Ik heb nog wel een paar cl in de aanbiedingquote:
Nee, vind indomeisjes ook niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aziatische meisjes zijn!
Enkel indonesische meisjes zijn
Dat is Mila Kunis ( Jackie, van That 70's show)
Ik heb hem niet, zal even kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Zokunen het volgende:
Hinoi team - Ike Ike is ook erg herkenbaar trouwensAls je die hebt
Is dit een manier om niet te hoeven zeggen '' wat heb jij een kutstem!'' ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
je stem lijkt wel een beetje op die van marja van bijsterveld
Je hebt wel een obsessie met haar zeg. Is ze niet van je moeders generatie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
je stem lijkt wel een beetje op die van marja van bijsterveld
zodat je pakje chesterfield kan kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef sharr het volgende:
Ik maak echt een takkegeluidje als mijn zin afgelopen is
En als iemand me serieus wil sponsoren voor 10 cent ofzulks, kun je dan dm'en?
een beetje is niet helemaal, en er is niets mis met de stem van marjaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is dit een manier om niet te hoeven zeggen '' wat heb jij een kutstem!'' ?
Of bedoel je dat Marja ook een leuke stem heeft?
Tss.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef utopie het volgende:
[..]
zodat je pakje chesterfield kan kopen?
Marja? Nou, dit heb ik met haar: Passend Onderwijs: Het sprookje versus de waarheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie met haar zeg. Is ze niet van je moeders generatie?
Wat?quote:
Dat is het geluidje wat Sharr de hele tijd maakt!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:21 schreef utopie het volgende:
[..]
dat geluidje wat ze met haar tong maaktnt
oh, valt me niet opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is het geluidje wat Sharr de hele tijd maakt!
'' ..nt ''
vanavond ook voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
het is internationale vrouwendag, een beetje aardig voor sharr ja
Beter je best doen anders trek ik die twee euro en vijftig cent weer terug. Daar kan ik namelijk 24 uur van eten.quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
het is internationale vrouwendag, een beetje aardig voor sharr ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vrouwen..
stiekem meen je het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter je best doen anders trek ik die twee euro en vijftig cent weer terug. Daar kan ik namelijk 24 uur van eten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vrouwen..
Je moeder op airmax of allstars...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Tuurlijk!.. ik ben een FOK!kerquote:
Grapje, daar kan ik niet eens een uur van levenquote:
Serieus niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Grapje, daar kan ik niet eens een uur van leven
Met een vijfje rolt Patje een joint.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
je kan 3 dagen zonder etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan 3 dagen zonder etenje kan ook heel veel water drinken met 2,50 hoor
Met een 20je snuif ik die snats, en daarna gooi ik hem weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met een vijfje rolt Patje een joint.
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe meer je erop let hoe meer je het gaat doen Sharr
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
I kiss your lips and close my eyes, take you away to paradise!!
Of je dat wilt.... Dan voel ik mijn net een moslim...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan 3 dagen zonder etenje kan ook heel veel water drinken met 2,50 hoor
Gewoon tikkie met 'n rooitje ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met een 20je snuif ik die snats, en daarna gooi ik hem weg.
quote:
Schandalig!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik reinig mijn kringspier na nummertje 2 met briefjes van 50.
Dag Sharrelien!quote:
EOquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
EO CAPTAIN JACK
daarover gesproken, uitgesproken eo kapt ermee
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:31 schreef Ragboer het volgende:
Ik geef al 5 euro per maand weg aan de kwf kankerbestrijding.
TV in het algemeen... Het is niet meer zoals het vroeger was. Toen had je nog Dommel, Boes, Bassie en Adriaan, Ter Land Ter Zee En In De Lucht, Flodder, Baantjer...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
sowieso heb ik het niet zo op met evangelisten, maargoed
En tot wanneer loopt die actie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
Voor elke spellingsfout die Utopie maakt krijg ik 50 cent. Gaat nu in.
kutragboer, ik zag webhawk nog niet voor mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
Kutsharr, nu hoor ik er ook WebHawk in en zie ik gelijk die scheve bek en dat vieze vlassnorretje voor mee
50 cent van mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kutragboer, ik zag webhawk nog niet voor me
Ghehe, 50 cent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef utopie het volgende:
[..]
50 cent van mij? anders ga ik met op zet spelfouten maken natuurlijk
50 cent voor sharrquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Jij zal heel snel heel rijk zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef sharr het volgende:
Ja, van jou.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Hier in Hilversum ook zonnig met 9 gradenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Het weer in Emmen volgens mijn telefoon: Zonnig 9 graden
Echt irritant ja. Kan ik zometeen weer niet voetballenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier in Hilversum ook zonnig met 9 graden![]()
Al wordt het morgen weer kutweer
Vandaag niet, denk dat ik morgen wel weer wat ga draaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
Is er iemand die mij overneemt om 17:00 of kan Koelkast onzer Draeck erin gooien?
Ik had de link gekregen maar hij blijft niet downloadbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Zokunen het volgende:
Hinoi team - Ike Ike is ook erg herkenbaar trouwensAls je die hebt
BOEREN AAN DE MACHT!quote:
ik heb heerlijk buiten gezeten vanmiddag, in mijn deuropening uit de windquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Draak gaat erinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
Is er iemand die mij overneemt om 17:00 of kan Koelkast onzer Draeck erin gooien?
Oja dan krijg ik ook weer sproetjes, stomme zon enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb heerlijk buiten gezeten vanmiddag, in mijn deuropening uit de wind
Ik hoorde mijn sproetjes alweer ploppen![]()
Ik vind zon engquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb heerlijk buiten gezeten vanmiddag, in mijn deuropening uit de wind
Ik hoorde mijn sproetjes alweer ploppen![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja dan krijg ik ook weer sproetjes, stomme zon enzo.
Zon -> BBQ -> Bierquote:
HTCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Radio Onzin is ook eckte radioquote:
Ik kreeg een beeld voor me.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes het huge ass (_(_) (_|_) (_)_)
Ik ook niet.quote:
Nu zei ze ook geen ntquote:
Van een walvis?quote:
quote:
Ik woon echt in het verkeerde gedeelte van NLquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
Volgens mijn telefoon is het 12 graden hier in het zuiden.
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij is nog niet de ether ingepleurd
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar gaat je onschuldigheid, je veilige jeugd...
Lokale zender, gaat wel lachun worden, ik moet 6 nummers uit 2002 uitkiezenquote:
das toch niet zo moeilijk ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef trolololo het volgende:
[..]
Lokale zender, gaat wel lachun worden, ik moet 6 nummers uit 2002 uitkiezen
Ja dat zeg ik. Van een walvisquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Tenminste: Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours![]()
![]()
Welke zelfmoord?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
Ik kon ff niet praten tussendoor, moest mijn moeder inlichten over die zelfmoord. Nu kan ik weer wat zeggen
Is die uit 2002? Ik dacht ouder..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Tenminste: Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours![]()
![]()
Europalaanquote:
De laatste 7 minutenquote:
Niet veel #1 hits dat jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef trolololo het volgende:
[..]
Lokale zender, gaat wel lachun worden, ik moet 6 nummers uit 2002 uitkiezen
Vind je ook dat ik sinds de examenweek begonnen ben te weinig in dit topik benquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vind je ook dat ik sinds de examenweek begonnen ben te weinig in dit topik benVolgens mij heb ik zelfs gisteren niet eens in de lijst van meeste posts gestaan...
Nelly en Las ketchup hebben lang op 1 gestaan geloof ik jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet veel #1 hits dat jaar
[ link | afbeelding ]
Ouch, die vermissing is nog extra pijnlijk dan :Squote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
@huppel Zelfmoord van jongen uit dorp, en vermissing van zijn vriendin die op mijn school zit
Klopt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet veel #1 hits dat jaar
[ link | afbeelding ]
Wow heftigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
@huppel Zelfmoord van jongen uit dorp, en vermissing van zijn vriendin die op mijn school zit
HEFTIGE SHIT OUWEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HEFTIGE SHIT OUWEMot je klappe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Een van de op zeker, vraag me alleen af waarom (start the dance) zo vaak in de tag wordt vergeten.quote:
Kutpiel, je moeder op airmax.quote:
Mijn moeder loopt niet op air max mangzzquote:
Dag zoon van me!quote:
Mijn moeder loopt wel op airmax.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt niet op air max mangzz
Gewoon die laarsjes die ze geshopt heeft bij de Sacha of de Vero moda weetikhet shit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
'' Zit ik er nou nog steeds in? ''it makes totally no senseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
'' Zit ik er nou nog steeds in? ''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
En dan weer inquote:
Doet me een beetje denken aan Marja van Bijsterveld!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Marja van Bijsterveld!
Paparazzi was de enige goede!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dit niet eens een heel slecht nummer vind, iig in vergelijking met wat voor andere shit ik hoor op 538 als ik aan het werk ben
ik merkte niets deze keerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef ValHallen het volgende:
Elke keer als ze wisselen van dj moet de stream herbufferen. Fucking irritant
Ik blijf er ook last van hebben, zeker met 'n switch naar draakje!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef ValHallen het volgende:
Elke keer als ze wisselen van dj moet de stream herbufferen. Fucking irritant
Vooral dan ja. Heb zelfs al een paar keer gehad dat heel mijn itunes er mee kapt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik blijf er ook last van hebben, zeker met 'n switch naar draakje!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef trolololo het volgende:
De verzoekjesmachine moet met een DUMP knop uitgerust worden, als 10 mensen op de dump knop drukken wordt het liedje gestopt en gaan we verder naar de volgende.
Briljant plan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef trolololo het volgende:
De verzoekjesmachine moet met een DUMP knop uitgerust worden, als 10 mensen op de dump knop drukken wordt het liedje gestopt en gaan we verder naar de volgende.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef trolololo het volgende:
quote:
quote:
Ik ga kijken of het mogelijk is, ik stuur het aan Koelkast.quote:
Nieuws met DV en Trolololoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs het nieuws is nog leuker dan dat vorige gedrocht
Je kies?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Snuf. het volgende:
HET INTERESSEERT ME GEEN HOL DAT NIEUWS IK KOM GVD TOCH NOOIT BUITEN JEZUS
Ik hoop niet dat je ABN afzeikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs het nieuws is nog leuker dan dat vorige gedrocht
Sletje hehquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je het beter niet alleen doen? DV
Wholla wat jij haten op chicka's haterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je het beter niet alleen doen? DV
Haha, trolololo neukt goedkopeng meideng. Hoerenloperrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk kan je deze smiley '' ook zien als naatje die weer eens een neger piemel zuigt
Ik haal mijn meisjes niet van FOK! (bij uitstek)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, trolololo neukt goedkopeng meideng. Hoerenloperrrrrr
Ik ga altijd naar de hockeyclub.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik haal mijn meisjes niet van FOK! (bij uitstek)
Goh je zal maar iets meekrijgen van wat er allemaal gebeurt in de wereld.quote:
Na eens goed te hebben rondgekeken op haar fobo ben ik tot dezelfde conclusie gekomenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sharr92merel
zijn zeker chicka's, DV niet
Inderdaad. Het nieuws is gayquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Goh je zal maar iets meekrijgen van wat er allemaal gebeurt in de wereld.
Beste hiphop groep ooit. Ik heb er nog 4 albums in staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waren dat die 'rappers'? Ja die zeik ik af
nee, ze is een aandachtshoerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
DV is gewoon een schattig naïef 15 jarig meisje en geen aandachtshoer etc. Dat hebben jullie er van gemaakt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
DV is gewoon een schattig naïef 15 jarig meisje en geen aandachtshoer etc. Dat hebben jullie er van gemaakt.
okdanquote:
EN DAN HATEN OP U-NIQquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beste hiphop groep ooit. Ik heb er nog 4 albums in staan
Ik ken niet dat wat jij zegt dus ik haat er ook niet op en ik haat niet, nooit, niemand, niets.quote:
Dat doe je wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken niet dat wat jij zegt dus ik haat er ook niet op en ik haat niet, nooit, niemand, niets.
Dit nummer is gewoon briljant en episch. Te gelijk. HIER VOOR JULLIE ABNquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
klassiekertje mag je dit onderhand wel noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |