Socios, spoorwegmuseum dan maar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi. Waar gaat je voorkeur naar uit? Tot op heden komen de activiteiten niet echt van de grond.
Waar je woont maakt niet zoveel uit. Ik was gisteren nog in Parijs en Frankfurt in één dag. Alles in Nederland is sowieso peanuts.
Railz Miniworld vlakbij Rotterdam Centraal? Daar ben ik nog nooit geweest, wel altijd nog eens van plan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:33 schreef dan13lv het volgende:
als je wilt heb ik ook nog bekenden die werken bij die modelspoorbaan in rotterdam
Kunnen we daar toch heengaan? Soort mini-meetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Railz Miniworld vlakbij Rotterdam Centraal? Daar ben ik nog nooit geweest, wel altijd nog eens van plan.
jep die dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Railz Miniworld vlakbij Rotterdam Centraal? Daar ben ik nog nooit geweest, wel altijd nog eens van plan.
Met diverse mensen (via PM) contact gehad. Contact verwatert snel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie anders aanbod zat. Heb je mensen al benaderd met een concreet voorstel?
We kunnen naar een brouwerij gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
Bij een (mini)meet zou ik eventueel ook nog wel willen komen indien het een beetje in de regio is en als er gezopen gaat worden. Museums enzulks trekt mij niet echt.
quote:
quote:
Ik woon in het noorden en werk onregelmatig, maar ik ben de komende maand veel vrij dus doe maar een voorstel. Alleen maandag kan ik nooit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Op welke dagen kun je en in welke regio woon je?
Morgen of overmorgen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Lolaatje het volgende:
Ik woon in het noorden en werk onregelmatig, maar ik ben de komende maand veel vrij dus doe maar een voorstel. Alleen maandag kan ik nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |