Is ook een langzamer serie, duurde bij mij ook even. Kan me het ook voorstellen als mensen er minder door gegrepen worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
Eerste deel van DVD1 van Kommissarie Winter bekeken.
Moet er wel nog even inkomen. Nog niet zo pakkend meteen als Forbrydelsen, maar dat zal wel komen omdat mijn Zweeds iets minder is dan mijn Deens en ik eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel qua Denen en Zweden heb als Nederlanders met Duitsers.
Ben wel benieuwd of het mij gaat pakken, die serie.
zo dat scheelt nogal!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef krakkemieke het volgende:
Over 2 weken een afspraak in het ziekenhuis. Wachttijd volgens de site was 9 weken, maar er is een arts bijgekomen.
Ow das niet fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zolang ik blijf zitten gaat het ok maar ik moet niet opstaan.. Zonder alcohol krijg ik toch katers
Drink je genoeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zolang ik blijf zitten gaat het ok maar ik moet niet opstaan.. Zonder alcohol krijg ik toch katers
Oei, beterschap!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. volgens mij heeft Dude me aangestoken
goed idee, ik pak een pilletje. Fijn dat t weer beter gaat met jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow das niet fijn
Ik heb toen ik vannacht wakker werd nog een ibu genomen en nu nergens last van
Behalve dat ik er net achterkom dat mijn spice girls schoenen kapot zijn, niets van gemerkt vannacht
Gedeelde smart.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. volgens mij heeft Dude me aangestoken
jes, 2 mokken thee op. Maar zo weinig slapen na 3 nachten werken..helpt volgens mij 20 koppen thee nog nietquote:
au. Keelsnoepjes in handbereik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:mogge.. volgens mij heeft Dude me aangestoken
Lijkt me wel, dan krijg je vanille cakejes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou dit te eten zijn zonder de cacaopoeder in de cupcakes? http://koekjeshoek.blogsp(...)akes-het-recept.html ik zie net dat de tht daarvan 2008 is
Ik las in eerste instantie ongezond geneukquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Sorry P ik heb niet al te goede foto's meer kunnen maken
Oh bah, dat ken ik ja.. zo irritant, alsof 1 van de 3 alleen al niet genoeg gedoe isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel een rare griep, of wat het ook is. Hoofdpijn, keelpijn én misselijk. Hello, can't I just pick one? [ afbeelding ]
Oe...alles in eenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel een rare griep, of wat het ook is. Hoofdpijn, keelpijn én misselijk. Hello, can't I just pick one? [ afbeelding ]
Sun en ik werken in het griepwalhalla dat onderwijs heet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...alles in eenBen je er met een beetje geluk wel vanaf
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun en ik werken in het griepwalhalla dat onderwijs heet.
Jaaaa!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen en wat een stralende dagis het!
klinkt goed FC en wat fijn dat je vanmiddag even kinderloos naar je moeder toe kanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa!
En mijn schoonouders hebben net de kinders opgepikt zodat ik vanmiddag naar mijn moeder kon.
In een uurtje een fantastische cake gebakken, de benedenverdieping gezogen én goed gedweild, 2 wassen weggevouwen en opgeruimd, een was opgehangen (BUITEN!!en dan lekker uitslaan! En zingend, arme buren!) en de vaatwasser uit en ingepakt.
Het hele huis is opgeruimd, schoon en netjes
En zo ook mijn hoofd
ook nog een opgezwollen keel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:55 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook nog een opgezwollen keel?
vrouwen en keuzes maken
Oewwwwwwwwwww spannend. Jij hebt ook aardig wat kooltjes in het vuur hè? Goed zo!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
SpannendZo een gesprek over mijn mogelijke interne functie-verschuiving
Succes P!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
SpannendZo een gesprek over mijn mogelijke interne functie-verschuiving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Succes PDa's fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wowquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! De wasmachinemonteur komt zo, jippie. Ik word echt gek als ik niet kan wassen.
Oh, check dit trouwens
Valt tegenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Oewwwwwwwwwww spannend. Jij hebt ook aardig wat kooltjes in het vuur hè? Goed zo!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Succes PGoed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn jullie inmiddels helemaal over, sarabi?
Heerlijk Bluezz, zo'n beetje kneuteren in de tuin.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Suc6jes Peeke en beterschapjes voor de zieken... er zijn geloof ik altijd wel zieken in deze SC
De geliefde gevleugelde uitspraak hier thuis luidt dan ook : Een dag zonder pijn is een dag niet geleefd
Wat een zonnetjeIk ga zo eens het balkon ontgroenen en wat klimop wegknippen
dat heen en weer soezen doet onze Pollewop ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heerlijk Bluezz, zo'n beetje kneuteren in de tuin.
Ik geniet zo van de oude katjes die zo opknappen als de zon weer het huis in schijnt.
Naar buiten gaat mondjesmaat, want ze vinden het geloof ik nog wel wat koud, maar achter het glas zonnebaden en dan zo met de oogjes dicht zitten soezen (en een beetje heen en weer wiebelen), dat vinden ze heel fijn.
Ouwe tangetjes.
En dan denk ik: nu gaat ze óm. Maar dan gaat het telkens net goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat heen en weer soezen doet onze Pollewop ookZo cute!
Die soest al heen en weer sinds hij jong was, oud geboren noemen wij hem wel eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan denk ik: nu gaat ze óm. Maar dan gaat het telkens net goed.![]()
Is Pollewop ook een oudje, of soest die gewoon al jong heen ende weer?
Oh dat is voor en merkkat al best wel oud ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die soest al heen en weer sinds hij jong was, oud geboren noemen wij hem wel eens
Hij is bijna 11 en 100% Perzisch (zo oud worden die nou ook weer niet) met wat mankementen dus op die manier is hij wel al een oudje
Jonge, aanhankelijke kattenquote:
U riep?quote:
Je loopt de hele dag al vooruit op de tijd hè ;7quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef freecell het volgende:
Zo, en het avondeten staat ook klaar![]()
Ik ga even naar de brillenwinkel, kijken o het ding klaar is
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heerlijk 1,5 uur gewandeld, km of 6,5 gedaan denk ik. Sam besloot te zwemmen en in iets te rollen dus die zit nu fris gewassen al riekend naar Jean Peau op een fleece in de zon op de bank
hahaha daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
betekent alleen wel dat ik de badkamer moet dweilen
![]()
Maar het hondje ruikt weer lekker fris
Ik zou haast willen zeggen: gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef Sarabi het volgende:
Kennen jullie trouwens het liedje Opblaasbare Afwasbare Barbara al?
nee? Brabants?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef Sarabi het volgende:
Kennen jullie trouwens het liedje Opblaasbare Afwasbare Barbara al?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou haast willen zeggen: gelukkig niet
Jepquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je loopt de hele dag al vooruit op de tijd hè ;7
Je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou haast willen zeggen: gelukkig niet
Lekker dagje zo? Kan je er ook wat beter tegen wat er allemaal met je moeder gebeurt op het momentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
Jep
Straks even naar mama en dan door naar de kinders
Heeft iedereen in de sc straks keelpijnquote:
Alle zieken opsluiten in de SC-kelder van Golferquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft iedereen in de sc straks keelpijnMoeten maar een quarantainehoekje beginnen.
dat is toch pedis?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
proeverij noten-pepitamix van klant is drievoudig geslaagd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaan ze dus nooit verkopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Ons bod op dat huis is afgewezen. De verkopende partij wil absoluut niet minder dan 170k vangen en dat is het niet waard. Jammer. Heel jammer.
Balen johquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Ons bod op dat huis is afgewezen. De verkopende partij wil absoluut niet minder dan 170k vangen en dat is het niet waard. Jammer. Heel jammer.
Ach, misschien volgend jaar, als de markt weer aantrekt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat gaan ze dus nooit verkopenMaar wel erg jammer
He Lein wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat hoop ik ook stiekem, al is die hoop wel ijdel vrees ik. Ik ga maar weer eens verder zoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
He Lein wat een teleurstelling.
En wat een koppigheid van de verkopers.
Ik hoop dan stiekem dat ze jullie over drie weken bellen en alsnog akkoord gaan.
Ik vind het wel hartstikke goed dat jullie je niet gek laten maken en alsnog 170 bieden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook stiekem, al is die hoop wel ijdel vrees ik. Ik ga maar weer eens verder zoeken.
Huizenprijzen kunnen toch niet dalen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef TAV74 het volgende:
Sprak zondag nog een vriend van me die makelaar is.Hij probeert ook veel mensen aan het verstand te brengen dat ze veel te hoog zitten, maar helaas, veel mensen zijn gewoon stronteigenwijs en geloven liever Ome Henk die in de bouw zit en "toch echt wel weet wat een huis waard is". En logica als "hoezo 150.000, er zit 170.000 hypotheek op..." Het besef komt vaak langzaam.
Misschien verwachten ze nu wel weer handje klap en een bod van 168 oid van jullie etcquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef kaasplankje het volgende:
Dat hoop ik ook stiekem, al is die hoop wel ijdel vrees ik. Ik ga maar weer eens verder zoeken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Huizenprijzen kunnen toch niet dalen?![]()
Mijn broer zat ook heel erg hoog, maar wilde wèl snel verkopen. En tsja, die combinatie net nadat de crisis was begonnen was niet zo handig. Uiteindelijk flink gezakt en toch verkocht (en dan nog 30.000 winst gemaakt hè, dus zo heel erg was het ook weer niet)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef TAV74 het volgende:
Sprak zondag nog een vriend van me die makelaar is.Hij probeert ook veel mensen aan het verstand te brengen dat ze veel te hoog zitten, maar helaas, veel mensen zijn gewoon stronteigenwijs en geloven liever Ome Henk die in de bouw zit en "toch echt wel weet wat een huis waard is". En logica als "hoezo 150.000, er zit 170.000 hypotheek op..." Het besef komt vaak langzaam.
Hmpf ik ben er anders niet content mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het wel hartstikke goed dat jullie je niet gek laten maken en alsnog 170 bieden.
Zijn genoeg mensen die 40 tot 50K euro verlies moeten nemen. En dat krijg je niet gefinancierd met je volgende hypotheek. Dat wordt een gewone lening of cash aftikken. Altijd lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En als ze al niet dalen maar gelijk blijven heb je nog een probleem als je een tophypotheek hebt afgeloten, maar zelfs dat besef dringt niet altijd door.
Maar dat is toch ook vreselijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn genoeg mensen die 40 tot 50K euro verlies moeten nemen. En dat krijg je niet gefinancierd met je volgende hypotheek. Dat wordt een gewone lening of cash aftikken. Altijd lekker
Nope. Hoeveel hadden jullie geboden? Als je dat wil zeggen uiteraard, anders negeer je de vraag maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmpf ik ben er anders niet content mee.Uiteindelijk is het maar een klein verschil maar als zij de poot stijf houden is geen ruimte om te onderhandelen.
kun je nu al buiten zitten dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Nee Saar, ik ken het ook niet (gelukkig)
Verbaasd het je FF, die entreeprijs?
SunSam, lekker![]()
Ik heb (te) veel gedaan op balkon, tuin, voorkant en een wasje opgehangen. Wat krijgt een mens een energie van dat weer![]()
We gaan zo ff lekker de stad in, een wandelingetje en mss wel een biertje op de botermarkt als eventueel het terras buiten staat!!
Risico wat je neemt door zoveel te betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook vreselijkEerst jarenlang een hoge hypotheek betalen en dan uiteindelijk nog geld toe moeten leggen ook!
katjang pedis, amandelen, pinda's en pompoenpitten en dat gekruid met knoflook, paprika en chiliquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
katjang pedis, amandelen, pinda's en pompoenpitten en dat gekruid met knoflook, paprika en chili
Te lang m'n goddelijke lichaam bewonderd voor de spiegel terwijl de verwarming niet aan stond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
voor keel Steer. Te hard geschreeuwd?
Nooit verliefd worden op een huis, pittig onderhandelen en weg lopen voordat het te erg wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Kut met peren Lein en Kaas.... maar als het niet is, is het niet. Doorzoeken, en geen genoegen nemen met een ander huis waarbij het gevoel slechter is dan bij deze!
Hoe zit dat eigenlijk met hypotheken: leven veel mensen gewoon boven hun stand bij het afsluiten van de hoge hypotheken?
Ik zie wel eens dat woonprogramma met die twee makelaars: Phil en die dikke Engelse mevrouw, die mensen in Engeland aan een huis helpen. Zie je soms dat het budget 350.000 EUR is en dat mensen hun 'droomhuis' vinden en dat ze er 425.000 ervoor willen tikken.
Dan kom je een paar maanden later weer bij ze op bezoek, zie je ze enorm stressen en als een boer met kiespijn keelpijn lachen dat ze nu 'wel hun droomhuis hebben'. Maarja, wel een 60 urige werkweek om het te financieren.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te lang m'n goddelijke lichaam bewonderd voor de spiegel terwijl de verwarming niet aan stond.
162.500 (en dat is eigenlijk al de max als we de verbouwingskosten + KK er bij op tellen)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Nope. Hoeveel hadden jullie geboden? Als je dat wil zeggen uiteraard, anders negeer je de vraag maar.
Ik denk dat sommige mensen het toch niet goed kunnen inschatten hoeveel ze van hun inkomen kwijt zijn aan een hypotheek. En dan heb je nog de financiering op 2 inkomens, soms ook desastreus. Ik kende iemand die een baby kreeg en mensen vroegen haar of ze nu ook minder ging werken, maar ze zei dat dat absoluut niet kon omdat ze dan de hypotheek niet meer konden opbrengen. Tsja, dan kan je dus niet eens de keus maken als moeder (of vader). Allebei altijd fulltime aan de bak, want de hypotheek is zo hoog...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met hypotheken: leven veel mensen gewoon boven hun stand bij het afsluiten van de hoge hypotheken?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te lang m'n goddelijke lichaam bewonderd voor de spiegel terwijl de verwarming niet aan stond.
Ok, ja, dan is het verschil wel vrij klein ja, als je het over 30 jaar uitsmeert.quote:
Liefst financieren op 1 inkomen en anders op 1,5. De problemen starten bij op twee inkomens de max lenen. Geen speling meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen het toch niet goed kunnen inschatten hoeveel ze van hun inkomen kwijt zijn aan een hypotheek. En dan heb je nog de financiering op 2 inkomens, soms ook desastreus. Ik kende iemand die een baby kreeg en mensen vroegen haar of ze nu ook minder ging werken, maar ze zei dat dat absoluut niet kom omdat ze dan de hypotheek niet meer konden opbrengen. Tsja, dan kan je dus niet eens de keus maken als moeder (of vader). Allebei altijd fulltime aan de bak, want de hypotheek is zo hoog...
Ja die ja! Ik vind ze een leuk duo, Kristy is een enorme stuiterbal en Phil is er om haar een beetje in toom te houden.quote:
Over 3 weken tegenbod 165K? of is dat te veel volgens de makelaar? (heb mij niet extreem verdiept in de prijzen van de huizen daar. Wat zegt het kadaster?)quote:
Wij kijken dat ook graagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Phil & Kirsty![]()
![]()
[ afbeelding ]
Anyway, gewoon flink balen dus Kaas en Lein..![]()
De nieuwste van De Staat binnen en draaiende![]()
![]()
3e nummer vol theramin![]()
Bij keuringsartsen voor de WAO (nu WIA) was daar zelfs een naam voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
Liefst financieren op 1 inkomen en anders op 1,5. De problemen starten bij op twee inkomens de max lenen. Geen speling meer.
Niet iedereen kan er voor kiezen om het gevoel maar even uit te schakelen ten faveure van de ratio, DH.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nooit verliefd worden op een huis, pittig onderhandelen en weg lopen voordat het te erg wordt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Liefst financieren op 1 inkomen en anders op 1,5. De problemen starten bij op twee inkomens de max lenen. Geen speling meer.
Dom?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij keuringsartsen voor de WAO (nu WIA) was daar zelfs een naam voorVan die vrouwen die dan proberen een arbeidsongeschiktheidsuitkering los te peuteren omdat ze nu 3 kinderen hebben, en nog steeds die hypotheek op 2 volledige inkomens... Ben het woord kwijt
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja die ja! Ik vind ze een leuk duo, Kristy is een enorme stuiterbal en Phil is er om haar een beetje in toom te houden.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan er voor kiezen om het gevoel maar even uit te schakelen ten faveure van de ratio, DH.
Best vermakelijk duo jaquote:
absoluut, zo voelt 't ook wel een beetje. Volgens de aankoopmakelaar was het niet nodig nog een hoger bod uit te brengen van 165K zoals D_H oppert. Ik ga vast op zoek naar wat anders maar zal 'm volgende week nog bellen en dit voorleggen. Wel jammer hoor maarja plafond is plafond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan er voor kiezen om het gevoel maar even uit te schakelen ten faveure van de ratio, DH.
Het is een aankoop die je veelal met je hart doet, het gaat om je toekomstige THUIS. Verliefd worden op een huis is ook helemaal niet erg. Je moet er alleen wel tegen kunnen dat je wellicht een blauwtje loopt.
ohquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja, al zijn de koersen op een gegeven moment wel gelijk gekomen he..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Best vermakelijk duo ja. Waar ik bij sms6 altijd aan ergerde is dat ze als koers ¤1 op £1 namen
.
Als je de ruimte niet perse nodig hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wij hebben dat ook gedaan (ook omdat ik toen nog geen vast contract had hoor, maar anders hadden we dat ook zo gedaan) en dan nog ruim genomen.. dus veel speling. Achteraf wel jammer dat we zo voorzichtig waren dat we niet 20k extra hebben durven lenen om meteen 2 meter aan te bouwen, had makkelijk gekund. Maar goed, we wonen dus niet heel groot maar wel met relatief lage lasten en dat is ons heel wat waard
![]()
Heb je een uitdraai van het kadaster liggen met de verkoopprijzen van huizen in de omgeving?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
absoluut, zo voelt 't ook wel een beetje. Volgens de aankoopmakelaar was het niet nodig nog een hoger bod uit te brengen van 165K zoals D_H oppert. Ik ga vast op zoek naar wat anders maar zal 'm volgende week nog bellen en dit voorleggen. Wel jammer hoor maarja plafond is plafond.
Kanslozen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij keuringsartsen voor de WAO (nu WIA) was daar zelfs een naam voorVan die vrouwen die dan proberen een arbeidsongeschiktheidsuitkering los te peuteren omdat ze nu 3 kinderen hebben, en nog steeds die hypotheek op 2 volledige inkomens... Ben het woord kwijt
Niet perse nee, maar dat is in de meeste gevallen niet echt het criterium natuurlijk. Op een flatje kun je ook wonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je de ruimte niet perse nodig hebt.
1£ was ¤1.04 begin 2009. De koers schommelt al weer een tijdje tussen de ¤1.15 en de ¤1.20quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, al zijn de koersen op een gegeven moment wel gelijk gekomen he..
Nee, daar heeft de aankoopmakelaar zich op gestort, die zei dat het huis in de huidige staat van onderhoud eigenlijk maar 155K waard was. Ik vertrouw op zijn expertise, hij is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je een uitdraai van het kadaster liggen met de verkoopprijzen van huizen in de omgeving?
Ook, ook, maar was iets als 'hypotheekuitkeringvragers' oid. Nou ja, weet het niet meerquote:
Jammer dat die mensen geen haast hebben met verkopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, daar heeft de aankoopmakelaar zich op gestort, die zei dat het huis in de huidige staat van onderhoud eigenlijk maar 155K waard was. Ik vertrouw op zijn expertise, hij is goed.
Een euro is zelfs heel even meer waard geweest toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
1£ was ¤1.04 begin 2009. De koers schommelt al weer een tijdje tussen de ¤1.15 en de ¤1.20
Dan zeker geen 165K bieden. Hoeveel schatte hij de benodigde extra hypotheek voor het opknappen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, daar heeft de aankoopmakelaar zich op gestort, die zei dat het huis in de huidige staat van onderhoud eigenlijk maar 155K waard was. Ik vertrouw op zijn expertise, hij is goed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet jij je raar gevoeld hebben toen je verliefd werd op L.
Wel leuk voor je hoor, klinkt als iemand die goed partij kan bieden tegen je.quote:
1.0277 was het laagst. Pond is altijd meer waard geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een euro is zelfs heel even meer waard geweest toch?
streng hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel leuk voor je hoor, klinkt als iemand die goed partij kan bieden tegen je.
Nee, 't zou eigenlijk al teveel zijn. Geschatte renovatie kosten door mijzelf samen met mijn pa die goed is in dit soort zaken 20-25K. Tel daar nog eens je KK bovenop en 't wordt onbetaalbaar voor ons 2. Hard maar het is de realiteit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
Dan zeker geen 165K bieden. Hoeveel schatte hij de benodigde extra hypotheek voor het opknappen?
![]()
![]()
![]()
Blauwtje. Kusje erop.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, 't zou eigenlijk al teveel zijn. Geschatte renovatie kosten door mijzelf samen met mijn pa die goed is in dit soort zaken 20-25K. Tel daar nog eens je KK bovenop en 't wordt onbetaalbaar voor ons 2. Hard maar het is de realiteit.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef golfer het volgende:
Jammer dat het bod niet geaccepteerd is, Kaas en Lein.
Ja joh, en het was zo genieten zomaar even een uurtje terrassen met een biertje en mensen kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een lekkere boodschappies golfer!
Wat een rijkdom hè, Zo'n zonnetje en elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ja joh, en het was zo genieten zomaar even een uurtje terrassen met een biertje en mensen kijken
Mier hebben wier niegt neudiegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een rijkdom hè, Zo'n zonnetje en elkaar.
Ik draag niks in bed, maar lekker op de bank 's avonds altijd een lekkere warme blauwe joggingbroek met fleecevest en dikke sokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Allebei Bloes! Maar voor op de bank dan nog met een pluizig oud kasjmieren vestje erover![]()
Thuis in bed draag ik overigens zelden pyjama'sMaar ik vind het zo gezellig staan voor 's avonds na het sporten ofzo.
laatst hoorde ik iemand op tv:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik draag niks in bed, maar lekker op de bank 's avonds altijd een lekkere warme blauwe joggingbroek met fleecevest en dikke sokken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef DarkElf het volgende:
laatst hoorde ik iemand op tv:
Je draagt niets in bed? Dus je lakens zijn je onderbroek?
ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel een zonnetje, geen elkaar
Het ziekenhuis wilde me ook niet mailen, ipv een brief sturen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Handig ja, online afspraken maken.. ik ben het aan het opzetten op het werk.
Maar sommige huisartsen willen nog niet erg meewerken.. maar voor patienten die via de ziekenhuissite nu bellen wil ik graag zo veel mogelijk per mail laten komen als het lukt.
tis ideaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Handig ja, online afspraken maken.. ik ben het aan het opzetten op het werk.
Maar sommige huisartsen willen nog niet erg meewerken.. maar voor patienten die via de ziekenhuissite nu bellen wil ik graag zo veel mogelijk per mail laten komen als het lukt.
Zeker, ik moet eerst door wat interne barrières heen wroeten. Maar onze hoofd maatschap (cardioloog) heb ik al mee, dat is al heel watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef krakkemieke het volgende:
Het ziekenhuis wilde me ook niet mailen, ipv een brief sturen.Daar is nog iets werk aan, lijkt me.
Lijkt me idd een goed plan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeker, ik moet eerst door wat interne barrières heen wroeten. Maar onze hoofd maatschap (cardioloog) heb ik al mee, dat is al heel wat
Ja hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
God wat kan muziek toch mooi zijn en veel met je doenhet blijft wonderlijk..
Helemaal gelijk heb je!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef DarkElf het volgende:
zo nou vrijdag dus iig even bloed laten trekken bij de huisarts (heb al 2 dagen steken in mijn buik (precies op die plek zeg maar..) , nu heb ik ook erg gezondigd dit weekend qua eten dus het zal wrs daarmee te maken hebben maar toch... stiekem maak ik me dan toch even zorgen dus ik wil even mijn pancreaswaardes laten nakijken.)
Doeg krak en eetze.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga naar de gekookte piepers, eet smakelijk voor straks!
And it's you. And it's may. And we're sleeping though the day.quote:
Wij lopen wbt sommige bands enorm achter de feiten aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Bluezz het volgende:
ElbowIk heb ooit hun 1e cd aan golfer gegeven toen we nog verkering hadden
Ik viel als een blok voor ze
'prog without the solos'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
And it's you. And it's may. And we're sleeping though the day.
And I'm five years ago and three thousand miles away.
And I can't move my arm for fear that you will wake.
And I'm five years ago and three thousand miles away.
instant melancholie
Hopelijk smaakt het ook goed. Ik maak straks nog wel een foto van het eindresultaat op bord.quote:
jammer dat het maar zo weinig levels heeft!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
http://www.yvoschaap.com/chainrxn/
verslavend
Level 11 is voor mij ondoordringbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
jammer dat het maar zo weinig levels heeft!
12 volgens mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Level 11 is voor mij ondoordringbaarHoeveel levels heeft het dan
ja, 12 dacht ik. Op een gegeven moment moest ik weer op 1 beginnen. Terwijl ik hem gehaald had. Dus 12 ofzo, dacht ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Level 11 is voor mij ondoordringbaarHoeveel levels heeft het dan
Aaahrrghh wat doe je me aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
http://www.yvoschaap.com/chainrxn/
verslavend
Nou dit album dus, The seldom seen kid. De rest hebben we nog nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'prog without the solos'
Welk album raad je aan? Ik hou van prog met de solos
ja, nog een keer gespeeld, en inderdaad 12.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, 12 dacht ik. Op een gegeven moment moest ik weer op 1 beginnen. Terwijl ik hem gehaald had. Dus 12 ofzo, dacht ik.
Kijk je uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De Platielstraat is mijn bestemming zometeen... eerst ff chinees eten :p
Ik vond het heerlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
Hopelijk smaakt het ook goed. Ik maak straks nog wel een foto van het eindresultaat op bord.
Toch zeker 1 minuut eerder thuis als er geen file staat tenminste.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef TAV74 het volgende:
bwahaha, nu komen ze erachter dat de marge die we hanteren voor bekeuren bij een max snelheid van 130 leiden tot een toegestane snelheid van 139 voor je bekeurd wordt. Dat is wel erg snel, dus is het resultaat: de marge bij de max snelheid van 130 heroverwegen na een paar maanden zodat je wellicht bij een kleinere overschrijding al bekeurd kunt worden.
Damn, wat zijn we dan veel opgeschoten met die verhoging van de max snelheid
Mooi en lekker golferquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk.![]()
Zie hier het eindresultaat op het bord:
[ afbeelding ]
Ja, bizar zeg..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Weer een nieuw woord geleerd: een fittie.
1Vandaag
Afvegen en doortrekken!..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een schijtbui
Gaat iemand er wat aan doen?
Vrolijke muziek opzettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een schijtbui
We kunnen het erger makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een schijtbui
Probeer maarquote:
Twijfel ik over, maar is een optie.quote:
Wat is een fittie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Weer een nieuw woord geleerd: een fittie.
1Vandaag
Jongeren die via Twitter met alkaar afspreken om ergens te gaan knokken. Een fittie is dus straat/jongerentaal voor een ruzie of gevecht.quote:
Gekookt en opgemaakt door slechts G.quote:En wat een mooi opgemaakt bord met eten, B&g!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, 12 dacht ik. Op een gegeven moment moest ik weer op 1 beginnen. Terwijl ik hem gehaald had. Dus 12 ofzo, dacht ik.
Bizarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
Jongeren die via Twitter met alkaar afspreken om ergens te gaan knokken. Een fittie is dus straat/jongerentaal voor een ruzie of gevecht.
Gekookt en opgemaakt door slechts G.
dit het probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een schijtbui
Nee. Het gaat gewoon niet lekker met allesquote:
Misschien moet je eens gaan praten met een psycholoog/psychiater.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Het gaat gewoon niet lekker met allesIk kreeg te maken met een voor mijn gevoel tegenwerkende collega net gesprek over interne overstap, kom niet meer in het ritme van afvallen, het is complete chaos in huis en eigenlijk gewoon overal, de beestjes zitten ook nog steeds in de gang omdat ik het niet vertrouw om ze in de woonkamer te laten etc.
En ik twijfel aan alles.
Ziet er ook erg jummie uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
voor Pee en een foto van een gezond bord comford food:
[ afbeelding ]
Viskoekjes met salade![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh lekker Sun, is dat paneermeel aan de buitenkant van de viskoekjes?
Normaal gaat dit vanzelf weer over. Maar misschien een keer tegen iemand aanpraten kan geen kwaad denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan praten met een psycholoog/psychiater.
Wellicht helpt dat?
Nee dank jequote:En anders zijn er vast nog wel pretpillen te bedenken om jouw buien wat gelijkmatiger te krijgen.
Ja. Beetje wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, je klinkt eigenlijk al een paar weekjes niet helemaal lekker. Kwam zeker van alles wat je noemt tegelijk op je af?
Nou, als je die nou ff af komt leveren hier..... Donderdag of zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
voor Pee en een foto van een gezond bord comford food:
[ afbeelding ]
Viskoekjes met salade![]()
![]()
Je hebt het best vaak imo.. en pillen zijn misschien niet nodig nee, maar wie weet haalt het, net als bij mij, overal net ff de scherpe randjes vanaf..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gaat dit vanzelf weer over. Maar misschien een keer tegen iemand aanpraten kan geen kwaad denk ik.
[..]
Nee dank je
Ik las:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een schijtbui
Was het maar zo'n feest. Zo'n pui lijkt me eenvoudiger te repareren dan sombere buienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las:
Ik heb een schuifpui. Gaat iemand er wat aan doen?
Dat dus ja.. kreeg het mijn toetsenbord niet goed uit..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Met iemand babbelen om het leven, gewoontes en structuren eens onder de loep te nemen kan nooit kwaad natuurlijk.
quote:O en Pee: Schrap eens de HELFT van alles wat in je agenda staat.
Werkt perfect, dat doe ik wekelijksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
O en om nu al over pillen te gaan praten lijkt me een beetje... mja. Niet elke dip is een zware depressie, denk ik (maar geen verstand van hoor).
Met iemand babbelen om het leven, gewoontes en structuren eens onder de loep te nemen kan nooit kwaad natuurlijk.
O en Pee: Schrap eens de HELFT van alles wat in je agenda staat.
Goed advies. En dan lekker je huisje (dus je hoofd, echt het werkt!!) op orde houden, en meer thuis relaxen zonder dat je dingen MOET.... ik weet het niet hoor maar heb het idee bij jou dat je overal heel enthousiast JA op zegt met het idee dat het allemaal leuk is en dat je er je beter door gaat voelen ( = vluchtgedrag voor je buien) maar het uiteindelijk alleen een kettingreactie teweeg brengt en je je nog klotiger voelt omdat je overal steeds maar achteraan rent en het dan maar weer afzegt enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
.
Niet belerend, maar woorden van een wijze vrouw.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed advies. En dan lekker je huisje (dus je hoofd, echt het werkt!!) op orde houden, en meer thuis relaxen zonder dat je dingen MOET.... ik weet het niet hoor maar heb het idee bij jou dat je overal heel enthousiast JA op zegt met het idee dat het allemaal leuk is en dat je er je beter door gaat voelen ( = vluchtgedrag voor je buien) maar het uiteindelijk alleen een kettingreactie teweeg brengt en je je nog klotiger voelt omdat je overal steeds maar achteraan rent en het dan maar weer afzegt enzo.
Wat een kutzin en belerend ook nog, maar ik bedoel het goed lieve Pee
De jongste is vaak de knapste hoor, dat was bij ons thuis ook zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
Lein en Kaas wat jammer zeg
Zo, enorm veel gedaan vandaag én heerlijk bijgekomen
En langzamerhand geconstateerd dat mensen mijn jongste knapper vinden dan mijn oudsteWat moet je daar nou mee?
![]()
Ik zie het trouwens niet
Ow en bij mama geweest...
Ze was net even op, ze mocht een kwartiertje zitten.
Na 5 minuten heeft ze gebeld, het kon niet meer...
%$^@%^^*&^ pffffff
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet belerend, maar woorden van een wijze vrouw.
Nee, ze zeggen over de oudste dat hij lief en leuk is en over de jongste dat hij zo ontzettend op mijn broers lijkt en zulke mooie ogen heeft en een heel mooi ventje is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Ouch, kut zeg, FC(en PM me je ouders adres eens..)
En zeggen mensen dat dan, zo van: hey, die kleine is de knapste!
Ik had geen kinderen in huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De jongste is vaak de knapste hoor, dat was bij ons thuis ook zo![]()
Maarre enorm veel gedaan én heerlijk bijgekomen? Dat is pas multi-tasking
Ah! Een lief kind en een mooi kindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef freecell het volgende:
Nee, ze zeggen over de oudste dat hij lief en leuk is en over de jongste dat hij zo ontzettend op mijn broers lijkt en zulke mooie ogen heeft en een heel mooi ventje is...
quote:
Neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt het best vaak imo.. en pillen zijn misschien niet nodig nee, maar wie weet haalt het, net als bij mij, overal net ff de scherpe randjes vanaf..
Maar goed, daar moeten professionals zich natuurlijk over buigen, maar gezien mijn persoonlijke ervaring: niet bij voorbaat afwijzen, het kan echt een enorm verschil makenPraten met iemand klinkt wel als iets wat misschien een goed idee is voor je..
Wie is dat en waarom vertrouw je die man niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun snapt het grapje van Boris eerder vanavond nu pas
Tijsvan
den
Brink
bij DWDD.. Echt ik vind dat zo'n engerd en ik vertrouw hem voor geen meter
Incl. 20 uur werk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom vertrouw je die man niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |