Hij had ook kunnen weigeren, alles is een keuze.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
maar Guido moest doen dat hij "vreemdging". Dus ik snap wel dat ie zich zo voelt
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Guido en Laura hadden het geheim niet uit moeten voeren tactische fout
Ik snap dat ook wel, maar ik ben er vrij zeker van dat het niets met Guido van doen heeft, maar juist met Alex.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
maar Guido moest doen dat hij "vreemdging". Dus ik snap wel dat ie zich zo voelt
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef marky het volgende:
Het prettige van Guido is dat je zo een lekker inkijkje krijgt in achter de schermen.
Calimeroquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt overigens wel merken dat Guido nog jong is, z'n pubertijd komt nu even in al z'n hevigheid naar boven. Verongelijkt
Helaas die loopt alquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef taxisjoof het volgende:
ik gok dat laura binnen twee dagen bij alex op de bek hangt om zichzelf weer intresant te maken
en vandaag maar janken met guido gegokt fout gespeeld en verloren helaas
En beter gaat hij dan los op alexquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Er komt een moment dat de Joran in Guido los komt
hij lijkt er al opquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Er komt een moment dat de Joran in Guido los komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |