Goed bezig .....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt goed, even snel weg werken.
[..]
Op mijn manier is het over 15 min. weg.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt goed, even snel weg werken.
[..]
Op mijn manier is het over 15 min. weg.
quote:
Niks oeh's aan als het van mij is hoorquote:
Welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks oeh's aan als het van mij is hoor
omdat mensen aan het werk zijn en het weer eens nergens over gaat...quote:
Jij gaat vandaag naar de sauna toch? Welke ga je heen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat mensen aan het werk zijn en het weer eens nergens over gaat...
ga je mee??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij gaat vandaag naar de sauna toch? Welke ga je heen?
Lijkt me heerlijk, maar dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga je mee??
pijnacker
maar zo eerst een scooter shoppen.. al moet ik me zelf eerst uit bed schoppen
ben er na douchen weer ingekropen
Niet, da's alleen bij meerderjarigenquote:
heheh..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, maar dat gaat niet lukken
Vanaf 16 toch? Maar zelfs dat red je nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet, da's alleen bij meerderjarigen
Ja, behoorlijk. Nu ff theepauze en dan weer verderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
drukte thuis??
hoe is het met je thee-sollicitatie afgelopen??
Zo dossiers weg gewerkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
Zo, krijg even 50 dossiers om uit te zoeken voor de lunch.
je had toch een soort van sollicitaie in een koffiehuisje ofzo??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Nu ff theepauze en dan weer verder
Thee-sollicitatie?Welke bedoel je?
das rap!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo dossiers weg gewerkt.
Verdorie 20 minuten nodig gehad.
Wat vanaf 16? Het lijkt wel of je tegenwoordig volwassen bent op die leeftijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf 16 toch? Maar zelfs dat red je niet
Bij de CCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je had toch een soort van sollicitaie in een koffiehuisje ofzo??aanvragen van een kentekenplaatje kost 5 dagen ...
Zoenen, vozen, neuken. Dat soort dingenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat vanaf 16? Het lijkt wel of je tegenwoordig volwassen bent op die leeftijd
Ja, nu geen werk meer liggen.quote:
natuurlijk! ik ben een NU mensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij de CC
Dat was briljantZe was ruim een uur te laat en daarna hebben we 2,5 uur zitten ouwehoeren
Voor je scooter? En laat me raden... je hebt'em NU nodig?
Ohquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoenen, vozen, neuken. Dat soort dingen
Vozenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
morguh Fles!quote:
Is niet leeftijds gebonden, toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Flesquote:
Helaas zul je dan toch NU een vijfdagenmens moeten zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
natuurlijk! ik ben een NU mens
ahh.. en is daar nog een baan uitgekomen??
Geen idee of een 18+-er dat met een 18--er mag doenquote:
Nu is Frans voor "naakt" he, dat weet jequote:
Vunzenquote:
Met de busquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
Juist! er uit! richting scooterzaakdan maar 5 dagen wachten en met de bus naar de sauna
ik weet wel wat cul betekendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu is Frans voor "naakt" he, dat weet je
Ohh het gaat over 18+, ik schrok alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of een 18+-er dat met een 18--er mag doen
40 minuutjesquote:
ik haat wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zul je dan toch NU een vijfdagenmens moeten zijn
Zou zomaar kunnen. Er gaat nog een gesprek volgen. Maar ik ben er nog niet uit of ik het wel wil
Heen is niet erg... maar terug... als je zo heerlijk rozig bent en dan nog met de bus terug moet...quote:
Altijd maar weer dat hokjes douwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee of een 18+-er dat met een 18--er mag doen
vriendinnetje komt vanavond.. die rijdt terugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heen is niet erg... maar terug... als je zo heerlijk rozig bent en dan nog met de bus terug moet...
neuken in kleedhokjes !quote:
Dat kan je ook anders opvatten bij dit onderwerpquote:
Beter voor de rest van de weggebruikers dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heen is niet erg... maar terug... als je zo heerlijk rozig bent en dan nog met de bus terug moet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |