Nee. Vertel eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wel hoe mooi ik jouw jongen vind? En zijn outfit ook?
hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef Keshet het volgende:
Jij hebt helemaal geen vetrollen.![]()
Ik heb trouwens nieuwe slofjes voor Emma besteld. Als het goed is komen ze morgen binnen, ik ben erg benieuwd.
Waarschijnlijk worden over twee weken ook haar eerste echte schoentjes aangemeten. De levertijd daarvan is drie maanden.
Mette is ongeveer 10cm korter danquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook Groofs
Laatste keer meten begin februari was hij 83 of 84 cm, maar shirtjes maat 86 waren toen al krap en zitten nu helemaal voor geen meter meer. Broekjes draag hij 86 en 92 door elkaar, waarbij 86 beter zit qua lengte van de pijpen, maat 92 beter zit bij de billen enzo, maar dat komt dus door die enorme prop inleggers in zijn luiers
Dan zijn onze mannetjes even grootquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R draagt broekjes maat 80 en shirts maat 86. Hij was een ruime week geleden 80 cm lang.
In de lengte wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dan zijn onze mannetjes even groot
Bij Stef's broekjes moeten we ook standaard de pijpen omslaan, maar de grotere maat zit 'm volgens mij echt in het verschil qua luiers. Bepaalde broeken kunnen we hem ook niet aandoen naar het KDV, omdat hij daar altijd wegwerp draagt en sommige broeken vallen zo ruim dat die daar van zijn kont afzakken. Thuis hebben we dan geen last met diezelfde broekjes.. Ik heb maat 92 broekjes eigenlijk nog niet geprobeerd bij pampers, misschien zal ik dat vandeweek eens doen. Ik denk dat ze dan ook te groot zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Ivan knellen de shirts ook sneller. Maar de broekjes in maat 86 moet ik nu nog één en soms zelfs twee keer omslaan! Maat 92 van broeken voelt héél ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |