quote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Opmerkelijk: Guido zal niet vreemd gaan omdat hij van zijn vriendin houdt, maar omdat hij niet wil dat ze dat live op tv ziet of in de studio...![]()
(le)lijkquote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
EEj, doe Sofia eens gewoon lijk noemen
Echt he? Wat een doos.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura, haal dat bord voor je kop weg!
"Alex is er alleen nog maar in vanwege mij"
Nodig een batterijenwisselquote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef MissJ.24 het volgende:
De stembanden van Sophia zijn stuk gepijpt, ze praat alsof het bandje te langzaam gaat;
en----daarommm--------denkk-------ik-----------datt--------------------
Voordat Philip op 'ridder' was gekomen via 'van adel' had echt nog wel even geduurd anders denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef marky het volgende:
[..]
Alex zijn geheim is via Philip bijna geraden daardoor niet meer lang houdbaar.
Vind ik onzin...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef dasaliz het volgende:
toch maken laura en guido een aardige analyse van de gang van zaken zo.... als je het zo hoort zit er best wat in.
Mee eens, hun hadden het duidelijk het moeilijkst maar toch hoort het er allemaal bij.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef dasaliz het volgende:
toch maken laura en guido een aardige analyse van de gang van zaken zo.... als je het zo hoort zit er best wat in.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Nog even omdat ie zo leuk is
Nu nog leuker, met Laura zo boos.
[ afbeelding ]
En jezelf dan zo druk maken omdat je denkt dat je gepiepeld wordt...pfffff, het is een huili!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Opmerkelijk: Guido zal niet vreemd gaan omdat hij van zijn vriendin houdt, maar omdat hij niet wil dat ze dat live op tv ziet of in de studio...![]()
HOER.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Roguee het volgende:
laura: Als ik al dit doe *maakt kriebelbeweging' voel ik me al kut naar guido z'n vriendin
JA TUURLIJK DAAROM DOE JE DAT 24UUR PER DAG, KRIEBELSLET.
Zij zien niet wat wij zien kan je ze niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Day het volgende:
En nog hebben die iioten niet door waarom alex daar nog is.
Ze mist haar hondquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Roguee het volgende:
laura: Als ik al dit doe *maakt kriebelbeweging' voel ik me al kut naar guido z'n vriendin
JA TUURLIJK DAAROM DOE JE DAT 24UUR PER DAG, KRIEBELSLET.
Zo die denkt echt dat heel de wereld om haar draait.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Laura, haal dat bord voor je kop weg!
"Alex is er alleen nog maar in vanwege mij"
Dan mag ze alex hebben, dat is ook een hondquote:
Er zomaar van uit gaan dat hij er nog is om Laura is echt wel kwalijk, vind ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zij zien niet wat wij zien kan je ze niet kwalijk nemen.
yepquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo die denkt echt dat heel de wereld om haar draait.
wat een misselijk kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |