Dat is waarschijnlijk juist de reden dat ze zo vaak douchen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel drie keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Daarom waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel drie keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Dat moet wel als je 3x je make up plamuurlaag over wilt doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Heb haar 'smorgens nog niet anders gezien en 's middags en 's avondsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Heeft Joanna een ochtendhumeur?
Ze staat erbij als een dooie
Pittig wijffie heerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb haar 'smorgens nog niet anders gezien en 's middags en 's avonds
Ik vind niemand onaardigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna is trouwens wel minder irritant geworden vind ik.
Samen met Monique mijn 2 favorieten
Met Laura erbij de dames top 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna is trouwens wel minder irritant geworden vind ik.
Samen met Monique mijn 2 favorieten
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef beequeen het volgende:
Mo wast echt nooit haar gezicht 's ochtends. Watje erover en een nieuwe laag plamuur erop. Bah.
Dat zou je denken ja, maar zij dus niet. En zelfs geen natte lap over haar gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef RiftNL het volgende:
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?
Das wel zonde jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar zij dus niet. En zelfs geen natte lap over haar gezicht.
Ik heb sowieso geen make up opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?
ik hoop het wel, ben der gezeik spuugzat.. En misschien is ze wel genomineerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef superkokje het volgende:
Ben benieuwd of dat lopende lijk nu eindelijk definitief weggaat
Dat doe ik ook altijd, heerlijk wakker worden onder de douche.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef RiftNL het volgende:
Sommige douchen echt direct als ze uit bed komen ik zou dat echt niet kunnen
Eerst koffie en peukjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, heerlijk wakker worden onder de douche.
Ik kan niet zonder eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef RiftNL het volgende:
Sommige douchen echt direct als ze uit bed komen ik zou dat echt niet kunnen
Gisteren keek ik nog even naar de uitzending, en dat was de eerste keer dat ik er Aafke leuk uit vond zienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
Top 5 van dit moment:
1) Philip - Komt te weinig in beeld
2) Aafke - Hard op weg om te stijgen naar #1
3) Guido - Gister een huillie, maar ergens heeft hij wel gelijk. Hoop dat hij een stier gaat naspelen.
4) Gerard - Spelelement an sich
5) Monique - Ik weet niet precies waarom, maar ze hoort gewoon in de top 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |