Die lag vrij snel op bed de activiteiten van de anderen te bekijken, waarbij koelte toegewuifd door huisboy Guido.quote:
Wat zijn we erg!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Goed, nu dus in de gaten houden of dat sprei zo weer op een bed geflikkerd wordt.
Oooooooo oke. Ze hoeft haar lichaam ook niet bijhouden natuurlijk ±'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die lag vrij snel op bed de activiteiten van de anderen te bekijken, waarbij koelte toegewuifd door huisboy Guido.
het is maar goed dat hier geen camera's hangenquote:
Nee, haar vent is toch dik en niet leuk...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo oke. Ze hoeft haar lichaam ook niet bijhouden natuurlijk ±'
en wanneer is er weereen SL ik mis het bijnaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is daar half twaalf he, zo schranzen en middagdutten ben ik bang.
hahahahahha, idd. Huishouden op een laag pitje door SSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is maar goed dat hier geen camera's hangen
aafke is echt goed met sportquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke is beter in de buikspieroefeningen dan die kerels!
Nu dus een halve.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
en wanneer is er weereen SL ik mis het bijna
Hebben wij vorige week ook intensief moeten doen met steps en buik billen en benen. Ik voelde spieren waarvan ik het bestaan niet wist, en kwam er achter dat ik toch ergens buikspieren had ook al zie je ze bijna nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke is beter in de buikspieroefeningen dan die kerels!
Ja, idd.quote:
En hij heeft hem niet eens open gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Arme Gerard, uuuuuuuren aan die kluis geprutst, zit er niks in
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
ok luik is open, zit nix in , ik ga maar weer eens stofzuigen...zucht
Zuigen kreng...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
ok luik is open, zit nix in , ik ga maar weer eens stofzuigen...zucht
Vind aafke toch mooier.quote:
Miss Etam...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef CartWOman het volgende:
Mo trek wat anders aan, deze kleuren staan je echt niet.
Philip was er mee bezig en hij kreeg hem open.quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ga ook maar ff wat doen in huis.....
Denkerom Poes, ik blijf spieken hier hoor
Flip kwam van KvdW en nu is ie open...niet gezien of hij een missie had, sleutel, of er al iets heeft uitgehaald...quote:
Voor jou dan:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb 2 dagen verzaakt het volgende te zeggen:
Joanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |