Dat inderdaad. Dat iemand juist als idee heeft om de wereld te beschermen tegen oorlog en dat zijn uitvinding dan zo wordt ingezet.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Zolder het volgende:
Ik heb een paar leuken weetjus!
Meisjes zijn zwak.
Leren is lastig.
Wegen zijn saai.
Fok is slechts voor de elite.
Je vergeet:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Zolder het volgende:
Ik heb een paar leuken weetjus!
Meisjes zijn zwak.
Leren is lastig.
Wegen zijn saai.
Fok is slechts voor de elite.
Dat de spanwijdte van je armen gelijk is aan je lichaamslengte.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef t-helmonder het volgende:
de lengte van je voet is altijd gelijk aan de lengte van je onderarm (moet je eens checken met je schoen ofzo dat is echt vreemd)
Zeker wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef bonke het volgende:
het knoppie in een lift om de deur dicht te doen werkt niet![]()
de deur gaat altijd automatisch dicht
ik heb me wel eens laten vertellen dat onze hersenen 's nachts tijdens onze slaap alle gebeurtenissen van de dag "een plaatsje geven"quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je Hersenen zijn actiever tijdens je slaap dan wanneer je wakker bent.
Dat verklaart een hoop bij veel mensen
zoals de Tank:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Leonardo da Vinci heeft ook heel veel moordwapens ontworpen.. Op Discovery komt daar wel eens wat van voorbij
Er wordt ook gedacht dat de meest voorkomende gedachte van gedurende de dag de meest prominente rol speelt in je dromen, daarom dat je bijvoorbeeld droomt over iemand waar je verliefd op bent of nachtmerries hebt over iets belangrijks waar je onzeker over bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb me wel eens laten vertellen dat onze hersenen 's nachts tijdens onze slaap alle gebeurtenissen van de dag "een plaatsje geven"
Je hersenen maken in je slaap DMT aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je Hersenen zijn actiever tijdens je slaap dan wanneer je wakker bent.
En niet te vergeten ''De Fiets'' of in ieder geval het beginnetje, zeg maar...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:39 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Leonardo da Vinci heeft ook heel veel moordwapens ontworpen.. Op Discovery komt daar wel eens wat van voorbij
Ik had gisteren vast een ''rustige'' dag want ik heb vannacht niet gedroomdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef hexta het volgende:
[..]
Je hersenen maken in je slaap DMT aan.
En in een veel grotere hoeveelheid dan een ervaren gebruiker voor 1 trip zou nemen.
Dit is ook de reden dat je van slaapgebrek gaat hallucineren.
Dan gaat je lichaam namelijk alsnog die DMT aanmaken.
Nog een leuk weetje dan, je droomt iedere nacht, je onthoudt het alleen niet altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had gisteren vast een ''rustige'' dag want ik heb vannacht niet gedroomd
AH !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef M.rak het volgende:
[..]
Nog een leuk weetje dan, je droomt iedere nacht, je onthoudt het alleen niet altijd.
REM-slaap is dat je ogen de objecten uit je dromen volgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef M.rak het volgende:
[..]
Nog een leuk weetje dan, je droomt iedere nacht, je onthoudt het alleen niet altijd.
Jij krijgt een aai over je bolletje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat van Da Vinci wist ik allemaal al.Moest er een PO over maken voor Geschiedenis.
Dat was eigenlijk ook zo met de uitvinder van de televisie, Philo T. Farnsworth:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Dat iemand juist als idee heeft om de wereld te beschermen tegen oorlog en dat zijn uitvinding dan zo wordt ingezet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 19-Sep-82 11:44 Scott E Fahlman :-) From: Scott E Fahlman <Fahlman at Cmu-20c> I propose that the following character sequence for joke markers: :-) Read it sideways. Actually, it is probably more economical to mark things that are NOT jokes, given current trends. For this, use :-( |
Ze hadden hem moeten vierendelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
De Spanjaard Rodrigo de Jerez:
[ afbeelding ]
Was de eerste roker in Europa, hij reisde mee met Columbus en toen hij later terugkwam in Ayamonte in Spanje waren zijn buren bang van hem omdat er steeds rook uit zijn mond en neus kwamen, hij werd vastgezet voor hekserij. Toen hij zeven jaar later vrijkwam was roken razend populair in Europa.
Clint Eastwood anagramt (?) naar Old West Action (blijf ik me over verbazen)quote:Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef Maanvis het volgende:
Mark Rutte anagramt naar:
Kamertrut
en
Kutmarter.
Toen was het nog lang niet bekend dat roken ongezond is, hij was dus onbewust een klojo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze hadden hem moeten vierendelen![]()
Ik was gestopt maar weer begonnen![]()
Klojo die Rodrigo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |