Nope, dat hoort zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Qunix het volgende:
03 is geloof ik niet helemaal goed gegaan? Ik hoor 2 dingen door elkaar.
O...K....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, dat hoort zo.
-edit- Zelfs nog even op Discogs gecheckt en het hoort echt
Een van de beste platen van dat jaar imhoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHAA @ #12![]()
(had ik nog in mijn hoofd zitten toen ik net naar huis ging vanaf mijn werk)... HELD!
Ik denk dat het voor de meeste deelnemers vrij pittig is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik twijfel of ik hem niet te moeilijk/makkelijk heb gemaakt, dus ik ben ook benieuwd
Oh dat is wel positief; makkelijker maken is simpeler dan moeilijker makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste deelnemers vrij pittig is.
Zelf moest ik bij een aantal nummers goed achter de oren krabben van waar had ik die een keer eerder gehoord. Meer dan de helft van de nummers gaat er op dit moment geen belletje rinkelen. Dat wordt echt goed zoeken / luisteren om de andere nummers te raden.
Die herkende ik ook vanaf 1 sec jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHAA @ #12![]()
(had ik nog in mijn hoofd zitten toen ik net naar huis ging vanaf mijn werk)... HELD!
1 | Burner2000 - 19.5 |
En ontvangenquote:
1 2 | donroyco - 24 Burner2000 - 19.5 |
Heel veel ken ik de melodie van en dat is toch lastiger zoeken dan gedacht.quote:
1 2 3 | Patje1987 - 25.5 donroyco - 24 Burner2000 - 19.5 |
Verkeerde muziekstijl(en) of gewoon te onbekende platen?quote:
Je update brengt je 3 punten erbij, waarmee je weer aan kop staatquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef donroyco het volgende:
Ik moet nog meer mijn best gaan doen.
1 2 3 | donroyco - 27 Patje1987 - 25.5 Burner2000 - 19.5 |
Ik zie daar niks over in de reglementen staan (plus, ik kan het niet controleren...), dus je doet je best maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Moet ik het trouwens helemaal alleen doen? Maat van mij luistert ook gaarne naar deze muziek.
Ja alleen, staat voor mij wel gelijk aan het vragen in een ander topic. In het verleden ben ik het ook apart van Flamebringer gaan spelen aangezien wij beiden wel dance-kennis hebben, die op sommige vlakken wel afwijken, waardoor wij samen ook erg veel zouden hebben kunnen scoren. Het kan niet gecontroleerd worden, maar als ieder voor zich speelt is het wel zo eerlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Moet ik het trouwens helemaal alleen doen? Maat van mij luistert ook gaarne naar deze muziek.
Tja, het is wel eerlijker ja, maar het valt niet te controleren, dus verbieden is in die zin wat moeilijk...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ja alleen, staat voor mij wel gelijk aan het vragen in een ander topic. In het verleden ben ik het ook apart van Flamebringer gaan spelen aangezien wij beiden wel dance-kennis hebben, die op sommige vlakken wel afwijken, waardoor wij samen ook erg veel zouden hebben kunnen scoren. Het kan niet gecontroleerd worden, maar als ieder voor zich speelt is het wel zo eerlijk.
Slaat op 1 of meerdere platen uit deze contestquote:
En allemaal goed, dus een +12 voor jouquote:
1 2 3 | donroyco - 39 Patje1987 - 25.5 Burner2000 - 19.5 |
En niet onverdienstelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:03 schreef sink het volgende:
Ik heb ook even een kleine inzending gedaan
1 2 3 4 | sink - 40.5 donroyco - 39 Patje1987 - 25.5 Burner2000 - 19.5 |
1 2 3 4 | donroyco - 44 sink - 40.5 Patje1987 - 25.5 Burner2000 - 19.5 |
De lijst heb ik bijgewerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Bravebart het volgende:
En de eerste inzending is binnen van niemand minder dan Burner2000En hij begint lang niet slecht!
04. Remix zit in de goede richting, maar nog niet goed
12. Artiest fout
17. Titel onvolledig
22. Artiest onvolledig
En met great successquote:
1 2 3 4 | donroyco - 44 sink - 40.5 Burner2000 - 35 Patje1987 - 25.5 |
Goede schopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:44 schreef Qunix het volgende:
Kleine eerste inzending... Ik weet er meer maar kan er niet opkomen (stiekem een schop).
1 2 3 4 5 | donroyco - 44 sink - 40.5 Burner2000 - 35 Patje1987 - 25.5 Qunix - 11 |
Bump.quote:
Ach, je hebt nog bijna 24 uur om je helemaal rot te zoeken, tijd zat toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Qunix het volgende:
Er zijn wel wat nummers die ik moet kennen, maar ik kom er maar niet op. Deze DTIDC nummers staan in de playlist, meer dan normale nummers, tijdens het werken.
Echt ik doe me best
Een op het randje inzending binnen van Laevidquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef Laevid het volgende:
Zo pessimistisch na de eerste luisterbeurt dat het even duurde tot ik nog een 2e keer er naar geluisterd heb. Toch maar een inzending gedaan voor de eer.
1 2 3 4 5 6 | donroyco - 44 sink - 40.5 Burner2000 - 35 Patje1987 - 25.5 Laevid - 20 Qunix - 11 |
Nou ja als je normaal rond de plekken 2-4 strijdt, dan is 5e met het podium ver uit zicht niet echt om te juichenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Dit brengt u op een score van 20 punten, wat zeker niet onverdienstelijk is, gezien z'n pessimistische eerste luisterbeurt![]()
Je hebt nog 9 uur joh, eitjequote:
Mmh, ik zal er volgende keer wat meer platen in jouw straatje inzettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:13 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou ja als je normaal rond de plekken 2-4 strijdt, dan is 5e met het podium ver uit zicht niet echt om te juichenEr komen nog 2 wilde gokken je kant op, daarna geloof ik het denk ik wel
Ik heb even geluisterd maar ik zit totaal niet aan deze kant van de dance.. ik herkende er maar 3. Als er nu een diepere minder lichtvoetige en meer underground zip komt doe ik mee.quote:Je hebt nog 9 uur joh, eitje![]()
Dat is je geraden. Want je voordoen als iemand die iets heeft met The Prodigy en met Natasja en dan een contest niet in mijn straatje. Vond ik op zich dan best knapquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik zal er volgende keer wat meer platen in jouw straatje inzetten![]()
Mja, dat is heel vet ja, maar ik wist niet zeker of dat wel voor een groot genoeg publiek geschikt wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb even geluisterd maar ik zit totaal niet aan deze kant van de dance.. ik herkende er maar 3. Als er nu een diepere minder lichtvoetige en meer underground zip komt doe ik mee.
Mmh, ik ben heel breed (muzikaal danquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dat is je geraden. Want je voordoen als iemand die iets heeft met The Prodigy en met Natasja en dan een contest niet in mijn straatje. Vond ik op zich dan best knap
Misschien niet maar dan win ik misschien wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Mja, dat is heel vet ja, maar ik wist niet zeker of dat wel voor een groot genoeg publiek geschikt was
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien niet maar dan win ik misschien wel.
...........................quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef Bravebart het volgende:
Ennnnnnn, we hebben een winnaarrrrrr:donroyco
Qunix mag de spreekwoordelijke rode lantaarn aan zijn speaker hangen, maar pas nadat gezegd is dat hij samen met sink de enige was die plaat 24 goed had (1 van mijn persoonlijke favorieten) waarvoor driewerf bravo
Is zondag vroeg genoeg?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
...........................
Kan je de playlist nog posten?
Dit is wat ik had:
06. Scooter - Endless Summer
07. The Time Frequency - Real Love
12. Tensnake - Coma Cat
22. Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Adam K & Soha Mix)
24. Analog People In A Digital World - Rose Rouge
Ah. Ok... Dan wacht ik geduldig af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is zondag vroeg genoeg?Dan knal ik er nog ff een begeleidend blaatverhaaltje bij
True, ik heb vooral persoonlijke favorieten genomen zo de eerste keerquote:Op zondag 3 april 2011 16:05 schreef Qunix het volgende:
4 had ik moeten weten (zonder remix)
9 is een 'oh ja'-plaatje
13 is tof
18 had ik ook moeten weten
21 moest ik ook weten
Veel elektro en minimal platen. Daar ben ik niet sterk in.
Goeie contest!
Dank je wel Bravebart voor de contest, leuke (oude) bekende platen zaten er tussen! Ik dank ook de overige deelnemers voor hun inzendingen om mij verder te laten zoeken. Ik ga eens in mijn archieven bladeren of ik een volwaardige contest tentoon kan spreiden.quote:
Mocht het niet lukken, ik ben bijna klaar met een contest. Dan kan ik eventueel het presenteren als het jou niet lukt.quote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank je wel Bravebart voor de contest, leuke (oude) bekende platen zaten er tussen! Ik dank ook de overige deelnemers voor hun inzendingen om mij verder te laten zoeken. Ik ga eens in mijn archieven bladeren of ik een volwaardige contest tentoon kan spreiden.
Top. Ik laat het je weten via PMquote:Op maandag 4 april 2011 14:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, ik ben bijna klaar met een contest. Dan kan ik eventueel het presenteren als het jou niet lukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |