Ja, en met een stapel clues erbij kwam-ie met een half-assed gok over Sharon.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, maar daarbij zat Philip ten minste eerst al heel close, met zijn adel.
Huh?quote:?? Ze wilden er toch zelf van af en hebben het verklapt?
Dat zeg ik, jankerds.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
Wtf zeg, Guido klaagt dat ie drie weken lang dingen heeft moeten doen...
Die gast heeft niets anders gedaan dan in de zon, op de bank, of in zijn bed liggen....
Logisch he, als je niets doet dat je dan even aangepakt wordt, dan maak je wellicht nog wel tv.
Ze vinden het allemaal niet eerlijk, dus dat zit er dik inquote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nog mooier als iedereen nu weer maik eruit stemt
Alex zijn geheim is via Philip bijna geraden daardoor niet meer lang houdbaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Roguee het volgende:
Alex z'n geheim is toch ook op straat komen te liggen. En die heb ik niet zien janken hierover.
Nee, nu mag Servio eruit hadden we afgesprokenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nog mooier als iedereen nu weer maik eruit stemt
Maik heeft zijn eigen geheim nog steedsquote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij gaan ze Maik veel geld geven met rare geheimen.
Komop mensen, ziet nou niemand dat dit gewoon misbruik is? Die jongen heeft gewoon een geestelijke handicap!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh?
Guido nu: Alex had alleen 50% van de stemmen omdat hij Laura leuk vond en er tussenin zat.
Ik zag deze straks op tv, ik lag dubbel!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Nog even omdat ie zo leuk is
Nu nog leuker, met Laura zo boos.
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |