Maar het zou eigenlijk niet uit moeten maken, je wil uiteindelijk natuurlijk wel met iemand op stap die dat doet om jou als persoon en niet omdat je alles gaat betalen toch? Als je dat al in zo'n oproepje zet heb je natuurlijk wel kans dat mensen daar misbruik van gaan maken.. Maar goed, jouw OP jouw tekstquote:
Dat zei je toen dus ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ik toen helaas geen date heb kunnen vinden, wil niet zeggen dat het nep was. En hier gaat het niet om een `date´.
Ik ben echt naar de date met Goodluck_Charm geweest, hoor. Zij is toen helaas niet opkomen dagen. Ik heb ook niemand uitgelachen toen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zei je toen dus ook.
En later heb je met GLCharm al die 'debieltjes' die je geholpen hebben uit zitten lachen.
Het Spoorwegmuseum is zeker een idee, ja. Lachen ook dat er meer zijn die daar naartoe willen.quote:Anyway..... De uitnodiging voor een keer naar het Spoorwegmuseum van eerder in dit topic is serieus en staat dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ervaring leert alleen dat socios op een gegeven moment niet meer reageert, zo is het nogal moeilijk om uit sociaal isolement te komenDan wil ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je een keer wilt drinken staat mijn mailbox open
Ik betaal alleen wel zelf
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ervaring leert alleen dat socios op een gegeven moment niet meer reageert, zo is het nogal moeilijk om uit sociaal isolement te komenHaha, sorry. Ik wil zeker wel een keer met je afspreken om iets te drinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, leuk. Laat anders eens weten als je hier weer eens bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik ben soms een weekend/avond in Leeuwarden dus misschien valt er dan wel eens wat af te spreken
Zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk, leuk. Laat anders eens weten als je hier weer eens bent.
Ohja, ik ben man en niet diegene op de foto in mn foboquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha ik moest ff je fobo doorspitten om door te krijgen hoe dat zat
Leuk idee! Ben er al eens geweest toen ik klein was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Socios het volgende:
Het Spoorwegmuseum is zeker een idee, ja. Lachen ook dat er meer zijn die daar naartoe willen.
Wat doet die in je fobo danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, ik ben man en niet diegene op de foto in mn fobo
Gewoon een grapjequote:
Welke eisen stel jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Lijkt me leuk, wat zijn je eisen die je stelt ?
Dankjewel. Ik hoop af en toe iets te kunnen ondernemen met anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef dralion13 het volgende:
In ieder geval goed dat je deze stap durft te nemen. Lijkt me geen makkelijke stap om te nemen als je in sociaal isolement zit.
Waar is dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef seasushi het volgende:
euhhhh, waarom zoek je niet in het forum regio buddys?
Mooi. Waar gaat je voorkeur naar uit? Tot op heden komen de activiteiten niet echt van de grond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:24 schreef RianaLuna het volgende:
*meld zich* ik woon alleen in het midden van het land, maar het lijkt me wel leuk !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |