abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93795336

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Interactive World Cup (FIWC)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ctive-world-cup-2011

quote:
Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.

Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.

De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.

Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA
Met dank aan Omnirocket :)

[ Bericht 94% gewijzigd door Dudeweiser op 08-03-2011 11:32:34 ]
pi_93795412
Voor info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/

Knal die toevoeging maar bij de OP :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93797255
Verloren door een eigen doelpunt; keeper komt uit om de bal te pakken, verdediger rende er nog achteraan en die wil m naar de keeper spelen want had x al ingedrukt en tikt m zo onder de keeper door het goal in. Daarna een goal doordat hij uitverdedigde met vierkantje. De bal kwam zo ver en hij stond geen buitenspel. Ik maar op mannetje veranderen drukken maar het gebeurde gewoon niet dus mijn verdedigers liepen er heel rustig naartoe. En nog een goal omdat ik per ongeluk mijn keeper uit liet komen terwijl hij op t middenveld aan het kaatsen was :'). Echt een hele diepe zucht als je zo verliest met 4-3.
pi_93797422
Net iets ontdekt. Als de keeper uitkomt en je loopt er recht op, draai dan op het laatste moment om zodat ze je van achteren tacklen. De keeper krijgt dan rood in plaats van geel. :') Weet niet of het online ook rood is, want heb daar alleen maar geel gezien.
pi_93797468
Nee, online is dat niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93798733
http://forum.ea.com/uk/posts/list/394846.page

This is the official messaging about the upcoming FIFA 11 and FUT 11 update.

On top of that, we're still compiling evidence on glitchers. Yes, there's a fix coming... but that doesn't mean carte blanche for cheaters in the meantime. If you've done it and you've been caught on video, say bye-bye to your EA account. Cell phones capture GREAT quality videos these days.

"Hi all,

As we mentioned previously, weve spent some time working on an update for FIFA 11 on PS3 and Xbox 360 in response to the feedback youve given us. Firstly, apologies for the delay in providing this updated information - there were some late changes to the content which made it impossible to talk about anything with any certainty until that was locked down.

The title update weve prepared has now been completed and is with Sony and Microsoft for final checks, so were now able to tell you more about what it will contain.

FIFA 11 Ultimate Team
We recently released a big, complex update for Ultimate Team, bringing new Friends Leaderboards and Play A Friend Challenge features to the game. A few new issues surfaced after this release, and well be addressing those as well:

After the release of the new Ultimate Team features it became possible for some users to gain control of an opponents team during online play. We will stop this happening.

We will correct an issue that prevents FUT players placing bids in auctions above 1,000,000 coins.

We will fix a problem that causes the scrolling to accelerate uncontrollably when using the D-Pad to select a bid amount on auctions.

Finally, dysfunctional take-me-there links within the FUT interface will be working again.

FIFA 11
The three things we will address for the FIFA 11 main game are the biggest asks from the community currently, so were glad to be able to improve things here for you.

Firstly, we will be fixing an issue with FIFA 11s Clubs mode which allows clubs to unfairly end games without a penalty when they are losing: The so-called Trigger Glitch. This involves clubs arranging a disconnection to the game via the Player Ratings screen. To make extra sure that this issue is completely resolved for you, we will be removing this screen from the pause menu of all online modes.

Secondly, we will be addressing poor teammate AI when playing as a Virtual Pro. Our fix will make sure that, no matter what difficulty you set for your opponent, your team AI will be much improved, making for an altogether better experience when playing the game in this way.

Finally, we will correct a problem where your Virtual Pro cant be brought into your Career Mode game.

All these fixes will be released as a single patch soon. The patch is now with Microsoft and Sony for final checks and well let you know the final release date once its confirmed.

Thanks again for your continued feedback and support. While the three things were addressing for the FIFA 11 main game are big ones for the community and the update will improve the experience of the game for a lot of people, we do recognise that theres a lot more feedback from you in other areas. We have read it all, compiled it, and have made it a central pillar of the things were already working on. So, for that reason, keep it coming!"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93798967
dudeweiser je lapo klopt niet. Omdat ze op de bank zitten krijgen ze altijd 99 fitness, dat is juist de truc!
''Altijd trek in een pilsje''
pi_93800477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
dudeweiser je lapo klopt niet. Omdat ze op de bank zitten krijgen ze altijd 99 fitness, dat is juist de truc!
Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_93801455
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef GieJay het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.
Nee tuurlijk niet.

Je maakt 2 ELFTALLEN en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt met die elftallen en je hebt altijd 99 fitness.
pi_93802109
Ga ook maar eens een 2e elftal bouwen. Welke competitie/land raden jullie aan op de PS3? Welke markt is dus het meest gunstige?
pi_93802181
We hadden toch een lijstje met users gemaakt om in de OP te zetten?
pi_93802658
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef Alovenac het volgende:
Ga ook maar eens een 2e elftal bouwen. Welke competitie/land raden jullie aan op de PS3? Welke markt is dus het meest gunstige?
Serie A is achterlijk goedkoop op de xbox, mischien op de ps3 ook wel. Zitten ook zeer goede spelers tussen. Ik raad je een formatie met wingers aan, Di Natale en Pato _O_
pi_93803614
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef DutchSL het volgende:
We hadden toch een lijstje met users gemaakt om in de OP te zetten?
klopt, volgt vanmiddag allemaal :)
pi_93803783
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef emokid het volgende:
Net iets ontdekt. Als de keeper uitkomt en je loopt er recht op, draai dan op het laatste moment om zodat ze je van achteren tacklen. De keeper krijgt dan rood in plaats van geel. :') Weet niet of het online ook rood is, want heb daar alleen maar geel gezien.
Keeper kan geen rood krijgen online :')
pi_93804195
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Keeper kan geen rood krijgen online :')
Vind het wel ok dat ie niet direct rood krijgt... maar Als een speler 2* het risico neemt met de keeper vol uit te komen en 2* net te laat is en de aanvaller onderuit haalt mag er van mij best rood gegeven worden. Probleem is dat je dan iig de vrije trap met een niet keeper op het doel staat.
pi_93804486
1 OP voor dit topic:

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Interactive World Cup (FIWC)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ctive-world-cup-2011

quote:
Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.

Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.

De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.

Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

[ Bericht 15% gewijzigd door OmniRocket op 08-03-2011 08:56:40 ]
pi_93806313
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet.

Je maakt 2 ELFTALLEN en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt met die elftallen en je hebt altijd 99 fitness.
Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.

Wel achterlijk trouwens dat je maar 30 gasten op de trade pile mag zetten, nu kon ik dus niet verder met het spel omdat ik niet uit het scherm kwam met "new items". Of ik moet mijn speler discarden (had hem al in mijn club) maar dat gaat me ook net iets te ver.
pi_93807006
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef GieJay het volgende:

[..]

Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.

Wel achterlijk trouwens dat je maar 30 gasten op de trade pile mag zetten, nu kon ik dus niet verder met het spel omdat ik niet uit het scherm kwam met "new items". Of ik moet mijn speler discarden (had hem al in mijn club) maar dat gaat me ook net iets te ver.
Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.
pi_93809624
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom kan ik de nieuwste patch (transfers) nergens downloaden? Als ik het spel opstart download hij hem ook niet automatisch.
pi_93810293
mooie op omni :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93810673
Nog mensen die mee gaan doen aan de FIWC qualifier? Ik doe mee.
pi_93811033
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:06 schreef Friesz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom kan ik de nieuwste patch (transfers) nergens downloaden? Als ik het spel opstart download hij hem ook niet automatisch.
Naar team management gaan en daar de laatste update downloaden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93811659
iemand een potje xbox?
pi_93813607
Echt hoor. Net in een finale van een online toernooitje met FUT. Kom 2-0 voor tegen een beesten team. Hij krijgt om de domste reden een pingel en door een zondagschot wordt het 2-2. Kom daarna weer voor. Gelijk daarna is hij aan het laggen en staat hij opeens 1 op 1 met mijn keeper.

Klote EA.
pi_93815600
Omg ik heb net denk ik mijn saaiste match ooit gespeeld. Hij speelde heel zakelijk en steeds als ik de bal had ging hij op ultra verdedigend. 2-0 verloren :(

Ohja en IF Doedelzak kreeg ook nog eens direct rood na een tackle :')

[ Bericht 25% gewijzigd door jepperdeprep op 08-03-2011 15:17:17 ]
pi_93817864
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.
Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..
pi_93819258
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Alovenac het volgende:
Echt hoor. Net in een finale van een online toernooitje met FUT. Kom 2-0 voor tegen een beesten team. Hij krijgt om de domste reden een pingel en door een zondagschot wordt het 2-2. Kom daarna weer voor. Gelijk daarna is hij aan het laggen en staat hij opeens 1 op 1 met mijn keeper.

Klote EA.
Vreemd is dat hè? Dat er tijdens de wedstrijd soms geen lag is, maar het opeens volledig brak gaat als het de tegenstander uitkomt.

Godverdomde kutzooi zeg. Ik denk, nu met dat kut-FUT-gedoe maar even H2H spelen. Ik speel een potje of drie en al deze potjes zijn de spelers gewoon verdomde kut. Niet normaal. Ze zijn langzaam, draaien als een stel stoomboten, het is echt godsgeklaagd. Nog nooit zo hard gescholden. Wel twee gewonnen en één gelijk maar op die manier is het spel gewoon niet leuk meer! :r :r :r

[ Bericht 30% gewijzigd door SuperHarregarre op 08-03-2011 17:54:41 ]
pi_93827569
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef GieJay het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..
Dan moet je gewoon even wachten he ;)

Of een speler uit je active squad verplaatsen naar je club, zodat je je dubbele speler tijdelijk in je active squad kan gooien.
In elk geval kun je via de webapp zorgen dat je nog alternatieven hebt behalve discarden.
pi_93827573
zo Barca-Arsenal

3-0 :Y
pi_93827720
Bloedstollend gelijkspel waardoor Arsenal de volgende ronde haalt :9~
pi_93827837
Zo net 45K Aan pakjes verneukt. Kwam niks leuks uit :P
pi_93828073
I'm feeling lucky, zal eens even een held uit een pakje gaan halen :9~
pi_93828300
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef StijnDa het volgende:
I'm feeling lucky, zal eens even een held uit een pakje gaan halen :9~
Ja dat dacht ik dus ook. ;(
pi_93829186
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook. ;(
Ja het viel ook tegen bij mij :P
Je kan je coins net zo goed door een afvoerputje laten lopen.
pi_93829758
Heb een stuk of 10 IFs gekregen uit pakjes. De meest waardevolle waren IF Ramos, IF VdV en twee keer IF Sanchez. Bij de eerste twee was het gewoon bij 1 pakje, en bij die Sanchez heb ik ongeveer 400,000 aan pakjes gekocht. Afvoerputje dus idd. :P Je moet sowieso niks verwachten, dan kan het niet tegenvallen.
pi_93832263
Jij haalt er af en toe nog waardevolle spelers uit...
Ik wacht nog steeds op het moment dat het geluk mij vindt :P
pi_93840967
Zou er een IF messi komen? :P
pi_93841029
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:00 schreef mash_ het volgende:
Zou er een IF messi komen? :P
Ik denk het niet... Dani Alves misschien?
pi_93841622
scoorde net weer een lekkere vrije trap... upgeload alleen nog niet te zien op de website
pi_93841798
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik denk het niet... Dani Alves misschien?
Alves is echt de meest aanvallend ingestelde back die ik ooit gezien heb. En hij kan het ook nog :D
pi_93842219
Is het btw ook mogelijk met je ulitmate team een oefenpot te spelen? Dus gewoon met vrienden thuis?
O+ BlaBlub O+
pi_93842267
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Alves is echt de meest aanvallend ingestelde back die ik ooit gezien heb. En hij kan het ook nog :D
Je zou niet zeggen dat hij back staat :D Nasri de hele tijd achter hem aanlopen :P
pi_93842372
Hoe nemen jullie je vrije trappen meestal? Hard schot, geplaatst, veel effect of weinig, onder de muur door misschien?
Ik zelf altijd over de muur met een beetje zijspin.
pi_93842439
Van dichtbij gebruik ik Xavi met zijn enorme curve, van afstand Alves met zijn snel dalende harde trap.
pi_93842639
EA heeft meerdere malen aangegeven niet naar Europese wedstrijden te kijken voor IFs, zelfs niet naar de bekerwedstrijden omdat zij alleen rechten beschikken over de reguliere competities. Er zijn echter wel uitzonderingen geweest in FUT10 weet ik nog.
pi_93842690
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef psychedelicate het volgende:
Van dichtbij gebruik ik Xavi met zijn enorme curve, van afstand Alves met zijn snel dalende harde trap.
Bij mij gaat hard schot van afstand altijd de muur in, hoe doe je dat?
pi_93842948
Ik houd de linker knuppel naar boven en dan ongeveer eenderde op de powerbar.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:37:57 #49
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93842989
Misselijk ventje die alves, liep vorig tegen inter ook constant te kloten
pi_93843140
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:36 schreef psychedelicate het volgende:
Ik houd de linker knuppel naar boven en dan ongeveer eenderde op de powerbar.
Oké thanks straks even proberen ;)
pi_93844081
Hoe geef je curve aan de bal dan?
pi_93844192
Met je linkerstick naar links of rechts duwen tijdens het opladen van je schot.
pi_93844238
Ahzo, danku.
pi_93844285
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef emokid het volgende:
EA heeft meerdere malen aangegeven niet naar Europese wedstrijden te kijken voor IFs, zelfs niet naar de bekerwedstrijden omdat zij alleen rechten beschikken over de reguliere competities. Er zijn echter wel uitzonderingen geweest in FUT10 weet ik nog.
Zo was milito gelijk na de CL finale IF.
pi_93845923
Hehe leuk dit. Ik win van een behoorlijke goede speler met 4-1. Stuurt ie mij een berichtje; wow lucky.
En tja dan denk ik; hoe kan ik hem nog kwader maken dan dat hij al is :P. Terug gestuurd: 4-1 is lucky? You are quite the noob!. Naja toen ging ie uit zn dak en zeggen dat ie een rematch wil en dat ie me dan afmaakt blablablabla. Leuk :D
pi_93846003
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 01:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Hehe leuk dit. Ik win van een behoorlijke goede speler met 4-1. Stuurt ie mij een berichtje; wow lucky.
En tja dan denk ik; hoe kan ik hem nog kwader maken dan dat hij al is :P. Terug gestuurd: 4-1 is lucky? You are quite the noob!. Naja toen ging ie uit zn dak en zeggen dat ie een rematch wil en dat ie me dan afmaakt blablablabla. Leuk :D
Ik had 9-0 gewonnen van een gast gisteren en toen stuurde hij een bericht dat EA "has banned him from winning a match" en dat hij me online H2H wel zou kunnen hebben :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93846032
Hahaha banned from winning a match :'). Geniaal excuus.
pi_93846386
Een nieuwe tactiek, geïnspireerd door Barcelona, zwaar aanvallend, maar toch redelijk succesvol: 2-5-3. 5 wedstrijden gespeeld, 1 verloren. _O_
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_93847623
Net weer eens 3 pakjes gekocht. 33 spelers en geen een boeiende. Vraag mezelf toch af hoe mensen aan al die sterspelers komen uit pakjes.
pi_93848835
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 02:34 schreef Alovenac het volgende:
Net weer eens 3 pakjes gekocht. 33 spelers en geen een boeiende. Vraag mezelf toch af hoe mensen aan al die sterspelers komen uit pakjes.
Die kopen niet 3 pakjes maar 30 of 60. Het is maar waar je je zuurverdiende geld instopt.
pi_93851922
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
GK; Audard (Lorient, 74 >> 79)
CB; Cahill (Bolton, 79 >> 82)
CB; Vertonghen (Ajax, 77 >> 80)
CB; Gamberini (Fiorentina, 79 >> 82)
CDM; Gattuso (AC Milan, 76 >> 80)
CAM; Sculli (Lazio, 78 >> 81)
CAM; Ozil (Read Madrid, 84 >> 86)
RM; Reyes (Atletico, 82 >> 84)
ST; Lopez (Lyon, 84 >> 87)
ST; Suarez (Liverpool, 83 >> 85)
ST; Kuyt (Liverpool, 81 >> 84)

Subs:

GK; Doblas (Zaragoza, 71 >> 74)
CB; Perquis (FC Sochaux, 71 >> 74)
CDM; Hitzlsperger (West Ham, 76 >> 80)
LM; Rausch (Hannover, 69 >> 72)
ST; Eigler (Nurnberg, 70 >> 79)
ST; Peterson (Energie Cottbus, 70 >> 77)
ST; Lugo (Monarcas Morelia, 69 >> 74)

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gnNTbdv5bayt0
pi_93852244
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:

[ code verwijderd ]

Wordt de eerste IF van Ozil nu goedkoper of duurder...?
pi_93852600
quote:

[ code verwijderd ]

CB; Vertonghen (Ajax, 77 >> 80)!

Die moet ik hebben! :)
pi_93852862
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

CB; Vertonghen (Ajax, 77 >> 80)!

Die moet ik hebben! :)
Ik ook :9~ . Maar ik wacht wel een weekje. Waarschijnlijk gaan die ook als een zak zand zakken. Ik moest en zou IF steek en IF Wijnaldum gelijk hebben. Uitijndelijk 15k voor steek betaald en 5k voor wijnaldum :') . Ik wacht even :P
pi_93852882
kut telefoon maar geen zin om die te editten.
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:18:06 #66
308998 Fenomeno
pi_93852936
Ik ben op de ps3 nu alle If Steeks onder 8k aan het opkopen, das dan wel een voordeel van de kleine markt :P
pi_93853605
quote:

[ code verwijderd ]

Heeft Tim86's betoogje toch nog zin gehad :)

En ik wil sowieso Suarez, zou 150k genoeg zijn? Berbatov is bijvoorbeeld 100k en toch nog wel een stuk beter.
pi_93855403
Ik heb de normale Liverpool-Suarez als RM in mijn Premier League-team. Laat deze nog even liggen. Vertonghen IF moet ik hebben voor mijn Eredivisie-team. Mooi duo met IF Douglas of IF Granqvist.
pi_93855805
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Erik1991 het volgende:
Ik heb de normale Liverpool-Suarez als RM in mijn Premier League-team. Laat deze nog even liggen. Vertonghen IF moet ik hebben voor mijn Eredivisie-team. Mooi duo met IF Douglas of IF Granqvist.
Granqvist is echt langzaam :( Ik heb hem nu op linkback. Vlaar IF en Douglas IF in het centrum.
pi_93859031
IF Vertonghen! :D _O_ die moet ik hebben! :9~
pi_93859080
Misschien een leuk om idee om elke maand verkiezing te houden voor goal van de maand? :)
pi_93859248
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
Misschien een leuk om idee om elke maand verkiezing te houden voor goal van de maand? :)
Eredivisie of internationaal?
pi_93859335
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:21 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Eredivisie of internationaal?
Goals die je maakt in FIFA 11 en daarna upload, maakt niet uit in wat voor een wedstrijd, als het maar met FIFA is.
pi_93859925
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Goals die je maakt in FIFA 11 en daarna upload, maakt niet uit in wat voor een wedstrijd, als het maar met FIFA is.
Okee :)
pi_93860506
Hmm Kuyt zal wel niet al te goedkoop gaan worden...

Nederlands team met Kuyt en V. Persie voorin is natuurlijk prachtig.

Kuyt IF - V. Persie (2x ST
Elia (LM) - Sneijder (CAM) - Robben (RM)
V. Bommel - VdV (2x CDM)
Vlaar - Heitinga - Mathijsen (3x CB)
Stekelenburg

Op zich is alles wel te betalen, Robben is natuurlijk behoorlijk aan de prijzige kant en Kuyt IF zeker aan het begin...
pi_93860599
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:

V. Bommel - VdV (2x CDM)
Stekelenburg

Op zich is alles wel te betalen, Robben is natuurlijk behoorlijk aan de prijzige kant en Kuyt IF zeker aan het begin...
Neem gewoon IF RVP, IF Robben, IF VdV, IF Sneijder en IF Vlaar en IF Stekelenburg. Koopje :P
pi_93860643
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:

V. Bommel - VdV (2x CDM)
Stekelenburg

Er is toch geen 3-2-3-2 opstelling :? Of is dat een zelfgemaakte. Denk trouwens niet dat je het achter dichthoud met die slome kerels. Bedoel je trouwens nieg IF steek en Vlaar?
pi_93860895
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Neem gewoon IF RVP, IF Robben, IF VdV, IF Sneijder en IF Vlaar en IF Stekelenburg. Koopje :P
IF Lens er nog bij! :)
pi_93861062
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Er is toch geen 3-2-3-2 opstelling :? Of is dat een zelfgemaakte. Denk trouwens niet dat je het achter dichthoud met die slome kerels. Bedoel je trouwens nieg IF steek en Vlaar?
Ja ik bedoel inderdaad IF Steek en IF Vlaar. De rest kan ik IF allemaal niet betalen :D.

Het is achterin wel bikkelen inderdaad. Maar een LB is er niet en je kan moeilijk 2x met VDwiel gaan spelen :P. Zat net trouwens te kijken, Sneijder is verdedigend beter dan VDV... en VDV heet weer meer chemistry met de spitsen

Opstelling is 3-5-2, die zit gewoon in FUT hoor ^^.

Moet eerst m'n Liga team gaan verkopen voordat ik wat dure spelers kan gaan kopen alleen...
pi_93861136
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ja ik bedoel inderdaad IF Steek en IF Vlaar. De rest kan ik IF allemaal niet betalen :D.

Het is achterin wel bikkelen inderdaad. Maar een LB is er niet en je kan moeilijk 2x met VDwiel gaan spelen :P. Zat net trouwens te kijken, Sneijder is verdedigend beter dan VDV... en VDV heet weer meer chemistry met de spitsen

Opstelling is 3-5-2, die zit gewoon in FUT hoor ^^.

Moet eerst m'n Liga team gaan verkopen voordat ik wat dure spelers kan gaan kopen alleen...
Gewoon een CB op de LB zetten,
pi_93861744
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die kopen niet 3 pakjes maar 30 of 60. Het is maar waar je je zuurverdiende geld instopt.
Heb er toch ook al een stuk of 20 gekocht, maar niks boeiends ofzo.
pi_93861818
Wat betekend dat IF gebeuren ook alweer?

Heb inmiddels al de B achterhoede van Real in mijn 2e team (LIGA team). Houden zich prima stand. Vooral Garay gaat wel lekker. Voorin Pedro - Kanoute/Llorente - Simao, past prima bij mijn spel :).
pi_93862620
quote:
Wat duurt het lang voordat er gescoord wordt :P
pi_93862711
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Wat duurt het lang voordat er gescoord wordt :P
Ja, hij heeft blijkbaar ook stuk upgeload wat niet de bedoeling was. Maar ik kon hem niet zo snel zien op de website dus heb toen maar de wedstrijd afgesloten. Daardoor kapt hij hem ook zo snel af op het eind, omdat ik toen aan de limiet zat.
pi_93863099
Thanks voor de mensen die mijn Vertonghen bid hebben gesteund op EA forum, geweldig :D

Blijkt dus dat we met zijn allen EA tot iedere IF kunnen manipuleren :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93863277
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ja, hij heeft blijkbaar ook stuk upgeload wat niet de bedoeling was. Maar ik kon hem niet zo snel zien op de website dus heb toen maar de wedstrijd afgesloten. Daardoor kapt hij hem ook zo snel af op het eind, omdat ik toen aan de limiet zat.
Haha ik heb ook gefaald, fucking lekker stifje ineens uit de loop, heb ik gefaald met de replay :')
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/68888973
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93863367
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de mensen die mijn Vertonghen bid hebben gesteund op EA forum, geweldig :D

Blijkt dus dat we met zijn allen EA tot iedere IF kunnen manipuleren :D
Ik had ook nog gepost dat ik het er mee eens was *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:09:37 #89
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_93863437
Ik speel ook FIFA, mijn naam is Toilutpaper :) Op de PS3. :)
pi_93863598
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik had ook nog gepost dat ik het er mee eens was *O*
Nieuwe tong is echt een beest. Die kan je ook prima mee naar voren sturen :D

Lekker opkomen met die baas ook, 76 dribbling :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93863708
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nieuwe tong is echt een beest. Die kan je ook prima mee naar voren sturen :D
[ afbeelding ]

Lekker opkomen met die baas ook, 76 dribbling :D
Hoe kom je daar aan?
pi_93863772
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93863923
Hoop dat hij niet meer dan 10K word. Meer heb ik niet atm :P
pi_93863972
Dat zou wel bizar zijn haha, Vlaar was op de releasedag zelf voor 1 tot 2K op te halen en die heeft dezelfde rating. Valt me wel op dat ze begin dit seizoen veel vaker een extreem hoge rating gaven..Doedel 84, Douglas 84, Granqvist 81...die ratings zijn echt sick, zeker als je nu ziet dat Vertonghen nog maar 80 krijgt. Ik ben er zeker tevreden mee, maar ze hebben zich daar duidelijk op verkeken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93864223
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef mash_ het volgende:

[..]

Misschien Drenthe achterin zetten, maar of je daar nou zo vrolijk van wordt...
pi_93864282
pi_93864292
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Bouma gewoon een uitstekende LB is. Silver, maar verkijk je niet op zijn rating..doet het gewoon echt goed van mij en doet het ook goed tegen de IF Walcottjes etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93864388
Mag deze nog meedoen? Nog net van februari, maar wat mij betreft mogen alle 2011 goals wel meedoen deze maand omdat het de eerste keer is ;)
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/67927076
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93864703
ik heb nu geen tijd meer mga morgen even kijken of ik een mooie goal kan maken :) . Doen we het dan met een poll? Zonder op jezelf te stemmen :P
pi_93864796
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik heb nu geen tijd meer mga morgen even kijken of ik een mooie goal kan maken :) . Doen we het dan met een poll? Zonder op jezelf te stemmen :P
Vertel dat Pechtold. :P
pi_93864861
het meeste rare doelpunt is leuker :P Mooiste doelpunt zijn al zo veel verkiezingen van.
pi_93866211
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef broodjeeimetui het volgende:
Nee, gewoon hier je stem posten. Met een poll kan je te simpel fucken en ik weet zeker dat mensen dat, zelfs bij iets dat zo niet boeiend is als dit, het nog gaan doen :D :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:31:12 #104
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_93867240
Hebben jullie nog trucjes zodat mijn speler fit blijven want nu worden ze steeds moe na 1/2 wedstrijden en moet ik fitnesskaarten kopen en dan is het onspeelbaar..
I want to bla bla bla
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:37:44 #105
308998 Fenomeno
pi_93867524
Nu zo'n 10 IF steekjes binnen voor gemiddeld 7,5k per stuk op de PS3 in allerlei formaties, 2-3 weken wachten en dan voor dik winst verkaufen
pi_93867624
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Jmsls het volgende:
Hebben jullie nog trucjes zodat mijn speler fit blijven want nu worden ze steeds moe na 1/2 wedstrijden en moet ik fitnesskaarten kopen en dan is het onspeelbaar..
Maak 2 squads van 11 spelers en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt wedstrijden en je hebt altijd 99 fitness :)
pi_93869071
Deze is pas 4 maanden oud :P

Toen zat ik nog lekker te kloten met de camera's tijdens replays :)
pi_93869269
Aangezien dit de eerste maand is dat er een doelpunt van de maand gekozen wordt, mogen er ook oudere doelpunten ingestuurd worden.
pi_93870112
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze is pas 4 maanden oud :P

Toen zat ik nog lekker te kloten met de camera's tijdens replays :)
Fc knudde en dan een feyenoord shirt aan *O* Dat klopt wel :)
pi_93870146
Nog een inzending :)
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/49031127

Als we 1 inzending pp doen dan is dit hem :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93870276
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Nog een inzending :)
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/49031127

Als we 1 inzending pp doen dan is dit hem :)
Daar heb je ook geluk :P Geloof er niks van dat je naar hem wilde spelen :P
pi_93871013
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Daar heb je ook geluk :P Geloof er niks van dat je naar hem wilde spelen :P
Was de enige die vrij stond 8-)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93871170
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Was de enige die vrij stond 8-)
Nee :P Als die naar de 2e paal gaat kopt hij hem er gewoon in :) Zo scoor ik vaak.
pi_93872737
Sulejmaniiiiiiiiiii net :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/69731736

Dat is pas lucky ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93873069
Iemand anders problemen met aanmelden bij PSN network?
pi_93873117
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand anders problemen met aanmelden bij PSN network?
Ja, ze zijn bezig.. rest van de avond down waarschijnlijk
pi_93873172
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ja, ze zijn bezig.. rest van de avond down waarschijnlijk
Verdomme! :(
Gelukkig is er een leuke wedstrijd vanavond.
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:48:25 #118
308998 Fenomeno
pi_93873209
Ik vind sulejmani echt dramatisch om mee te spelen, heb em als back up voor doedzak, maar hij kan alleen lopen, meer niet
pi_93874221
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind sulejmani echt dramatisch om mee te spelen, heb em als back up voor doedzak, maar hij kan alleen lopen, meer niet
Ik vind hem wel fijn eigenlijk. Won bij mij altijd de concurrentiestrijd van Urby
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93876049
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:48:24 #121
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_93879946
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:39 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Maak 2 squads van 11 spelers en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt wedstrijden en je hebt altijd 99 fitness :)
Nog effe een stomme vraag maar ik zie het niet, waar maak ik nog een squad?
I want to bla bla bla
pi_93880763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Jmsls het volgende:

[..]

Nog effe een stomme vraag maar ik zie het niet, waar maak ik nog een squad?
Bij Squad Selector en dan Create new squad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93882253
Goedenavond :)
Ik doe mee met deze: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/66336822
pi_93883948
De IFjes beginnen langzamerhand steeds meer SIFjes te worden. Lopez en Ozil. :P
pi_93883997
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/53437462

ik doe mee met deze, heerlijke vrije trap.

Morgen heb ik veel tijd om te spelen. Als ik dan een ,mooie goal maak, mag ik hem dan omruilen :p ?
pi_93884148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef emokid het volgende:
De IFjes beginnen langzamerhand steeds meer SIFjes te worden. Lopez en Ozil. :P
Wat zijn SIF?
pi_93884276
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wat zijn SIF?
Super In Form of Second In Form
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93884443
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Super In Form of Second In Form
Waar kan je die aan herkennen dan?
pi_93884527
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef mash_ het volgende:

[..]

Waar kan je die aan herkennen dan?
Niet, zien er hetzelfde uit als normale, maar hebben een hogere rating.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93885511
Ik wacht nog steeds op een IF CDM van Barcelona (Keita, Mascherano, Busquets). Ik zal dan wel mijn Nederlandse elftal moeten verkopen om het te bekostigen, maar goed. Keita was de afgelopen wedstrijden al goed bezig met het tijdelijk overnemen van Xavi, een belangrijke assist en een belangrijke goal.

Oh, en ik ben niet vaak online, maar mocht er iemand op de Xbox 360 ooit eens tegen Barcelona willen voetballen; gamertag is Guidoble.
pi_93885724
Heeft EA expres de store gesloten vanwege de voetbal vanavond ofzo?
pi_93885912
Servers op PSN hadden onderhoud hele avond ofzo hoorde ik..dit zal er wel onderdeel van zijn, maar store sluiten doen ze natuurlijk niet tenzij het niet anders kan..dat kost ze omzet en het is niet zo dat ze iemand een uurloon moeten betalen om hem open te houden ofzo :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:42:52 #133
308998 Fenomeno
pi_93886683
Mijne werkt prima, net 2 4-3-3 if steekjes gehaald voor 7.5k per stuk :D
pi_93887645
Dat is de market, maar niet de store voor pakjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93889065
Gruwelijke hakbal assist van Lens :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/69758019

Wel verloren..zo typisch dat ik als ik verlies het altijd doe tegen een ploeg die net zo sterk is/zwakker dan die van mezelf :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:40:09 #136
308998 Fenomeno
pi_93889132
Zelfde hier, als ik tegen 85+ teams speel dan maak ik ze stuk en tegen kneuzen van rond de 70 verlies ik
pi_93891256
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 00:40 schreef Fenomeno het volgende:
Zelfde hier, als ik tegen 85+ teams speel dan maak ik ze stuk en tegen kneuzen van rond de 70 verlies ik
Ik speelde net tegen zo'n gast die als team Ghana had. Supercool team met iets van 75 overall. Die gast heeft me echt fifa geleerd ;( 4-0 was nog een lage uitslag.
pi_93892489
Zojuist IF Vertonghen gekocht. Hij is 10x beter qua stats dan vlaar. En is zelfs bijna beter dan Douglas :P
pi_93892499
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93892930
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:37 schreef Tim86 het volgende:
Gruwelijke hakbal assist van Lens :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/69758019

Wel verloren..zo typisch dat ik als ik verlies het altijd doe tegen een ploeg die net zo sterk is/zwakker dan die van mezelf :')
Had ff de camera moeten veranderen.. je ziet amper dat het een hakbal is... wel mooie steekbal sowieso
pi_93892966
Hoeveel opties kunnen er eigenlijk in een poll? :P
pi_93893868
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Zojuist IF Vertonghen gekocht. Hij is 10x beter qua stats dan vlaar. En is zelfs bijna beter dan Douglas :P
hoeveel heb je er voor betaald?
pi_93894118
Ik vind de suarez IF kwa stats helemaal niet zoveel beter dan de gewone suarez :P
pi_93894514
Ik zocht om half 9 naar suarez en kreeg er stuk of 6, nu al een stuk of 15, hopelijk wordt hij nog wat goedkoper, heb zo'n 200k te spenderen.
pi_93894562
IF ozil is helemaal een lachertje :o zijn stats zijn amper omhoog gegaan. Vertonghen daar in tegen juist wel _O_
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:12:46 #146
308998 Fenomeno
pi_93899838
Hidden stats bestaan ook hé, zoals kracht
pi_93900018
IF Vertonghen voor 2400 :)
pi_93900872
Net 1-7 van een BPL team met stats 86-85-86 met mijn eredivisie team gewonnen :') stuurt hij nog van "lucky shit''....
pi_93902045
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef broodjeeimetui het volgende:
IF Vertonghen voor 2400 :)
Xbox hoop ik? :P Anders heb ik weer eens veel te veel betaald.

Sowieso betaal ik vaak te veel omdat als ik in het bieden ben beland met iemand anders ik er niet tegen kan dat ik niet win. :P Dus dan betaal ik meer dan ik zou willen :P best slecht maarja. Kan er niet tegen als iemand anders ervandoor gaat met de speler die ik wil.
pi_93902704
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef mash_ het volgende:

[..]

Xbox hoop ik? :P Anders heb ik weer eens veel te veel betaald.

Sowieso betaal ik vaak te veel omdat als ik in het bieden ben beland met iemand anders ik er niet tegen kan dat ik niet win. :P Dus dan betaal ik meer dan ik zou willen :P best slecht maarja. Kan er niet tegen als iemand anders ervandoor gaat met de speler die ik wil.
xbox ja :P

Ik herken mezelf daar ook wel in ;( maar ik ga nooit veel te hoog maar soms bied ik gewoon omdat ik weet dat iemand anders erover heen gaat en ik vind het dan ook wel leuk als hij teveel betaald :P .
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:39:39 #151
308998 Fenomeno
pi_93903106
Met die IF verthongen wacht ik een paar dagen, dan is ie zo veel goedkoper dan nu
pi_93903242
Gisteren voor 2.5k..zal 1.5 worden binnen een dag ja, maar ik wilde niet wachten :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93903340
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:39 schreef Fenomeno het volgende:
Met die IF verthongen wacht ik een paar dagen, dan is ie zo veel goedkoper dan nu
Vlaar is ook duurder nu hoor ;) als je hem voor een goede prijs ziet zou ik hem nemen.

Ik heb nu ook zo'n gast in mn team.... kansloos. Leaven kost me mijn DNF dus ik blijf wel. Hij faalt trouwens wel. Het staat halverwege nu 5-1. Ik ben de hele tijd aan het solo-en :P 1 goal gemaakt.
pi_93903803
Het is uiteindelijk 3-0 geworden :') Ik heb hem even geholpen met rode kaarten :)
Ik speel voorlopig even geen tournooitjes meer. Waneer kwam die update?
pi_93904403
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef broodjeeimetui het volgende:
Het is uiteindelijk 3-0 geworden :') Ik heb hem even geholpen met rode kaarten :)
Ik speel voorlopig even geen tournooitjes meer. Waneer kwam die update?
Pak je telefoon, film het. Zet het op youtube en op het EA forum en z'n EA account wordt gebanned (ingame). Staat op de vorige bladzijde volgens mij ergens een linkje erover.
pi_93904586
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Pak je telefoon, film het. Zet het op youtube en op het EA forum en z'n EA account wordt gebanned (ingame). Staat op de vorige bladzijde volgens mij ergens een linkje erover.
Heb ik gedaan en ook naar EA gestuurd :)
pi_93904614
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef mash_ het volgende:
het meeste rare doelpunt is leuker :P Mooiste doelpunt zijn al zo veel verkiezingen van.
Mijn inzending :P

pi_93905147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Die is wel maf ja. Waarom steekt je keeper zijn handen niet gewoon uit. :P
pi_93905268
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Was het geen terugspeelbal? die mag hij nl alleen koppen ;)
pi_93905844
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Was het geen terugspeelbal? die mag hij nl alleen koppen ;)
Nope, was voorzet van tegenstander
pi_93905951
Ik ben de spelers die ik nooit gebruik maar eens aan het verkopen, dat levert nog wel iets op :) Silver team oa.
pi_93905977
ik zie net dat de IF Vidal -2 pace heeft en -3 defence :') ze hebben er gewoon stats afgehaald. Bij een CDM z'n defence omlaag halen :')
pi_93906054
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik zie net dat de IF Vidal -2 pace heeft en -3 defence :') ze hebben er gewoon stats afgehaald. Bij een CDM z'n defence omlaag halen :')
Ozil heeft ook paar dingen minder gekregen bij zijn IF
pi_93906087
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dat is echt lelijk. Je bent toch In Form?
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:54:01 #165
308998 Fenomeno
pi_93906218
Hidden stats...
pi_93906225
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:

[..]

Oh ff goed kijken dan naar verschil Upgraded Ozil, oude IF Ozil en de nieuwe IF Ozil.
Wilde namelijk net gaan sparen voor IF Ozil:

pi_93906257
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Fenomeno het volgende:
Hidden stats...
Ja klopt, maar dan nog is het stom dat sommige stats achteruit gaan.
pi_93906261
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Fenomeno het volgende:
Hidden stats...
Zou kunnen, maar weet je het zeker? ;)
Kunnen ook hetzelfde blijven of zelfs achteruit gaan.
pi_93906357
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
Volgens mij kwam de upgrade 82 versie van Vidal later dan de IF versie. Er is ook nog een 79 versie van hem. Vandaar de wat rare stats.

Hidden stats is een groot woord trouwens, EA upgrade de IF kaarten door training cards op ze te applyen. Een beetje hetzelfde wat we in UT09 hadden. Vandaar dat sommige spelers hele rare ingame stats hebben, net als die IF Onuoha..99 freekick :') . Kwam puur omdat ze zijn shooting stats +30 ofzo hadden gedaan.

Ze zouden eigenlijk handmatig de ingame stats moeten veranderen maar dat kost veel tijd denk ik.
pi_93906836
Edit: Nevermind.
pi_93907087
misschien ga ik wel een duits team maken :)
Ik wilde 4-1-2-1-2 spelen maar die spelers zijn allemaal +50% duurder.

4-3-3 dan maar denk ik.

---------------------------------Podolski---------------------------Gomez-------------------------------Farfan

---------------------------------Ballack--------------------------Schweinsteiger---------------------Sahin

-----------------------Kadlec---------------Naldo--------------------Hummels---------------------------Lahm

-------------------------------------------------------------------Neuer(86)-------------------------------------------------------

Gaat rond de 40k kosten denk ik.
pi_93907245
Ik let eigenlijk nooit op de formatie van de spelers als ik ze koop :o Misschien toch maar eens gaan doen. :P
pi_93907267
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef mash_ het volgende:
Ik let eigenlijk nooit op de formatie van de spelers als ik ze koop :o Misschien toch maar eens gaan doen. :P
Scheelt best veel chem. ;)
pi_93907316
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Scheelt best veel chem. ;)
ja dat loste ik vaak op met die 4-3-3 kaarten te kopen. Maar die zijn nu zo duur dat het goedkoper is om mijn spelers opnieuw te komen maar dan wel met 4-3-3 :P Net bijf van der wiel voor 600 gekocht met 4-3-3. En degenen die ik al had voor 900 verkocht *O* :P

bestaan er kaarten van LM naar Cm?? Nee toch?
pi_93908445
Ik had gister Vertonghen gekocht voor 5k. PS3 Weliswaar.
pi_93908539
mijn game blijft nu al 10 minuten haken bij upoming opponent. Wat zit het toch vol met bugs en glitches :')
pi_93909094
Wow zie net dat ik goede business heb gedaan door Vertonghen voor 5k te kopen. Hij gaat nu voor 10 tot 25k.
pi_93909680
Blijkbaar als je een item uit je tradepile er langer dan een uur op wil zetten dan blijft die tijd staan... Nu staat dus mijn hele tradepile vol voor 6 uur ipv 1... Natuurlijk was het ook nog het 1e item wat ik erop zet.
pi_93912546
Warning: cech-handel begint op te drogen..kan ze moeilijk kwijt voor 3K BIN..heb echt teveel geduld nodig en kan maar weinig omzetten omdat tradepile veel langer volblijft. Als ik er voor morgen niet een stuk of 15 verkocht heb dan ga ik mijn BIN maar lager zetten (en ook een lagere max inkoopprijs)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93913092
Wat zijn die 4-3-3 kaartjes nog steeds ziek duur zeg :P
pi_93913235
GVD, dacht ik probeer weer eens een toernooi, gelijk weer een glitcher. mooi ff gefilmd en nu ff doorsturen naar EA
pi_93915410
Heel misschien mijn BPL team maar verkopen en een Braziliaans of Portugees team naast mijn Spaans team nemen :).
pi_93915894
Alle spelers op de stort, opnieuw team bouwen met 4-4-1-1 opstelling. Ben benieuwd.
pi_93916029
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Alle spelers op de stort, opnieuw team bouwen met 4-4-1-1 opstelling. Ben benieuwd.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat speelt. Wat voor team ga je maken?
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:03:14 #185
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_93917294
Dacht ik ga ook even een team aanmaken. 15 euro aan pakketjes gekocht en het enige wat volgens mij een beetje goed is: Pato RW ;(

Nog meer pakketjes kopen of via andere manier aan spelers komen?
pi_93917618
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
Dacht ik ga ook even een team aanmaken. 15 euro aan pakketjes gekocht en het enige wat volgens mij een beetje goed is: Pato RW ;(

Nog meer pakketjes kopen of via andere manier aan spelers komen?
Wedstrijden spelen en spelers handelen op de markt. Goedkoop kopen via bieden en dan via Buy Now prijs verkopen.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Ik hou het wel op grotendeels braziliaans, want ik ben er wel tevreden mee :)
pi_93918266
Aargh bij het zoeken naar Lucio 4-1-2-1-2 kwam ik uit op 25k, dacht ik. Stond hij nog op een andere opstelling kennelijk. 13k te weinig voor gevraagd voor de mijne :{
pi_93918699
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef StijnDa het volgende:
Aargh bij het zoeken naar Lucio 4-1-2-1-2 kwam ik uit op 25k, dacht ik. Stond hij nog op een andere opstelling kennelijk. 13k te weinig voor gevraagd voor de mijne :{
Lucio is geen 13K meer waard vanwege een formartiekaart hoor..dat er toevallig 1 aap het wil betalen wil niet zeggen dat je hem daar normaal voor verkocht krijgt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93919515
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lucio is geen 13K meer waard vanwege een formartiekaart hoor..dat er toevallig 1 aap het wil betalen wil niet zeggen dat je hem daar normaal voor verkocht krijgt
Goedkoopste was 24/25k, de goedkoopste 4-1-2-1-2 is 38 of 39k. Geen grap ;)
pi_93919644
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Goedkoopste was 24/25k, de goedkoopste 4-1-2-1-2 is 38 of 39k. Geen grap ;)
Goedkoopste BIN ja, maar die worden door de meesten veel te hoog gezet . Met 25K heb je wel echt te weinig gekregen, maar geen 13K.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93919744
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Goedkoopste BIN ja, maar die worden door de meesten veel te hoog gezet . Met 25K heb je wel echt te weinig gekregen, maar geen 13K.
Zolang jij de goedkoopste BIN bent verkoop je hem wel hoor ;)
pi_93919902
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zolang jij de goedkoopste BIN bent verkoop je hem wel hoor ;)
Niet als het verschil echt te groot is..dat valt allemaal wel mee, maar als jij je kut wil voelen om 13K die je hebt misgelopen, prima. Ik troost je alleen maar (L)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93920746
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet als het verschil echt te groot is..dat valt allemaal wel mee, maar als jij je kut wil voelen om 13K die je hebt misgelopen, prima. Ik troost je alleen maar (L)
Oké dan :P
Het is niet het einde van de wereld maar wel even dom :)
pi_93935963
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

4-4-1-1 speelt heerlijk met een kopsterke, balvaste ST en een snelle CF met goede passing en shooting. En dan kun je ook nog snelle RM en LM opstellen, zodat je heel snel kunt schakelen van sterke verdediging naar 4 aanvallers. Op het middenveld wel een verdedigende middenvelder gebruiken anders word je daar overlopen.
pi_93936219
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

4-4-1-1 speelt heerlijk met een kopsterke, balvaste ST en een snelle CF met goede passing en shooting. En dan kun je ook nog snelle RM en LM opstellen, zodat je heel snel kunt schakelen van sterke verdediging naar 4 aanvallers. Op het middenveld wel een verdedigende middenvelder gebruiken anders word je daar overlopen.
Ja 1 vd 2 centrale middenvelders wordt Thiago Silva, de andere weet ik nog niet zeker. Hernanes IF als ik die kan betalen misschien.
pi_93936495
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja 1 vd 2 centrale middenvelders wordt Thiago Silva, de andere weet ik nog niet zeker. Hernanes IF als ik die kan betalen misschien.
Klinkt goed. :) In m'n Duitse team wil ik eigenlijk Tymoschuk doorschuiven van verdediging naar middenveld zodra ik een goede vervanger heb maar eigenlijk is een goed meevoetballende verdediger ook wel lekker. In m'n Spaanse team heb ik Zokora. Die gast is CDM maar ook nog eens een van de snelste CDM's van het spel, dus je kunt er veel foutjes van andere meer aanvallend ingestelde spelers mee oplossen.

Bojan is trouwens een perfecte CF in een 4-4-1-1 systeem, als je voor een Spaans team gaat. In m'n Duitse team heb ik nog niet een dergelijke snelle, beweeglijke speler dus ik moet daar helaas met twee ST's spelen. Qua afmaken natuurlijk wel perfect maar je kunt er niet hetzelfde mee voetballen. Met Bojan en een balvaste ST kun je eigenlijk tegen verwachting in ook wel redelijk dominant spelen, omdat je spelers altijd tijd hebben om bij te sluiten, waardoor de druk constant hoog is. En als de tegenstander het klein probeert te houden zijn steekballen zo gegeven op wendbare snelle spelers als Bojan.
pi_93936817
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klinkt goed. :) In m'n Duitse team wil ik eigenlijk Tymoschuk doorschuiven van verdediging naar middenveld zodra ik een goede vervanger heb maar eigenlijk is een goed meevoetballende verdediger ook wel lekker. In m'n Spaanse team heb ik Zokora. Die gast is CDM maar ook nog eens een van de snelste CDM's van het spel, dus je kunt er veel foutjes van andere meer aanvallend ingestelde spelers mee oplossen.

Bojan is trouwens een perfecte CF in een 4-4-1-1 systeem, als je voor een Spaans team gaat. In m'n Duitse team heb ik nog niet een dergelijke snelle, beweeglijke speler dus ik moet daar helaas met twee ST's spelen. Qua afmaken natuurlijk wel perfect maar je kunt er niet hetzelfde mee voetballen. Met Bojan en een balvaste ST kun je eigenlijk tegen verwachting in ook wel redelijk dominant spelen, omdat je spelers altijd tijd hebben om bij te sluiten, waardoor de druk constant hoog is. En als de tegenstander het klein probeert te houden zijn steekballen zo gegeven op wendbare snelle spelers als Bojan.
Is voor je Duitse team Kagawa(zo heet die kerel toch?) IF niet wat?
pi_93937113
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Is voor je Duitse team Kagawa(zo heet die kerel toch?) IF niet wat?
Of Sahin. Ook een baasje :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93938801
Upgraded Sahin heb ik op het middenveld staan. Kagawa heb ik maar niet IF dus die is backup. Bovendien is Sahin niet echt de speler voor de CF positie zoals ik 'm wil invullen. Als CM prima, maar niet als CF. Moet daar toch echt een snelle enorm wendbare speler hebben om de langzame targetman te compenseren of in ieder geval aan te vullen. Op zich is 't met Olic in dat team niet slecht maar ik moet dan wel op een andere manier spelen en je sticht ook op een heel andere manier gevaar. Ook wel leuk natuurlijk, beetje afwisseling. :P Nu ik twee teams 4-4-1-1 heb, ben ik 4-1-2-1-2 wel een beetje verleerd. :P Voelt bij m'n Italiaanse team steeds of spelers niet goed lopen. :P
pi_93942471
Louis Fabiano IF gekocht. Ben benieuwd. 135k
pi_93942492
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef StijnDa het volgende:
Louis Fabiano IF gekocht. Ben benieuwd. 135k
Is dat een kruising tussen Van Gaal en Fabiano?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93942631
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O-
pi_93947109
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja godver het is wel Luis :P
Ik zal het uitleggen, ik ging de hidden stats van L. Fabiano opzoeken, dus ik een topic van 25 pagina's door met ctrl + f op Luis. Niets gevonden. Terug naar google stond daar in dat kleine stukje tekst Louis Fabiano, dus ik kon weer opnieuw alles gaan doorzoeken maar vond het wel. Vandaar de verwarring :P
pi_93953397
Hoe is de markt van Nilmar momenteel op de PS3?

Had hem vannacht gekocht voor 3,5k. Had hem erop gezet met 3,5k en buy-now op 6,5k. Is hij ineens voor 6,5k verkocht.

Nu heb ik er eentje voor 2,5k op de kop kunnen drukken.
pi_93953783
Op de Xbox is hij niet zoveel waard in ieder geval. Denk dat ik de mijne voor minder dan 1000 had.
pi_93956395
3.5k is al te veel eigenlijk, geluk dat je die nog kon verkopen met winst.
pi_93963374
Heb er eentje voor 1,5k, 2,1.k en 2,5k op de kop getikt. Vannacht maar weer eens even erop pleuren als de Amerikanen massaal online zijn.
pi_93963862
Jezus.. 4 pakjes gehaald, weer niks.. Kreeg 5 zilvere spelers totaal.. Heb nog nooit een IF gehad of een speler met een normale waarde.. KUT EA.. :r :r :r
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:03:19 #209
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_93963945
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Jezus.. 4 pakjes gehaald, weer niks.. Kreeg 5 zilvere spelers totaal.. Heb nog nooit een IF gehad of een speler met een normale waarde.. KUT EA.. :r :r :r
:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_93964582
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef jpg97 het volgende:

[..]

:')
Wat is er?

EDIT: Aan je ondertitel te zien kan je beter wegblijven :')
pi_93965472
Het is algemeen bekend dat je niet zomaar IF of topspelers uit pakjes trekt, en je er dan toch zo over opwinden.
Ben je ook elke maand boos op de staatsloterij dat je geen miljoenen wint?
pi_93966056
koop dan ook geen pakjes, je weet toch al lang dat je niks waardevols krijgt :')
pi_93966181
Of koop vanavond tijdens het Happy Hour pakjes (verdriedubbelde kans op IFs, apparently).
pi_93966627
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef DutchSL het volgende:
Het is algemeen bekend dat je niet zomaar IF of topspelers uit pakjes trekt, en je er dan toch zo over opwinden.
Ben je ook elke maand boos op de staatsloterij dat je geen miljoenen wint?
Nee, maar ik zie elke wedstrijd mensen met Ronaldo, Messi etc.. Met FIFA 10 is het me ook nooit gelukt.. Na een jaartje frustreert het wel.. :(
pi_93966951
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee, maar ik zie elke wedstrijd mensen met Ronaldo, Messi etc.. Met FIFA 10 is het me ook nooit gelukt.. Na een jaartje frustreert het wel.. :(
je moet gewoon traden.. als je Messi wilt. en niet je zuurverdiende geld aan pakjes opmaken. Ik heb geen enkel pakje gekocht en heb nu 470K aan coins!
pi_93967212
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

je moet gewoon traden.. als je Messi wilt. en niet je zuurverdiende geld aan pakjes opmaken. Ik heb geen enkel pakje gekocht en heb nu 470K aan coins!
470K :o Snap dat echt niet...ben je zo'n 59th minute trader?
pi_93967402
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

470K :o Snap dat echt niet...ben je zo'n 59th minute trader?
Nee totaal niet. ik heb dat nog nooit gedaan op de 59th minute. Ik heb gewoon spelers gekocht voor lage prijs. en daarna voor een hoge prijs verkocht. + 380 wedstrijden gespeeld...

Hoeveel heb jij ongeveer dan..?
pi_93967496
Ik koop wel pakjes.. Ik heb mijn team toch al zoals ik het wil hebben. Op IF Lens En die IF doedelzak na. Maar die zijn zo ziek duur op de ps3 dat ik er niet eens voor ga sparen :P
pi_93968074
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:35 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Nee totaal niet. ik heb dat nog nooit gedaan op de 59th minute. Ik heb gewoon spelers gekocht voor lage prijs. en daarna voor een hoge prijs verkocht. + 380 wedstrijden gespeeld...

Hoeveel heb jij ongeveer dan..?
Weet ik veel, paar duizend nu. Heb alleen wel voor zo'n 30-40K aan pakjes geopend en heb daarnaast ook drie teams. :P Een Duits, Italiaans en Spaans team. En Braziliaans team maar dat bestaat vooral uit spelers uit die drie andere competities. En verder nog wat Nederlanders.
pi_93968151
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:24 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Deed ik in het begin, maar nu met al die rare prijzen op de PS3.. 20 verschillende kaarten van 1 spelers.. Heb ik geen zin meer.. :')
pi_93969407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef psychedelicate het volgende:
Of koop vanavond tijdens het Happy Hour pakjes (verdriedubbelde kans op IFs, apparently).
Hoelaat is Happy Hour dan?
pi_93970482
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Deed ik in het begin, maar nu met al die rare prijzen op de PS3.. 20 verschillende kaarten van 1 spelers.. Heb ik geen zin meer.. :')
Als je er geen zin in hebt. moet je ook niet gaan zeuren dat je te weinig geld hebt.... :')
pi_93970829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Hoelaat is Happy Hour dan?
Van 20:00 tot 21:00, als ik het goed heb. Player packs van 12 spelers, incl. 3 rares.
pi_93972427
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Van 20:00 tot 21:00, als ik het goed heb. Player packs van 12 spelers, incl. 3 rares.
Vreemd, ik zie geen packs van 12 spelers met drie rares :P
pi_93974720
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Vreemd, ik zie geen packs van 12 spelers met drie rares :P
Right, ik zag op het forum al dat iedereen in rep en roer was omdat die player packs er niet waren. Blijkbaar zijn er gewone packs.
pi_93982652
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Als je er geen zin in hebt. moet je ook niet gaan zeuren dat je te weinig geld hebt.... :')
vind het gewoon genaaid, van de 200 pakjes is Aguero en Anelka de hoogste spelers die ik gekregen heb..
pi_93983099
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

vind het gewoon genaaid, van de 200 pakjes is Aguero en Anelka de hoogste spelers die ik gekregen heb..
En toch gewoon stug door blijven kopen... Ik had het na mijn 10e pakje wel gezien en ga nu gewoon traden/wedstrijden spelen en daarvan spelers kopen, volgens mijn stats toch al zo'n 1.4 miljoen bij elkaar gespaard in 3/4 weken.
pi_93983283
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef GieJay het volgende:

[..]

En toch gewoon stug door blijven kopen... Ik had het na mijn 10e pakje wel gezien en ga nu gewoon traden/wedstrijden spelen en daarvan spelers kopen, volgens mijn stats toch al zo'n 1.4 miljoen bij elkaar gespaard in 3/4 weken.
1.4 miljoen? Waarde van het team? Dat slaat namelijk nergens op hè. :P Mijn teamwaarde loopt ook in de miljoenen maar zoveel coins heb ik niet en heb ik ook nooit uitgegeven/verdiend.
pi_93983750
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef GieJay het volgende:

[..]

Het is verslavend.. :'(
pi_93984025
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is verslavend.. :'(
Jij rookt zeker ook? Verslavingsgevoelig :P ?
pi_93984138
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Jij rookt zeker ook? Verslavingsgevoelig :P ?
Nee, dat niet.. Maar als ik weer 7.5k heb, dan denk ik.. Misschien dan nu Ronaldo.. :')

Ooit moet ik hem hebben.. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2011 23:39:46 ]
pi_93984310
Mwa, heb ik ook wel hoor. Ik heb altijd het gevoel dat ik met traden gewoon irritant lang bezig ben. Kan ik weer helemaal uitzoeken wat de marktwaarde is enzo. Heb ik in het begin wel gedaan, maar toen kwamen er weer IF's waardoor alle prijzen veranderden en toen die grote update na de winterstop waardoor bepaalde kaarten opeens waardeloos werden. (Krasic 83 was vroeger rond de 3-5K en is nu geen drol meer waard met die nieuwe Krasic kaart.)

En op de een of andere manier heb je toch altijd die hoop dat je een keer een Ronaldo/Messi/Rooney/Drogba uit zo'n pakje tovert. :P
pi_93987896
quote:
Paul and Christophe talk about a new update for FUT and the fixes that it will contain, the Team of the Week and the Happy Hour during which you will have a much higher chance of getting the TOTW players. As Christophe said, there were 20 times as many in-form players found in packs during the Happy Hour last week as there were in the following hour. Those odds sound pretty good!
:r
pi_93988240
Logisch dat er meer IFs zijn gevonden, er zijn tijdens dat uurtje ook veel meer pakjes gekocht dan normaal.
pi_93988301
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef psychedelicate het volgende:
Logisch dat er meer IFs zijn gevonden, aangezien er waarschijnlijk ook een shitload aan pakjes meer zijn gekocht.
Precies. De kansen zijn dus niet 20 keer zo groot. Jammer dat ze het zo proberen te promoten.
pi_93988775
Wat mij opviel was dat er echt heel weinig IF's uit waren voor 'happy hour' . Zelfs non-rare cards waren er maar max 2 pagina's op auction.

Volgens mij hebben ze de odds gewoon omlaag gedaan zodat na happy hour toch een 'normaal' aantal IF's in omloop zijn :r
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:13:33 #237
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_93989445
haha UT is echt wel verrot!!! het kopen van pakjes is echt geen rare zaak (je moet ook ergens beginnen). Daarnaast hebben mensen met een leven (zeg werk, school etc) niet altijd tijd om veel te traden. Dan is de keuze van pakjes sneller gemaakt ;)

Als je dan tientallen euro's hebt besteed aan pakjes en er komt niks van beetje waarde uit dan is dat erg demotiverend en jammer voor het spel.

Stel iemand koopt 1 pakje en krijgt gelijk een Messi IF (bij wijze van spreke). Een ander koopt 30 pakjes en heeft als beste een Anelka dan is dat gewoon krom :P

Net als dat je met je zuurverdiende team steeds maar tegen 84+ teams speelt die je bij elke bal voorbij sprinten.

ps: zo zijn er nog wel tientallen mankementen aan UT ;(
pi_93991489
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 01:13 schreef mr-green het volgende:
haha UT is echt wel verrot!!! het kopen van pakjes is echt geen rare zaak (je moet ook ergens beginnen). Daarnaast hebben mensen met een leven (zeg werk, school etc) niet altijd tijd om veel te traden. Dan is de keuze van pakjes sneller gemaakt ;)

Als je dan tientallen euro's hebt besteed aan pakjes en er komt niks van beetje waarde uit dan is dat erg demotiverend en jammer voor het spel.

Stel iemand koopt 1 pakje en krijgt gelijk een Messi IF (bij wijze van spreke). Een ander koopt 30 pakjes en heeft als beste een Anelka dan is dat gewoon krom :P

Net als dat je met je zuurverdiende team steeds maar tegen 84+ teams speelt die je bij elke bal voorbij sprinten.

ps: zo zijn er nog wel tientallen mankementen aan UT ;(
Ieder zijn mening.

Ik vind juist dat die pakjes UT leuk maken. De verslaving is geniaal bedacht. Het verschil in teams hoort er gewoon bij.
pi_93991594
Mwa, ik vind UT vooral in het begin wel interessant omdat je dan nog met slechte spelers werkt. Daarna komt al snel de lichting onder de absolute top en dan is het spel wel gespeeld als je niet die-hard gaat traden of er veel geld in pompt.
pi_93995761
Mijn tradeprofit is 6 miljoen+ :P, klopt alleen geen zak van want als ik alles zou verkopen kom ik rond de 2 miljoen uit.

IF vertongen trouwens buynow onder de 2000
pi_93995819
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 02:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mwa, ik vind UT vooral in het begin wel interessant omdat je dan nog met slechte spelers werkt. Daarna komt al snel de lichting onder de absolute top en dan is het spel wel gespeeld als je niet die-hard gaat traden of er veel geld in pompt.
en daarom koop ik niet het beste van het beste meteen, en dan blijft de verslaving om steeds betere spelers te kopen :)
pi_93999933

})
pi_94000220
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Ieder zijn mening.

Ik vind juist dat die pakjes UT leuk maken. De verslaving is geniaal bedacht. Het verschil in teams hoort er gewoon bij.
Zo mogen wel iets toevoegen.. Dat je random na elke 20 pakjes ofzo een 85+ speler krijgt of 1x in in die 20 pakjes..(of meer)
pi_94000243
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:11 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
})
Jezus :D
pi_94000291
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jezus :D
:D
Maicon er nog bij en de reservebank opvullen :)
Als ik weer coins heb :P
pi_94000386
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maicon er nog bij en de reservebank opvullen :)
Als ik weer coins heb :P
en een nieuwe trainer kopen. Deze faalt. :P
pi_94000476
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:

[..]

Bij mij niet :P
Er zijn toch geen Braziliaanse coaches dus het maakt eigenlijk niet uit welke ik pak.
Rutten past dan in ieder geval nog bij mijn logo en shirts :)
pi_94000501
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:26 schreef mash_ het volgende:

[..]

Nee hoor, hij moet toch nog Maicon en een paar andere spelers kopen? Hij is bezig met een proces.. Past er goed bij :P
pi_94000521
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij is bezig met een proces..
_O-
pi_94000528
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee hoor, hij moet toch nog Maicon en een paar andere spelers kopen? Hij is bezig met een proces.. Past er goed bij :P
pi_94000683
Het valt me trouwens op, elke keer als ik een nieuwe spits koop.. Dat hij de eerste 4 wedstrijden, helemaal top speelt.. Komt iedereen voorbij, scoort van alle hoeken en daarna gewoon slap en slecht is.. ;(

Van Persie heb ik nu op 200 wedstrijden, die weet nog te kunnen scoren maar Ibra verliest gewoon duels van spelers als Lennon en Walcott.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2011 13:37:40 ]
pi_94004703
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Het valt me trouwens op, elke keer als ik een nieuwe spits koop.. Dat hij de eerste 4 wedstrijden, helemaal top speelt.. Komt iedereen voorbij, scoort van alle hoeken en daarna gewoon slap en slecht is.. ;(

Van Persie heb ik nu op 200 wedstrijden, die weet nog te kunnen scoren maar Ibra verliest gewoon duels van spelers als Lennon en Walcott.. :')
Zo'n gevoel heb ik ook ja. De eerste 10 wedstrijden staat een spits altijd minimaal 1 op 1 maar dat zakt steeds verder in ja...
pi_94004803
El Ham zit bij mij op 1,49 goals per wedstrijd gemiddeld (na 176 wedstrijden), Zlatan op 1,59 (106 wedstrijden). Die gemiddeldes haal je alleen nooit in een systeem met 2 spitsen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94007408
SIF Robben misschien? 3 goals + assist tegen HSV.

[ Bericht 10% gewijzigd door laucas op 12-03-2011 17:11:27 ]
pi_94007512
Denk het niet..zou een beetje flauw zijn om nu meteen met nog een versie te komen terwijl Bayern (en ook Robben) de afgelopen weken erg matig waren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94007631
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Doublepain het volgende:

Komt omdat je bij een aankoop die speler belangrijk acht. Dus dan ga je met je hele team op die speler focussen. Je passt veel meer naar diegene, probeert wat meer dingen uit. Je hebt ook meer het gevoel van "zo, die aankoop van mij is echt top". Daarna is de nieuwigheid eraf en ga je weer zonder focus op een individuele speler voetballen.
pi_94010288
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef laucas het volgende:
SIF Robben misschien? 3 goals + assist tegen HSV.
Dan ziet het zo eruit

99-----99
99-----80
99-----80
:P
pi_94012051
Net weer 2 van die speciale pakjes van 25k coins gekocht (meer kans op goede spelers staat er dan) en een normale gold premium. Beste speler was Lloris.

De spanning blijft leuk.
pi_94013949
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 19:13 schreef Alovenac het volgende:
De spanning blijft leuk.
Het verlies dat je erop draait niet. :P
pi_94014549
Wanneer is Happy Hour ofzo?
pi_94016525
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer is Happy Hour ofzo?
20:00-21:00 meende ik me te herinneren?
pi_94019603
IF benzema ga ik nu maar proberen te verkopen want hij heeft er al weer 2 ingelegd.
pi_94019683
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

20:00-21:00 meende ik me te herinneren?
Ik zie dan nog steeds dezelfde 25k pakjes? Of is dat Happy Hour pakjes??
pi_94020609
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Happy hour is op vrijdag he.
pi_94020812
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Happy hour is op vrijdag he.
o ik dacht elke dag.. :')
pi_94022587
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het staat altijd in beeld als het zo ver is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94024175
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef lordteddybeer het volgende:
IF benzema ga ik nu maar proberen te verkopen want hij heeft er al weer 2 ingelegd.
waarom verkopen als hij scoort??
pi_94024200
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

waarom verkopen als hij scoort??
in RL he ;) oftewel SIF *O*
  zondag 13 maart 2011 @ 01:04:24 #269
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_94028308
Teams zijn nu ook redelijk rond, hieronder de opstellingen:

Braziliaans Team. Rating: 81 Chemistry: 93

DM: Gomes
LB: Roberto Carlos (snelheid en vrije trappen)
CB: Alex
CB: David Luiz/Luisao
RB: Dante (nog op zoek naar een andere)
CM: Ramires
CM: Moutinho
CM: Diego
LW: Robinho
SP: Fabiano
RW: Ronaldinho

Braziliaanse Wisselspelers:
- Fabio
- Welliton
- Rafinha
- Juan

Primera Divison team. Rating: 82 Chemistry: 94

DM: Palop
LB: Marcelo
CB: Albiol
CB: Garay
RB: Arbeloa
CM: Diarra
CM: Khedira
CM: Banega
LW: Di Maria
SP: Kanoute
RW: Simao

Spaanse Wisselspelers:
- Godin
- Keita
- Pedro
- Fabiano
  zondag 13 maart 2011 @ 01:27:11 #270
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_94029414
IF Robben is gelijk 100.000-200.000 minder nu :P
  zondag 13 maart 2011 @ 01:31:44 #271
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_94029585
Kanoute vervangen door Adebayor :).
pi_94032442
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
IF Dzsudzsak
PSV; LW 84.

Acceleration-85
Agility------79
Balance------76
Jumping------49
Reactions----85
Sprint Speed-84
Stamina------99
Strength-----69
Aggression---50
Positioning--81
Tact. Aware--34
Vision-------78
Ball Control-81
Crossing-----94
Curve--------93
Dribbling----88
Finishing----82
FK *.------96
Heading *.-52
Long Pass----80
Long Shots---90
Marking------41
Penalties----81
Short Pass---82
Shot Power---97
Slide Tackle-21
Stand Tackle-34
Volleys------84
quote:
If Saurez

Acceleration-85
Agility------84
Balance------90
Jumping------72
Reactions----91
Sprint Speed-82
Stamina------99
Strength-----82
Aggression---83
Positioning--90
Tact. Aware--41
Vision-------84
Ball Control-90
Crossing-----93
Curve--------84
Dribbling----93
Finishing----88
FK *.--------82
Heading *.---67
Long Pass----71
Long Shots---86
Marking------31
Penalties----90
Short Pass---94
Shot Power---86
Slide Tackle-38
Stand Tackle-47
Volleys------87
quote:
IF Kuyt

Acceleration- 78
Agility------ 80
Balance------ 84
Jumping------ 90
Reactions---- 87
Sprint Speed- 83
Stamina------ 92
Strength----- 85
Aggression--- 84
Positioning-- 84
Tact. Aware-- 51
Vision------- 79
Ball Control- 80
Crossing----- 89
Curve-------- 73
Dribbling---- 79
Finishing---- 92
FK *.-------- 71
Heading *.--- 90
Long Pass---- 64
Long Shots--- 86
Marking------ 45
Penalties---- 91
Short Pass--- 81
Shot Power--- 96
Slide Tackle- 41
Stand Tackle- 49
Volleys------ 92
Handig :P
  zondag 13 maart 2011 @ 02:44:28 #273
-1 #ANONIEM
pi_94032560
  zondag 13 maart 2011 @ 03:01:29 #274
-1 #ANONIEM
pi_94032990
http://forum.ea.com/uk/posts/list/415739.page
quote:
Hi everybody. My name is Dayse Collen, I take care of many children with disabilties down here in South America. We have on the facitlity a Play station wich is shared by a few of them who likes this game of Fifa. They have create a team on this game mode wich requires an investment that I can't provide to them. They keep asking me to help them in build a better team. After realizing what they want, since I don't understand a lot about soccer, I came up with the idea of putting some of his cards up for bidding with high values. In hope of good people who has some coins to spare and help these children l will really appreciate you players bidding on this cards.
The name of the team was made on my honor. So its MamaCollen.
Bronze cards
Fitness 5000 Fitness 150000
fitness 10000 morale 200000
fitness 15000 morale 250000
fitness 20000
fitness 25000
fitness 30000
fitness 40000
fitness 50000
fitness 100000

They thank you a lot for the contribuition
Mama Collen
_O- _O-
  zondag 13 maart 2011 @ 03:12:31 #275
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_94033275
Hehe, haal eindelijk wat nuttigs uit een pakje.

Robben eruit gehaald, zat er samen met Frings in.

Voor hoeveel is een normale Robben te verkopen?
  zondag 13 maart 2011 @ 03:32:58 #276
157472 Tim86
pi_94033797
2 maanden geleden 110k, nu max 60 gok ik..moet je even de laagste bin opzoeken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 13 maart 2011 @ 11:35:22 #277
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_94038790
quote:
13s.gif Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef Doublepain het volgende:
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ultimate+team+coins

wtf pen + coins? :') _O- _O-
Zit ook die xPercyNLx bij die hier in het vorige topic of het topic daarvoor kwam spammen. :r
  zondag 13 maart 2011 @ 13:10:32 #278
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_94041963
quote:
Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef Doublepain het volgende:

Alleen coins mag niet :P .
Je ziet ze ook met paperclips.
Edit: Die percie ook echt met een papiertje voor z'n records :') stel je voor dat wel die zien :')
  zondag 13 maart 2011 @ 14:24:42 #279
122820 lordteddybeer
pi_94045110
quote:
13s.gif Op zondag 13 maart 2011 02:44 schreef Doublepain het volgende:

Digitale items mogen niet worden verkocht via Ebay, dus je koopt een pen en je krijgt er gratis coins bij :P

Ook kan je achteraf de pen sturen als mensen gaan zeggen dat ze niks hebben ontvangen en hun geld terug willen van paypal.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:45:36 #280
-1 #ANONIEM
pi_94046063
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:10 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Alleen coins mag niet :P .
Je ziet ze ook met paperclips.
Edit: Die percie ook echt met een papiertje voor z'n records :') stel je voor dat wel die zien :')
Je mag coins niet verkopen op ebay van EA dus denk dat die bang is dat EA hem kan opsporen via zijn record :P
Razer gaming gearBig Fish GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 13 maart 2011 @ 14:52:59 #281
293762 broodjeeimetui
Is keilekker!
pi_94046396
quote:
Op zondag 13 maart 2011 14:45 schreef Confetti het volgende:

[..]

Je mag coins niet verkopen op ebay van EA dus denk dat die bang is dat EA hem kan opsporen via zijn record :P
Maar zijn GT staat op dat papiertje(op XBW staat z'n gamertag en dat is dezelfde ;) ) dus ik denk dat hij zich schaamt voor z'n records :')
  zondag 13 maart 2011 @ 16:05:39 #282
213019 GieJay
pi_94049603

Weer even lekker aan het traden geweest en zojuist Suarez kunnen kopen voor 167k.

Ga nu eerst maar is even wat wedstrijdjes spelen en misschien sparen voor eredivisie team, vind mn team zo wel redelijk af
  zondag 13 maart 2011 @ 17:05:56 #283
174369 jepperdeprep
pi_94052624
  zondag 13 maart 2011 @ 17:31:36 #284
213019 GieJay
pi_94053735
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/70244321
Zo krijg ik tegengoals :')
Ik zou het spel gewoon niet meer doen joh
  zondag 13 maart 2011 @ 17:56:05 #285
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_94054786
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:31 schreef GieJay het volgende:

[..]

Ik zou het spel gewoon niet meer doen joh
En als ik jou was zou ik een leven zoeken ;( (wat een opmerking zeg...)
  zondag 13 maart 2011 @ 19:20:36 #286
-1 #ANONIEM
pi_94059204
Wat een kut zooi.. Maak ik een super mooie goal in de 89ste minuut.. Staat ie niet bij de highlights.. Ik zie maar tot de 51ste min :')
  zondag 13 maart 2011 @ 20:24:51 #287
332062 Stuurver
pi_94062811
Kan de tegenstander nog steeds je team besturen in FUT?
  zondag 13 maart 2011 @ 20:28:57 #288
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_94063043
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Stuurver het volgende:
Kan de tegenstander nog steeds je team besturen in FUT?
Is toch nog geen update geweest? Dus ja.
  zondag 13 maart 2011 @ 20:51:07 #289
-1 #ANONIEM
pi_94064625
ik verwacht IF Totti..
  zondag 13 maart 2011 @ 20:55:11 #290
157472 Tim86
pi_94064961
Iemand een IF in gedachten voor de Eredivisie? Ik kan echt niemand bedenken..misschien Siem de Jong proberen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en GeekgearG2A Gamekeys en Electronics
  zondag 13 maart 2011 @ 21:00:29 #291
308998 Fenomeno
pi_94065338
SIF Di Natale zou leuk zijn :)

In nederland heb ik niemand écht zien uitblinken afgelopen dagen idd
  zondag 13 maart 2011 @ 21:02:28 #292
174369 jepperdeprep
pi_94065517
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Fenomeno het volgende:

Vleminckx :P
  zondag 13 maart 2011 @ 21:02:45 #293
308998 Fenomeno
pi_94065541
Die had er wel 3 keer afgemogen vandaag :')
  zondag 13 maart 2011 @ 21:04:03 #294
157472 Tim86
pi_94065673
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Fenomeno het volgende:

Doe maar niet, slecht voor de marktwaarde van mijn IF, mocht ik ooit mijn Italianen willen verkopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 13 maart 2011 @ 21:04:46 #295
-1 #ANONIEM
pi_94065741
IF Ribery komt denk ik...
  zondag 13 maart 2011 @ 21:05:18 #296
-1 #ANONIEM
pi_94065804
Maar IF is toch alleen competitie wedstrijden??
  zondag 13 maart 2011 @ 21:06:15 #297
174369 jepperdeprep
pi_94065864
Speelde Anita niet goed? Een IF linksback zou wel fijn zijn :P
  zondag 13 maart 2011 @ 21:06:32 #298
308998 Fenomeno
pi_94065887
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Doe maar niet, slecht voor de marktwaarde van mijn IF, mocht ik ooit mijn Italianen willen verkopen.
Zit er wel aan te komen denk ik, vorige week een hattrick en vandaag ook weer 2 goals.
  zondag 13 maart 2011 @ 21:07:13 #299
-1 #ANONIEM
pi_94065929
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Speelde Anita niet goed? Een IF linksback zou wel fijn zijn :P
Liever IF Pieters.. Anita zal bijna alle duels verliezen..
  zondag 13 maart 2011 @ 21:08:31 #300
174369 jepperdeprep
pi_94066005
quote:
13s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Liever IF Pieters.. Anita zal bijna alle duels verliezen..
Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk :)
G2A Gamekeys en ElectronicsDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  zondag 13 maart 2011 @ 21:10:11 #301
-1 #ANONIEM
pi_94066121
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Maar Anita is zoveel sneller. Ik prefereer een snelle linksback ipv een kopsterke. Maar dat is maar net wat je fijn vind natuurlijk :)
Dat dacht ik ook, Drenthe als LB gezet.. Heb je niks aan, word snel moe en verliest alles..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 21:10:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')