Op de desktop welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef pl4kkie het volgende:
Dubbel quoten op me mobiel werkt niet egt.
quote:
Overlegse!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op de desktop wel
[..]
ben er inderdaad even weg van
is dat Engels?quote:
geen idee./... klonk wel leukquote:
Whaha heel wat mensen kijken me nu raar aan waarom ik zo hard lachquote:
ik wil daar nog niet terug inquote:
Daar zitten we helaas wel iN!quote:
Pfft breek me de bek niet open:(quote:
Nee verander ik zo even. Haat aan Ezje enzquote:
bahahahahahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee verander ik zo even. Haat aan Ezje enz![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
Wie wil mij elke ochtend een bericht sturen dat ik dik word?
hahahahaha Goede UI!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze UI hou ik.
Dat wil zeggen, tot Ez het ziet en mn UI gewoon weer veranderd![]()
maakt niet uit, dan weet ik tenminste dat ik geen vette troep moet eten, en vaker moet sportenquote:
Zo te lezen weet je dat nu ook alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahahaha Goede UI!
[..]
maakt niet uit, dan weet ik tenminste dat ik geen vette troep moet eten, en vaker moet sporten
Maar dat komt omdat ik er nu bewust aan denk... Dat doe ik echt niet elke dag!quote:
Ben blijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik er nu bewust aan denk... Dat doe ik echt niet elke dag!
Oh ja dat ookquote:
Maar het is wel goed voor me!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh ja dat ookMaar ik bedoelde meer dat het me ook niet leuk lijkt als je bij alles wat je eet na moet gaan denken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
Ik wil voor 16 april een buik als Ez hebben, maar dan zonder haar!
sonja kwakker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
Ik wil voor 16 april een buik als Ez hebben, maar dan zonder haar!
Wat een pauper...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg. Ez vindt mn UI maar "een beetje" leuk_!
uhhh....quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Waarheid als een koe![]()
En nu hou ik op
moet alleen nog een uur wachtenquote:
Ik ga gewoon nu even spaghetti opwarmenquote:
Oohwww lekker!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nu even spaghetti opwarmen
Zekers. Zelf kaas raspen erbijquote:
ga je die de 16de ook maken?quote:
merel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:56 schreef 92Merel het volgende:
Hee jullie zijn snel gegaan![]()
En huppel, jij ook hier? Eet smakelijk
Hoooiquote:
Ohww dat is hier ook altijd dat duurt echt lang dan als je zit te wachten!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoooi![]()
Alles goed enzo?
Ik heb net echt een half uur moeten wachten bij de huisarts, omdat ze altijd uitlopen, zo irritant. Moest erheen omdat ik veel te vaak last van hoofdpijn heb en ben nu doorverwezen naar een mensendieck therapeut, voor mn houding enzo.
Nee... er ging een collega door de planning heen, die niet echt heel goed planning kan lezen en dan duurt het zo onnodig lang...quote:
Hoe irritant is dat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... er ging een collega door de planning heen, die niet echt heel goed planning kan lezen en dan duurt het zo onnodig lang...
Ach, ik ken m inmiddels wel, dus neem dan maar half de leiding van de vergadering over omdat het dan sneller gaatquote:
Goed bezig! Je zou een goede leidinggevende zijN!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik ken m inmiddels wel, dus neem dan maar half de leiding van de vergadering over omdat het dan sneller gaat
Neequote:
Zou best kunnen, maar heb geen zin om die verantwoordelijkheden te dragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Goed bezig! Je zou een goede leidinggevende zijN!
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar heb geen zin om die verantwoordelijkheden te dragen
Redelijk (even lekker een cd'tje van Judas Priestquote:
Nee ik moet straks naar Klazienaveenquote:
Wat is daar dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet straks naar Klazienaveen![]()
Dat doe je je ergste vijand niet eens aan
halloquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag![]()
Pfff ging de dag maar wat sneller vandaag
De naam doet vermoeden dat dat een streng christelijk gereformeerd dorp is, klopt dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik moet straks naar Klazienaveen![]()
Dat doe je je ergste vijand niet eens aan
Geen idee. Ik versta de mensen daar nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De naam doet vermoeden dat dat een streng christelijk gereformeerd dorp is, klopt dat?
lekker geluncht? Aahw arme jongenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch weer op en verloren met kaarten
Oeh bah..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik versta de mensen daar niet![]()
Plat drents en ze weigeren abn te kletsen
Ja, lunch was prima, heerlijke snertquote:
MDquote:
Wat heb je op ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
mijn maag dan.........................................................
zo... wat heb je allemaal op dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
mijn maag dan.........................................................
Nee, ze zei met een trots gezicht, pappa werken, pappa niet weekend...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MD
hoe gaat t met miniduck? Vroeg ze vanochtend weer of je weekend had?
Dat is nogal wat, maar was het lekker?quote:
Wat een schatje ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ze zei met een trots gezicht, pappa werken, pappa niet weekend...
Zekerquote:
Doe mij ook zo eenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ze zei met een trots gezicht, pappa werken, pappa niet weekend...
Dat gaat nietquote:
Bij jou!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gaat nietMaar je weet wat ik gezegd heb over een eventuele volgende meet
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is nogal wat, maar was het lekker?
25 maandenquote:
Miniduck knuffelenquote:
Aaahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 maanden
nee en 'zelluf doen' zijn haar meest gebruikte woorden
Niet bij mij thuis... dat gaat niet werken... in de buurt zou wel kunnen, dan kan ik de kleine meenemen, dat is wat ik zei over meetmogelijkhedenquote:
hihi zo was mijn achternichtje ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 maanden
nee en 'zelluf doen' zijn haar meest gebruikte woorden
Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis... dat gaat niet werken... in de buurt zou wel kunnen, dan kan ik de kleine meenemen, dat is wat ik zei over meetmogelijkheden
Ohwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis... dat gaat niet werken... in de buurt zou wel kunnen, dan kan ik de kleine meenemen, dat is wat ik zei over meetmogelijkheden
Dat is goed te doenquote:
Een leuke speel plek ofzo!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is goed te doenAlleen dan moeten we wat ondernemen, zie het niet zitten om met haar in een cafe rond te hangen, dan gaat ze zich alleen maar vervelen...
In ieder geval een plek met genoeg ruimte, dat ze zich gewoon kan vermakenquote:
Tegen die tijd dat we gaan meeten zal het wel lekker weer zijn, leuke speeltuinen zijn er genoeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In ieder geval een plek met genoeg ruimte, dat ze zich gewoon kan vermaken
mcdonalds? Dan ga ik wel met 'r in de ballenbakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is goed te doenAlleen dan moeten we wat ondernemen, zie het niet zitten om met haar in een cafe rond te hangen, dan gaat ze zich alleen maar vervelen...
Ach, dat kan met dit weer ook hoor, gewoon een kwestie van goed aankledenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat we gaan meeten zal het wel lekker weer zijn, leuke speeltuinen zijn er genoeg!
Das ook een optie...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mcdonalds? Dan ga ik wel met 'r in de ballenbak
Picknick meet, goed idee!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, dat kan met dit weer ook hoor, gewoon een kwestie van goed aankleden
Maar een picknick meet lijkt me ook wel stoer
[..]
Das ook een optie...
Picknickquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Das ook een optie...
Dan nemen we anderen mee!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen dat wordt wel een rustige meet als heel GRTD komt... zoveel komen er hier niet meer![]()
Echt he! Waar is iedereen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen dat wordt wel een rustige meet als heel GRTD komt... zoveel komen er hier niet meer![]()
aan t werkquote:
Je hebt daar wel een leuk park bij de Euromastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PicknickMaar is rotterdam dan wel een goed idee?
Gevlucht... of gebanned...quote:
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hebt daar wel een leuk park bij de Euromast
En anders in Dordrecht, bij de biesbosch, is het ook heerlijk zittenquote:
Dat schijnt inderdaad ook een mooi gebied te zijn!equote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En anders in Dordrecht, bij de biesbosch, is het ook heerlijk zitten
Is het ook, alleen je moet de juiste plekken weten te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad ook een mooi gebied te zijn!e
En jij weet die te vinden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is het ook, alleen je moet de juiste plekken weten te vinden
mag ik dan ook komen meeten? (A) ik ben net een klein kind in de speeltuinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Das ook een optie...
Iedereen is welkom op een meet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
mag ik dan ook komen meeten? (A) ik ben net een klein kind in de speeltuin
tuurlijk, iedereen is welkomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
mag ik dan ook komen meeten? (A) ik ben net een klein kind in de speeltuin
voor mij zo'n anderhalf uur reizen, maar ach! wat maakt het uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef pl4kkie het volgende:
Jeejwat dat betreft liggen dord en r dam lekker centraal voor mij.
zolang het als je er bent gezellig is lijkt het me geen probleem. Voor mij ist alle 2 ongeveer een half uurtjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
[..]
voor mij zo'n anderhalf uur reizen, maar ach! wat maakt het uit!
voor mij 2 uurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:45 schreef NBT het volgende:
[..]
voor mij zo'n anderhalf uur reizen, maar ach! wat maakt het uit!
en daar is iedereen stil vanquote:
ik be nu eenmaal een topickiller!quote:
tja in iedereen schuilt een topickillerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik be nu eenmaal een topickiller!
Bij mij al helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja in iedereen schuilt een topickiller
druk druk met werk en me mobiel is bijna leegquote:
ijsjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:20 schreef 92Merel het volgende:
The sun is in my head and it's okay it's an icecream day
Toepasselijk liedje
Dat sowiesoquote:
Sterktequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Magnums, raketjes, perenijsjes, schepijs etc![]()
![]()
![]()
En nu ga ik beginnen met mn kamer schoonmaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |