abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93896339
kom je op de meet? dan kunnen we spoedcursus stempelen doen. Bij Puckzzz heeft dico ook wat hulp gehad omdat het niet altijd even goed lukte
pi_93897749
ligt denk ik idd aan gebruikerservaring... ik ben begonnen met herome, maar bij mij werken die plates voor geen meter... en daarna een plate van essence gekocht en die gaat er verhoudingsgewijs een stuk beter op. het is nog steeds niet superstrak, maar er zit vooruitgang in :') (en die herome heb ik echt opgegeven, toen het met essence wel enigzins lukte, heb ik 'm nog eens geprobeerd maar :N )

heb alleen wel echt áltijd dat zodra de topcoat erover gaat, ik het een beetje uitveeg. ook al heb ik het een half uur laten drogen. -O-
pi_93898213
Ik heb heel veel goedkope plates van ebay die werken als een tierelier, merk geen verschil met de konadplates. Wel heb ik een paar bundle monster plates die het slecht doen, gewoon een aantal plaatjes.
Als ik met konad stempel gebruik ik altijd topcoat, omdat het er altijd snel af gaat, ;( helaas ook heel snel uitveegt als je niet zwevend genoeg lakt.
Maar als ik met gewone nagellak stempel doe ik er niet altijd topcoat over. het blijt zeker wel die een of soms wel 2 dagen zitten, daarna gaat er toch weer wat nieuws op.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 10 maart 2011 @ 11:27:26 #55
95752 crew  Chell
Kluns
pi_93898227
*valt ook weer eens even binnen* (ik vermijd dit topic een beetje, slecht voor mijn portemonnee)

Stempelen...dat moet ik toch ook nog eens fatsoenlijk leren. Ik heb altijd één gelukte nagel en daarna gaat het mis. Volgens mij ook door het schoonmaken van de stempel tussendoor enzo :?

Ik heb ook een vraagje. Ik heb nu Seche Vite topcoat, maar die is dik aan het worden. Ik heb dus Seche Restore nodig en eigenlijk ook alvast een nieuw flesje Seche Vite.
Nou had ik net weer 9 lakjes bij TD besteld en heb dus eigenlijk niet zoveel zin om weer een grote bestelling te doen ergens of om alleen Seche te bestellen en net zoveel kwijt te zijn aan verzendkosten.

Is die Seche ook ergens in een winkel te krijgen? Nee zeker? Weet iemand eventueel een goed alternatief voor een goede sneldrogende topcoat die gewoon in de winkel te koop is?

Oh...en nog een vraagje. Ik ga over drie weken naar London. Iemand shoptips qua lakjes? :9~
pi_93898617
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:27 schreef Chell het volgende:
*valt ook weer eens even binnen* (ik vermijd dit topic een beetje, slecht voor mijn portemonnee)

Stempelen...dat moet ik toch ook nog eens fatsoenlijk leren. Ik heb altijd één gelukte nagel en daarna gaat het mis. Volgens mij ook door het schoonmaken van de stempel tussendoor enzo :?

Ik heb ook een vraagje. Ik heb nu Seche Vite topcoat, maar die is dik aan het worden. Ik heb dus Seche Restore nodig en eigenlijk ook alvast een nieuw flesje Seche Vite.
Nou had ik net weer 9 lakjes bij TD besteld en heb dus eigenlijk niet zoveel zin om weer een grote bestelling te doen ergens of om alleen Seche te bestellen en net zoveel kwijt te zijn aan verzendkosten.

Is die Seche ook ergens in een winkel te krijgen? Nee zeker? Weet iemand eventueel een goed alternatief voor een goede sneldrogende topcoat die gewoon in de winkel te koop is?

Oh...en nog een vraagje. Ik ga over drie weken naar London. Iemand shoptips qua lakjes? :9~
Probeer stempel niet te nat te maken met de remover, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik gebruik altijd een tissue waar ik de stempel overheen haal, daarna lak op de plate enz. (ik maak ook niet elke keer de plate schoon, pas na 1 hand ofzo)

alternatief voor seche is david (volgens mij heef tbubseltje die) en seche kun je ook via ebay kopen :Y

In engeland zou ik kijken naar aztec, die heeft hele mooie duochromes, mirannie heeft ze op haar blog. volgens mij heet de winkel accesorize, heeft ook een website maar shippen niet naar nl

edit het merk is ook accesorize, een van de lakjes is aztec
pi_93900827
ik heb altijd ruzie met ebay. |:( vind nooit wat ik zoek, en als ik iets vind kan ik het net zo goed in de winkel of andere webshop halen... qua kosten. en alles komt uit duitsland. 8)7
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:16:12 #58
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_93902320

Sephora by Opi - Hell To The No en op mijn ringvinger It's Bouquet With Me.
pi_93902722
mooi! met dat gouden shimmertje erin O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:02:03 #60
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_93903941
8-) nagels iedereen hier. Zelf doe ik ni aan nagellak ma kom gewoon meekijken. :)
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
pi_93912135
Halloo, kom even binnenvallen. Lees/kijk al een tijdje mee en ben sindsdien helemaal lakjesverslaafd. Meer aan het kopen dan het lakken zelf eigenlijk. Vorige maand 1e TD bestelling gedaan. Komt volgende maand een 2e aan en waarschijnlijk nog wel meer..
Vandaag bij 'mijn' kruidvat geweest. Daar hadden ze de Essence LE, catrice LE en dat nieuwe merk NYC. Wat een leuke dingen zitten daartussen zeg. Oa lipstains en een leuk paletje op oogkleur. Het schap met nagelverzorging was trouwens ook helemaal leeg, dus misschien daar ook nieuwe collecties ofzo.
Mijn kruidvat zit trouwens in Leidsenhage (Leidschendam) voor degenen die in/bij Den Haag wonen.
pi_93917372
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef buzzwheedle het volgende:
kom je op de meet? dan kunnen we spoedcursus stempelen doen. Bij Puckzzz heeft dico ook wat hulp gehad omdat het niet altijd even goed lukte
Nee, meet is een beetje ver..
Ik heb plates van essence, konad en bundledinges. Ik begin steeds meer te vrezen dat ik mijn materiaal niet de schuld kan geven en dat het gewoon aan mezelf ligt ;( ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Sephora by Opi - Hell To The No en op mijn ringvinger It's Bouquet With Me.
oeh mooi bubsel! Is dat die van de Glee collectie?
Gingen die nou nog de verkoop in?
Ik had mijn interesse getoond ;)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:57:50 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_93920458
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

[..]

oeh mooi bubsel! Is dat die van de Glee collectie?
Gingen die nou nog de verkoop in?
Ik had mijn interesse getoond ;)
Dan heb ik jou over het hoofd gezien. Binnenkort bestel ik er misschien wel!
Ik ga ze zelf niet verkopen iig Opi don't like webshops :P
pi_93920586
Hoe is het hier met de nageltjes? O+ Bij mij is het al maanden prut ;( met groeien en ook de gegroeide nagel te laten overleven dus het lakken staat hier op een laag pitje, eerst die nagels weer op orde krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93920775
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dan heb ik jou over het hoofd gezien. Binnenkort bestel ik er misschien wel!
Ik ga ze zelf niet verkopen iig Opi don't like webshops :P
Da's waar, Opi is raar... :'(
Als je nog besteld houdt ik me aanbevolen, voor die paarse. En dan kan ik gelijk een konad-setje erbij bestellen ;)
pi_93921152
net gescoord,DV8 china glaze. had beter in daglicht foto's kunnen maken maar me so happy i wanna show *O*

pi_93921214
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef expiratorial het volgende:
net gescoord,DV8 china glaze. had beter in daglicht foto's kunnen maken maar me so happy i wanna show *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*kwijl doet*
waar heb je hem gescored?
*o nee ik mocht niet meer :'(*
pi_93921597
volgens mij was t de laatste..bij studio nagelnieuw hier in t fean.
voor 4,75 :D volgens mij wel een goeie deal
pi_93921645
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef expiratorial het volgende:
Hadden ze ook OMG? Dan mag je 10 flesjes voor me halen _O-
pi_93922833
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef expiratorial het volgende:
ja idd welke hebben ze nog meeeer? :p
pi_93923997
van de holo's alleen dus dv8 en gr8. heb er nu 4 uit die collectie,wel blij mee!
dv8,qt,l8r g8r en fyi
pi_93924154
Ik heb de hele collectie :7 . *trots is*
pi_93924223
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef expiratorial het volgende:
van de holo's alleen dus dv8 en gr8. heb er nu 4 uit die collectie,wel blij mee!
dv8,qt,l8r g8r en fyi
eh die heb k al ;(
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:45:20 #74
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93928699
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef expiratorial het volgende:
dv8,qt,l8r g8r en fyi
IK WIL DV8!!

You get it for me yes no? I send you PM O+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 06:33:12 #75
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_93943942
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

IK WIL DV8!!

You get it for me yes no? I send you PM O+
Ik heb DV8 in NL voor je liggen, mag je best hebben. :Y Moet je wel ff wachten tot Juli :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')