Waar mijn dank groot is. Merci!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertaling van het Engels in het Nederlands
Alex is Echt De Man van de lastige situaties (da's Engels)
Zat meer te denken in "versneld"begeleid sterven..SPW je weet toch...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel als je je verjaarsvisite snel weer weg wil hebben
een bollywood filmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit lijkt wel een heeeeeeeel slechte film
Breakfastclub 3.0quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit lijkt wel een heeeeeeeel slechte film
Ze missen gewoon de drankquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:29 schreef versabommie het volgende:
eigenlijk he.. is het misschien heel niet zo slecht als ze vroeg naar bed gaan, want wat een poep komt er uit die mensen
weet ik veel? wist niet eens dat ze bestondenquote:
Dan is alles netjes opgeruimdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:28 schreef snetje het volgende:
over 2 weken heeft Jo de hele regie in handen met der geregel ...
Och wij hebben Joling die tijdens een film ze harses durft te tonen op je TV. Daar gaan ze spontaan dansen en zingen als het even spannend wordt...zie weinig verschil...quote:
Hun welquote:
Is zij nu niet met Alex in de keuken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
en niemand heeft het meer over joanne
Och wijven problemen....heb jij het daar ooit over met je vrienden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
Maakt niet uit wat voor herent als het maar leuk isquote:
Jo weg en Flip weg ...valt niet op he!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
Sterker nog, dat iedereen daar intelligent is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
Nu heb ik buikpijn!![]()
Die vadsige hanglip gaat met droge ogen zeggen dat hij een goed stel hersenen heeft...
je bedoeld Gay??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
Nu heb ik buikpijn!![]()
Die vadsige hanglip gaat met droge ogen zeggen dat hij een goed stel hersenen heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |