bier is goed voor je. PUNTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb me nog nooit druk gemaakt over bier en bierbuiken.
Mijn bier is bijna op.... Kut carnaval, het hele openbare leven staat stil hier... Supermarkt is gewoon dicht, straks mijn moed maar bijeen rapen en toch maar een biertje scoren bij Paresto.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef jankaas020 het volgende:
Inderdaad. Nu endex kappers, aanvang echte mannenpraat.
Aiiiiii... pas op voor rock bottom!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn bier is bijna op.... Kut carnaval, het hele openbare leven staat stil hier... Supermarkt is gewoon dicht, straks mijn moed maar bijeen rapen en toch maar een biertje scoren bij Paresto.
Een mini nu met Honda dohc motor, 1.6 je dat 160 pk afgeeft..quote:
Piemelfoto verhaal!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een mini nu met Honda dohc motor, 1.6 je dat 160 pk afgeeft..
en een Mr2 .. met normale 2 liter bok wat een repaint krijgt over een week.. als hij naar de spuiter is kan ik beginnen met opbouwen nieuwe blok. mr2 heeft iig rwd .. mini zou teveel werk worden.
Roger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een mini nu met Honda dohc motor, 1.6 je dat 160 pk afgeeft..
en een Mr2 .. met normale 2 liter bok wat een repaint krijgt over een week.. als hij naar de spuiter is kan ik beginnen met opbouwen nieuwe blok. mr2 heeft iig rwd .. mini zou teveel werk worden.
Mwah, we zullen zien...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Aiiiiii... pas op voor rock bottom!
Hier wel...quote:
Dan ist goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier wel...
Maar om je gerust te stellen, ze is net zo leuk als jou!
Oh, wat ben ik een slijmbal...
Ik ken dat, ben ik ergens op een cursus gaat eoa sportknaap weer wat van mij vinden, AchJa krijgt dan weer een heel bijzondere sportles. (heb het eerder meegemaakt)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan ist goed. Wilde bijna mezelf gaan posten...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken dat, ben ik ergens op een cursus gaat eoa sportknaap weer wat van mij vinden, AchJa krijgt dan weer een heel bijzondere sportles. (heb het eerder meegemaakt)
I <3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
Btw, Rave is ondertussen ook alweer zo'n beetje uit dat wak gedoken? Ik mis dat mariniers gewouwel wel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |