Ik had ff een helder moment, ben er achter wat voor test het was...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken het niet, al heb ik heel wat cursussen gedaan
nice, congrats !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef EllaN het volgende:
Ik heb met krassen bij de kapper oogschaduw gewonnen jeej!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef jankaas020 het volgende:
Dit is toch een beetje Vronsky z'n sport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
wat, whut, waarom xD wat was de achterliggende gedachte?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Pumatje het volgende:
heb net een foto van mijn piemel naar mijn ex gestuurd.. that will shake things up
Whut?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Pumatje het volgende:
heb net een foto van mijn piemel naar mijn ex gestuurd.. that will shake things up
1 dagje geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:39 schreef Pumatje het volgende:
vieren er nog lui hier carnaval tussendoor?
Ben brabander in hart en nieren maar ik raak maar niet aan dat feest..
heb er nooit van gehouden...
Ik heb niet meegekregen dat het uit is gegaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Pumatje het volgende:
Ben je nu al bezopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Pumatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |