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Rotkind, mij lekker maken!
Straf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel de beste straf die je op dit moment had kunnen bedenken
![]()
Das voor je kittenrammeleierstokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:
[..]Dat is wel de beste straf die je op dit moment had kunnen bedenken
Jup, ik heb het ook naar haar gemaild.. maar wacht nog even op haar antwoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot ze zelf kunnen eten.
Nog een weekje of 2 denk ik hoor, zijn snelle jongens![]()
Multiply, heb je al een naam voor de bruine beer?
Ja dat begreep ik al en nu rammelen ze bijna mijn buik uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das voor je kittenrammeleierstokken
HA! Ik ontdek net een pakje minipizza's in de vriezerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al en nu rammelen ze bijna mijn buik uit
Ik ga even wat chips pakken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HA! Ik ontdek net een pakje minipizza's in de vriezer![]()
* oven aanzet *
Spannendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup, ik heb het ook naar haar gemaild.. maar wacht nog even op haar antwoord.
Jaa was al een naam die ik in mn hoofd had zitten voor een volgende hond, toevallig een Spaanse naam;)quote:
Heb je definitief een pupje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jup, ik heb het ook naar haar gemaild.. maar wacht nog even op haar antwoord.
Oh ik ben superbenieuwdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Jaa was al een naam die ik in mn hoofd had zitten voor een volgende hond, toevallig een Spaanse naam;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |