neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
Even hoor, misschien ben ik een botte lul vol onbegrip... maar kan iemand me even uitleggen wat Joanna nu allemaal precies verteld?
Helemaal niks. Gewoon een beetje interessant doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
Even hoor, misschien ben ik een botte lul vol onbegrip... maar kan iemand me even uitleggen wat Joanna nu allemaal precies verteld?
weet ze zelf ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
al sla je me hardstikke doodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
Niemand kan wat, zij regelt alles en haar hond is doodziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
Uhhhh nee kom er ook niet uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef versabommie het volgende:
Want meneer weet niet waar hij verzekerd is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niemand kan wat, zij regelt alles en haar hond is doodziek.
Dus kan iedereen lekker de tyfus krijgen en gaat ze 3 maanden in een programma zitten
Mo laat zich wel verwennen, terug doen ho maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
Voorlopig zit Maik wel aan de knoppen van Mo.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
ja Coos dat is nu even niet belangrijk.. we zijn bezig met een raadsel in een raadsel in een krant vol hondepoep aangestoken voor je voordeur!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Coos het volgende:
Ja, ja, maak er maar een fakking grapje overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
Arme Joanna zeg, als je grootste zorg in het leven is hoe het met je hondje gaat. Fakking niet normaal hoe zwaar ze het heeft
Mijn apart had ze hem meegenomen...incl geheim..."Ik ben niet zindelijk"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef Krambo het volgende:
Arme Joanna zeg, als je grootste zorg in het leven is hoe het met je hondje gaat. Fakking niet normaal hoe zwaar ze het heeft
oja! die jongen is veels te liefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is wel wat gewend ,vriendinnetje met borderline gehad en zo
Waar heb ik dat van de week al gehoord??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
in een krant vol hondepoep aangestoken voor je voordeur!
Najib Amhaliquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar heb ik dat van de week al gehoord??
zoniet, blijft alleen Mo nog over als hoogbegaafd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Flow3r het volgende:
Als Karim het waagt om te gaan zitten is Philip met éen minuut verdwenen
Leuke ava overigensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef beauterham het volgende:
Magische week, net zoals je verkering krijgt dan is het nieuwe er af
Karim is Baas!
van krap drie weken ook nog he!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef PC eend het volgende:
Al het leed dat jooan moet verwerken vergelijkt karim tussen neus en lippen even met een verkering
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef Soury het volgende:
Gooi een paar schoenen in het zwembad en de hele familie incl. hond is plots vergeten
ervaring mee???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Caland het volgende:
Die Karim is echt zo'n gast die je midden in de winter tegen komt in het bos aan de LSD.
Mooi spul man...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:17 schreef Caland het volgende:
Die Karim is echt zo'n gast die je midden in de winter tegen komt in het bos aan de LSD.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
Och daar komt Ridder Glijernaast ook nog ff
Of ze al gezoend hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
Och daar komt Ridder Glijernaast ook nog ff
Precies. Lijkt me sowieso wel een zwaar relaxte gast die Karim.quote:
Fakkin jammer zat me net lekker te ergerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
Het is godverdomme net een klucht, na die falende ridder komt dat vadisge kind met die kwijlkin aan
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef Soury het volgende:
Gooi een paar schoenen in het zwembad en de hele familie incl. hond is plots vergeten
nou moet je ophouden hoor ,2e veschoning al aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hoor dat bestek door de keuken gaan, is die Karim een paard aan het slachten?
Het moest hem nu weer voorgekauwd worden waarom laura zich kut voelt.quote:
Misschien had hij zin in "nijfjes"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:22 schreef versabommie het volgende:
Hoor dat bestek door de keuken gaan, is die Karim een paard aan het slachten?
heerlijk die ouderwetse kluchtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
Het is godverdomme net een klucht, na die falende ridder komt dat vadsige kind met die kwijlkin aan
ja toch niet normaal wat een takkeherrie die maakt om half drie snachts.. hij gaat even eten maken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
nou moet je ophouden hoor ,2e veschoning al aan![]()
![]()
Echt, tis net een running gag!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:25 schreef Caland het volgende:
Alex is echt dé man van de awkward situations (da's Engels)![]()
Translate in Dutch please.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:25 schreef Caland het volgende:
Alex is echt dé man van de awkward situations (da's Engels)![]()
Het wachten is dat Alex ineens tussen hun opduikt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:26 schreef xTamaratJj het volgende:
Sjonge jonge mo en maik liggen een halve meter van elkaar vandaan en bij een enkele aanraking is Mo al van
'Neeee mama kijkt!'
Vertaling van het Engels in het Nederlandsquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een vraag stelt ze nu ? en geeft ie nog antwoord ook !!
Wel als je je verjaarsvisite snel weer weg wil hebbenquote:
Dat heeft ze dan gemeen met Alex. Die gaat ook van de hak op de tak.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:27 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Zij kan echt totaal NIET luisteren en begint op de meest vreemde tijdstippen over onderwerpen
Waar mijn dank groot is. Merci!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertaling van het Engels in het Nederlands
Alex is Echt De Man van de lastige situaties (da's Engels)
Zat meer te denken in "versneld"begeleid sterven..SPW je weet toch...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel als je je verjaarsvisite snel weer weg wil hebben
een bollywood filmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit lijkt wel een heeeeeeeel slechte film
Breakfastclub 3.0quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit lijkt wel een heeeeeeeel slechte film
Ze missen gewoon de drankquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:29 schreef versabommie het volgende:
eigenlijk he.. is het misschien heel niet zo slecht als ze vroeg naar bed gaan, want wat een poep komt er uit die mensen
weet ik veel? wist niet eens dat ze bestondenquote:
Dan is alles netjes opgeruimdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:28 schreef snetje het volgende:
over 2 weken heeft Jo de hele regie in handen met der geregel ...
Och wij hebben Joling die tijdens een film ze harses durft te tonen op je TV. Daar gaan ze spontaan dansen en zingen als het even spannend wordt...zie weinig verschil...quote:
Hun welquote:
Is zij nu niet met Alex in de keuken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
en niemand heeft het meer over joanne
Och wijven problemen....heb jij het daar ooit over met je vrienden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
Maakt niet uit wat voor herent als het maar leuk isquote:
Jo weg en Flip weg ...valt niet op he!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
Sterker nog, dat iedereen daar intelligent is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
Nu heb ik buikpijn!![]()
Die vadsige hanglip gaat met droge ogen zeggen dat hij een goed stel hersenen heeft...
je bedoeld Gay??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
Nu heb ik buikpijn!![]()
Die vadsige hanglip gaat met droge ogen zeggen dat hij een goed stel hersenen heeft...
ja die ja ... klucht!quote:
Is nog niet eens in de buurt geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:35 schreef waxmask het volgende:
Mo ff de eerste lozing eruit vegen op de WC?
Ze hadden het eerder deze avond er over dat 't record op 5meter nog wat staat toch? Hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nog niet eens in de buurt geweest![]()
Wijs planquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:36 schreef versabommie het volgende:
Ik ben er klaar mee.. ga er lekker zelf tegenaankruipen!
Het waren dus aandachts-tranen de hele week. De Huillie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:37 schreef mootie het volgende:
Mo komt gewoon uit bed, laat Maik liggen, echte liefde.
mwah de prof gamer ...20 ... kan beter omgaan met zijn console dan met zijn vriendin...quote:
Ja de hele gierput leegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:37 schreef waxmask het volgende:
Mss een rare vraag...maar schijten ze daar wel eigenlijk???
Breaking news !!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:38 schreef beauterham het volgende:
[..]
Het waren dus aandachts-tranen de hele week. De Huillie!
Vrouwen scoren zelfs nog hogerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:37 schreef exify het volgende:
[..]
Ze hadden het eerder deze avond er over dat 't record op 5meter nog wat staat toch? Haha![]()
hopla
Jaaaa gaat lekker pfff ....quote:
quote:
ik had de vraag over het scheiten ff gemist ...hoe dan? ..tis hier zo rustigquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:45 schreef Coos het volgende:
Mo had beter in de stok van Maik kunnen happen.
Nee, ze houden 3 maanden hun poep inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:37 schreef waxmask het volgende:
Mss een rare vraag...maar schijten ze daar wel eigenlijk???
Volgens bommie praten ze poep, dus dat kan wel kloppenquote:
Was het maar waar, ze praten alleen maar peopquote:
Me Moederquote:
oh ja, volgende smoes, plassenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:49 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ze zal toch nog wel moeten plassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |