FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
dudeweiser je lapo klopt niet. Omdat ze op de bank zitten krijgen ze altijd 99 fitness, dat is juist de truc!
Nee tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.
Serie A is achterlijk goedkoop op de xbox, mischien op de ps3 ook wel. Zitten ook zeer goede spelers tussen. Ik raad je een formatie met wingers aan, Di Natale en Patoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef Alovenac het volgende:
Ga ook maar eens een 2e elftal bouwen. Welke competitie/land raden jullie aan op de PS3? Welke markt is dus het meest gunstige?
klopt, volgt vanmiddag allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef DutchSL het volgende:
We hadden toch een lijstje met users gemaakt om in de OP te zetten?
Keeper kan geen rood krijgen onlinequote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef emokid het volgende:
Net iets ontdekt. Als de keeper uitkomt en je loopt er recht op, draai dan op het laatste moment om zodat ze je van achteren tacklen. De keeper krijgt dan rood in plaats van geel.Weet niet of het online ook rood is, want heb daar alleen maar geel gezien.
Vind het wel ok dat ie niet direct rood krijgt... maar Als een speler 2* het risico neemt met de keeper vol uit te komen en 2* net te laat is en de aanvaller onderuit haalt mag er van mij best rood gegeven worden. Probleem is dat je dan iig de vrije trap met een niet keeper op het doel staat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Keeper kan geen rood krijgen online
FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Je maakt 2 ELFTALLEN en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt met die elftallen en je hebt altijd 99 fitness.
Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef GieJay het volgende:
[..]
Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.
Wel achterlijk trouwens dat je maar 30 gasten op de trade pile mag zetten, nu kon ik dus niet verder met het spel omdat ik niet uit het scherm kwam met "new items". Of ik moet mijn speler discarden (had hem al in mijn club) maar dat gaat me ook net iets te ver.
Naar team management gaan en daar de laatste update downloaden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:06 schreef Friesz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom kan ik de nieuwste patch (transfers) nergens downloaden? Als ik het spel opstart download hij hem ook niet automatisch.
Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.
Vreemd is dat hè? Dat er tijdens de wedstrijd soms geen lag is, maar het opeens volledig brak gaat als het de tegenstander uitkomt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Alovenac het volgende:
Echt hoor. Net in een finale van een online toernooitje met FUT. Kom 2-0 voor tegen een beesten team. Hij krijgt om de domste reden een pingel en door een zondagschot wordt het 2-2. Kom daarna weer voor. Gelijk daarna is hij aan het laggen en staat hij opeens 1 op 1 met mijn keeper.
Klote EA.
Dan moet je gewoon even wachten hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |