quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
PedobearJa, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Opruimdienst of verdelgingsdienstquote:
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel iemand die zich heeft vergrepen anders weet je dat soort dingen toch niet
Op zich mag ik natuurlijk helemaal geen eigen rechter spelen en bladieblablabla maar ik zou gewoon niet langs zo iemand kunnen lopen en hem negeren
neem de ouders die dat niet geloven het niet kwalijk dat ze dat toch doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.
Ja en nee. Gewoon een lastige kwestie..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem de ouders die dat niet geloven het niet kwalijk dat ze dat toch doen
Ja, daar verschillen we dan van mening. Zulke mensen verdienen wat mij betreft geen 2e kansquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee vaak wordt toch gezegd dat iemand heeft vastgezeten voor pedofilie?. Als hij dan zijn tweede kans krijgt, moet het leven hem niet meteen onmogelijk worden gemaakt natuurlijk.
Dat snapte ik ook nog netquote:
Ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk was het maar een enge basisschool, stond ook een keer een potloodventer () maar die rende weg toen wat kinderen hem uitlachte
Die kinderen hebben er overigens geen 'trauma' aan overgehouden, ze vonden het juist heel grappig
Ik was er gelukkig niet bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, gelukkig
Jeetje, vervelend johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, Vaseline geprobeerd en de afgelopen 4 weken Centrum Advance geslikt (vitaminepillen) en ik eet ook heel gezond eigenlijk. Geen idee waar het door komt though maar het kan flink zeer doen soms
Okee dan houden we er over opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar verschillen we dan van mening. Zulke mensen verdienen wat mij betreft geen 2e kans
Maar goed, niet zo'n goed en gezellig onderwerp om dieper op in te gaan
Sorry hoor maar als ik dat zou zien bij een basisschool dan stamp ik 'em in mekaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk was het maar een enge basisschool, stond ook een keer een potloodventer () maar die rende weg toen wat kinderen hem uitlachte
Die kinderen hebben er overigens geen 'trauma' aan overgehouden, ze vonden het juist heel grappig
hij vroeg ze niet z'n potlood uit te proberen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Nope, dat is de volgende stap waarschijnlijk. Ik heb die hydrocortisone cream ook helemaal niet voor mijn mond voorgeschreven gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje, vervelend johAl naar de huisarts geweest?
Er kwamen ook al mensen naar buitenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik dat zou zien bij een basisschool dan stamp ik 'em in mekaar
Mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er kwamen ook al mensen naar buiten
hij was meteen weg toen die kinderen begonnen te lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij vroeg ze niet z'n potlood uit te proberen?
Okey dokey, tot later Koenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef Koen66 het volgende:
ik ga nog ffhalen
en daarna afbouwen om via het datacenter richting Zoetermeer te koersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |