FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
dudeweiser je lapo klopt niet. Omdat ze op de bank zitten krijgen ze altijd 99 fitness, dat is juist de truc!
Nee tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.
Serie A is achterlijk goedkoop op de xbox, mischien op de ps3 ook wel. Zitten ook zeer goede spelers tussen. Ik raad je een formatie met wingers aan, Di Natale en Patoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef Alovenac het volgende:
Ga ook maar eens een 2e elftal bouwen. Welke competitie/land raden jullie aan op de PS3? Welke markt is dus het meest gunstige?
klopt, volgt vanmiddag allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef DutchSL het volgende:
We hadden toch een lijstje met users gemaakt om in de OP te zetten?
Keeper kan geen rood krijgen onlinequote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef emokid het volgende:
Net iets ontdekt. Als de keeper uitkomt en je loopt er recht op, draai dan op het laatste moment om zodat ze je van achteren tacklen. De keeper krijgt dan rood in plaats van geel.Weet niet of het online ook rood is, want heb daar alleen maar geel gezien.
Vind het wel ok dat ie niet direct rood krijgt... maar Als een speler 2* het risico neemt met de keeper vol uit te komen en 2* net te laat is en de aanvaller onderuit haalt mag er van mij best rood gegeven worden. Probleem is dat je dan iig de vrije trap met een niet keeper op het doel staat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Keeper kan geen rood krijgen online
FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Je maakt 2 ELFTALLEN en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt met die elftallen en je hebt altijd 99 fitness.
Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef GieJay het volgende:
[..]
Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.
Wel achterlijk trouwens dat je maar 30 gasten op de trade pile mag zetten, nu kon ik dus niet verder met het spel omdat ik niet uit het scherm kwam met "new items". Of ik moet mijn speler discarden (had hem al in mijn club) maar dat gaat me ook net iets te ver.
Naar team management gaan en daar de laatste update downloaden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:06 schreef Friesz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom kan ik de nieuwste patch (transfers) nergens downloaden? Als ik het spel opstart download hij hem ook niet automatisch.
Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.
Vreemd is dat hè? Dat er tijdens de wedstrijd soms geen lag is, maar het opeens volledig brak gaat als het de tegenstander uitkomt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Alovenac het volgende:
Echt hoor. Net in een finale van een online toernooitje met FUT. Kom 2-0 voor tegen een beesten team. Hij krijgt om de domste reden een pingel en door een zondagschot wordt het 2-2. Kom daarna weer voor. Gelijk daarna is hij aan het laggen en staat hij opeens 1 op 1 met mijn keeper.
Klote EA.
Dan moet je gewoon even wachten hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef StijnDa het volgende:
I'm feeling lucky, zal eens even een held uit een pakje gaan halen
Alves is echt de meest aanvallend ingestelde back die ik ooit gezien heb. En hij kan het ook nogquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Dani Alves misschien?
Je zou niet zeggen dat hij back staatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alves is echt de meest aanvallend ingestelde back die ik ooit gezien heb. En hij kan het ook nog
Bij mij gaat hard schot van afstand altijd de muur in, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef psychedelicate het volgende:
Van dichtbij gebruik ik Xavi met zijn enorme curve, van afstand Alves met zijn snel dalende harde trap.
Oké thanks straks even proberenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef psychedelicate het volgende:
Ik houd de linker knuppel naar boven en dan ongeveer eenderde op de powerbar.
Zo was milito gelijk na de CL finale IF.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef emokid het volgende:
EA heeft meerdere malen aangegeven niet naar Europese wedstrijden te kijken voor IFs, zelfs niet naar de bekerwedstrijden omdat zij alleen rechten beschikken over de reguliere competities. Er zijn echter wel uitzonderingen geweest in FUT10 weet ik nog.
Ik had 9-0 gewonnen van een gast gisteren en toen stuurde hij een bericht dat EA "has banned him from winning a match" en dat hij me online H2H wel zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Hehe leuk dit. Ik win van een behoorlijke goede speler met 4-1. Stuurt ie mij een berichtje; wow lucky.
En tja dan denk ik; hoe kan ik hem nog kwader maken dan dat hij al is. Terug gestuurd: 4-1 is lucky? You are quite the noob!. Naja toen ging ie uit zn dak en zeggen dat ie een rematch wil en dat ie me dan afmaakt blablablabla. Leuk
Die kopen niet 3 pakjes maar 30 of 60. Het is maar waar je je zuurverdiende geld instopt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:34 schreef Alovenac het volgende:
Net weer eens 3 pakjes gekocht. 33 spelers en geen een boeiende. Vraag mezelf toch af hoe mensen aan al die sterspelers komen uit pakjes.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | GK; Audard (Lorient, 74 >> 79) CB; Cahill (Bolton, 79 >> 82) CB; Vertonghen (Ajax, 77 >> 80) CB; Gamberini (Fiorentina, 79 >> 82) CDM; Gattuso (AC Milan, 76 >> 80) CAM; Sculli (Lazio, 78 >> 81) CAM; Ozil (Read Madrid, 84 >> 86) RM; Reyes (Atletico, 82 >> 84) ST; Lopez (Lyon, 84 >> 87) ST; Suarez (Liverpool, 83 >> 85) ST; Kuyt (Liverpool, 81 >> 84) Subs: GK; Doblas (Zaragoza, 71 >> 74) CB; Perquis (FC Sochaux, 71 >> 74) CDM; Hitzlsperger (West Ham, 76 >> 80) LM; Rausch (Hannover, 69 >> 72) ST; Eigler (Nurnberg, 70 >> 79) ST; Peterson (Energie Cottbus, 70 >> 77) ST; Lugo (Monarcas Morelia, 69 >> 74) |
Wordt de eerste IF van Ozil nu goedkoper of duurder...?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
[ code verwijderd ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gnNTbdv5bayt0
CB; Vertonghen (Ajax, 77 >> 80)!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
CB; Vertonghen (Ajax, 77 >> 80)!
Die moet ik hebben!
Ik ook. Maar ik wacht wel een weekje. Waarschijnlijk gaan die ook als een zak zand zakken. Ik moest en zou IF steek en IF Wijnaldum gelijk hebben. Uitijndelijk 15k voor steek betaald en 5k voor wijnaldum
. Ik wacht even
Heeft Tim86's betoogje toch nog zin gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
[ code verwijderd ]
Granqvist is echt langzaamquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Erik1991 het volgende:
Ik heb de normale Liverpool-Suarez als RM in mijn Premier League-team. Laat deze nog even liggen. Vertonghen IF moet ik hebben voor mijn Eredivisie-team. Mooi duo met IF Douglas of IF Granqvist.
Eredivisie of internationaal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
Misschien een leuk om idee om elke maand verkiezing te houden voor goal van de maand?
Goals die je maakt in FIFA 11 en daarna upload, maakt niet uit in wat voor een wedstrijd, als het maar met FIFA is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:21 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Eredivisie of internationaal?
Okeequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Goals die je maakt in FIFA 11 en daarna upload, maakt niet uit in wat voor een wedstrijd, als het maar met FIFA is.
Neem gewoon IF RVP, IF Robben, IF VdV, IF Sneijder en IF Vlaar en IF Stekelenburg. Koopjequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmm Kuyt zal wel niet al te goedkoop gaan worden...
Nederlands team met Kuyt en V. Persie voorin is natuurlijk prachtig.
Kuyt IF - V. Persie (2x ST
Elia (LM) - Sneijder (CAM) - Robben (RM)
V. Bommel - VdV (2x CDM)
Vlaar - Heitinga - Mathijsen (3x CB)
Stekelenburg
Op zich is alles wel te betalen, Robben is natuurlijk behoorlijk aan de prijzige kant en Kuyt IF zeker aan het begin...
Er is toch geen 3-2-3-2 opstellingquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmm Kuyt zal wel niet al te goedkoop gaan worden...
Nederlands team met Kuyt en V. Persie voorin is natuurlijk prachtig.
Kuyt IF - V. Persie (2x ST
Elia (LM) - Sneijder (CAM) - Robben (RM)
V. Bommel - VdV (2x CDM)
Vlaar - Heitinga - Mathijsen (3x CB)
Stekelenburg
Op zich is alles wel te betalen, Robben is natuurlijk behoorlijk aan de prijzige kant en Kuyt IF zeker aan het begin...
IF Lens er nog bij!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Neem gewoon IF RVP, IF Robben, IF VdV, IF Sneijder en IF Vlaar en IF Stekelenburg. Koopje
Ja ik bedoel inderdaad IF Steek en IF Vlaar. De rest kan ik IF allemaal niet betalenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Er is toch geen 3-2-3-2 opstellingOf is dat een zelfgemaakte. Denk trouwens niet dat je het achter dichthoud met die slome kerels. Bedoel je trouwens nieg IF steek en Vlaar?
Gewoon een CB op de LB zetten,quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel inderdaad IF Steek en IF Vlaar. De rest kan ik IF allemaal niet betalen.
Het is achterin wel bikkelen inderdaad. Maar een LB is er niet en je kan moeilijk 2x met VDwiel gaan spelen. Zat net trouwens te kijken, Sneijder is verdedigend beter dan VDV... en VDV heet weer meer chemistry met de spitsen
Opstelling is 3-5-2, die zit gewoon in FUT hoor ^^.
Moet eerst m'n Liga team gaan verkopen voordat ik wat dure spelers kan gaan kopen alleen...
Heb er toch ook al een stuk of 20 gekocht, maar niks boeiends ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die kopen niet 3 pakjes maar 30 of 60. Het is maar waar je je zuurverdiende geld instopt.
Wat duurt het lang voordat er gescoord wordtquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef OmniRocket het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand
Ja, hij heeft blijkbaar ook stuk upgeload wat niet de bedoeling was. Maar ik kon hem niet zo snel zien op de website dus heb toen maar de wedstrijd afgesloten. Daardoor kapt hij hem ook zo snel af op het eind, omdat ik toen aan de limiet zat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Wat duurt het lang voordat er gescoord wordt
Haha ik heb ook gefaald, fucking lekker stifje ineens uit de loop, heb ik gefaald met de replayquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, hij heeft blijkbaar ook stuk upgeload wat niet de bedoeling was. Maar ik kon hem niet zo snel zien op de website dus heb toen maar de wedstrijd afgesloten. Daardoor kapt hij hem ook zo snel af op het eind, omdat ik toen aan de limiet zat.
Ik had ook nog gepost dat ik het er mee eens wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de mensen die mijn Vertonghen bid hebben gesteund op EA forum, geweldig
Blijkt dus dat we met zijn allen EA tot iedere IF kunnen manipuleren
Nieuwe tong is echt een beest. Die kan je ook prima mee naar voren sturenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik had ook nog gepost dat ik het er mee eens was
Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nieuwe tong is echt een beest. Die kan je ook prima mee naar voren sturen
[ afbeelding ]
Lekker opkomen met die baas ook, 76 dribbling
Kun je deze erbij zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef OmniRocket het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand
Ik blijf erbij dat Bouma gewoon een uitstekende LB is. Silver, maar verkijk je niet op zijn rating..doet het gewoon echt goed van mij en doet het ook goed tegen de IF Walcottjes etcquote:
Vertel dat Pechtold.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik heb nu geen tijd meer mga morgen even kijken of ik een mooie goal kan maken. Doen we het dan met een poll? Zonder op jezelf te stemmen
Nee, gewoon hier je stem posten. Met een poll kan je te simpel fucken en ik weet zeker dat mensen dat, zelfs bij iets dat zo niet boeiend is als dit, het nog gaan doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik heb nu geen tijd meer mga morgen even kijken of ik een mooie goal kan maken. Doen we het dan met een poll? Zonder op jezelf te stemmen
Maak 2 squads van 11 spelers en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt wedstrijden en je hebt altijd 99 fitnessquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Jmsls het volgende:
Hebben jullie nog trucjes zodat mijn speler fit blijven want nu worden ze steeds moe na 1/2 wedstrijden en moet ik fitnesskaarten kopen en dan is het onspeelbaar..
Fc knudde en dan een feyenoord shirt aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze is pas 4 maanden oud
Toen zat ik nog lekker te kloten met de camera's tijdens replays
Daar heb je ook gelukquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Nog een inzending
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/49031127
Als we 1 inzending pp doen dan is dit hem
Was de enige die vrij stondquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelukGeloof er niks van dat je naar hem wilde spelen
Ja, ze zijn bezig.. rest van de avond down waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand anders problemen met aanmelden bij PSN network?
Verdomme!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, ze zijn bezig.. rest van de avond down waarschijnlijk
Ik vind hem wel fijn eigenlijk. Won bij mij altijd de concurrentiestrijd van Urbyquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind sulejmani echt dramatisch om mee te spelen, heb em als back up voor doedzak, maar hij kan alleen lopen, meer niet
Nog effe een stomme vraag maar ik zie het niet, waar maak ik nog een squad?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:39 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Maak 2 squads van 11 spelers en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt wedstrijden en je hebt altijd 99 fitness
Bij Squad Selector en dan Create new squadquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Nog effe een stomme vraag maar ik zie het niet, waar maak ik nog een squad?
Wat zijn SIF?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef emokid het volgende:
De IFjes beginnen langzamerhand steeds meer SIFjes te worden. Lopez en Ozil.
Super In Form of Second In Formquote:
Niet, zien er hetzelfde uit als normale, maar hebben een hogere rating.quote:
Ik speelde net tegen zo'n gast die als team Ghana had. Supercool team met iets van 75 overall. Die gast heeft me echt fifa geleerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef Fenomeno het volgende:
Zelfde hier, als ik tegen 85+ teams speel dan maak ik ze stuk en tegen kneuzen van rond de 70 verlies ik
Had ff de camera moeten veranderen.. je ziet amper dat het een hakbal is... wel mooie steekbal sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:37 schreef Tim86 het volgende:
Gruwelijke hakbal assist van Lens
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/69758019
Wel verloren..zo typisch dat ik als ik verlies het altijd doe tegen een ploeg die net zo sterk is/zwakker dan die van mezelf
hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Zojuist IF Vertonghen gekocht. Hij is 10x beter qua stats dan vlaar. En is zelfs bijna beter dan Douglas
Xbox hoop ik?quote:
xbox jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Xbox hoop ik?Anders heb ik weer eens veel te veel betaald.
Sowieso betaal ik vaak te veel omdat als ik in het bieden ben beland met iemand anders ik er niet tegen kan dat ik niet win.Dus dan betaal ik meer dan ik zou willen
best slecht maarja. Kan er niet tegen als iemand anders ervandoor gaat met de speler die ik wil.
Vlaar is ook duurder nu hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:39 schreef Fenomeno het volgende:
Met die IF verthongen wacht ik een paar dagen, dan is ie zo veel goedkoper dan nu
Pak je telefoon, film het. Zet het op youtube en op het EA forum en z'n EA account wordt gebanned (ingame). Staat op de vorige bladzijde volgens mij ergens een linkje erover.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef broodjeeimetui het volgende:
Het is uiteindelijk 3-0 gewordenIk heb hem even geholpen met rode kaarten
Ik speel voorlopig even geen tournooitjes meer. Waneer kwam die update?
Heb ik gedaan en ook naar EA gestuurdquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pak je telefoon, film het. Zet het op youtube en op het EA forum en z'n EA account wordt gebanned (ingame). Staat op de vorige bladzijde volgens mij ergens een linkje erover.
Mijn inzendingquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef mash_ het volgende:
het meeste rare doelpunt is leukerMooiste doelpunt zijn al zo veel verkiezingen van.
Nope, was voorzet van tegenstanderquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Was het geen terugspeelbal? die mag hij nl alleen koppen
Ozil heeft ook paar dingen minder gekregen bij zijn IFquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik zie net dat de IF Vidal -2 pace heeft en -3 defenceze hebben er gewoon stats afgehaald. Bij een CDM z'n defence omlaag halen
Dat is echt lelijk. Je bent toch In Form?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ozil heeft ook paar dingen minder gekregen bij zijn IF
Oh ff goed kijken dan naar verschil Upgraded Ozil, oude IF Ozil en de nieuwe IF Ozil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ozil heeft ook paar dingen minder gekregen bij zijn IF
Ja klopt, maar dan nog is het stom dat sommige stats achteruit gaan.quote:
Volgens mij kwam de upgrade 82 versie van Vidal later dan de IF versie. Er is ook nog een 79 versie van hem. Vandaar de wat rare stats.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik zie net dat de IF Vidal -2 pace heeft en -3 defenceze hebben er gewoon stats afgehaald. Bij een CDM z'n defence omlaag halen
Scheelt best veel chem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef mash_ het volgende:
Ik let eigenlijk nooit op de formatie van de spelers als ik ze koopMisschien toch maar eens gaan doen.
ja dat loste ik vaak op met die 4-3-3 kaarten te kopen. Maar die zijn nu zo duur dat het goedkoper is om mijn spelers opnieuw te komen maar dan wel met 4-3-3quote:
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat speelt. Wat voor team ga je maken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Alle spelers op de stort, opnieuw team bouwen met 4-4-1-1 opstelling. Ben benieuwd.
Wedstrijden spelen en spelers handelen op de markt. Goedkoop kopen via bieden en dan via Buy Now prijs verkopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
Dacht ik ga ook even een team aanmaken. 15 euro aan pakketjes gekocht en het enige wat volgens mij een beetje goed is: Pato RW
Nog meer pakketjes kopen of via andere manier aan spelers komen?
Ik hou het wel op grotendeels braziliaans, want ik ben er wel tevreden meequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat speelt. Wat voor team ga je maken?
Lucio is geen 13K meer waard vanwege een formartiekaart hoor..dat er toevallig 1 aap het wil betalen wil niet zeggen dat je hem daar normaal voor verkocht krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef StijnDa het volgende:
Aargh bij het zoeken naar Lucio 4-1-2-1-2 kwam ik uit op 25k, dacht ik. Stond hij nog op een andere opstelling kennelijk. 13k te weinig voor gevraagd voor de mijne
Goedkoopste was 24/25k, de goedkoopste 4-1-2-1-2 is 38 of 39k. Geen grapquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucio is geen 13K meer waard vanwege een formartiekaart hoor..dat er toevallig 1 aap het wil betalen wil niet zeggen dat je hem daar normaal voor verkocht krijgt
Goedkoopste BIN ja, maar die worden door de meesten veel te hoog gezet . Met 25K heb je wel echt te weinig gekregen, maar geen 13K.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goedkoopste was 24/25k, de goedkoopste 4-1-2-1-2 is 38 of 39k. Geen grap
Zolang jij de goedkoopste BIN bent verkoop je hem wel hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN ja, maar die worden door de meesten veel te hoog gezet . Met 25K heb je wel echt te weinig gekregen, maar geen 13K.
Niet als het verschil echt te groot is..dat valt allemaal wel mee, maar als jij je kut wil voelen om 13K die je hebt misgelopen, prima. Ik troost je alleen maar (L)quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zolang jij de goedkoopste BIN bent verkoop je hem wel hoor
Oké danquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet als het verschil echt te groot is..dat valt allemaal wel mee, maar als jij je kut wil voelen om 13K die je hebt misgelopen, prima. Ik troost je alleen maar (L)
4-4-1-1 speelt heerlijk met een kopsterke, balvaste ST en een snelle CF met goede passing en shooting. En dan kun je ook nog snelle RM en LM opstellen, zodat je heel snel kunt schakelen van sterke verdediging naar 4 aanvallers. Op het middenveld wel een verdedigende middenvelder gebruiken anders word je daar overlopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat speelt. Wat voor team ga je maken?
Ja 1 vd 2 centrale middenvelders wordt Thiago Silva, de andere weet ik nog niet zeker. Hernanes IF als ik die kan betalen misschien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
4-4-1-1 speelt heerlijk met een kopsterke, balvaste ST en een snelle CF met goede passing en shooting. En dan kun je ook nog snelle RM en LM opstellen, zodat je heel snel kunt schakelen van sterke verdediging naar 4 aanvallers. Op het middenveld wel een verdedigende middenvelder gebruiken anders word je daar overlopen.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja 1 vd 2 centrale middenvelders wordt Thiago Silva, de andere weet ik nog niet zeker. Hernanes IF als ik die kan betalen misschien.
Is voor je Duitse team Kagawa(zo heet die kerel toch?) IF niet wat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klinkt goed.In m'n Duitse team wil ik eigenlijk Tymoschuk doorschuiven van verdediging naar middenveld zodra ik een goede vervanger heb maar eigenlijk is een goed meevoetballende verdediger ook wel lekker. In m'n Spaanse team heb ik Zokora. Die gast is CDM maar ook nog eens een van de snelste CDM's van het spel, dus je kunt er veel foutjes van andere meer aanvallend ingestelde spelers mee oplossen.
Bojan is trouwens een perfecte CF in een 4-4-1-1 systeem, als je voor een Spaans team gaat. In m'n Duitse team heb ik nog niet een dergelijke snelle, beweeglijke speler dus ik moet daar helaas met twee ST's spelen. Qua afmaken natuurlijk wel perfect maar je kunt er niet hetzelfde mee voetballen. Met Bojan en een balvaste ST kun je eigenlijk tegen verwachting in ook wel redelijk dominant spelen, omdat je spelers altijd tijd hebben om bij te sluiten, waardoor de druk constant hoog is. En als de tegenstander het klein probeert te houden zijn steekballen zo gegeven op wendbare snelle spelers als Bojan.
Of Sahin. Ook een baasjequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Is voor je Duitse team Kagawa(zo heet die kerel toch?) IF niet wat?
Is dat een kruising tussen Van Gaal en Fabiano?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef StijnDa het volgende:
Louis Fabiano IF gekocht. Ben benieuwd. 135k
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat een kruising tussen Van Gaal en Fabiano?
Ja godver het is wel Luisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat een kruising tussen Van Gaal en Fabiano?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Jezus.. 4 pakjes gehaald, weer niks.. Kreeg 5 zilvere spelers totaal.. Heb nog nooit een IF gehad of een speler met een normale waarde.. KUT EA..![]()
![]()
Wat is er?quote:
Nee, maar ik zie elke wedstrijd mensen met Ronaldo, Messi etc.. Met FIFA 10 is het me ook nooit gelukt.. Na een jaartje frustreert het wel..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DutchSL het volgende:
Het is algemeen bekend dat je niet zomaar IF of topspelers uit pakjes trekt, en je er dan toch zo over opwinden.
Ben je ook elke maand boos op de staatsloterij dat je geen miljoenen wint?
je moet gewoon traden.. als je Messi wilt. en niet je zuurverdiende geld aan pakjes opmaken. Ik heb geen enkel pakje gekocht en heb nu 470K aan coins!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie elke wedstrijd mensen met Ronaldo, Messi etc.. Met FIFA 10 is het me ook nooit gelukt.. Na een jaartje frustreert het wel..
470Kquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
je moet gewoon traden.. als je Messi wilt. en niet je zuurverdiende geld aan pakjes opmaken. Ik heb geen enkel pakje gekocht en heb nu 470K aan coins!
Nee totaal niet. ik heb dat nog nooit gedaan op de 59th minute. Ik heb gewoon spelers gekocht voor lage prijs. en daarna voor een hoge prijs verkocht. + 380 wedstrijden gespeeld...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
470KSnap dat echt niet...ben je zo'n 59th minute trader?
Weet ik veel, paar duizend nu. Heb alleen wel voor zo'n 30-40K aan pakjes geopend en heb daarnaast ook drie teams.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:35 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee totaal niet. ik heb dat nog nooit gedaan op de 59th minute. Ik heb gewoon spelers gekocht voor lage prijs. en daarna voor een hoge prijs verkocht. + 380 wedstrijden gespeeld...
Hoeveel heb jij ongeveer dan..?
Deed ik in het begin, maar nu met al die rare prijzen op de PS3.. 20 verschillende kaarten van 1 spelers.. Heb ik geen zin meer..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
je moet gewoon traden.. als je Messi wilt. en niet je zuurverdiende geld aan pakjes opmaken. Ik heb geen enkel pakje gekocht en heb nu 470K aan coins!
Hoelaat is Happy Hour dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef psychedelicate het volgende:
Of koop vanavond tijdens het Happy Hour pakjes (verdriedubbelde kans op IFs, apparently).
Als je er geen zin in hebt. moet je ook niet gaan zeuren dat je te weinig geld hebt....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deed ik in het begin, maar nu met al die rare prijzen op de PS3.. 20 verschillende kaarten van 1 spelers.. Heb ik geen zin meer..
Vreemd, ik zie geen packs van 12 spelers met drie raresquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Van 20:00 tot 21:00, als ik het goed heb. Player packs van 12 spelers, incl. 3 rares.
Right, ik zag op het forum al dat iedereen in rep en roer was omdat die player packs er niet waren. Blijkbaar zijn er gewone packs.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie geen packs van 12 spelers met drie rares
vind het gewoon genaaid, van de 200 pakjes is Aguero en Anelka de hoogste spelers die ik gekregen heb..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Als je er geen zin in hebt. moet je ook niet gaan zeuren dat je te weinig geld hebt....
En toch gewoon stug door blijven kopen... Ik had het na mijn 10e pakje wel gezien en ga nu gewoon traden/wedstrijden spelen en daarvan spelers kopen, volgens mijn stats toch al zo'n 1.4 miljoen bij elkaar gespaard in 3/4 weken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vind het gewoon genaaid, van de 200 pakjes is Aguero en Anelka de hoogste spelers die ik gekregen heb..
1.4 miljoen? Waarde van het team? Dat slaat namelijk nergens op hè.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef GieJay het volgende:
[..]
En toch gewoon stug door blijven kopen... Ik had het na mijn 10e pakje wel gezien en ga nu gewoon traden/wedstrijden spelen en daarvan spelers kopen, volgens mijn stats toch al zo'n 1.4 miljoen bij elkaar gespaard in 3/4 weken.
Het is verslavend..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef GieJay het volgende:
[..]
En toch gewoon stug door blijven kopen... Ik had het na mijn 10e pakje wel gezien en ga nu gewoon traden/wedstrijden spelen en daarvan spelers kopen, volgens mijn stats toch al zo'n 1.4 miljoen bij elkaar gespaard in 3/4 weken.
Nee, dat niet.. Maar als ik weer 7.5k heb, dan denk ik.. Misschien dan nu Ronaldo..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Jij rookt zeker ook? Verslavingsgevoelig?
quote:Paul and Christophe talk about a new update for FUT and the fixes that it will contain, the Team of the Week and the Happy Hour during which you will have a much higher chance of getting the TOTW players. As Christophe said, there were 20 times as many in-form players found in packs during the Happy Hour last week as there were in the following hour. Those odds sound pretty good!
Precies. De kansen zijn dus niet 20 keer zo groot. Jammer dat ze het zo proberen te promoten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef psychedelicate het volgende:
Logisch dat er meer IFs zijn gevonden, aangezien er waarschijnlijk ook een shitload aan pakjes meer zijn gekocht.
Ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:13 schreef mr-green het volgende:
haha UT is echt wel verrot!!! het kopen van pakjes is echt geen rare zaak (je moet ook ergens beginnen). Daarnaast hebben mensen met een leven (zeg werk, school etc) niet altijd tijd om veel te traden. Dan is de keuze van pakjes sneller gemaakt
Als je dan tientallen euro's hebt besteed aan pakjes en er komt niks van beetje waarde uit dan is dat erg demotiverend en jammer voor het spel.
Stel iemand koopt 1 pakje en krijgt gelijk een Messi IF (bij wijze van spreke). Een ander koopt 30 pakjes en heeft als beste een Anelka dan is dat gewoon krom
Net als dat je met je zuurverdiende team steeds maar tegen 84+ teams speelt die je bij elke bal voorbij sprinten.
ps: zo zijn er nog wel tientallen mankementen aan UT
en daarom koop ik niet het beste van het beste meteen, en dan blijft de verslaving om steeds betere spelers te kopenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mwa, ik vind UT vooral in het begin wel interessant omdat je dan nog met slechte spelers werkt. Daarna komt al snel de lichting onder de absolute top en dan is het spel wel gespeeld als je niet die-hard gaat traden of er veel geld in pompt.
Zo mogen wel iets toevoegen.. Dat je random na elke 20 pakjes ofzo een 85+ speler krijgt of 1x in in die 20 pakjes..(of meer)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ieder zijn mening.
Ik vind juist dat die pakjes UT leuk maken. De verslaving is geniaal bedacht. Het verschil in teams hoort er gewoon bij.
en een nieuwe trainer kopen. Deze faalt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Maicon er nog bij en de reservebank opvullen
Als ik weer coins heb![]()
Bij mij nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
en een nieuwe trainer kopen. Deze faalt.
Nee hoor, hij moet toch nog Maicon en een paar andere spelers kopen? Hij is bezig met een proces.. Past er goed bijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
en een nieuwe trainer kopen. Deze faalt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, hij moet toch nog Maicon en een paar andere spelers kopen? Hij is bezig met een proces.. Past er goed bij
Zo'n gevoel heb ik ook ja. De eerste 10 wedstrijden staat een spits altijd minimaal 1 op 1 maar dat zakt steeds verder in ja...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Het valt me trouwens op, elke keer als ik een nieuwe spits koop.. Dat hij de eerste 4 wedstrijden, helemaal top speelt.. Komt iedereen voorbij, scoort van alle hoeken en daarna gewoon slap en slecht is..![]()
Van Persie heb ik nu op 200 wedstrijden, die weet nog te kunnen scoren maar Ibra verliest gewoon duels van spelers als Lennon en Walcott..
Komt omdat je bij een aankoop die speler belangrijk acht. Dus dan ga je met je hele team op die speler focussen. Je passt veel meer naar diegene, probeert wat meer dingen uit. Je hebt ook meer het gevoel van "zo, die aankoop van mij is echt top". Daarna is de nieuwigheid eraf en ga je weer zonder focus op een individuele speler voetballen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Het valt me trouwens op, elke keer als ik een nieuwe spits koop.. Dat hij de eerste 4 wedstrijden, helemaal top speelt.. Komt iedereen voorbij, scoort van alle hoeken en daarna gewoon slap en slecht is..![]()
Van Persie heb ik nu op 200 wedstrijden, die weet nog te kunnen scoren maar Ibra verliest gewoon duels van spelers als Lennon en Walcott..
Dan ziet het zo eruitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef laucas het volgende:
SIF Robben misschien? 3 goals + assist tegen HSV.
Ik zie dan nog steeds dezelfde 25k pakjes? Of is dat Happy Hour pakjes??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
20:00-21:00 meende ik me te herinneren?
Happy hour is op vrijdag he.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dan nog steeds dezelfde 25k pakjes? Of is dat Happy Hour pakjes??
Het staat altijd in beeld als het zo ver is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dan nog steeds dezelfde 25k pakjes? Of is dat Happy Hour pakjes??
waarom verkopen als hij scoort??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef lordteddybeer het volgende:
IF benzema ga ik nu maar proberen te verkopen want hij heeft er al weer 2 ingelegd.
in RL hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
waarom verkopen als hij scoort??
HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:IF Dzsudzsak
PSV; LW 84.
Acceleration-85
Agility------79
Balance------76
Jumping------49
Reactions----85
Sprint Speed-84
Stamina------99
Strength-----69
Aggression---50
Positioning--81
Tact. Aware--34
Vision-------78
Ball Control-81
Crossing-----94
Curve--------93
Dribbling----88
Finishing----82
FK *.------96
Heading *.-52
Long Pass----80
Long Shots---90
Marking------41
Penalties----81
Short Pass---82
Shot Power---97
Slide Tackle-21
Stand Tackle-34
Volleys------84quote:If Saurez
Acceleration-85
Agility------84
Balance------90
Jumping------72
Reactions----91
Sprint Speed-82
Stamina------99
Strength-----82
Aggression---83
Positioning--90
Tact. Aware--41
Vision-------84
Ball Control-90
Crossing-----93
Curve--------84
Dribbling----93
Finishing----88
FK *.--------82
Heading *.---67
Long Pass----71
Long Shots---86
Marking------31
Penalties----90
Short Pass---94
Shot Power---86
Slide Tackle-38
Stand Tackle-47
Volleys------87quote:IF Kuyt
Acceleration- 78
Agility------ 80
Balance------ 84
Jumping------ 90
Reactions---- 87
Sprint Speed- 83
Stamina------ 92
Strength----- 85
Aggression--- 84
Positioning-- 84
Tact. Aware-- 51
Vision------- 79
Ball Control- 80
Crossing----- 89
Curve-------- 73
Dribbling---- 79
Finishing---- 92
FK *.-------- 71
Heading *.--- 90
Long Pass---- 64
Long Shots--- 86
Marking------ 45
Penalties---- 91
Short Pass--- 81
Shot Power--- 96
Slide Tackle- 41
Stand Tackle- 49
Volleys------ 92
quote:Hi everybody. My name is Dayse Collen, I take care of many children with disabilties down here in South America. We have on the facitlity a Play station wich is shared by a few of them who likes this game of Fifa. They have create a team on this game mode wich requires an investment that I can't provide to them. They keep asking me to help them in build a better team. After realizing what they want, since I don't understand a lot about soccer, I came up with the idea of putting some of his cards up for bidding with high values. In hope of good people who has some coins to spare and help these children l will really appreciate you players bidding on this cards.
The name of the team was made on my honor. So its MamaCollen.
Bronze cards
Fitness 5000 Fitness 150000
fitness 10000 morale 200000
fitness 15000 morale 250000
fitness 20000
fitness 25000
fitness 30000
fitness 40000
fitness 50000
fitness 100000
They thank you a lot for the contribuition
Mama Collen
Zit ook die xPercyNLx bij die hier in het vorige topic of het topic daarvoor kwam spammen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef Doublepain het volgende:
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ultimate+team+coins
wtf pen + coins?![]()
![]()
Alleen coins mag nietquote:Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef Doublepain het volgende:
wtf pen + coins?![]()
![]()
Digitale items mogen niet worden verkocht via Ebay, dus je koopt een pen en je krijgt er gratis coins bijquote:Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef Doublepain het volgende:
wtf pen + coins?![]()
![]()
Je mag coins niet verkopen op ebay van EA dus denk dat die bang is dat EA hem kan opsporen via zijn recordquote:Op zondag 13 maart 2011 13:10 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Alleen coins mag niet.
Je ziet ze ook met paperclips.
Edit: Die percie ook echt met een papiertje voor z'n recordsstel je voor dat wel die zien
Maar zijn GT staat op dat papiertje(op XBW staat z'n gamertag en dat is dezelfdequote:Op zondag 13 maart 2011 14:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je mag coins niet verkopen op ebay van EA dus denk dat die bang is dat EA hem kan opsporen via zijn record
Ik zou het spel gewoon niet meer doen johquote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/70244321
Zo krijg ik tegengoals
En als ik jou was zou ik een leven zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:31 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik zou het spel gewoon niet meer doen joh
Is toch nog geen update geweest? Dus ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Stuurver het volgende:
Kan de tegenstander nog steeds je team besturen in FUT?
Vleminckxquote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Fenomeno het volgende:
SIF Di Natale zou leuk zijn
In nederland heb ik niemand écht zien uitblinken afgelopen dagen idd
Doe maar niet, slecht voor de marktwaarde van mijn IF, mocht ik ooit mijn Italianen willen verkopen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Fenomeno het volgende:
SIF Di Natale zou leuk zijn
In nederland heb ik niemand écht zien uitblinken afgelopen dagen idd
Zit er wel aan te komen denk ik, vorige week een hattrick en vandaag ook weer 2 goals.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe maar niet, slecht voor de marktwaarde van mijn IF, mocht ik ooit mijn Italianen willen verkopen.
Liever IF Pieters.. Anita zal bijna alle duels verliezen..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Speelde Anita niet goed? Een IF linksback zou wel fijn zijn
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever IF Pieters.. Anita zal bijna alle duels verliezen..
Dat dacht ik ook, Drenthe als LB gezet.. Heb je niks aan, word snel moe en verliest alles..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |