Ohh het gaat over 18+, ik schrok alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of een 18+-er dat met een 18--er mag doen
40 minuutjesquote:
ik haat wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zul je dan toch NU een vijfdagenmens moeten zijn
Zou zomaar kunnen. Er gaat nog een gesprek volgen. Maar ik ben er nog niet uit of ik het wel wil
Heen is niet erg... maar terug... als je zo heerlijk rozig bent en dan nog met de bus terug moet...quote:
Altijd maar weer dat hokjes douwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of een 18+-er dat met een 18--er mag doen
vriendinnetje komt vanavond.. die rijdt terugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heen is niet erg... maar terug... als je zo heerlijk rozig bent en dan nog met de bus terug moet...
neuken in kleedhokjes !quote:
Dat kan je ook anders opvatten bij dit onderwerpquote:
Beter voor de rest van de weggebruikers dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heen is niet erg... maar terug... als je zo heerlijk rozig bent en dan nog met de bus terug moet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Uitkijken voor die haakjes.quote:
NEE dat doen we nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan je ook anders opvatten bij dit onderwerp
Douwenquote:
Goed geregeld danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vriendinnetje komt vanavond.. die rijdt terug
Beter niet in kleedhokjes dusquote:
toch welquote:
quote:
Egbertsquote:
spoken as a true KSC-erquote:
Dat klinkt wel leuk als je met Egberts ligt te... ok, laat maar.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter voor de rest van de weggebruikers dus.Ik doelde ook meer op auto vs bus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een dagje sauna nog in een koude bushalte moeten staan wachten en dan ook nog ergens een overstap tussendoor... brrrrr....
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
kinderen ??quote:
De broer van Douwe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |