Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bij BB en DGK gingen ze nog weleens tegen de camera lullen
Ja, dat was lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...
Daar zaten ook geen schoonmakers achter de knoppen van de camera'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar zaten ook geen schoonmakers achter de knoppen van de camera's
Schoonmakersquote:
quote:
Komt omdat ze gewent zijn snel te vegen en boenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:06 schreef beauterham het volgende:
Wat draaien ze toch hard aan die knoppen van die camera's. Begin een beetje zeeziek te worden.
Ze heeft net een clou in de wc neergelegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef beauterham het volgende:
Gaat Johan nu gewoon slapen? Toch geen missie?
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze heeft net een clou in de wc neergelegd
En niet door getrokken zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
*Proest!* Die moet ze bewaren, als ze het huis uit is, is die heul veul geld waard (dat denken ze zelf dan he)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
Weer een exclusief item voor d'r webshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:09 schreef beauterham het volgende:
[..]
*Proest!* Die moet ze bewaren, als ze het huis uit is, is die heul veul geld waard (dat denken ze zelf dan he)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen ligt in bed....
[ afbeelding ]
En daarmee besluit ik deze SST dag officiëel als beëindigd, slaap lekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dan ga ik ook maar, over 3 uur gaat mijn wekker weer *zucht*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen ligt in bed....
[ afbeelding ]
En daarmee besluit ik deze SST dag officiëel als beëindigd, slaap lekker![]()
en.....
[ afbeelding ]
Ik hou de boel nog wel ff in de gatenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:14 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ja dan ga ik ook maar, over 3 uur gaat mijn wekker weer *zucht*
Doe maar want er komen nu rare geluiden uit mijn speakers...geen idee wie er zo snurkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hou de boel nog wel ff in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |