Een toyota mr2 toch?!quote:
Kan ik ook, maar mijn DISC uitslag was toch anders dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Sociaal scoorde ik altijd heel hoog, ik kon dan ook erg goed met collega's opschieten.
Nee joh gekko!!quote:
Scheelt weer een paar euro.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kaal scheren doe je dan ook zelf, daar komt geen kapper aan te pas.
Wasmassage, haarmasker, knippen, drogen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jezus!
Zeker, wassen,knippen en föhnen?
Ik koop die haar maskers altijd zelf.. Dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wasmassage, haarmasker, knippen, drogen.
Het is ook echt belachelijk veel. Wassen, knippen drogen is 27,50 en masker 7,50.
Jullie maakten je ook druk over bier en bierbuikenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef jankaas020 het volgende:
Van def sc naar een wijvenkapperpraattopic...
Wat olie is voor de machine, is bier voor de marine!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jullie maakten je ook druk over bier en bierbuiken!
Naa, mijn haar is te lang om me eraan te ergeren..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef EllaN het volgende:
Ja, ik heb nu ook een pot van die masker gekocht, maar ik vind het altijd wel fijn als ze bezig zijn met mijn haren.
Ik weet eigenlijk niet hoe lang er tussen elke knipbeurt zit. Ik denk 3 maanden? Ik ga meestal als ik gestoord begin te raken van de punten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa, mijn haar is te lang om me eraan te ergeren..
Mijnes is nu ongeveer weer even lang als op mijn fobo foto. Ik heb er nu een van Kerastase die zij de vorige keer en vandaag bij mij hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa, mijn haar is te lang om me eraan te ergeren..
Nou, ik heb nu haarmasker van schwarzkopf hot oil masker. Aanrader.
Ja.. het is lang genoeg om niet in je ogen te zitten.. dus om er last van te hebbenquote:
Die ken ik niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mijnes is nu ongeveer weer even lang als op mijn fobo foto. Ik heb er nu een van Kerastase die zij de vorige keer en vandaag bij mij hebben gebruikt.
Ik bedoelde de droge, gespleten punten onderaan hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja.. het is lang genoeg om niet in je ogen te zitten.. dus om er last van te hebben.
Als je korter haar hebt gaat het al snel vervelender zitten.. snappie?
[..]
Die ken ik niet...
nom nom nom....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag heerlijk pannenkoeken eten, met spek, kaas en naturel met poedersuiker
Nee...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Maitje het volgende:
Ja.. het is lang genoeg om niet in je ogen te zitten.. dus om er last van te hebben.
Als je korter haar hebt gaat het al snel vervelender zitten.. snappie?
Met scharen gooien kan heeeeeel effectief zijn tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
Gvd, nog ff en we gaan het over kappers hebben hier... Sinds wanneer genereren die gevechtskracht?
Oke.. I see.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik bedoelde de droge, gespleten punten onderaan haha.
Jammer dan..quote:
Ja slapdoela's ... doe is een nieuw onderwerp!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
Gvd, nog ff en we gaan het over kappers hebben hier... Sinds wanneer genereren die gevechtskracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |