NIET waar ik vandaan kom.. Dindagavond afsluiting, woensdagochtend naar de kerk, askruisje halen, en begin Vastenquote:
kutquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh morgen is het nog geen woensdag
Woooooootquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET waar ik vandaan kom.. Dindagavond afsluiting, woensdagochtend naar de kerk, askruisje halen, en begin Vasten
Hey niet zo stuiterende TFMquote:
voor de oplettende lezer:quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Cd van jou, Cd van mij, Cd van ons allebei...
Dat is positief volgens Bosquote:
Ik dacht juist eerst 's ochtends vis happen en dan om 12 uur naar de kerk, ik weet het ook niet precies want ben geen katholiekquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET waar ik vandaan kom.. Dindagavond afsluiting, woensdagochtend naar de kerk, askruisje halen, en begin Vasten
Welterusten jongenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef crv het volgende:
ou bedankt weer voor alle steun![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoiquote:
Truste crvquote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef crv het volgende:
ou bedankt weer voor alle steun![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat zou ook kunnen jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef TheFamousMan het volgende:
@TT van cage the elephant, best een goed nummer.
quote:
Maar meestal wel grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Er staan toch ook wel een paar heeeele verkeerde plaatjes daar
Zekerquote:
Ik kijk er zelf ook dagelijks opquote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ZekerMaar als ik sommige hier post vinden jullie me vies
Je bedoelt Ongein.nl toch? Daar kijk ik ook dagelijksquote:
Niet bepaald nee.quote:
Nee de .comquote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bedoelt Ongein.nl toch? Daar kijk ik ook dagelijksVroeger reageerde ik op elk plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
When notting else matters.
The wiseman say...
Jonguh, da's dezelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee de .com
komt op het zelfde neer maar eerst bestond .nl nog niet
Lucht je hartquote:
Hopelijk niet allebeiquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Koen pitten of douchen of allebei?
Yeahquote:
Ik vind met Symphony mooierquote:
Dat zeg ik tochquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is wel echt een bazenhuis![]()
(In spoiler omdat het anders lang scrollen wordt
)
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk niet allebeiDalijk verdrinkt ie
Ik ben flauwquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is flauw, maar ik schoot toch in de lach
Douchenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Koen pitten of douchen of allebei?
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, mijn lichaam protesteert en begeeft het![]()
Trusten Pgrquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Zoek maar op danquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind met Symphony mooier
[..]
Dat zeg ik toch
Truste PGRquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Stoppen met rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
moet ik zo nog even naar een tankstation![]()
heb geen kleingeld meer en mijn sigaretten zijn op
Da's rot jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Dan rook je nietquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lucht je hart(Als je dat wilt dan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheidquote:
Oke, de helft snap ik niet, maar het klinkt ontzettend heftigquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nop m'n borst, heb net een uurtje geslapen, lig nu weer een half uur wakker, maar het lukt maar niet om weer in slaap te vallen, zoveel gedoe aan m'n kop, morgen is de begravenis van die opa, en dat op de dag waarop vorig jaar een andere goede vriend van me is overleden, hij was ook maar 14 geworden.
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheid
Verketterend nog wel. Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheid
Jongen tochquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nop m'n borst, heb net een uurtje geslapen, lig nu weer een half uur wakker, maar het lukt maar niet om weer in slaap te vallen, zoveel gedoe aan m'n kop, morgen is de begravenis van die opa, en dat op de dag waarop vorig jaar een andere goede vriend van me is overleden, hij was ook maar 14 geworden.
Dammmquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Says who??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verketterend nog wel. Geen idee waar je het over hebt![]()
Weet je dat ook weerquote:
Welterusten jongenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga maar eens![]()
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer
Ze zijn trouwens tof
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Hebben ze die daar?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel een frikandel speciaal lusten nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |