Mooi afdragen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoop snel dan kunnen ze mijn domeinnaam overkopen.
als de kijker opdrachten mogen verzinnen, dan is dit een goede opdracht ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind nog steeds dat Sharon gebeld moet worden, dat ze een vlot moet bouwen en daar de hele nacht op verblijven in het zwembad
Nee hoor.quote:
Heb hetzelfde meegemaakt met Starmakerquote:
RTL5quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep verwacht wordt veronica of rtl5
Vreemd 2 jaar geleden ook een mooie naam aan Bose verkocht. Netjes geld ontvangen hiervoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb hetzelfde meegemaakt met StarmakerAls ze er eenmaal druk achter zetten wil je hem wel afdragen
Nog mooier is als er een systeem in het zwembad zit dat ze golven kunnen creëren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als de kijker opdrachten mogen verzinnen, dan is dit een goede opdracht ja!
ja dat had ik nog allemaal meegekregen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen met tranen in mijn ogen wakker wakker geworden toen ik op de caps zag dat die loser bij Laura in bed lag
Vertel wat was er gaandequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat had ik nog allemaal meegekregen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog mooier is als er een systeem in het zwembad zit dat ze golven kunnen creëren.
Daar hoef je mij niet wakker voor te makenquote:
En bedankt he. Zit op werk flapdrolquote:
En vervolgens hun huis helemaal onder water komt te staan en iedereen zelf weer moet droog makenquote:
Graag gedaan, geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |