Ben wel benieuwdquote:Gordon op pelgrimstocht in India
Gordon Ramsay laat de hectiek achter zich en begint aan een pelgrimstocht op zoek naar nieuwe gerechten. Hij reist voor deze nieuwe driedelige serie, die vanaf dinsdag 8 maart bij RTL 4 start, naar India en leert de keuken van dit land kennen
Dit keer zijn de rollen voor onze meesterkok omgedraaid. Niet anderen leren van hem, hij moet leren van anderen! Gordon weet namelijk maar weinig van de Indiase keuken. In India probeert hij zijn kennis te vergroten en ontdekt hij een nieuwe culinaire wereld.
Bij iedere regio die de beroemde chef-kok bezoekt, hoort een gerecht, welke hij met liefde wil leren maken. Tijdens zijn trip ontmoet hij onder anderen de legendarische chef-kok Imtiaz Qureshi en staat hij voor de uitdaging om te koken voor duizend huwelijksgasten in Lucknow.
quote:
Zijn vorige Channel4 programma van afgelopen herfst waarin hij op zoek ging naar het beste Britse restaurant vond ik al heel erg aangenaam omdat hij een stuk rustiger was en geen 1x het f-word gebruikte.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Wat zou er aan de hand zijn? Wordt het publiek zijn gescheld zat?
Wat ik dan wil weten is hoe dat recept ooit ontstaan is, want dat deden ze in Europa ook voor de adel. Wie beïnvloedde wie en wanneer? Walgelijk vertoon van rijkdom trouwens, want mij maak je niet wijs dat dit de beste manier is om een geit, kip en kwartel klaar te maken. Ultieme "kijk-mij-eens-rijk-en-belangrijk-zijn-eten".Patservoer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:17 schreef golfer het volgende:
Maar vooral amazing doorgeproduceerd en wel leuk was dat recept met die geit die gevuld werd met kwartels, die weer gevuld werden met hardgekookte eieren.
Volgens mij heb ik ooit ergens dit recept al zien voorbijkomen waarbij die geit dan weer in een kameel werd gestopt, zodat je gevulde kameel met geit, kwartel en ei te eten kreeg.
Hmm ik vond het eigenlijk wel leuk, vooral ook omdat Gordon me meevalt, in de zin dat hij zich vrij humble en leergierig opstelt. En ik vond het ook leuk om te zien hoe koken in India er nu aan toe gaat. Wel vond ik 't idd qua koken wat aan de oppervlakte blijven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:28 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat ik dan wil weten is hoe dat recept ooit ontstaan is, want dat deden ze in Europa ook voor de adel. Wie beïnvloedde wie en wanneer? Walgelijk vertoon van rijkdom trouwens, want mij maak je niet wijs dat dit de beste manier is om een geit, kip en kwartel klaar te maken. Ultieme "kijk-mij-eens-rijk-en-belangrijk-zijn-eten".Patservoer.
Ja. Hoe gestoord kan iemand zijn.quote:
DVD-recorder is weer geprogrammeerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |