Ik hoorde het twee dagen van tevoren nog op de radio, maar dacht er niet meer aan..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef Gaoxing het volgende:
En we waren Groundhog day nog vergeten, afgelopen donderdag.
ik zocht naar de 'like' buttonquote:
Wel even bij zetten dat die site niet helemaal SFW is.quote:
Goed punt. Done.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel even bij zetten dat die site niet helemaal SFW is.
quote:En el año 400, San Patricio introdujo el cristianismo entre los habitantes de la actual Irlanda. Utilizó un trébol para explicar el misterio de Dios y la Santsima Trinidad (Padre, Hijo y Espíritu Santo), demostrando cómo una unidad puede ser formada por tres partes, igualmente importantes, como las hojas del trébol forman un solo trébol.
Escribo esto para darle un cacho de contenido a la fiesta que hoy un montón de imbéciles van a celebrar en los bares irlandeses, chupando como loco, sin tener la más puta idea de qué es lo que se celebra.
quote:In 400, St. Patrick introduceerde het Christendom in het Ierse volk vandaag. Hij gebruikte een klaverblad om het mysterie van God en de Santsima Drie-eenheid (Vader, Zoon en Heilige Geest) uit te leggen, laat zien hoe een eenheid kan bestaan uit drie delen, net zo belangrijk als de klaver blaadjes zijn een klaver.
Ik schrijf dit om een stuk van inhoud te geven aan de partij die vandaag de dag een hoop idioten zal worden gehouden in de Ierse bars, zuigen als een gek, zonder de minste klote idee wat ze te vieren.
Salut ..hip..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:16 schreef flipsen het volgende:
Zoals iemand op Facebook zette (geen zin om te vertalen, gebruik google maar):
[..]
Proost ..hik..quote:
Lijken op veredelde Bossche bollen zonder choco...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier ook Fet-tisdagen en wij eten semlor...jummy!!!
[ afbeelding ]
De 17e is een nationale feestdag. Constitution day.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:38 schreef Gaoxing het volgende:
Hier ook een vrije dag. Voor man, niet voor kinders.
Jullie hebben toch eerdaags ook de nationale feestdag, Fogel?
Ze vieren de grondwet uit 1814.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:27 schreef Individual het volgende:
Dan wordt Noorwegen 104 of 105 jaar oid?
9 mei is de volgende feestdag, ga gerust je gang :-)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:01 schreef Individual het volgende:
Bij elke feestdag in Kazakhstan wil ik weer die fles posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |