Ik heb nog even teruggekeken, maar kan het kloppen dat Isis nog geen uitgerekende datum had doorgegeven? Anders had ik haar er even bijgezet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
MP wat een prachtig meisje heb je gebakken!
Gisteravond voor de eerste keer zwangerschapscursus gehad, en ik denk dat het wel nuttig is..
Jammergenoeg vannacht heel onrustig geslapen, dus ik voel me nu een beetje gammel, maar uitslapen lukte ook niet echt vanmorgen. Ik hoop wel dat dit niet te lang zo doorgaat, het is slopend.
Vanavond moet ik weer op controle, ben benieuwd of alles goed is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg gister bij de liggingsecho deze foto (en nog 2 andere) mee. Ligt denk ik net aan de echoscopiste die je hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:01 schreef -Nienna- het volgende:
Mooie echo's dames!
Ik krijg er morgen weer eentje, de liggingsecho. Ik ben benieuwd of we daar ook foto's van mee krijgen.
Krijgt iedereen die eigenlijk een liggingsecho, ik heb mijn VK daar nooit over gehoord namelijk....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg gister bij de liggingsecho deze foto (en nog 2 andere) mee. Ligt denk ik net aan de echoscopiste die je hebt
Als ik zo naar die echo kijk dan zit ik me de hele tijd te bedenken wat ze aan het doen is
Is ze de moederkoek aan het zoenen? Fluit ze een leuk deuntje? Blaast ze wat haar uit haar gezicht?![]()
Ja, psies dat! Ik ken dat helemaal niet van mezelf. je gemoedstoestand en energielevel lijkt echt geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef Ienemini het volgende:
Juud heb ik ook last van. De ene dag denk je alles aan te kunnen en de volgende dag (soms al zelfs eerder zak je als een plump pudding in elkaar.
Hier ook. Maar hier was geen twijfelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ten minste, zo ging dat hier.
Ik zal het morgen eens vragen, moet toch op controle. Ik zit er ook niet echt op te wachten hoor, als het moet is het leuk dat we haar even kunnen zien, maar ik heb liever dat ze gewoon fijn rotsvast gaat liggen over een paar weken en zo blijft liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef grizzlybear het volgende:
Juud79, wij krijgen hier wel standaard een liggingsecho (wij hebben er ondertussen al zoveel gehad in het ziekenhuis dat wij er eigenlijk niet meer op zitten te wachten)
Ik kreeg 'm ook niet hoor. Het is niet bij elke praktijk gebruikelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die eigenlijk een liggingsecho, ik heb mijn VK daar nooit over gehoord namelijk....
tja...ze valt wel elke dag na werk binnen 2 uur in slaap en is elke dag nog steeds misselijk, maar dat vind ik vervelender voor haar natuurlijk dan voor mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef grizzlybear het volgende:
Cleany, niet elke vrouw heeft hier evenveel last van hoor! Dus misschien heb je geluk...
[/sub]
ik heb ze niet gehad iig..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die eigenlijk een liggingsecho, ik heb mijn VK daar nooit over gehoord namelijk....
Ik moet me ook gaan aanmelden voor een info avond over bevallen en eentje over BV, maar dat vind ik ook heel raar idd, het voelt nog zo'n eind weg.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
TM, dat is vervelend!
Ik zou ook een liggingsecho krijgen volgens mij, maar ik krijg bij 28, 32 en 36(?) weken ook een groeiecho, dus of die liggingsecho dan nog gedaan wordt weet ik eigenlijk niet..
Vanavond iig op controle, en dan krijg ik ook de voorlichting over pijnstilling.. En dat terwijl ik echt de bevalling nog als een enorme ver van mijn bed show zie, dus ik vind het nog heel maf om daar al mee bezig te zijn..
En kwam ie er ook met zijn hand naast het hoofd uit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef mefke79 het volgende:
Tm hopelijk valt het mee!
De liggingsecho rond 34 weken is een van de voorstellen die is gedaan om de sterfte rond de bevalling terug te dringen. Bij ons was ie vorige keer al standaard, nu moet ie ook ivm placenta die op de achterwand ligt. En aangezien driekus was ingedaald met hand naast hoofd wil ik nog even overleggen hoe we daarna gaan bekijken dat Tienus niet hetzelfde trucje uithaalt.
Ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet, maar nu wel. Schijnt nieuw te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |