We kunnen naar een brouwerij gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
Bij een (mini)meet zou ik eventueel ook nog wel willen komen indien het een beetje in de regio is en als er gezopen gaat worden. Museums enzulks trekt mij niet echt.
quote:
quote:
Ik woon in het noorden en werk onregelmatig, maar ik ben de komende maand veel vrij dus doe maar een voorstel. Alleen maandag kan ik nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Op welke dagen kun je en in welke regio woon je?
Morgen of overmorgen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Lolaatje het volgende:
Ik woon in het noorden en werk onregelmatig, maar ik ben de komende maand veel vrij dus doe maar een voorstel. Alleen maandag kan ik nooit.
Moet er niet eerst een groepje geronseld worden? Of wil je met z'n tweeën bowlen?quote:
Maakt mij niet uit. Wat geniet jouw voorkeur? Met een clubje is misschien wel gezelliger.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef Lolaatje het volgende:
Moet er niet eerst een groepje geronseld worden? Of wil je met z'n tweeën bowlen?
Als er animo voor is dan is het wel leuk met een clubje. En zo niet dan maak ik je in m'n eentje wel inquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Wat geniet jouw voorkeur? Met een clubje is misschien wel gezelliger.
Sorry voor mijn late reactie. Ik was een tijdje niet op FOK! Met een groepje wordt toch niks denk ik. Lijkt mij leuk om een keer samen te bowlen dan.quote:
Dan gaan we dat doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie. Ik was een tijdje niet op FOK! Met een groepje wordt toch niks denk ik. Lijkt mij leuk om een keer samen te bowlen dan.
Waar in het Noorden woon je?
Heb je mijn PM gelezen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Lolaatje het volgende:
Dan gaan we dat doenIk woon in Assen. Is het een idee om in Groningen te gaan bowlen?
Wil je ook mee, ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef Miss_paraplu het volgende:
lijkt mij ook wel gezellig.. keer iets drinken of zo.. wandelingetje stadspark..
Woon ook in het Noorden ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |