Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Denk het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu nergens meer
Zal t wel gedroomd hebben
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
over dromen gesproken, heb laatst van een soort van Fok meet gedroomd
doe ik heel vaakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
over dromen gesproken, heb laatst van een soort van Fok meet gedroomd
Je moet me echt ff PM-en, want ik heb duidelijk wat gemist.. En je valt ons eermee lastig omdat het kan en omdat we om je gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen lukt niet, ben helemaal kapot en zit er even helemaal doorheen, durfniet wakker te maken want ze heeft ook al 20 uur niet geslapen en ik kan het gewoon allemaal even niet meer, morgen begravenis en m'n tante gaat met de minuut achteruit, vriend wil niet naar huis toe komen en is nog steeds aan het twijfelen of ie het gaat doen of niet, morgen is de dag waarop vorig jaar een vriend van me is overleden aan een auto ongeluk, zag het voor m'n ogen gebeuren en zie alles nu weer voor m'n ogen zich afspelen en GODVER, waarom val ik jullie hiermee lastig
ow man da's zwaar kut allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen lukt niet, ben helemaal kapot en zit er even helemaal doorheen, durfniet wakker te maken want ze heeft ook al 20 uur niet geslapen en ik kan het gewoon allemaal even niet meer, morgen begravenis en m'n tante gaat met de minuut achteruit, vriend wil niet naar huis toe komen en is nog steeds aan het twijfelen of ie het gaat doen of niet, morgen is de dag waarop vorig jaar een vriend van me is overleden aan een auto ongeluk, zag het voor m'n ogen gebeuren en zie alles nu weer voor m'n ogen zich afspelen en GODVER, waarom val ik jullie hiermee lastig
Wie wordt er morgen begraven T?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar was het gezellig??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik zat er met erg veel Fok dames, enige man die er ook was dat was Fles...
verder liepen Barretje en ST er rond (wat vreemd is want die ken ik alleen van foto's)
en er liep een onbekende dame rond (misschien jij wel Whisk)
Enige dame die er liep die ik IRL wel eens heb gemeet was Charmed_Angel
rare droom
Aangetrouwde oom die hij vaak zag al ik het goed begrepen hebquote:
M'n opa.quote:
Dan heb ik het dus niet geod begrepen, sorry TFMquote:
Nouja, opa van m'n neef, maar geen familie, beschouwde 'm wel als m'n eigen opa.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aangetrouwde oom die hij vaak zag al ik het goed begrepen heb
voornamelijk vaag, en onduidelijke gesprekken her en der .quote:
Wat lief en braafquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voornamelijk vaag, en onduidelijke gesprekken her en der .
ik snapte er weinig van in ieder geval......
ik ging in ieder geval niet vreemd oid
ben vaak zat vreemd gegaan in dromen howeverquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief en braaf![]()
Nee hoor, goed gedaan
Nou snap ik er niks meer van hoor TFM..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, opa van m'n neef, maar geen familie, beschouwde 'm wel als m'n eigen opa.
Je bent vast niet de enigequote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben vaak zat vreemd gegaan in dromen however![]()
Sorry, het is ook vaag, het spijt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou snap ik er niks meer van hoor TFM..
quote:Top 100 van maandag 7 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 578 RockNijntje
007. 274 Stuart
013. 256 Symphonic
016. 215 Marijkezwolle
023. 182 suikertaartje
026. 171 goldfinger1963
033. 156 Trevland
035. 155 Whiskers2009
035. 155 LovelyLady
037. 152 Koen66
040. 144 pgrferrari
045. 140 Bos81
050. 130 wel.o.k
063. 115 MaleDuck
066. 114 TheFamousMan
074. 107 DaMart
081. 099 MissMSX
ALWEERquote:
met een mobiel in d'r handen I guessquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALWEER
En ze zegt Carnaval te vieren
Truste en tot zaterdagquote:
Ook hier denk ik, maar za zie ik je irl toch??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot zaterdag
wat doe je de rest van de week
Vandaag nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALWEER
En ze zegt Carnaval te vieren
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook hier denk ik, maar za zie ik je irl toch??
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef friemelaar het volgende:
Ik wilde alvast mijn GPS programmeren![]()
Lukt niet op voorhand....
Moet je gelijk naar de bestemming rijden volgens dat ding
slaap ze koenquote:
ik heb niet alles mee gekregen, maar hierbij ook even een virtuele steun in je rugquote:
ff een update voor jouquote:
oke, ik hoor het wel van je...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ff een update voor jou![]()
Shoutcast is toch gelukt.![]()
Wil nog ff testen via vdj maar verwacht geen problemen.![]()
Allen de naam tag wil niet mee wijzigendat moet ik nog uitzoeken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
aaaah waarom bevat supermario geluidik zet dat spelletje aan en ineens kei hard dat muziekje
Nouja, dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Weten je ouders gelijk dat je nog niet slaapt
Jaaa, Music-chat met mooie nrsquote:
werk jij met vdj?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ff een update voor jou![]()
Shoutcast is toch gelukt.![]()
Wil nog ff testen via vdj maar verwacht geen problemen.![]()
Allen de naam tag wil niet mee wijzigendat moet ik nog uitzoeken
En ik snap er geen moer vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym doet dat.
Ik werk met SAM broadcast
het doet me zo denken aan vroeger met mijn twee draaitafels op de piraat, en ik kan er mee lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym doet dat.
JP gebruikt ook vdjquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sym doet dat.
het werkt echt perfekt, je moet er alleen bijblijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JP gebruikt ook vdj![]()
ik begrijp er alleen geen reet van
Dat zijn programmaatjes om muziek mee te draaien, ik gebruik dat voor mijn radiootjequote:
en ik gebruik VDj voor ONZ radioquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn programmaatjes om muziek mee te draaien, ik gebruik dat voor mijn radiootje
quote:
Ja, zo ver was ik nog net wel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn programmaatjes om muziek mee te draaien, ik gebruik dat voor mijn radiootje
Ah okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
programma's om internetradio mee te maken
Jij hoort al te slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Laura() wordt wakker, ik ga even wat liefde bij haar zoeken,
Slaap lekker iedereen.
Sterkte kerel, tot laterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap lekker iedereen.
daarom gebruik ik het dus nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het werkt echt perfekt, je moet er alleen bijblijven
Truste TFMquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap lekker iedereen.
slaap ze bekendequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap lekker iedereen.
SAM speelt ook geheel zelfstandig, hier nu 24/7 zonder toezicht, én geheel programmeerbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom gebruik ik het dus niet
Ik ga 'm ff aanzetten denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SAM speelt ook geheel zelfstandig, hier nu 24/7 zonder toezicht, én geheel programmeerbaar
bpm werkt ook perfect met een speellijstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SAM speelt ook geheel zelfstandig, hier nu 24/7 zonder toezicht, én geheel programmeerbaar
Weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bpm werkt ook perfect met een speellijst![]()
en die gebruik ik dus als ik geen dj hier heb
Echt wel, het deel van de KSC dat niet bezet is heeft nieuwe liefdes op een stuk of 3 of 4 of 5 na (waaronder ik)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, heb je dat nog niet gemerkt dan
maar dat is voor mijn de lol van radio, zelf doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doel isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is voor mijn de lol van radio, zelf doen
in FF nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, op de DM (in Chrome) heb ik wel een slanke en dus niet misvormde UI
Ja, snap ii.. Maar Friem wil ook radio maken als hij slaapt enzo.. En dan is programmeren wel handig..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muziek maken maar dan anders
wat ik zondagavond doe zeg maar
probeer eens op play (of F5) te klikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, snap ii.. Maar Friem wil ook radio maken als hij slaapt enzo.. En dan is programmeren wel handig..
Al is KSC nou weg bij mij, hoor niks meer..
Nou hier zit ie weer tussen de draaideur hoor poesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, maar ik vind die misvormde juist zo
Ach, als je mij maar lief vindt, laat die UI maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou hier zit ie weer tussen de draaideur hoor poes
Waar jullie allemaal energie voor hebben midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ff aan het proberen met VDJ
quote:
De energie is inmiddels ver te zoeken hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar jullie allemaal energie voor hebben midden in de nacht
Slim plan ivm werk hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De energie is inmiddels ver te zoeken hoor![]()
dadelijk weer bedje opzoeken
Bahquote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de auto stappen en wegrijden
nog eentje toe:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar jullie allemaal energie voor hebben midden in de nacht
Sommige mensen hebben meer slaap nodig dan anderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
Als ik weer ga werken moet ik echt voor 00:00 uur proberen te gaan pitten hoor![]()
![]()
1000.000 kusjes voor Friemquote:
Luister jij ook??quote:
Truste lieverdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer slaap nodig dan anderen![]()
Maar nu ga ik er echt een eindje aan breien hoor![]()
Weltrusten heren![]()
Weltrusten Wisky![]()
![]()
trusten friemelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben meer slaap nodig dan anderen![]()
Maar nu ga ik er echt een eindje aan breien hoor![]()
Weltrusten heren![]()
Weltrusten Wisky![]()
![]()
de beste cover ooitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister jij ook??
En IK heb het over DEZE uitvoering![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de beste cover ooit
Jeef Buckley eat your heart out
ja dat meen ik als rechtgeaard Leonard Cohen echtquote:
Ik ook, maar ik ben lichtelijk bevooroordeeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat meen ik als rechtgeaard Leonard Cohen echt
Ik vind dat de allermooiste cover ooit
ik niet, en ik ken de versie van hem pas sinds een paar weken, maar serieus de beste cover ooitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben lichtelijk bevooroordeeld
Als BJ (voor de 3e x) afgelopen is luister ik dezequote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, en ik ken de versie van hem pas sinds een paar weken, maar serieus de beste cover ooitMaar geen enkele versie passeert deze:
dit is voor mij de ultiem HLJquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als BJ (voor de 3e x) afgelopen is luister ik deze
Voor mij niet, maar ik ken Leonard Cohen ook eigenlijk amperquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als BJ (voor de 3e x) afgelopen is luister ik deze
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is voor mij de ultiem HLJ
Maar met een paar honderd mijl voorsprong wint BJ het als het om de cover nummer 1 gaat...
en daar zit niets tussen... En Jef Buckley mag volgende seizoen met Fortuns Sittard pleiten om de 2e plaats
de versie van haar was verre van de beste, maar wel integer, en dat voldeed voor mij (ergens heeeeel ver weg van de top 5quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben verliefd op het nummer geworden door BJ.. Ja, ja cover...
Maar ik was zwaar beledigd toen die talentenshow-chick (sorry) het nummer ook adopteerde![]()
![]()
Voor mij telt er maar 1... En ja, dat is een coverquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de versie van haar was verre van de beste, maar wel integer, en dat voldeed voor mij (ergens heeeeel ver weg van de top 5
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
IK vind de BJ versie echt de beste ooit, sorry
voor mij de op een na, maar dat is nog steeds meer dan genoegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
IK vind de BJ versie echt de beste ooit, sorry
Nou dat vind ik al heel bijzonder jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
voor mij de op een na, maar dat is nog steeds meer dan genoeg
quote:
Ik zal niet in HH vallenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de eeuwige tweede, maar o zo glansrijk
Ze pesten mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
* goldfinger1963 doet het licht uit in de KSC
wie?quote:
slaap ze whiskersquote:
Ja hoor , prima.quote:
al zou de functie hetzelfde zijn, dan nog is het overal andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor , prima.![]()
Is heel anders dan wat ik eerst deed, ja aan de andere kan t dat was elke job die ik ooit gedaan heb.![]()
Begin het een beetje in de smiezen te krijgen maar zal nog wel even duren voor ik helemaal ingewerkt ben
pandaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al zou de functie hetzelfde zijn, dan nog is het overal andersdat heb ik ondertussen wel gezien...
[..]
panda![]()
teveel aan me kop om te kunnen slapenquote:
klinkt een beetje naar mijn loopbaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook dat klopt, echter mijn jobs liggen echt mijlen ver uit elkaar .......
Van verkoper, buitendienst servicemonteur, via onderhoudsdienst machines naar quality engineer en nu magzijnmeester/ hoofd montage![]()
Veel meer verschil kun je volgens mij niet hebben in je loopbaan ( wel 25 jaar verstreken sinds de eerste functie)
friemelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Jij bent er ook voortaan vroeg bij .....
hm...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook dat klopt, echter mijn jobs liggen echt mijlen ver uit elkaar .......
Van verkoper, buitendienst servicemonteur, via onderhoudsdienst machines naar quality engineer en nu magzijnmeester/ hoofd montage![]()
Veel meer verschil kun je volgens mij niet hebben in je loopbaan ( wel 25 jaar verstreken sinds de eerste functie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slaapt ook niet lekker met een koptelefoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel aan me kop om te kunnen slapen![]()
wok
Klinkt vrij ingewikkeld jahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaapt ook niet lekker met een koptelefoon
ik heb geeneens een stereo hier waar die in zou moetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaapt ook niet lekker met een koptelefoon
marijkequote:
barretjequote:
nachtbraker!quote:
Friemel!quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Bar!quote:
Goedemorgen gfquote:
Yep, over zo'n 6 minuten ga ik weer richting mijn dagverblijfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vandaag weer aan het werk?
[..]
Goedemorgen Bar!
Veel plezier vandaag!
[..]
Goedemorgen gf![]()
Lekker geslapen?
tnx.. gaat vast wel lukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vandaag weer aan het werk?
[..]
Goedemorgen Bar!
Veel plezier vandaag!
[..]
Goedemorgen gf![]()
Lekker geslapen?
Wokje!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 maart 2011 07:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teveel aan me kop om te kunnen slapen![]()
wok
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gf![]()
Lekker geslapen?
[/quote]quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen gf![]()
Lekker geslapen?
He Wokjequote:
Werkze vandaagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, over zo'n 6 minuten ga ik weer richting mijn dagverblijf
Oeh, met volleybal? Wat vervelend joh, rustig aan met je enkel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx.. gaat vast wel lukken
heb alleen gister m'n enkel een beetje gemold![]()
dus iets minder soepel vandaag
Dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal aan je kop dan??
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He WokjeKnuffelhacker
![]()
Nog maar even, kunnen we weer knuffelen
![]()
jup..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He WokjeKnuffelhacker
![]()
Nog maar even, kunnen we weer knuffelen
![]()
[..]
Werkze vandaagIk ga ook zo
Vandaag een kort dagje though
[..]
Oeh, met volleybal? Wat vervelend joh, rustig aan met je enkel...
Oeps, das pijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..
na een aanval kwam ik op de zijkant van m'n voet terecht.. met m'n hele gewicht
o, dan valt het meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..
na een aanval kwam ik op de zijkant van m'n voet terecht.. met m'n hele gewicht
dingen die ik niet op een openbaar forum zetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. heb inmiddels een zeer flexible voet/enkel..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dingen die ik niet op een openbaar forum zet
PM staat openquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dingen die ik niet op een openbaar forum zet
dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok ..
hopelijk komt het snel goed!
werk ze marijke en tot straksquote:
werk ze friemelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:02 schreef friemelaar het volgende:
OK de bel gaat,
ik moet gaan![]()
Heren tot later![]()
Damesjullie weten dat ik aan jullie denk
wakker liggen van "problemen" lost ze niet op..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoop ik ook
kan ik tenminste weer gewoon slapen
klopt maar je blijft wel denken /zoeken naar oplossingenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wakker liggen van "problemen" lost ze niet op..
dan kan je beter slapen
ging dat maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wakker liggen van "problemen" lost ze niet op..
dan kan je beter slapen
heheh..quote:
wat voor een soep?quote:
Groentenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb trek in.
[ afbeelding ]
En ja ik weet het, het is nog vroeg.
Heerlijk geslapen iedereen?quote:
kabelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen
Barretje 80
Goldfinger1963
Panda72
wel.ok
friemelaar
![]()
toekquote:
wij gaan vandaag verse hanensoep makenquote:
tijd om een dokter te bellen. Alleen durf ik niet!quote:
Wat is er aan de hand ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd om een dokter te bellen. Alleen durf ik niet!
* wel.o.k gaat muck bellen om toek te schuppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat muck bellen om toek te schuppen
die slaapt netquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:[..]
GMTAquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou de huisarts bijt niet, beter heen gaan dan pijn lijden als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
koffie drinken, dan heb je dat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik met mijn ochtend kop , limonade drinken pure limonade.. vergat er water in te doen
Klinkt romantischquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen vrolijke fluithaasjes,
pezu en fluitbekzeenaald2.0 wensne jullie een fijne dag![]()
hetzelfde voor julliequote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef PeZu het volgende:
Ik ga gewoon met Muckie maar toch bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gewoon doen!En als je morgen ergens terecht kunt dan kan ik wel met je mee
nee het is gvd afbak broodjes mislukt in de oven SC gewordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Is dit trouwens nog een beetje een KlachtSC of inmiddels niet meer?
ow... dan ben ik hier verkeerd... al een tijd geen afbakbroodjes afgebakken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee het is gvd afbak broodjes mislukt in de oven SC geworden![]()
mijn oven werkt TE goed
solquote:
het is iets minder gewordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
ow... ik heb nu ook een klacht... spier verrekt die van mn nek naar mn borst loopt... echt zo irritant... en een licht gekneusde pink...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol
[..]
het is iets minder geworden
wat heb jij nou weer gedaan dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ik heb nu ook een klacht... spier verrekt die van mn nek naar mn borst loopt... echt zo irritant... en een licht gekneusde pink...
pink is gister op training gebeurd... dat gebeurd wel vaker.. maar dat van die spier schoot er gewoon in terwijl ik een boek aan het lezen was op de bankquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef PeZu het volgende:
solquote:
duckiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
zware kost dus, Kant? of Nietzsche?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pink is gister op training gebeurd... dat gebeurd wel vaker.. maar dat van die spier schoot er gewoon in terwijl ik een boek aan het lezen was op de bank
gaat lekker dus...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:17 schreef Solique het volgende:
pff, nog steeds verkouden en last van mijn keel.
Sowieso ook futloos hierdoor omdat je de hele dag door moet hoesten of niezen.
[..]
Wat heb ik nu weer gemist
gfquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:17 schreef Solique het volgende:
pff, nog steeds verkouden en last van mijn keel.
Sowieso ook futloos hierdoor omdat je de hele dag door moet hoesten of niezen.
[..]
Wat heb ik nu weer gemist
Dat dus...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat lekker dus...
we hebben een tijdje terug een lijstje bij gehouden wie klachten en wie klachtvrij was
quote:
wil je het echt weten?quote:
dank je welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuckschenkt voorzichtig een bakkie in... en vraagt maar niets...
LLquote:
bij jou ook al?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Psst het is die tijd van de maand
trevquote:
Trevquote:
symquote:
quote:
Per januari zou ik 3 uur minder gaan werken per week, wijziging in december doorgegeven, is pas per 1 februari van kracht.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per januari zou ik 3 uur minder gaan werken per week, wijziging in december doorgegeven, is pas per 1 februari van kracht.
Die wijziging staat nu dus nog open, en daardoor hebben de ouders nog geen factuur gekregen waardoor ik mijn geld nog niet heb....
De desbetreffende binnendienstmedewerker is op vakantie tot 11-3 en is pas volgende week woensdag op kantoor. Maar ik heb wel even gezegd dat ik niet zolang ga wachten op mijn geld
Ik moet verdorie mijn rij-examen ook betalen
goed dat je zo enthousiast benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt lekkere toko daar....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per januari zou ik 3 uur minder gaan werken per week, wijziging in december doorgegeven, is pas per 1 februari van kracht.
Die wijziging staat nu dus nog open, en daardoor hebben de ouders nog geen factuur gekregen waardoor ik mijn geld nog niet heb....
De desbetreffende binnendienstmedewerker is op vakantie tot 11-3 en is pas volgende week woensdag op kantoor. Maar ik heb wel even gezegd dat ik niet zolang ga wachten op mijn geld
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt lekkere toko daar....
daar word je niet blij van
Stom dat je afhankelijk bent van 1 persoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Echt wat eenje gaat te veel met fles omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was het gisteren niet zo dat de factuur nog niet betaald was? en dat jij de ouders maar even moest aansporen om te betalen?
goed geregeld daar![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
werkschuw tuig... zo heet datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat te veel met fles om![]()
was het gisteren niet zo dat de factuur nog niet betaald was? en dat jij de ouders maar even moest aansporen om te betalen?
goed geregeld daar![]()
Succesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me bivakmuts en toebehoren maar eens uit de kast halen![]()
nou nog zoeken waar ze een hoop geld hebben
de bank waar ik zit niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga me bivakmuts en toebehoren maar eens uit de kast halen![]()
nou nog zoeken waar ze een hoop geld hebben
Daar heb ik fles niet voor nodig schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat te veel met fles om![]()
goed geregeld daar![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Echt wat eenDat is zeker niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoerig kutbedrijf is echt een fles uitspraakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik fles niet voor nodig schat![]()
Volgens de ouders gaat het via auto-incasso dus in principe als het bedrijf zijn werk goed doet is er niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |