haha, idd wij hebben er dit jaar 2 bijgekregen. (bij een lijst die al niet verkeerd was)quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:09 schreef flipsen het volgende:
Da´s hier ook zo. En Kretina Fernandez de Kirchner heeft wederom enkele vrije dagen toegevoegd aan de kalender, heerlijk populistisch denken
Zien eruit als Noorse 'danish'.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:53 schreef Fogel het volgende:
Luciafeest!
[ afbeelding ]
Vanmiddag gaan we lussekatter bakken.
Het is alleen wel een Zweedse traditie die de grens over is gekomenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Zien eruit als Noorse 'danish'.
Een Zweedse danish in Noorwegen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is alleen wel een Zweedse traditie die de grens over is gekomen
Maak ze ook bij jou? Is simpel!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Een Zweedse danish in Noorwegen.
Ik ben druk bezig met de pepernoten en chocoladeletters van bezoek uit Holland dus niet dit jaar. Het ziet eruit als danish en die heb ik daar wel (voor ontbijt) gehad natuurlijk.quote:
Nu je het zegt... de dames van de administratie kwamen hier vorig jaar zingen in hun witte jurken en deelden lussekatter uit. Dit jaar niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bah, ik vind ze zo vies. Heb ook nog geen luciatåg gezien dit jaar...
ik heb van 8 tot 12 lesgegeven...quote:Op donderdag 13 december 2012 13:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu je het zegt... de dames van de administratie kwamen hier vorig jaar zingen in hun witte jurken en deelden lussekatter uit. Dit jaar niet.
Althans, kan best dat ze langs zijn geweest, maar ik heb mijn deur dicht en muziek hard aan
Nederlands had een wereldtaal kunnen zijn. Echter die verdomde Engelsen hebben ons afgetroefdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:31 schreef Individual het volgende:
Happy New Holland Day!
[ afbeelding ]
De enige taal waar wij in waren geinteresseerd was geld. Als de anderen onze taal hadden gesprokenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Nederlands had een wereldtaal kunnen zijn. Echter die verdomde Engelsen hebben ons afgetroefd
Dat is bijzonder irritant aan het hebben van meertalige kinderen, overigensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:03 schreef Individual het volgende:
...hadden we geen geheimtaal meer gehad. ;P
Heb je al een reactie gehad?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:12 schreef Gaoxing het volgende:
Hehe, zojuist een vriendin happy New Holland Day gewenst. Eens kijken wat de reaktie is....
We (Dirk Hartog) hebben Australie 'ontdekt', maar zijn er snel vertrokkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Nederlands had een wereldtaal kunnen zijn. Echter die verdomde Engelsen hebben ons afgetroefd
bogan style? En nu een hangover?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb Australia day trouwens bogan-style gevierd. Bucket hat op, singlet aan, temporary tattoo op de schouders, triple J hot 100 opgezet en zuipen maarrrr
Pekingeend hoort er nu eenmaal bijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef Individual het volgende:
Kreeg ik van m'n bovenbuurvrouw:
[ afbeelding ]
Ik ben een geit oid dus ik geloof niet in die mythologie dus weet niet wat wat is en dacht dat nu het jaar van de eend [?] was? Blijkt het een slang te zijn.
Dat zijn Japanse tekens toch? Ze heeft de feestdagen in Tokyo geviert iig en dat dingetje is wel in China gemaakt, maar voor een Japans bedrijf.quote:
Patat met een frikandel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:43 schreef Gaoxing het volgende:
Ha, drie keer raden wat oudste vanavond voor haar verjaardag wilde eten.....
quote:geregistreerd op: vrijdag 7 maart 2003 @ 09:38
He, een nieuwe! Wat doe je op Josefstag, Margaretha?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef margaretha_01 het volgende:
Happy St. Josef's day! Ofwel Josefstag!
Hmm, nou de basis- en middelbare scholen krijgen op deze dag vrij. Wat er verder van deze dag verwacht wordt? Geen idee!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:46 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
He, een nieuwe! Wat doe je op Josefstag, Margaretha?
Bij deze leuk voor je en volgende keer een echte taart maar zoals hieronder?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:01 schreef Individual het volgende:
3 dagen geleden mijn happy 10 jaar jubileum van tijd verdoen op fok! Thank you, thank you! *buiging, tranen, etc.
taart voor iedereen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:40 schreef breaky het volgende:
Sabaidee Pi Mai, oftwel gelukkig Lao Thai nieuwjaar! De komende drie dagen is het feest hier!
Dus dan komen er allerlei schotels op tafel zoals onderstaande gerechten enquote:Op zaterdag 13 april 2013 03:40 schreef breaky het volgende:
Sabaidee Pi Mai, oftwel gelukkig Lao nieuwjaar! De komende drie dagen is het feest hier!
[knip]
https://en.wikipedia.org/wiki/Lao_New_Year
uh, hier werd het Tamil-nieuw jaar genoemd..... verwarrend allemaalquote:
Dat ziet er meer Thais uit maar het lijkt er wel op. Het feest duurt 3 dagen en daarna zijn er nogal een aantal ceremonies die een week of wat duren.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus dan komen er allerlei schotels op tafel zoals onderstaande gerechten en
hoelang duurt dat feesten?
[ afbeelding ]
Oh, en voor ik het vergeet inzake de festiviteiten: In NL is vandaag
(secretaressedag)
[ afbeelding ]
Ach het heeft allemaal met het buddhisme te maken.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef Essebes het volgende:
[..]
uh, hier werd het Tamil-nieuw jaar genoemd..... verwarrend allemaal
quote:Sinds 1995 organiseert UNESCO op deze dag Wereldboekendag.
Ja lekker dan Queensday, woehoe, heb zo een banquet bij de ambassade, ik plunder de frikandelquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef Felagund het volgende:
Over ruim 30 jaar waarschijnlijk weer als Amalia koningin wordt.
Doen ze wel vaker.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:09 schreef flipsen het volgende:
Argentinie ligt ook weer dwars, maar zal ma lief toch maar even bellen vandaag
haha, soms.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |