Wel een grapje van 180 euro dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef skunkasaur het volgende:
Volgens mij is die tweede gewoon een FOKker die met je loopt te fokken
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.quote:
Ik huur de fokknokploeg welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef MilaNL het volgende:
Al een vakantiehuisje voor komend weekend geboekt?
Ik bedoelde dat als een Fokker hem zou kopen om je daarna te gaan kloten, dat het voor die fokker dan een grapje van 180 euro isquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:38 schreef mytroen het volgende:
[..]
Als de playstation verrot is ga ik hem niet voor 230 euro ofzo verkopen.
Dus 180 euro.
Die gast heeft echt niet Sony gebeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Je kunt hem nog eens mailen dat hij wist dat de PS3 geluid maakte en dat je dat gezegd hebt en dat je hem daarom niet terugneemt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef mytroen het volgende:
Hierbij weer een mailtje die ik vannochtend kreeg.
Ik wacht nog steeds op jou antwoord, maar ik vind het beetje onprofessioneel van jou om mij te negeren.
BTW. Ik heb Sony gebeld; ik liet het horen en zij zeiden dat het niet goed was. Je had het gewoon terug moeten brengen toen je garantie had. Dus met andere woorden; jij hebt gewoon rotzooi aan mij verkocht. Heel erg jammer!!!
Als ik vanaf nu niks meer van je hoor? Dan wordt het heel simpel voor mij, dan zie ik jou aanstaande zaterdag! Ik wil mijn 180euro terug!!
Mvg,
...
Is dat zinvol dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef Wreckwroliom het volgende:
Ritje juridisch loket, weet je precies waar je staat
My words!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je? Die koper is gewoon kanker dom, iedereen weet dat als je op MP wat koopt je "garantie" hebt totdat je de deur uit stapt
Die debiel heeft hem nog zelfs getest en is ermee akkoord gegaan_!
Laat hem zaterdag lekker met die PS3 onder z'n arm op je voordeur bashen en schreeuwen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede nederlantse tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |