abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93795336

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Interactive World Cup (FIWC)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ctive-world-cup-2011

quote:
Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.

Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.

De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.

Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA
Met dank aan Omnirocket :)

[ Bericht 94% gewijzigd door Dudeweiser op 08-03-2011 11:32:34 ]
pi_93795412
Voor info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/

Knal die toevoeging maar bij de OP :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93797255
Verloren door een eigen doelpunt; keeper komt uit om de bal te pakken, verdediger rende er nog achteraan en die wil m naar de keeper spelen want had x al ingedrukt en tikt m zo onder de keeper door het goal in. Daarna een goal doordat hij uitverdedigde met vierkantje. De bal kwam zo ver en hij stond geen buitenspel. Ik maar op mannetje veranderen drukken maar het gebeurde gewoon niet dus mijn verdedigers liepen er heel rustig naartoe. En nog een goal omdat ik per ongeluk mijn keeper uit liet komen terwijl hij op t middenveld aan het kaatsen was :'). Echt een hele diepe zucht als je zo verliest met 4-3.
pi_93797422
Net iets ontdekt. Als de keeper uitkomt en je loopt er recht op, draai dan op het laatste moment om zodat ze je van achteren tacklen. De keeper krijgt dan rood in plaats van geel. :') Weet niet of het online ook rood is, want heb daar alleen maar geel gezien.
pi_93797468
Nee, online is dat niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93798733
http://forum.ea.com/uk/posts/list/394846.page

This is the official messaging about the upcoming FIFA 11 and FUT 11 update.

On top of that, we're still compiling evidence on glitchers. Yes, there's a fix coming... but that doesn't mean carte blanche for cheaters in the meantime. If you've done it and you've been caught on video, say bye-bye to your EA account. Cell phones capture GREAT quality videos these days.

"Hi all,

As we mentioned previously, weve spent some time working on an update for FIFA 11 on PS3 and Xbox 360 in response to the feedback youve given us. Firstly, apologies for the delay in providing this updated information - there were some late changes to the content which made it impossible to talk about anything with any certainty until that was locked down.

The title update weve prepared has now been completed and is with Sony and Microsoft for final checks, so were now able to tell you more about what it will contain.

FIFA 11 Ultimate Team
We recently released a big, complex update for Ultimate Team, bringing new Friends Leaderboards and Play A Friend Challenge features to the game. A few new issues surfaced after this release, and well be addressing those as well:

After the release of the new Ultimate Team features it became possible for some users to gain control of an opponents team during online play. We will stop this happening.

We will correct an issue that prevents FUT players placing bids in auctions above 1,000,000 coins.

We will fix a problem that causes the scrolling to accelerate uncontrollably when using the D-Pad to select a bid amount on auctions.

Finally, dysfunctional take-me-there links within the FUT interface will be working again.

FIFA 11
The three things we will address for the FIFA 11 main game are the biggest asks from the community currently, so were glad to be able to improve things here for you.

Firstly, we will be fixing an issue with FIFA 11s Clubs mode which allows clubs to unfairly end games without a penalty when they are losing: The so-called Trigger Glitch. This involves clubs arranging a disconnection to the game via the Player Ratings screen. To make extra sure that this issue is completely resolved for you, we will be removing this screen from the pause menu of all online modes.

Secondly, we will be addressing poor teammate AI when playing as a Virtual Pro. Our fix will make sure that, no matter what difficulty you set for your opponent, your team AI will be much improved, making for an altogether better experience when playing the game in this way.

Finally, we will correct a problem where your Virtual Pro cant be brought into your Career Mode game.

All these fixes will be released as a single patch soon. The patch is now with Microsoft and Sony for final checks and well let you know the final release date once its confirmed.

Thanks again for your continued feedback and support. While the three things were addressing for the FIFA 11 main game are big ones for the community and the update will improve the experience of the game for a lot of people, we do recognise that theres a lot more feedback from you in other areas. We have read it all, compiled it, and have made it a central pillar of the things were already working on. So, for that reason, keep it coming!"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93798967
dudeweiser je lapo klopt niet. Omdat ze op de bank zitten krijgen ze altijd 99 fitness, dat is juist de truc!
''Altijd trek in een pilsje''
pi_93800477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
dudeweiser je lapo klopt niet. Omdat ze op de bank zitten krijgen ze altijd 99 fitness, dat is juist de truc!
Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_93801455
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef GieJay het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat je dan niet constant met je eredivisie elftal kunt voetballen omdat je bijv pl spelers moet inzetten.
Nee tuurlijk niet.

Je maakt 2 ELFTALLEN en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt met die elftallen en je hebt altijd 99 fitness.
pi_93802109
Ga ook maar eens een 2e elftal bouwen. Welke competitie/land raden jullie aan op de PS3? Welke markt is dus het meest gunstige?
pi_93802181
We hadden toch een lijstje met users gemaakt om in de OP te zetten?
pi_93802658
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef Alovenac het volgende:
Ga ook maar eens een 2e elftal bouwen. Welke competitie/land raden jullie aan op de PS3? Welke markt is dus het meest gunstige?
Serie A is achterlijk goedkoop op de xbox, mischien op de ps3 ook wel. Zitten ook zeer goede spelers tussen. Ik raad je een formatie met wingers aan, Di Natale en Pato _O_
pi_93803614
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 02:11 schreef DutchSL het volgende:
We hadden toch een lijstje met users gemaakt om in de OP te zetten?
klopt, volgt vanmiddag allemaal :)
pi_93803783
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef emokid het volgende:
Net iets ontdekt. Als de keeper uitkomt en je loopt er recht op, draai dan op het laatste moment om zodat ze je van achteren tacklen. De keeper krijgt dan rood in plaats van geel. :') Weet niet of het online ook rood is, want heb daar alleen maar geel gezien.
Keeper kan geen rood krijgen online :')
pi_93804195
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Keeper kan geen rood krijgen online :')
Vind het wel ok dat ie niet direct rood krijgt... maar Als een speler 2* het risico neemt met de keeper vol uit te komen en 2* net te laat is en de aanvaller onderuit haalt mag er van mij best rood gegeven worden. Probleem is dat je dan iig de vrije trap met een niet keeper op het doel staat.
pi_93804486
1 OP voor dit topic:

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Interactive World Cup (FIWC)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ctive-world-cup-2011

quote:
Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.

Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon dOr Gala in Zurich.

De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.

Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

[ Bericht 15% gewijzigd door OmniRocket op 08-03-2011 08:56:40 ]
pi_93806313
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:35 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet.

Je maakt 2 ELFTALLEN en zet die bij elkaar op de bank. Speel om de beurt met die elftallen en je hebt altijd 99 fitness.
Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.

Wel achterlijk trouwens dat je maar 30 gasten op de trade pile mag zetten, nu kon ik dus niet verder met het spel omdat ik niet uit het scherm kwam met "new items". Of ik moet mijn speler discarden (had hem al in mijn club) maar dat gaat me ook net iets te ver.
pi_93807006
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef GieJay het volgende:

[..]

Snap ik, doe het zelf ook, maar misschien wil hij wel niet constant wisselen, als je bijv in een toernooi zit waar hij alleen met zn eredivisieteam in kan mee doen moet hij eerst weer een single player match spelen met zn PL team.

Wel achterlijk trouwens dat je maar 30 gasten op de trade pile mag zetten, nu kon ik dus niet verder met het spel omdat ik niet uit het scherm kwam met "new items". Of ik moet mijn speler discarden (had hem al in mijn club) maar dat gaat me ook net iets te ver.
Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.
pi_93809624
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom kan ik de nieuwste patch (transfers) nergens downloaden? Als ik het spel opstart download hij hem ook niet automatisch.
pi_93810293
mooie op omni :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93810673
Nog mensen die mee gaan doen aan de FIWC qualifier? Ik doe mee.
pi_93811033
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:06 schreef Friesz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom kan ik de nieuwste patch (transfers) nergens downloaden? Als ik het spel opstart download hij hem ook niet automatisch.
Naar team management gaan en daar de laatste update downloaden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93811659
iemand een potje xbox?
pi_93813607
Echt hoor. Net in een finale van een online toernooitje met FUT. Kom 2-0 voor tegen een beesten team. Hij krijgt om de domste reden een pingel en door een zondagschot wordt het 2-2. Kom daarna weer voor. Gelijk daarna is hij aan het laggen en staat hij opeens 1 op 1 met mijn keeper.

Klote EA.
pi_93815600
Omg ik heb net denk ik mijn saaiste match ooit gespeeld. Hij speelde heel zakelijk en steeds als ik de bal had ging hij op ultra verdedigend. 2-0 verloren :(

Ohja en IF Doedelzak kreeg ook nog eens direct rood na een tackle :')

[ Bericht 25% gewijzigd door jepperdeprep op 08-03-2011 15:17:17 ]
pi_93817864
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Game afsluiten uitzetten zonder iets te doen, dan blijven ze op new item staan.. en daarna kun je via de webapp je trade pile opschonen, zodat er weer wel ruimte is.
Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..
pi_93819258
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef Alovenac het volgende:
Echt hoor. Net in een finale van een online toernooitje met FUT. Kom 2-0 voor tegen een beesten team. Hij krijgt om de domste reden een pingel en door een zondagschot wordt het 2-2. Kom daarna weer voor. Gelijk daarna is hij aan het laggen en staat hij opeens 1 op 1 met mijn keeper.

Klote EA.
Vreemd is dat hè? Dat er tijdens de wedstrijd soms geen lag is, maar het opeens volledig brak gaat als het de tegenstander uitkomt.

Godverdomde kutzooi zeg. Ik denk, nu met dat kut-FUT-gedoe maar even H2H spelen. Ik speel een potje of drie en al deze potjes zijn de spelers gewoon verdomde kut. Niet normaal. Ze zijn langzaam, draaien als een stel stoomboten, het is echt godsgeklaagd. Nog nooit zo hard gescholden. Wel twee gewonnen en één gelijk maar op die manier is het spel gewoon niet leuk meer! :r :r :r

[ Bericht 30% gewijzigd door SuperHarregarre op 08-03-2011 17:54:41 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93827569
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef GieJay het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel wat hebben om op te schonen, ik had op dat moment 30 aanbiedingen lopen..
Dan moet je gewoon even wachten he ;)

Of een speler uit je active squad verplaatsen naar je club, zodat je je dubbele speler tijdelijk in je active squad kan gooien.
In elk geval kun je via de webapp zorgen dat je nog alternatieven hebt behalve discarden.
pi_93827573
zo Barca-Arsenal

3-0 :Y
pi_93827720
Bloedstollend gelijkspel waardoor Arsenal de volgende ronde haalt :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')