Gezelligquote:Op maandag 30 mei 2011 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op zich wel een tof idee
Meeten met Fok!kers is tof
Ja misschien goed plan, maar waar?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellig
Is het trouwens neit handiger om een nieuw topic te openen voor de meet?
Gewoon in FHF? FHF buddymeet ofzo? Met in de OP een link naar dit topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja misschien goed plan, maar waar?
Hoe jong ben je dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb alleen wel het grote vermoeden dat ik de jongste ga zijn
Dan ben ik zeker de oudste.quote:
Ik bied mij aan!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Socios het volgende:
Eigenlijk zoek ik nog steeds een buddy (liefst) in de noordelijke provincies van het land.
Een vrouw, maar voor de duidelijkheid: puur voor een platonische vriendschap. Geen date, seks, relatie of wat dan ook in die trant. Het doel is om af en toe iets leuks te ondernemen en als dat goed gaat een mooie vriendschap op te bouwen. Ooit, 10 jaar geleden, had ik zo'n prachtige vriendschap met een vrouw, maar die ging helaas stuk toen zij een vriendje kreeg destijds. Ik heb haar nooit meer gezien, af en toe denk ik nog steeds aan haar. Ook heb ik geen zus(je) om een dergelijke band mee op te bouwen. Men zou kunnen stellen dat ik juist in de `friendzone´ zou willen komen, lol.
Hopelijk zijn er vrouwen in Friesland, Groningen, Drenthe of het noorden van Overijssel die zich herkennen hierin en ook omgekeerd naar zoiets opzoek zijn.
Bij twijfel aan mijn oprechtheid: er zijn genoeg FOK!sters die kunnen beamen dat ik een vriendelijke jongeman ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Lekkerr! Of we gaan met ze alle kerst vieren bij Yvonne!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Ireth het volgende:
Het is nog wel een hele verre blik in de toekomst, maar misschien wel leuk om volgend jaar ergens op een mooie zomerse dag hier (hier = Utrecht) af te spreken in het Julianapark. Groot veld, iedereen neemt wat te eten mee, dekentjes om op te zitten, voetballen, badmintonsetjes en lekker zomers hangen! Zie ze er ook wel eens bbq-en, maar officieel mag dat er niet volgens mij.
Jawel, die waait wel weer binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Is socios niet meer op fok ineens?
okquote:
Hij heeft/had prepaid internet las ik ergens en zijn tegoed was toen bijna opquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oh balenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij heeft/had prepaid internet las ik ergens en zijn tegoed was toen bijna op
quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik bied mij aan!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Waar kom je vandaan?
Herken je de situatie zoals geschetst door mij?Jawel, maar helaas momenteel verreweg van dagelijks door gebrek aan een adequate toegang tot het wereldwijde web.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 13:09 schreef Socios het volgende:
Jawel, maar helaas momenteel verreweg van dagelijks door gebrek aan een adequate toegang tot het wereldwijde web.
Als je wilt baggeren doe het dan ergens anders maar niet hier.quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry offtopic, ik weet.. kon het niet laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |