Gewoon bevallen op de eerste verlofdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef Takkembah het volgende:
Ik had voor de zwangerschap een BMI van 27, puur omdat mijn zwangerschapskilo's er niet af waren... eigen schuld. Anyways, ben nu 30wk en 6 kilo erbij, valt nog mee gelukkig. Met Alexa woog ik met 30wk ook iets van 84 alleen kwam ik toen van 69 kilo af en niet van 79
![]()
Ff een vraagje voor de LLMs of voormalige LLMs: waarmee vermaken jullie jezelf tijdens het zwangerschapsverlof? Ik heb me bij Alexa's verlof met name vermaakt met de babyuitzet en de kamer, maar die is nu zo goed als af. Een vriendin van me is aan het borduren geslagen, maar das niks voor mij

Klopt!quote:

Check en check!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef danic het volgende:
Enveloppen al geschreven?
maxicosi al in de auto?
Ik ren mezelf heel hard voorbij nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef -Nienna- het volgende:
Jeetje TM, wat een nieuws zeg!! En jij eerst nog roepen dat Tally ons zou inhalen...jij zelf dus! Haha.

Ligt eraan waarvoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:47 schreef twentemeisje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
Straks nog even een keer mijn tassen controleren (die stonden al klaar), de laatste papieren aan de map voor de belastingaangifte toevoegen, schoon beddengoed klaarleggen (mijn mams komt morgenvroeg het bed verschonen en een laatste was wegvouwen, de schat), en gewoon nog een keer alles dubbelchecken. Nog tips?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Klopt!
8 April gaat onze dochter geboren worden. De tijd en zo heb ik nog niet. Maar datum staat vast (of er moet een spoed geval die dag tussen komen).
Morgen over 4 wekenMijn bloeddruk was wat te hoog en dus moest ik urine inleveren. Daar heb ik geen uitslag van gehad aangezien ik ook niet weet of die 2 druppels wel genoeg waren

quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef Incantrix het volgende:
Tjezus, ik ben echt een emokip vandaag, maar ik zit ook helemaal met tranen in mijn ogen, TMEnorm veel succes joh, gaat helemaal goedkomen!
Oh, wat spannend!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:02 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor
Iig had ik toen mijn IPodje mee met mijn muziekjes, was heerlijk...
En wat leesvoer * twentemeisje vinkt af
Wat snacks voor tussendoor (meestal eerder voor je mannetje) * twentemeisje vinkt af
Badjas? * twentemeisje moet deze nog pakken
En laat het lekker over je heenkomen
En een keer oefenen met de maxicosi ja. Toen Alexa er was, hebben we daar buiten nog mee staan te kloten* twentemeisje heeft de Easyfix al achterin de auto, straks nog maar even een paar keer het erop en eraf klikken oefenen
.

Echt wel!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef Vlindur het volgende:
TM!Wh00h00! Ik hoop op een voorspoedige bevalling en vooral inleiding! Zet em op! En geniet van je avond en ik hoop dat je nog wat slapen kunt vannacht!
![]()
![]()
GWS, Hoi

Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, en Juffrouw Jannie ook. Ben heel benieuwd, ken ik je?

Ohquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur! Ik vind het zooo leuk*emo*
En nu rammel ik weer meer en dat is JOUW SCHULD!

Sannequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Sannne het volgende:
Oei zit ik toch keihard mee te janken voor TM.. Die spanning in je bericht, kippenvel.. Wat moet dat een bijzonder en gek moment zijn dat je ineens, eerder dan verwacht, mama gaat worden!
Snik. Lang leve de hormonen.
Twentemeisje denk aan je bloeddruk! Relax, chill! Zet alles klaar en installeer jezelf dan op de bank met thee en de afstandsbediening!
En vanavond lekker heel veel knuffelen met paps
En zet hem op morgen ik leef mee!
GreatWhiteSilence en JuffrouwJannie gefeliciteerd!
En Vlinder waaaaaah

Voor jou!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef Sannne het volgende:
Jaaa kei vetcoolVind het zo leuk voor jullie! (En voor mij, haha!)

Woeiiii live updates, zet hem op meis!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:14 schreef twentemeisje het volgende:
Update 1 ;-).
Lig aan CTG, prupke is zeer beweeglijk, stuitert net zo als haar moeder. Moest net in de auto wel fd heel hard huilen. Als we terugrijden hebben we haar gewoon bij ons!!!!
Na CTG gaan ze toucheren, gel geven en dan afwachten!
Leuk dat jullie zo enthousiast meleven!

Valt wel mee hoor. Maar ik ben obsessief nieuwsgierig (zo iemand die bij series met cliffhangers gewoon de recaps op i-net op gaat zoeken).quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef JuffrouwJannie het volgende:
@Takkembah, ja sorry, ik weet hoe irritant kloons zijn, maar er is net een te grote kans dat er bekenden meelezen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |