Inderdaad ts, dat is ook dom hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja joh, ImageShack werkt toch niet op een PS3.
kan best, 1ste maand gratisquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Zolder het volgende:
Xbox 360 heb ik al. Daar kan ik alleen geen video op kijken, want dan vraagt hij om codecs te downloaden. Ik kan echter niet op Live omdat omgebouwd.
Dus jij verkloot zelf je ps3 door 'm om te bouwen en verkondigt daarna dat de ps3 kut is?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Zolder het volgende:
Plaatje doet het nu wel.
Netwerkkabel zit er niet in, dat riskeer ik niet met al die bans
Je weet dat niemand die plaatjes kan zien omdat sinds euh fok bestaat imageshack niet werkt op fok?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Haque het volgende:
volg deze stappen ts:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
4:
[ afbeelding ]
5:
[ afbeelding ]
Dan moet hij weer werken.
Succes![]()
Succesful Troll is Succesful.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dat niemand die plaatjes kan zien omdat sinds euh fok bestaat imageshack niet werkt op fok?
Dat is dus de grootste onzin, echt zon mongolen opmerking. Het staat er helemaal los van vriend.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Misan het volgende:
[..]
Dus jij verkloot zelf je ps3 door 'm om te bouwen en verkondigt daarna dat de ps3 kut is?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste onzin, echt zon mongolen opmerking. Het staat er helemaal los van vriend.
Artikel hiervan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Sowieso koop ik niks meer van sony sinds die spleetogen rootkits op hun audio cd's hadden gezet
Ligt niet aan de PS3 pauper, je hebt een copyrighted film gedownload en de PS3 detecteert dat gewoon. Prutser.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste onzin, echt zon mongolen opmerking. Het staat er helemaal los van vriend.
Op een PS3? Knap. Hij draait een rip van een normale, legale download film. Protection kicking in.quote:
Dit dus. Lekker HD mkv streamen enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef T_Fuff het volgende:
Films afspelen op je ps3 doe je via ps3 media server, niet via een usb stickje.
Je ziet het TS. Een vijftal gele kikkers vangen en het is opgelost.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Haque het volgende:
volg deze stappen ts:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
4:
[ afbeelding ]
5:
[ afbeelding ]
Dan moet hij weer werken.
Succes![]()
Dat deed ik dus in eerste instantie, maar dan kreeg ik lag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:45 schreef T_Fuff het volgende:
Films afspelen op je ps3 doe je via ps3 media server, niet via een usb stickje.
Via netwerkkabel of wireless?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat deed ik dus in eerste instantie, maar dan kreeg ik lag.
dankjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)tion_rootkit_scandal
Pc specs?quote:
Zoiets dacht ik al, het is een Dual Core T2300, Geforce Go 7300 met 2gb ram. Oftewel redelijk verouderd, maar hij is dan ook al bijna 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pc specs?
PS3MS leunt namelijk zeer zwaar op je pc aangezien je pc de bestanden on-the-fly recode/decode/...
Gaat trouwens niks uitmaken of je hem streamt of niet, de code die deze melding veroorzaakt zit in de audiostream gemixt, ook als je streamt zal je ps3 hem herkennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Zolder het volgende:
Daarnaast was het een torrent die zelfs bij de top 100 van thepiratebay stond dus ik ging er vanuit dat hij gewoon in orde zou zijn.
Maar als iemand een oplossing heeft voor de lag, het is eigenlijk alleen maar bij 1080p en soms 720p. Lijkt me niet dat het LAN hier niet snel genoeg voor is, kan het aan mijn laptop liggen? Speelt deze ook een rol met het ter plekke 'omzetten'? Het is namelijk al een laptop van 5 jaar oud.
Ja en daarna betalen om online te kunnen zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef geldwolf het volgende:
Flikker die ps3 het raam uit, en koop een Xbox 360
Inderdaad flink verouderd, divx kwaliteit streamen moet toch goed gaan dunkt me ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, het is een Dual Core T2300, Geforce Go 7300 met 2gb ram. Oftewel redelijk verouderd, maar hij is dan ook al bijna 5 jaar oud.
praat geen onzin man, de ps3 is perfect voor films en streamenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef Roces18 het volgende:
een ps3 is ook gebouwd om op te gamen niet om films om te kijken (wel als tweede maar toch). En al helemaal geen gedownloade shizzle. En niet afkraken op ps3 want xbox die kan het helemaal niet.
dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zijn denk ik ook veel xbox 360's verkocht omdat die dingen steeds kapot gingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |