Op de desktop welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef pl4kkie het volgende:
Dubbel quoten op me mobiel werkt niet egt.
quote:
Overlegse!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op de desktop wel
[..]
ben er inderdaad even weg van
is dat Engels?quote:
geen idee./... klonk wel leukquote:
Whaha heel wat mensen kijken me nu raar aan waarom ik zo hard lachquote:
ik wil daar nog niet terug inquote:
Daar zitten we helaas wel iN!quote:
Pfft breek me de bek niet open:(quote:
Nee verander ik zo even. Haat aan Ezje enzquote:
bahahahahahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee verander ik zo even. Haat aan Ezje enz![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
Wie wil mij elke ochtend een bericht sturen dat ik dik word?
hahahahaha Goede UI!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze UI hou ik.
Dat wil zeggen, tot Ez het ziet en mn UI gewoon weer veranderd![]()
maakt niet uit, dan weet ik tenminste dat ik geen vette troep moet eten, en vaker moet sportenquote:
Zo te lezen weet je dat nu ook alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahahaha Goede UI!
[..]
maakt niet uit, dan weet ik tenminste dat ik geen vette troep moet eten, en vaker moet sporten
Maar dat komt omdat ik er nu bewust aan denk... Dat doe ik echt niet elke dag!quote:
Ben blijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik er nu bewust aan denk... Dat doe ik echt niet elke dag!
Oh ja dat ookquote:
Maar het is wel goed voor me!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh ja dat ookMaar ik bedoelde meer dat het me ook niet leuk lijkt als je bij alles wat je eet na moet gaan denken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
Ik wil voor 16 april een buik als Ez hebben, maar dan zonder haar!
sonja kwakker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
Ik wil voor 16 april een buik als Ez hebben, maar dan zonder haar!
Wat een pauper...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg. Ez vindt mn UI maar "een beetje" leuk_!
uhhh....quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Waarheid als een koe![]()
En nu hou ik op
moet alleen nog een uur wachtenquote:
Ik ga gewoon nu even spaghetti opwarmenquote:
Oohwww lekker!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nu even spaghetti opwarmen
Zekers. Zelf kaas raspen erbijquote:
ga je die de 16de ook maken?quote:
merel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:56 schreef 92Merel het volgende:
Hee jullie zijn snel gegaan![]()
En huppel, jij ook hier? Eet smakelijk
Hoooiquote:
Ohww dat is hier ook altijd dat duurt echt lang dan als je zit te wachten!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoooi![]()
Alles goed enzo?
Ik heb net echt een half uur moeten wachten bij de huisarts, omdat ze altijd uitlopen, zo irritant. Moest erheen omdat ik veel te vaak last van hoofdpijn heb en ben nu doorverwezen naar een mensendieck therapeut, voor mn houding enzo.
Nee... er ging een collega door de planning heen, die niet echt heel goed planning kan lezen en dan duurt het zo onnodig lang...quote:
Hoe irritant is dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... er ging een collega door de planning heen, die niet echt heel goed planning kan lezen en dan duurt het zo onnodig lang...
Ach, ik ken m inmiddels wel, dus neem dan maar half de leiding van de vergadering over omdat het dan sneller gaatquote:
Goed bezig! Je zou een goede leidinggevende zijN!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik ken m inmiddels wel, dus neem dan maar half de leiding van de vergadering over omdat het dan sneller gaat
Neequote:
Zou best kunnen, maar heb geen zin om die verantwoordelijkheden te dragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Goed bezig! Je zou een goede leidinggevende zijN!
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar heb geen zin om die verantwoordelijkheden te dragen
Redelijk (even lekker een cd'tje van Judas Priestquote:
Nee ik moet straks naar Klazienaveenquote:
Wat is daar dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet straks naar Klazienaveen![]()
Dat doe je je ergste vijand niet eens aan
halloquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag![]()
Pfff ging de dag maar wat sneller vandaag
De naam doet vermoeden dat dat een streng christelijk gereformeerd dorp is, klopt dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet straks naar Klazienaveen![]()
Dat doe je je ergste vijand niet eens aan
Geen idee. Ik versta de mensen daar nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De naam doet vermoeden dat dat een streng christelijk gereformeerd dorp is, klopt dat?
lekker geluncht? Aahw arme jongenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch weer op en verloren met kaarten
Oeh bah..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik versta de mensen daar niet![]()
Plat drents en ze weigeren abn te kletsen
Ja, lunch was prima, heerlijke snertquote:
MDquote:
Wat heb je op ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
mijn maag dan.........................................................
zo... wat heb je allemaal op dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
mijn maag dan.........................................................
Nee, ze zei met een trots gezicht, pappa werken, pappa niet weekend...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MD
hoe gaat t met miniduck? Vroeg ze vanochtend weer of je weekend had?
Dat is nogal wat, maar was het lekker?quote:
Wat een schatje ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ze zei met een trots gezicht, pappa werken, pappa niet weekend...
Zekerquote:
Doe mij ook zo eenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ze zei met een trots gezicht, pappa werken, pappa niet weekend...
Dat gaat nietquote:
Bij jou!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat nietMaar je weet wat ik gezegd heb over een eventuele volgende meet
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is nogal wat, maar was het lekker?
25 maandenquote:
Miniduck knuffelenquote:
Aaahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 maanden
nee en 'zelluf doen' zijn haar meest gebruikte woorden
Niet bij mij thuis... dat gaat niet werken... in de buurt zou wel kunnen, dan kan ik de kleine meenemen, dat is wat ik zei over meetmogelijkhedenquote:
hihi zo was mijn achternichtje ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 maanden
nee en 'zelluf doen' zijn haar meest gebruikte woorden
Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis... dat gaat niet werken... in de buurt zou wel kunnen, dan kan ik de kleine meenemen, dat is wat ik zei over meetmogelijkheden
Ohwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis... dat gaat niet werken... in de buurt zou wel kunnen, dan kan ik de kleine meenemen, dat is wat ik zei over meetmogelijkheden
Dat is goed te doenquote:
Een leuke speel plek ofzo!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is goed te doenAlleen dan moeten we wat ondernemen, zie het niet zitten om met haar in een cafe rond te hangen, dan gaat ze zich alleen maar vervelen...
In ieder geval een plek met genoeg ruimte, dat ze zich gewoon kan vermakenquote:
Tegen die tijd dat we gaan meeten zal het wel lekker weer zijn, leuke speeltuinen zijn er genoeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In ieder geval een plek met genoeg ruimte, dat ze zich gewoon kan vermaken
mcdonalds? Dan ga ik wel met 'r in de ballenbakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is goed te doenAlleen dan moeten we wat ondernemen, zie het niet zitten om met haar in een cafe rond te hangen, dan gaat ze zich alleen maar vervelen...
Ach, dat kan met dit weer ook hoor, gewoon een kwestie van goed aankledenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat we gaan meeten zal het wel lekker weer zijn, leuke speeltuinen zijn er genoeg!
Das ook een optie...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mcdonalds? Dan ga ik wel met 'r in de ballenbak
Picknick meet, goed idee!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, dat kan met dit weer ook hoor, gewoon een kwestie van goed aankleden
Maar een picknick meet lijkt me ook wel stoer
[..]
Das ook een optie...
Picknickquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Das ook een optie...
Dan nemen we anderen mee!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen dat wordt wel een rustige meet als heel GRTD komt... zoveel komen er hier niet meer![]()
Echt he! Waar is iedereen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen dat wordt wel een rustige meet als heel GRTD komt... zoveel komen er hier niet meer![]()
aan t werkquote:
Je hebt daar wel een leuk park bij de Euromastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PicknickMaar is rotterdam dan wel een goed idee?
Gevlucht... of gebanned...quote:
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hebt daar wel een leuk park bij de Euromast
En anders in Dordrecht, bij de biesbosch, is het ook heerlijk zittenquote:
Dat schijnt inderdaad ook een mooi gebied te zijn!equote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En anders in Dordrecht, bij de biesbosch, is het ook heerlijk zitten
Is het ook, alleen je moet de juiste plekken weten te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad ook een mooi gebied te zijn!e
En jij weet die te vinden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het ook, alleen je moet de juiste plekken weten te vinden
mag ik dan ook komen meeten? (A) ik ben net een klein kind in de speeltuinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Das ook een optie...
Iedereen is welkom op een meet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
mag ik dan ook komen meeten? (A) ik ben net een klein kind in de speeltuin
tuurlijk, iedereen is welkomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
mag ik dan ook komen meeten? (A) ik ben net een klein kind in de speeltuin
voor mij zo'n anderhalf uur reizen, maar ach! wat maakt het uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef pl4kkie het volgende:
Jeejwat dat betreft liggen dord en r dam lekker centraal voor mij.
zolang het als je er bent gezellig is lijkt het me geen probleem. Voor mij ist alle 2 ongeveer een half uurtjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
[..]
voor mij zo'n anderhalf uur reizen, maar ach! wat maakt het uit!
voor mij 2 uurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
[..]
voor mij zo'n anderhalf uur reizen, maar ach! wat maakt het uit!
en daar is iedereen stil vanquote:
ik be nu eenmaal een topickiller!quote:
tja in iedereen schuilt een topickillerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik be nu eenmaal een topickiller!
Bij mij al helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja in iedereen schuilt een topickiller
druk druk met werk en me mobiel is bijna leegquote:
ijsjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef 92Merel het volgende:
The sun is in my head and it's okay it's an icecream day
Toepasselijk liedje
Dat sowiesoquote:
Sterktequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Magnums, raketjes, perenijsjes, schepijs etc![]()
![]()
![]()
En nu ga ik beginnen met mn kamer schoonmaken![]()
Nog even wachten...quote:
WL, mooi dat je me komt aflossen... ik ben naar huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemiddag!
die king size cornetto is goed te doen
Even? Ik ben pas om half 12 thuis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog even wachten...
[..]
WL, mooi dat je me komt aflossen... ik ben naar huis
Hoiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sudoku's zijn goed voor mijn zelfvertrouwen/gemoedstoestand
Ik leef nogquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef MaleDuck het volgende:
dit is pas echt stil...
naja, niet dat ik nu hier ga rondhangen
Das balenquote:
Vooral omdat ik niks te doen heb.quote:
Nee, post minderquote:
Dan zou je juist heel veel vrijheid moeten hebben in je doen en laten of niet?quote:
Maak je maar geen zorgen hoorquote:
ik zit wel de hele tijd op de zaakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan zou je juist heel veel vrijheid moeten hebben in je doen en laten of niet?
Okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor![]()
Ik post alleen minder, ik zat gewoon teveel op fok.
Echt een depressie of gewoon een dipje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef gianni61 het volgende:
zo, laat de jaarlijkse depressie maar weer komen
ik weet niet waar de grens ligt tussen die 2, maar als ik na die dagen weer helemaal alleen thuis zit heb ik het toch wel ontzettend moeilijk en zou ik het liefste willen jankenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt een depressie of gewoon een dipje?
Depressie is je echt dagen achtereen rot voelen, slecht eten, slecht slapen. nergens aan toe komen of er geen zin/puf in hebben..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar de grens ligt tussen die 2, maar als ik na die dagen weer helemaal alleen thuis zit heb ik het toch wel ontzettend moeilijk en zou ik het liefste willen janken
zo erg is het niet tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Depressie is je echt dagen achtereen rot voelen, slecht eten, slecht slapen. nergens aan toe komen of er geen zin/puf in hebben..
NBTquote:
Okee, ook lastig. Bovengenoemde heb ik dus helaas wel gehad..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg is het niet tot nu toe.
het is een combinatie van lichamelijk volledig kapot zijn van de afgelopen dagen. Plus dat je 4 dagen lang met super gezellige mensen op stap bent geweest en dan ineens in een enorm gat valt en het besef dan komt dat je toch maar alleen bent..
Dan ga je janken, dat lucht opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar de grens ligt tussen die 2, maar als ik na die dagen weer helemaal alleen thuis zit heb ik het toch wel ontzettend moeilijk en zou ik het liefste willen janken
Ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ook lastig. Bovengenoemde heb ik dus helaas wel gehad..
Missiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
ARGH! Ik kan deze kutmissie niet winnen
GTA..quote:
quote:
LIEFDEquote:
Ja, ik dacht ik kom weer eens langsquote:
gezelligquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik kom weer eens langs
waarom?quote:
Ik ben er tenslotte al een tijdje niet meer geweestquote:
wel meer nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben er tenslotte al een tijdje niet meer geweest
Okay.quote:
quote:
Het is hier stil!quote:
Kloptquote:
half 6packquote:
Dat heb ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Depressie is je echt dagen achtereen rot voelen, slecht eten, slecht slapen. nergens aan toe komen of er geen zin/puf in hebben..
hmmm hoe loopt de chat hier de laatste dagen ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
half 6pack
iedereen is een groot woord hoor
Ah, depressief blij zijnquote:
het loopt niet, het kruipt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm hoe loopt de chat hier de laatste dagen ?
Eigenlijk helemaal niet blij maar ik ben het janken gewoon spuugzatquote:
hmmm jammer hoe een SC afhankelijk is van een paar mensen wat dat betreftquote:
Jep, de spoeling is wat dun...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm jammer hoe een SC afhankelijk is van een paar mensen wat dat betreft
CC weg, Merel aan het afkicken en ook NBT is wat magertjes aanwezigquote:
Geef ons vrouwvolk maar de schuldquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC weg, Merel aan het afkicken en ook NBT is wat magertjes aanwezig
't zijn vooral de vrouwtjes
VROUWEN!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef ons vrouwvolk maar de schuld![]()
Als ze weg blijven dan is dat vanwege jullie mannen
Jep, maar toen het druk was, waren tdrone, honkeytonk, iBenny en Lutte er ook vaak, maar die zijn ook gewoon weg...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC weg, Merel aan het afkicken en ook NBT is wat magertjes aanwezig
't zijn vooral de vrouwtjes
Wederhelftquote:
hebben wij ook CC gebannedquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt WAquote:
Tuurlijk... Koen en ik kunnen gewoonweg niet met vrouwen omgaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedankt! Wat goed van je dat je je het herinnerdquote:
Nonsens!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk... Koen en ik kunnen gewoonweg niet met vrouwen omgaan
Ik ga jullie echt tegen me krijgen maar CC heeft haarzelf geband eigenlijk.quote:
quote:
Klopt, drukte trekt mensen aan, een vicueuze cirkel helaas. Ook de TAL SC lijdt daaraan,quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, maar toen het druk was, waren tdrone, honkeytonk, iBenny en Lutte er ook vaak, maar die zijn ook gewoon weg...
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk... Koen en ik kunnen gewoonweg niet met vrouwen omgaan
De feiten zijn helaas niet anders mop...quote:
Ze bedoelde een berichtje op WAquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt..
maar wie heeft dat niet tegenwoordig?
Maar ik ga nergens heen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De feiten zijn helaas niet anders mop...Koen heeft me net de keiharde waarheid laten zien
Ah, zo... zie je wel... ik begrijp jullie vrouwen gewoon nietquote:
Ohw...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, zo... zie je wel... ik begrijp jullie vrouwen gewoon niet
Dan zal ik je koesterenquote:
Een half jaar krijg je niet eens als je racistische teksten post volgens mij dus ik vind dit zwaar overtrokken. Anyway genoeg daarover.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga jullie echt tegen me krijgen maar CC heeft haarzelf geband eigenlijk.
Iedere klapjosti weet wat de straf is als je lekt uit crewforum. Eigen schuld, dikke bult. Kan er niet wakker van liggen dat ze ban heeft dus.
Goed, maar dat wist je al... maar heb nog een vraag voor jou openstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een half jaar krijg je niet eens als je racistische teksten post volgens mij dus ik vind dit zwaar overtrokken. Anyway genoeg daarover.
Hoe gaat het met iedereen?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, lekker rustig dagje voor de boeg
met jou?
Kut, klote enzquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een half jaar krijg je niet eens als je racistische teksten post volgens mij dus ik vind dit zwaar overtrokken. Anyway genoeg daarover.
Hoe gaat het met iedereen?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, maar dat wist je al... maar heb nog een vraag voor jou openstaan
Die had ik je in die quote gesteld... in de KSC... maar toen had je nog geen koffie gehad, dus snap ik het wel dat je eroverheen had gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]had je die al gesteld of moet je die nog stellen? of lees ik er weer eens overheen
Ach komt wel goed, I hopequote:
Ik mag niet klagen (maar doe het toch).quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, lekker rustig dagje voor de boeg
met jou?
Ach, beter dan hier... zit al een paar weken duimen te draaienquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen (maar doe het toch).
Ga geheid een drukke dag krijgen wederom met een hoop gezeik aan m'n harses
maar we blijven
en verder helpt lekker klagen op Fok bij mij altijd als het niet goed met me gaatquote:
oei duimen draaien isquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, beter dan hier... zit al een paar weken duimen te draaien![]()
Heb het liever druk...
Ik doe vooral klagen, bitchen, vloeken enz tegen Ezquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en verder helpt lekker klagen op Fok bij mij altijd als het niet goed met me gaat
als dat werkt dan is hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe vooral klagen, bitchen, vloeken enz tegen Ez
Jep, hier hetzelfde... ik zal vandaag eens bij mn baas binnenstappen, wat zijn plannen zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei duimen draaien is
Als ik erg veel hier zit overdag is het verdacht bij mij
Ez is voor huppel een makkelijk slachtofferquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat werkt dan is het
(waarom Ez)
Omdat geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat werkt dan is het
(waarom Ez)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, hier hetzelfde... ik zal vandaag eens bij mn baas binnenstappen, wat zijn plannen zijn...
[..]
Ez is voor huppel een makkelijk slachtoffer
MD DW en Merel wel ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
hebben jullie zondag nou nog gemeet eigenlijk
Jep, heb mijn fok!meet ontmaagding gehad, aldus DWquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
hebben jullie zondag nou nog gemeet eigenlijk
Klootzakkerig schatje is hetquote:
Hoe vond je het?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, heb mijn fok!meet ontmaagding gehad, aldus DW
coolquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, heb mijn fok!meet ontmaagding gehad, aldus DW
Gewoon een meet, zoals ik er al verschillende heb gehad op andere fora...quote:
leuke dames?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon een meet, zoals ik er al verschillende heb gehad op andere fora...
Dus, leuk, gezellig en leuk om gezichten te plaatsen bij mensen die je alleen over je scherm voorbij heb zien komen
Jep, nog leuker als hier!quote:
tof, zou van hier ook wel eens mensen willen meetenquote:
ja, ik zag dat je daar heen gaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof, zou van hier ook wel eens mensen willen meeten
Van TAL heb ik ze al gemeet, van KSC as. zaterdag
Ja jullie hebben een hotel meet hequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof, zou van hier ook wel eens mensen willen meeten
Van TAL heb ik ze al gemeet, van KSC as. zaterdag
High Tea moet ik missen, vrouw moet werken dus ik heb de kids overdagquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jullie hebben een hotel meet he![]()
High tea enz. Gaaf man
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
High Tea moet ik missen, vrouw moet werken dus ik heb de kids overdag
Slapen ook niet (wel erg dichtbij voor me immers)
Dus alleen eten drinken en meeten. Heb gelukkig een BOB gevonden
Van Maja de Bij naar Simpsonsquote:
Ik keek eigenlijk echt nooit naar TMF!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef Koen66 het volgende:
TMF WAS vroeger een leuke zender maar de laatste jaren kapot gemaakt met allerlei onzinprogramma's
SLAM TV is meer de TMF zoals het vroeger was, gewoon videoclips
TMF had nooit overgenomen mogen worden door MTV.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef Koen66 het volgende:
TMF WAS vroeger een leuke zender maar de laatste jaren kapot gemaakt met allerlei onzinprogramma's
SLAM TV is meer de TMF zoals het vroeger was, gewoon videoclips
Ja, dat maakt het nog saaier!quote:
Sorry, ik heb even niks te vertellen.quote:
Bummer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik heb even niks te vertellen.
Ik wil je wel vervelen met horroverhalen over instanties en exenquote:
Kom maar op!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je wel vervelen met horroverhalen over instanties en exen![]()
Al heb ik niet het idee dat er ook maar iemand is die daarop zit te wachten
Oh you desperate womanquote:
Ik hoor graag verhalen....quote:
Dit is alles behalve leukquote:
hmmmquote:
Nananananaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm
Zit te zoeken op internet naar een leuk sexverhaaltje voor je maar al dat soort sites worden geblocked hier
!! Ik zei ook niet: Leuke verhalen!quote:
Duck Talesquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
verhalen? Das altijd leuk, zeker als het op waarheid berust
quote:
Lizzyquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das lang geleden... Vond ik wel spannend altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |