Probeer stempel niet te nat te maken met de remover, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik gebruik altijd een tissue waar ik de stempel overheen haal, daarna lak op de plate enz. (ik maak ook niet elke keer de plate schoon, pas na 1 hand ofzo)quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:27 schreef Chell het volgende:
*valt ook weer eens even binnen* (ik vermijd dit topic een beetje, slecht voor mijn portemonnee)
Stempelen...dat moet ik toch ook nog eens fatsoenlijk leren. Ik heb altijd één gelukte nagel en daarna gaat het mis. Volgens mij ook door het schoonmaken van de stempel tussendoor enzo![]()
Ik heb ook een vraagje. Ik heb nu Seche Vite topcoat, maar die is dik aan het worden. Ik heb dus Seche Restore nodig en eigenlijk ook alvast een nieuw flesje Seche Vite.
Nou had ik net weer 9 lakjes bij TD besteld en heb dus eigenlijk niet zoveel zin om weer een grote bestelling te doen ergens of om alleen Seche te bestellen en net zoveel kwijt te zijn aan verzendkosten.
Is die Seche ook ergens in een winkel te krijgen? Nee zeker? Weet iemand eventueel een goed alternatief voor een goede sneldrogende topcoat die gewoon in de winkel te koop is?
Oh...en nog een vraagje. Ik ga over drie weken naar London. Iemand shoptips qua lakjes?
Nee, meet is een beetje ver..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef buzzwheedle het volgende:
kom je op de meet? dan kunnen we spoedcursus stempelen doen. Bij Puckzzz heeft dico ook wat hulp gehad omdat het niet altijd even goed lukte
oeh mooi bubsel! Is dat die van de Glee collectie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Sephora by Opi - Hell To The No en op mijn ringvinger It's Bouquet With Me.
Dan heb ik jou over het hoofd gezien. Binnenkort bestel ik er misschien wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
oeh mooi bubsel! Is dat die van de Glee collectie?
Gingen die nou nog de verkoop in?
Ik had mijn interesse getoond
Da's waar, Opi is raar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan heb ik jou over het hoofd gezien. Binnenkort bestel ik er misschien wel!
Ik ga ze zelf niet verkopen iig Opi don't like webshops
*kwijl doet*quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef expiratorial het volgende:
net gescoord,DV8 china glaze. had beter in daglicht foto's kunnen maken maar me so happy i wanna show![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hadden ze ook OMG? Dan mag je 10 flesjes voor me halenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef expiratorial het volgende:
volgens mij was t de laatste..bij studio nagelnieuw hier in t fean.
voor 4,75volgens mij wel een goeie deal
ja idd welke hebben ze nog meeeer? :pquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef expiratorial het volgende:
volgens mij was t de laatste..bij studio nagelnieuw hier in t fean.
voor 4,75volgens mij wel een goeie deal
eh die heb k alquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef expiratorial het volgende:
van de holo's alleen dus dv8 en gr8. heb er nu 4 uit die collectie,wel blij mee!
dv8,qt,l8r g8r en fyi
IK WIL DV8!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef expiratorial het volgende:
van de holo's alleen dus dv8 en gr8. heb er nu 4 uit die collectie,wel blij mee!
dv8,qt,l8r g8r en fyi
Ik heb DV8 in NL voor je liggen, mag je best hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
IK WIL DV8!!
You get it for me yes no? I send you PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |