Nederlands had een wereldtaal kunnen zijn. Echter die verdomde Engelsen hebben ons afgetroefdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:31 schreef Individual het volgende:
Happy New Holland Day!
[ afbeelding ]
De enige taal waar wij in waren geinteresseerd was geld. Als de anderen onze taal hadden gesprokenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Nederlands had een wereldtaal kunnen zijn. Echter die verdomde Engelsen hebben ons afgetroefd
Dat is bijzonder irritant aan het hebben van meertalige kinderen, overigensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:03 schreef Individual het volgende:
...hadden we geen geheimtaal meer gehad. ;P
Heb je al een reactie gehad?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:12 schreef Gaoxing het volgende:
Hehe, zojuist een vriendin happy New Holland Day gewenst. Eens kijken wat de reaktie is....
We (Dirk Hartog) hebben Australie 'ontdekt', maar zijn er snel vertrokkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Nederlands had een wereldtaal kunnen zijn. Echter die verdomde Engelsen hebben ons afgetroefd
bogan style? En nu een hangover?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb Australia day trouwens bogan-style gevierd. Bucket hat op, singlet aan, temporary tattoo op de schouders, triple J hot 100 opgezet en zuipen maarrrr
Pekingeend hoort er nu eenmaal bijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef Individual het volgende:
Kreeg ik van m'n bovenbuurvrouw:
[ afbeelding ]
Ik ben een geit oid dus ik geloof niet in die mythologie dus weet niet wat wat is en dacht dat nu het jaar van de eend [?] was? Blijkt het een slang te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |