Joanna mag dat welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]En een actiepic, ik vind de kleur nagellak niet zo mooi though...
[ afbeelding ]
Ik mag dat sporten van haar wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef waxmask het volgende:
Fakkin buikspieren heeft ze wel die Aaf...
Dit kan maar zo, kijk maar:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flip kwam van KvdW en nu is ie open...niet gezien of hij een missie had, sleutel, of er al iets heeft uitgehaald...
Ja die presentator heeft pas net zijn krullen erin gezet....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Laura: "kom nou maar op met die uitslag" Mogen ze nog lang wachten.
Ja, viel me ook op inderdaad: de kleine en de grote.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef kahaarin het volgende:
Lol, kleinduimpje en de reus:
[ afbeelding ]
Kenny van South Park!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef kahaarin het volgende:
Lol, kleinduimpje en de reus:
[ afbeelding ]
Wij hebben die dingen ook allemaal in huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef beequeen het volgende:
Joanna bestelt Dettol, chloor en sponsjes. Miep smetvrees.
Wij ook...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wij hebben die dingen ook allemaal in huis
Dat begrijp ik, maar zij is fakking met niks anders bezig. 1000%quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Wij hebben die dingen ook allemaal in huis
Joanna mag ook datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar zij is fakking met niks anders bezig. 1000%
Als de redaktie nog enige hoop had hierop werd dat net door Monique ontkracht. Die gaat dat niet meer doen. Dus Maik is nu ook weer overbodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef freaky40 het volgende:
Is Monique vannacht nog vol gejoggert, of was het weer niets?
Dat is waar, maar goed, zij moet ook zorgen dat het dat soort mensen aan fakking niets ontbreekt, anders kan ze niet zeuren over hoe fakking zwaar ze het heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft de redactie het dus voor niets gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Als de redaktie nog enige hoop had hierop werd dat net door Monique ontkracht. Die gaat dat niet meer doen. Dus Maik is nu ook weer overbodig.
Is er ook een secret valluik of toneelhaak?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Als de redaktie nog enige hoop had hierop werd dat net door Monique ontkracht. Die gaat dat niet meer doen. Dus Maik is nu ook weer overbodig.
Je zal je redenen wel hebben dat je haar leuk vindt. Ik vind het een fakking kutwijf.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Nu niet, dus ik zit te genieten van haar levensvreugde, enthousiasme en gulle lach.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
You've got a point.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:58 schreef kahaarin het volgende:
Dat is waar, maar goed, zij moet ook zorgen dat het dat soort mensen aan fakking niets ontbreekt, anders kan ze niet zeuren over hoe fakking zwaar ze het heeft natuurlijk.
Echt hè? Wat een sjaggo, arro hoofd heeft ze ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:59 schreef CartWOman het volgende:
Nu niet, dus ik zit te genieten van haar levensvreugde, enthousiasme en gulle lach.
Ik heb er geen woorden voor. Als ik een minuut zo zou kijken roept m'n man al: wat is er met jóu?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wat een sjaggo, arro hoofd heeft ze ook.
iik ben vandaag zo vrolijk zo vroliojk zo vrolijk zo ongelooflijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit``quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, wat is dit?
-Broer en zus met relnicht en projectje.
-Diva en toyboy met Diva en schoothondje.
Doorhalen wat niet van toepassing is.
[ afbeelding ]
gewoon opbokken die handelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze ook zegt dat ze zo goed voor anderen zorgt. Volgens mij hoort een ander dat te zeggen als je vindt dat er goed voor je gezorgd wordt.
Gisteren liep ze al te zeiken dat ze goed voor Sofia had 'gezorgd' omdat deze een paniekaanval had.
En het kwam over als dat Sofia ondankbaar zou zijn omdat ze toch haar 24 uur wilde gaan aanvragen.
Precies, alles draait om Diva Jo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ze ook zegt dat ze zo goed voor anderen zorgt. Volgens mij hoort een ander dat te zeggen als je vindt dat er goed voor je gezorgd wordt.
Gisteren liep ze al te zeiken dat ze goed voor Sofia had 'gezorgd' omdat deze een paniekaanval had.
En het kwam over als dat Sofia ondankbaar zou zijn omdat ze toch haar 24 uur wilde gaan aanvragen.
Ze zijn ook wel leuk samen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, alles draait om Diva Jo.
Even heel wat anders, ik zie dit ook nog wel een match worden:
[ afbeelding ]
het zou nog kunnen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, alles draait om Diva Jo.
Even heel wat anders, ik zie dit ook nog wel een match worden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef beauterham het volgende:
Ik zit al de hele dag met die irritante toon van een "GEEEEEEERAAAAAAAARD" in mijn kop!
[ afbeelding ]
Vind ik eigenlijk ook, laat Phil zijn vingers maar branden aan Jo, Karim en Aafke zijn een leuk stel.quote:
Echt? Oi.. hij kwam bij mij uit de lucht vallen heur !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef CartWOman het volgende:
Ik zat al op je opmerking te wachten, bommie. Serieus.
Laat dat maar lekker vriendschappelijk blijven...hoef die twee niet met elkaar te zien batsen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook, laat Phil zijn vingers maar branden aan Jo, Karim en Aafke zijn een leuk stel.
Huh? Daar heb ik het niet over, gewoon als stel daar, maatjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Laat dat maar lekker vriendschappelijk blijven...hoef die twee niet met elkaar te zien batsen....
ze houden wel goeie slaapgesprekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Laat dat maar lekker vriendschappelijk blijven...hoef die twee niet met elkaar te zien batsen....
Moet je nagaan hoe je je als broek moet voelen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Die strakke spijkerbroek aan die dikke reet van Sharon begint ook in te branden op mijn scherm.
Zit ook weinig beweging in idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Die strakke spijkerbroek aan die dikke reet van Sharon begint ook in te branden op mijn scherm.
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, tenzij batsen is involved!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Daar heb ik het niet over, gewoon als stel daar, maatjes.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, tenzij batsen is involved!
Eens., vriendschappelijk batsen kan ook....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn, tenzij batsen is involved!
Like what, kriebelen?quote:
Psies.. geen noekie, geen aandacht!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eens., vriendschappelijk batsen kan ook....
Haha, voorlopig vind ik dit leuker om te zien dan lamlendig rondhangen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eens., vriendschappelijk batsen kan ook....
Samen sporten is leuker om te zien dan bij elkaar rondhangen met een sjaggo hoofd omdat ze elkaar niet vertrouwen maar ook niet ergens anders durven te zitten omdat je dan wat mist.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. geen noekie, geen aandacht!![]()
Laat dan maar iemand anders naar je zeikverhalen over schoenen en tampons luisteren!
Vooruit! Dat mag jij ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zal je redenen wel hebben dat je haar leuk vindt. Ik vind het een fakking kutwijf.
krijg je als je alleen doucht in zwemkledingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef beequeen het volgende:
Boodschappenlijst: Vliegenmepper HEEL HARD NODIG.
Nu al?
Ze hebben het bestellen nog niet onder de knie, een vliegenmepper beding je in de KvdW, er zijn wel andere dingen die je kunt bestellen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef beequeen het volgende:
Boodschappenlijst: Vliegenmepper HEEL HARD NODIG.
Nu al?
Eensch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef kahaarin het volgende:
Samen sporten is leuker om te zien dan bij elkaar rondhangen met een sjaggo hoofd omdat ze elkaar niet vertrouwen maar ook niet ergens anders durven te zitten omdat je dan wat mist.
Das lief van je.quote:
Ik geloof er niets meer van inmiddels. Ze heeft dat al zo vaak geroepen.quote:
Nope, ze wacht de nominaties af en hoopt dat ze donderdag naar huis mag.quote:
lol, anti bacterial....... dat is wel nodigquote:
Ok dan er maar voor zorgen dat ze blijft dan ....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze wacht de nominaties af en hoopt dat ze donderdag naar huis mag.
Wel slim, heft ze zich gelijk ingedekt als ze eruit wordt gestemd. Bewoners zullen dan zeggen dat de kijkers het zo zielig voor haar vonden en Soof zou dat ook denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er loopt 1 grote bacterie in het huis...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol, anti bacterial....... dat is wel nodig
Dan is er dus kans dat er ineens 2 vrouwen gaan vertrekken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
ok thanks dat word dus stemmen voor stoof, houd de boel een beetje bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook getrouwd?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er loopt 1 grote bacterie in het huis...
Moi!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wel slim, heft ze zich gelijk ingedekt als ze eruit wordt gestemd. Bewoners zullen dan zeggen dat de kijkers het zo zielig voor haar vonden en Soof zou dat ook denken.
die gaan nog wel bekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef beequeen het volgende:
De ridder grijpt zijn kans weer.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |